supportersvergadering 20/01/2012 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 supportersvergadering 20/01/2012 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Frank,
Indien je zo verder gaat ga je de modale supporter tegen krijgen en ze zullen inderdaad wegblijven uit de cantines.
Denk er eerst eens over na hoe je de cantines weer gaat laten vollopen i.p.v. allerlei onpopulaire maatregelen te treffen.
En willen de sponsors en andere edellieden apart zitten geef ze dan een andere locatie,plaats genoeg!


Wat waren wij weeral: soep, soert en ..., wat was het derde weeral ? Zo denken die over de gewone supporters man,
het kan hun verder geen barst schelen. :fuck:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


24 Jan 2012, 12:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Gralek spoitig verons en ons club wat Frank en zijn eliteclubke aan 't doen zen.

Maar hier werd dikwijls gesproken van nen drankenboycot (of dergelijke) als we ni akkoord waren da we op een ander 20euro inkom moesten betolen. Voert dienen boycot nekeer uit in uw eigen stadion. En misschien niet 1 match, mor verschillende matchen! Wemmen genoeg plezante cafékes rond 't stadion. Geef eens een duidelijk teken volgende thuismatch: GEEN kantinebezoek voor en na de match! Ga ieveranst in één van de cafékes rond stadion enen drinken. Ze zijn gezelliger als onze kantines, ge krijgt er bier in iets deftigere bekerkes ('t blijven helaas bekers), en in sommige café 's krijgt ge na de match nog trippen, sandwishen ver niet erbovenop.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2012, 12:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Timoilsjt schreef:
Gralek spoitig verons en ons club wat Frank en zijn eliteclubke aan 't doen zen.

Maar hier werd dikwijls gesproken van nen drankenboycot (of dergelijke) als we ni akkoord waren da we op een ander 20euro inkom moesten betolen. Voert dienen boycot nekeer uit in uw eigen stadion. En misschien niet 1 match, mor verschillende matchen! Wemmen genoeg plezante cafékes rond 't stadion. Geef eens een duidelijk teken volgende thuismatch: GEEN kantinebezoek voor en na de match! Ga ieveranst in één van de cafékes rond stadion enen drinken. Ze zijn gezelliger als onze kantines, ge krijgt er bier in iets deftigere bekerkes ('t blijven helaas bekers), en in sommige café 's krijgt ge na de match nog trippen, sandwishen ver niet erbovenop.


Hoe is het spreekwoord weeral : " Bijt niet in de hand die je voedt " :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2012, 12:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Onderkroiper schreef:
Timoilsjt schreef:
Gralek spoitig verons en ons club wat Frank en zijn eliteclubke aan 't doen zen.

Maar hier werd dikwijls gesproken van nen drankenboycot (of dergelijke) als we ni akkoord waren da we op een ander 20euro inkom moesten betolen. Voert dienen boycot nekeer uit in uw eigen stadion. En misschien niet 1 match, mor verschillende matchen! Wemmen genoeg plezante cafékes rond 't stadion. Geef eens een duidelijk teken volgende thuismatch: GEEN kantinebezoek voor en na de match! Ga ieveranst in één van de cafékes rond stadion enen drinken. Ze zijn gezelliger als onze kantines, ge krijgt er bier in iets deftigere bekerkes ('t blijven helaas bekers), en in sommige café 's krijgt ge na de match nog trippen, sandwishen ver niet erbovenop.


Hoe is het spreekwoord weeral : " Bijt niet in de hand die je voedt " :wow:


Azoiet ja, mor de leste (bestuurlijke) handen die hier al gekommen zen emmen eerder de voejerbak geledigd ipv gevuld ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2012, 13:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Zou er wel ambiance geweest zijn int restaurant?
Als ze bij deze match evenveel inkomsten gehaald hebben dan bij andere matchen, dan is er wéér gefoefeld ...

Helaas komt mijn vrees rond FDR meer dan uit :cry: :fuck:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


24 Jan 2012, 13:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Ik weiger voorlopig nog van het van het zo zwart-wit te stellen, maar de start die gemaakt werd had ik mij toch ook anders voorgesteld. Van alles wat ik zie en hoor bezoemt enkel Gilbert Hutsebaut mij wat vertrouwen in, maar die mens zien ze nergens al niet graag meer komen.

De aandacht zal nu 100% op het behalen van de licentie liggen, ik hoop dat we het daar kunnen onder catalogeren. Na het - hopelijk - behalen van de licentie verwacht ik in ieder geval toch wel wat andere signalen.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Jan 2012, 14:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
dat een aantal mensen liever in een "ons kent ons"-omgeving pinten of champieter drinkt na een match, kan je die mensen niet echt kwalijk nemen. Dat gebeurt bij elke club, zelfs in derde provinciale zie je soms aparte ruimtes voor de (zelfverklaarde) bobo's. Of ze daar gelijk in hebben en ze zich "beter" mogen of moeten voelen dan iemand anders, omdat zij meer geld in de club stoppen, komen eten of duurder bier drinken, daar heb ik mijn mening over. Wie mij kent weet wat die mening is. Maar het is nu eenmaal zo en dergelijke mensen zijn een heel belangrijk overlevingsmiddel voor een club als de onze. Je kan dus niet anders dan er voor kiezen om hen een beetje te pamperen zoals ze graag gepamperd worden.

Maar langs de andere kant heb je een trouwe supportersschare die al jarenlang, door weer en wind en in ons geval duidelijk in goeie en slechte dagen achter haar ploeg staat. Ook die mensen moeten gepamperd worden. Ook die mensen moeten de gelegenheid krijgen om op een leuke manier een wedstrijd te evalueren of gewoon met hun voetbalmakkers pinten te blijven drinken. Met respect voor wie zij zijn en voor wat zij betekenen voor een club. Zeker voor een volksclub als de onze. En zeker ook na de acties die er geweest zijn, hoe bescheiden ook, om een steentje bij te dragen om te club te redden.

Net daarom is de manier waarop dit georganiseerd wordt, heel ongelukkig gekozen. Je zit in een periode waarin een nieuw bestuur nog krediet moet opbouwen. Ik denk dat iedereen dat weet. Dan moet je er toch rekening mee houden dat alles bij iedereen net extra gevoelig ligt. En dat je iets wat een aantal jaren gegroeid is, niet mag weggooien alsof het een grote fout geweest is. Ik ben helemaal akkoord met de terugkeer naar een aparte vip- of businessclub. Maar dan moet je een degelijk alternatief hebben voor de andere mensen. Een donker kot aan de staantribune waar je niet ziet waar je loopt of een klein hoekje in een kantine waar geen animatie is, daarmee doe je het niet. Het gevolg is dat binnen dit en enkele weken iedereen opnieuw de weg naar de café's in de buurt gevonden heeft. Terwijl enkele maanden geleden gehuild werd dat de eigen kantines niet genoeg omzet draaiden. Als de supporters zelf dan tonen daar aan mee te willen werken, maak daar dan gebruik van. Je creeërt teamspirit en clubgevoel, kan er commercieel nog munt uit slaan (geen sponsor die peter wil worden van een heuse supporterslokaal in het stadion?) en je verdient er nog wat mee. Een vreemde beslissing dus.


24 Jan 2012, 14:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
wat de supportersvertegenwoordiging in de algemene vergadering betreft, hebben we als supporter op de keeper beschouwd eigenlijk weinig te vertellen. Juridisch gezien dan toch, als ik me niet vergis. Volgens mij staat in de statuten dat je in eerste instantie vijftienduizend euro te betalen en je op basis daarvan je kandidatuur mag stellen. Over die kandidatuur moet de algemene vergadering stemmen met een 2/3 meerderheid. Of je er bij mag of niet dus. Ze mogen die kandidatuur dus, per definitie, weigeren.

Langs de andere kant kan geen enkel bonafide bestuur dat met haar supporters enkel het beste voor heeft, een vertegenwoordiging van die supporters in haar beleid weigeren. Als je't mij vraagt, zeker een club als Eendracht Aalst met zo'n fanatieke achterban niet. Het zou een gigantisch teken van disrespect voor elke supporter zijn als een door de supporters zelf naar voor geschoven vertegenwoordiger zou geweigerd worden. Op papier mogen ze dus weigeren. In de praktijk lijkt het me onvoorstelbaar dat het echt zou gebeuren. Weigeren ze een vertegenwoordiger van de supporters als ze op voorhand zeggen dat ze uit drie personen de juiste willen kiezen? Net iets minder. Maar het hoort niet en ik begrijp ook absoluut niet waarom dat nodig zou zijn. Ik hoop dus dat die voorwaarde van de nieuwe voorzitter alsnog ingetrokken wordt en we op basis van iets wat op termijn tot een beetje vertrouwen kan groeien, kunnen starten. Anders is het eigenlijk bij voorbaat mislukt. Net zoals de vorige supportersvergadering die meer vragen deed stellen dan ze opgelost heeft. Denk ik.


24 Jan 2012, 15:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Deze namiddag uit vertrouwelijke bron vernomen dat die badge van 10 euro geldig geweest zou zijn voor het ganse seizoen !!!

Ik zeg geweest van de kaart wordt naar de prullenbak verwezen en AFGESCHAFT :wow:

Al je dan hoort dat er 4 weken geleden meer dan 40 champagneglazen sneuvelden bij schermutselingen met zogenaamde supporters, kan ik deze beslissing om draconische maatregelingen te nemen meer begrijpen.

Heeft niets te maken dat de personen die daar aanwezig zijn, elitair behandeld moeten worden.

Natuurlijk moeten de goeien het bekopen met de slechterikken.

Wat er nu in de toekomst zal gebeuren zal wel tegen volgende thuismatch op de site geplaatst worden.

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2012, 20:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Na elke thuiswedstrijd zal het clubrestaurant voor iedereen vrij toegankelijk zijn, zo heeft de Raad van Bestuur dinsdag beslist. De toegangsprijs van tien euro wordt dus afgeschaft.
Wel zal er strenger worden toegezien op de veiligheid. Mochten zich incidenten voordoen, dan zal door de club klacht worden ingediend bij de politie.

Na sluiting van de kantines zullen zowel het restaurant als het clubcafé open blijven. In het restaurant blijft de DJ op post, en de prijs van een gewone consumptie wordt opnieuw naar 1,80 euro gebracht.

Op de derde verdieping van het Pierre Cornelis-stadion zal een loungebar ingericht worden. Sponsors die dat wensen, kunnen daar met hun genodigden terecht.

De spelers zullen na elke thuiswedstrijd een bezoekje brengen aan zowel het clubcafé, het restaurant als de loungebar.

SC Eendracht Aalst wenst met deze aangepaste regeling een compromis in te voeren dat alle betrokken partijen maximaal tegemoet komt.

Bron: eendracht-aalst.be

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Jan 2012, 21:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Dat is straf, dat het al op de site staat een bewijs dat mijn bron wel degelijk betrouwbaar was !!!!

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2012, 21:33
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Wat mij eigenlijk nog het meeste bezig houdt: waren da volle of lege champagneglazen? ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Jan 2012, 22:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
jammen schreef:
Wat mij eigenlijk nog het meeste bezig houdt: waren da volle of lege champagneglazen? ;)


In uw geval lege !!!! :drank:

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2012, 22:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Lege of volle glazen, dat is "not done".
Ik hoop alleen dat FDR én de zijnen ingezien hebben dat ze meer dan serieus op de tenen van de supps hiermee hebben getrapt.
Dit forum is toch nog iets goeds waard : blijkbaar lezen "DE HEREN" dit ook!!!

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


24 Jan 2012, 23:19
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Hoeveel extra personeel gaat men hiervoor (loungebar) aannemen ? Kunnen reeds gekochte vip bonnetjes ingeruild worden?


25 Jan 2012, 0:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst