reactie Frank De Roose | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
 reactie Frank De Roose 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht reactie Frank De Roose
Ik kreeg deze morgen de vraag van Frank De Roose om volgende tekst te publiceren:

Frank De Roose schreef:
31 jaar supporter, 13 jaar in de jeugd, 5 jaar in het jeugdbestuur, 3 jaar jeugdvoorzitter, 2 jaar ondervoorzitter van onze geliefde club Eendracht Aalst. Met zeer veel spijt in het hart neem ik afscheid van mijn droomclub waarvoor ik nog enorme plannen gesmeed had. Emotie is een slechte raadgever maar een mens zonder emotie bestaat niet.
We leven in een democratische wereld maar wanneer men deze wetten naast zich gaat neerleggen,dan gaat men te ver. De voorbije drie maanden heb ik niets anders gezien….Als beslissingen van 10 van de 12 leden van de algemene vergadering en beslissingen van de meerderheid van de raad van bestuur naast zich neergelegd worden voor persoonlijke agenda’s, hoeft dit niet meer voor mij. Tweedracht is immers een beter woord op Aalst dan Eendracht. Nochtans was het steeds de bedoeling om eendrachtig en als familiale club door te gaan. Deze zienswijze werd steeds gefnuikt.
Toch wens ik wat onrust uit de vele supportersharten te halen. De licentie voor de tweede klasse behalen zou haalbaar moeten zijn …we hebben ze immers de vorige jaren reeds twee maal achter elkaar behaald met de toenmalige slechte cijfers die we als erfenis verkregen van het bestuur van vóór Dirk De Bruecker. De verderzetting van de labelling bij de jeugdopleiding moet toch eenvoudig haalbaar zijn daar we momenteel reeds op het nationaal A niveau staan, een niveau dat alleen door te spelen in eerste klasse kan verbeterd worden. Infrastructureel werd er een driejarenplan tussen de Zandberg en de stad Aalst afgesloten waarbij de laatste fase volgend jaar zal worden uitgevoerd. Wat de stad Aalst inbracht zou door de toenmalige bestuurders ook ingebracht moeten worden,...en zo geschiedde. De afspraken voor de broodnodige renovatie (afkeuring IBZ ) van het eerste plein tussen stad en bestuur waren in volle gang. De eerste werken dienaangaande werden reeds uitgevoerd….enz…
Ik heb de laatste jaren zwaar geïnvesteerd in Eendracht Aalst, zowel financieel, in tijd en energie als in mensen. Ik wil hier alle mensen met wie ik in de voorbije jaren heb samengewerkt van harte danken voor hun inzet en vertrouwen. Voor hen die in mij geloofden, wou ik hun vertrouwen niet beschamen, voor hen die in mij niet geloofden, wou ik hun vertrouwen via daden steeds trachten te winnen. Eendracht Aalst veel succes….mijn supportershart blijf je beroeren!!!!


Deze topic blijft gesloten, reageren kan in de andere topics die hierover reeds bestaan.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Dec 2011, 20:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst