supportersvergadering 20/01/2012 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 supportersvergadering 20/01/2012 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
supersossis schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Misschien moeten we ons allemaal is afvragen waarom die regel in het leven is geroepen?Aalst krijgt ontelbare klachten van omwonenden en politie wegens nachtlawaai,in het restaurant zitten de sponsers(zonder hun bestonden we ook niet meer)en volgens sommigen" de dikkenekken",dan zet ge daar supporters bij waarvan de meeste tegen dat ze het restaurant binnengaan al goed beschonken zijn en dan gaan ze wat ambras maken met de sponsers,andere supporters(en soms zelfs met spelers van hun eigen club...).En het zijn juist die mannen die het voor iedereen verpesten.Die 10euro is idd overdreven,maar die gaat niet lang stand houden.Anderzijds moeten ze wel een deftig alternatief voor de gewone supporter kunnen voorzien.


Ik denk mij te herinneren dat er ook klachten van de buurtbewoners waren reeds de eerste nacht van het glazen kot.
De buurtbewoners zijn dus de oorzaak dat er iets moet gedaan worden aan het lawaai :wow:

Of die 10 Euro de oplossing is :wadde: zoals Jowan al zei, geef me hiervoor maar een goed pak frit en een brochette of 2 ;) zal thuis wel nog iets drinken



ze kunnen die buurtbewoners die klagen misschien ook eens zeggen wat er daar eerst stond.... da stadion of hun huis...( op vele luchtfoto's uit de oude doos zie je wel degelijk dat het stadion daar al stond toen er in den omtrek geen huis te bekennen was)das gelijk in zaventem , de mensen die daar (goedkope) bouwgrond hebben gekocht vanleven wisten ook dat daar elke dag lawaai ging zijn... ze hebben dus niet te veel recht op klagen ...er is aan elk voordeel een nadeel he...als ge daar woont , of gaat wonen , weet ge op t voorhand dat er op bepaalde momenten meer lawaai gaat zijn...al vind ik ook niet dat ge daar nu express lawaai moet gaan beginnen maken ook he... :D


(y)

_________________
www.spionkoplede.com


23 Jan 2012, 17:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Schandalig gewoon, na alles wat "de gewone supporter" doet voor deze club... Vorig jaar met de carnavalsmatch ons geamuseerd tot de vroege uurtjes in de feestzaal, en dit was geen uitzondering! Ik vraag mij af wie dit zomaar beslist om 10 euro te vragen? Stank voor dank als je het mij vraagt en hopelijk wordt deze regel vlug verworpen!


23 Jan 2012, 18:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Op zich kan ik er wel mee leven dat niet iedereen binnen mag in het restaurant (we moeten daar ook om 13u niet gaan toekomen als die mensen aan het tafelen zijn) maar zoveel "kleine details" maken toch dat ik het zeer moeilijk heb om dit te verteren.
Eerst en vooral het excuus alsof dit van de politie zou komen die klachten had ontvangen van buurtbewoners... den eerste aan wie ge kunt wijs maken dat zo een pasje van 10 euro daar iets aan verandert..... De communicatie erond stoort mij zowaar nog meer, vrijdag eventjes vernoemen op een manier dat iedereen er nog mee kan leven. (enkel probleemmakers zouden geen pasje kunne krijgen) om dan een dag later via de website aan te kondigen dat het wel 10 euro zal zijn voor zo een pasje. Ook heb ik een lichtjes andere definitie van wat een ambiancecafé is, maar dat wil ik nog catalogeren als een kinderziekte.
Tot slot, en dit maakt stoort mij niet alleen, maar maakt mij regelrecht "pissed" is dat heel dat circus uw gewoon geld KOST. Hoe ge zo een actie kunt kaderen in een besparingsbeleid (of blijft men geloven dat men kan voort doen zoals men bezig is ? ) is mij volledig een raadsel. 2 buitenwippers hé gasten Van 18u tot 23u :crazy:

_________________
If you never try, you'll never know


23 Jan 2012, 19:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Bram schreef:
Op zich kan ik er wel mee leven dat niet iedereen binnen mag in het restaurant (we moeten daar ook om 13u niet gaan toekomen als die mensen aan het tafelen zijn) maar zoveel "kleine details" maken toch dat ik het zeer moeilijk heb om dit te verteren.
Eerst en vooral het excuus alsof dit van de politie zou komen die klachten had ontvangen van buurtbewoners... den eerste aan wie ge kunt wijs maken dat zo een pasje van 10 euro daar iets aan verandert..... De communicatie erond stoort mij zowaar nog meer, vrijdag eventjes vernoemen op een manier dat iedereen er nog mee kan leven. (enkel probleemmakers zouden geen pasje kunne krijgen) om dan een dag later via de website aan te kondigen dat het wel 10 euro zal zijn voor zo een pasje. Ook heb ik een lichtjes andere definitie van wat een ambiancecafé is, maar dat wil ik nog catalogeren als een kinderziekte.
Tot slot, en dit maakt stoort mij niet alleen, maar maakt mij regelrecht "pissed" is dat heel dat circus uw gewoon geld KOST. Hoe ge zo een actie kunt kaderen in een besparingsbeleid (of blijft men geloven dat men kan voort doen zoals men bezig is ? ) is mij volledig een raadsel. 2 buitenwippers hé gasten Van 18u tot 23u :crazy:


Volgenden thuismatch om 18.05u zullen ze wel weg zijn :D


23 Jan 2012, 20:12
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Den uitleg die weer wordt gegeven voor die maatregel is om van te :kots:. En blijkbaar durfde Frankske het vrijdag weer niet recht in het gezicht zeggen. Kiezen voor de gemakkelijkheidsoplossing: een bericht op de website... Mij zien ze ook niet meer beneden. Eén voordeel voor mij: vroeger thuis, één nadeel voor de club: minder inkomsten. Dat ze hun plan trekken :wave:


23 Jan 2012, 20:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur die door datzelfde bestuur min of meer zal worden aangewezen, dát is veel en veel erger dan al dan niet binnen mogen in een restaurant!


23 Jan 2012, 20:48
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
malder schreef:
Een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur die door datzelfde bestuur min of meer zal worden aangewezen, dát is veel en veel erger dan al dan niet binnen mogen in een restaurant!


Dat is idd ook heel belangrijk, ze zijn nog maar bezig en ze beginnen ze precies al te nijpen langs alle kanten...


23 Jan 2012, 21:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Jan schreef:
malder schreef:
Een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur die door datzelfde bestuur min of meer zal worden aangewezen, dát is veel en veel erger dan al dan niet binnen mogen in een restaurant!


Dat is idd ook heel belangrijk, ze zijn nog maar bezig en ze beginnen ze precies al te nijpen langs alle kanten...


Probeer drie evenwaardige personen te vinden, zodat het in feite niet uitdoet wie ze uiteindelijk zullen kiezen.
Zijn er hier géén drielingen in Oilsjt ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 21:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Bedankt huidig bestuur dat je de "gewone" supporter nogmaals 10 euro uit zijn of haar zakken wil halen.
Het zijn toch die "gewone" supporters die samen met en door de "gewone" supporters de 15000 eurokes hebben opgehaald door kaartverkoop, kalenderverkoop en allerhande acties dit waar hebben gemaakt, neem me nu even niet kwalijk dat ik me afvraag, hoeveel je die 2 "zware mannekes" betaald hebt om daar een paar uur te staan.
Had je dit geld niet beter in je clubje gestoken.
Gewoon om van te kotsen geen ander woord is goed genoeg !!!
Heb ik van gewone supps vandaag verschillende keren moeten horen
:kots: :kots: :kots:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


23 Jan 2012, 23:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
malder schreef:
Een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur die door datzelfde bestuur min of meer zal worden aangewezen, dát is veel en veel erger dan al dan niet binnen mogen in een restaurant!


Het gaat hem niet alleen om het feit welke maatregel nu het ergste is, het gaat hem erom dat het de eerste match was van de nieuwe ploeg en dat het al een opeenstapeling van maatregelen is geweest, allemaal in het nadeel van de gewone supporter EN in het nadeel van de club. De hele soap rond de keuze van de supportersvertegenwoordiger (om dan zelf in het tien minuten durend discours daarrond 38 keer het woord "democratisch" te laten vallen - redelijk tegenstrijdig wat mij betreft, maar blijkbaar horen velen liever de mooie woorden dan een beetje kritisch te zijn/blijven soit), de farce met het restaurant, het sluiten van de kantines op belachelijke uren... Zeker dat laatste stoort mij: hebben verdorie met het actiecomité sinds de thuismatch tegen Wetteren de supporter om 13u rechtstreeks naar het stadion proberen te lokken met ambiance (wat trouwens ook lukte) en deden dat ook na de wedstrijd om het volk daar zoveel mogelijk te houden. Vraag eens aan de kantineverantwoordelijken wat dat extra opbracht voor de club. Nu nieuw bestuur en zij doen net het omgekeerde??? Zo snel mogelijk van de "gewone" supporter vanaf want maken te veel lawaai en zijn een last. Hebben plots geld over of zo? A neen, ook weer niet, want met 10 EUR extra te geven, maak je plots geen lawaai meer en is er geen overlast. En dan mag je u daar niet druk over maken?

Wat moet die 10 EUR de man afbetalen: die grote flatscreen-tv die een firma daar nog komen leveren is twee uur voor de match tegen Tienen (in de kantines hangen er precies nog niet genoeg die niet gebruikt worden), de buitenwippers aan het restaurant die ons zoveel EUR extra gaan doen opstrijken, het gratis glas champagne dat de restaurantbezoekers kregen (het enige rendabele aan uw restaurant namelijk den drank gratis weggeven), het optreden van Willy Sommers misschien??

En die kwatsch van het restaurant voor de sponsors hé: de gewone supporter die naar beneden afzakt, staat er niet om 18u hé maar gaat pas naar daar als alle kantines dicht zijn. Bovendien betaalt die gewone supporter evenveel voor zijn drank als die zogenaamd hoge pieten. Iedereen die je daar weigert, is dus gewoon geld weigeren... hoe je het ook draait of keert.

Trouwens - kan ik me melden bij het secretariaat om mijn "VIP"-drankbonnen van het restaurant in te wisselen voor gewone drankbonnetjes? Want daar wordt wel met geen woord over gerept hé. Of is het de bedoeling dat ik eerst 10 EUR betaal om binnen te mogen om dan mijn reeds aangekochte drankbonnen te verteren??


24 Jan 2012, 8:36
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
@DT: der bosj op! :worship:

Dat Frank en zijn gevolg hun plan trekt!


24 Jan 2012, 9:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Frank,
Indien je zo verder gaat ga je de modale supporter tegen krijgen en ze zullen inderdaad wegblijven uit de cantines.
Denk er eerst eens over na hoe je de cantines weer gaat laten vollopen i.p.v. allerlei onpopulaire maatregelen te treffen.
En willen de sponsors en andere edellieden apart zitten geef ze dan een andere locatie,plaats genoeg!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


24 Jan 2012, 10:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Wat betreft het actiecomité en eventuele kandidaat om in de v.z.w. te zetelen geef ik de raad om jullie licht eens op te steken bij een (eventueel bevriende) advocaat of een bepaalde democratisch verkozen kandidaat zo maar kan geweigerd worden!
Jullie brengen zo maar eventjes 15.000 eurokes binnen hé en daar mag toch iets tegenover staan.
Of zouden al die nobele edellieden schrik hebben dat onze kandidaat slimmer is dan zijzelf????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


24 Jan 2012, 11:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
De kandidaat van de supporters zal democratisch verkozen worden door...het bestuur????
Ga met een ander lachen eh...ik steek er gene cent meer in, dit en de 10 EUR zijn veel bruggen te ver.
Hetzelfde met het naar buiten gaan van het stadion, wat weliswaar maar een klein ongemak is maar het toont aan hoe de genieën van ons bestuur over de supporters denken.
Hoe dom kan je zijn om al die maatregelen te nemen... :hmm:


24 Jan 2012, 11:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wat betreft het actiecomité en eventuele kandidaat om in de v.z.w. te zetelen geef ik de raad om jullie licht eens op te steken bij een (eventueel bevriende) advocaat of een bepaalde democratisch verkozen kandidaat zo maar kan geweigerd worden!
Jullie brengen zo maar eventjes 15.000 eurokes binnen hé en daar mag toch iets tegenover staan.
Of zouden al die nobele edellieden schrik hebben dat onze kandidaat slimmer is dan zijzelf????


Vorige keer was Kristof De Saedeleer (ex-speler en advocaat) met Fillou meegeweest naar de AV zeker? Zal hij het actiecomité ook nog verder bijstaan met (juridisch) advies?


24 Jan 2012, 11:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 67 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst