supportersvergadering 20/01/2012 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 supportersvergadering 20/01/2012 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Ik begrijp jullie frustratie maar moeten we daar nu echt zo'n spel van maken.
In het restaurant zit nu eenmaal een groep mensen die daar een goeie stuiver spenderen, en die net als de gewone supporters ook belangrijk zijn voor de club. Die mannen zitten nu eenmaal graag op hun gemak en daar moet ge toch ook begrip kunnen voor opbrengen. Die 10 euro extra heeft dan ook enkel de bedoeling om ons als gewone supporter daar buiten te houden, so be it. Ik ga ze in elk geval niet betalen ik weet wanneer ik niet welkom ben en dan blijf ik zo wel weg. We hebben toch kantines en cafe's genoeg waar we terrecht kunnen, van mij mogen die mannen hun restaurant hebben 't is te hopen dat ze er goe verteren denk ik dan.
Veel schandaliger vind ik het feit dat ons bestuur het lef heeft om voorwaarden te beginnen stellen aan de afgevaardigde van de supporters. Er moet door de supporters één man worden aangeduid en dat is door de heren van het bestuur te nemen of te laten. Anders zouden ze wat mij betreft naar hun 15.000 euro kunnen fluiten. Dan zetten we die desnoods nog maar even opzij tot ze tot bezinning komen. Ge moet wel lef hebben eigenlijk om die voorwaarden te durven stellen na al die prachtige acties van de supporters.
Dat ligt mij veel zwaarder op de maag dan het feit dat we niet meer welkom zijn in 't restaurant.


23 Jan 2012, 11:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Ik vind gewoon de manier erover... en dan maken ze een "ambiance" café... ja hallo, u spelers komen enkel in het restaurant, het volk is weg om half 7 in de kantines boven, en om 8u kuisen ze u buiten... (y)
Toen wij om 8u vanuit het ambiancecafé wouden afzakken naar het restaurant werden niet enkel wij tegen gehouden maar ook helpers vanuit de kantines, mensen die hun gvd inzetten voor de club... getuigt van veel respect. Het enige dat ze aan het bekomen zijn is dat er nog minder volk zal zijn in de kantines en nog meer volk naar de café's zal trekken.. en dat voor een club die het geld nodig heeft :crazy:
het 2de deeltje vind ik inderdaad ook schandalig, en laat nog maar is zien wat ze eigenlijk vinden van de supporters... :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


23 Jan 2012, 11:39
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Gaskonijn schreef:
Ik vind gewoon de manier erover... en dan maken ze een "ambiance" café... ja hallo, u spelers komen enkel in het restaurant, het volk is weg om half 7 in de kantines boven, en om 8u kuisen ze u buiten... (y)
Toen wij om 8u vanuit het ambiancecafé wouden afzakken naar het restaurant werden niet enkel wij tegen gehouden maar ook helpers vanuit de kantines, mensen die hun gvd inzetten voor de club... getuigt van veel respect. Het enige dat ze aan het bekomen zijn is dat er nog minder volk zal zijn in de kantines en nog meer volk naar de café's zal trekken.. en dat voor een club die het geld nodig heeft :crazy:
het 2de deeltje vind ik inderdaad ook schandalig, en laat nog maar is zien wat ze eigenlijk vinden van de supporters... :hmm:

(y)


23 Jan 2012, 11:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Eens te meer wordt bewezen dat de mensen die nu de club leiden niet uit het juiste hout gesneden zijn.
Och ja, het zou een klein mirakel belichamen mocht het anders zijn...
De supporter is voor EA blijkbaar enkel een noodzakelijk kwaad, een 'ambetant' gegeven dat soms eens luid roept maar waar gauw gauw komaf mee gemaakt wordt door de hoge piefen.
:fuck:


23 Jan 2012, 11:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Gaskonijn schreef:
Ik vind gewoon de manier erover... en dan maken ze een "ambiance" café... ja hallo, u spelers komen enkel in het restaurant, het volk is weg om half 7 in de kantines boven, en om 8u kuisen ze u buiten... (y)
Toen wij om 8u vanuit het ambiancecafé wouden afzakken naar het restaurant werden niet enkel wij tegen gehouden maar ook helpers vanuit de kantines, mensen die hun gvd inzetten voor de club... getuigt van veel respect. Het enige dat ze aan het bekomen zijn is dat er nog minder volk zal zijn in de kantines en nog meer volk naar de café's zal trekken.. en dat voor een club die het geld nodig heeft :crazy:
het 2de deeltje vind ik inderdaad ook schandalig, en laat nog maar is zien wat ze eigenlijk vinden van de supporters... :hmm:


Klopt inderdaad. Zoals ik hier eerder zeg zou ik de maatregel kunnen begrijpen indien't restaurant alle weekends bomvol zat, en dat het inderdaad wat storend zou zijn moest daar een hoop volk toekomen.

Maar er is gewoon geen deftig alternatief op EA. Die kantines zijn tof om een halfuur pinten te drinken na de match, maar om daar lang te gaan zitten, daarvoor is't allesbehalve gezellig. Vergelijk het bv. eens met Café Stadion...

De manier erop zeg trouwens alles. Vrijdag hebben ze blijkbaar niets gezegd, en op zondag communiceren ze dat via de website, vragen ze 10 (!!!) euro én zetten ze daar 2 buitenwippers.Dat ruikt naar Garré-streken, en ik riek da nie graag! :hmm: :D


23 Jan 2012, 12:22
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Wat mij trouwens véél meer stoort is het amateurisme dat gewoon wordt verdergezet. Het was duidelijk dat ondanks de goede bedoelingen, Michel en zijn "team" ons geen stappen vooruit gingen helpen als club.

Met FDR gaat het echter niet beter worden, dat merk je aan alles... Dat aanvangsuur kunnen ze zelfs nog niet deftig gecommuniceerd krijgen.

2 weken geleden belde ik onze "communicatieverantwoordelijke" om verschillende tickets te kopen voor nog 4 wedstrijden dit seizoen. Hij ging mij enkele dagen later terugbellen en laten weten wanneer ik om de kaarten mocht komen.. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb er nog niets van gehoord. Geld genoeg zeker? :wadde:

Als je dan hoort dat sommige mensen hun abonnement gaan afhalen zijn én daar NOOIT een factuur voor hebben gekregen, waar ben je dan mee bezig? Dan is't mij vrij duidelijk dat de club geleid wordt door amateurs die er niet hun hart & ziel in steken. Ik denk niet dat een zelfstandige iets zal "vergeten" te factureren voor een geleverde dienst / product.


23 Jan 2012, 12:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
DavidSeal schreef:
Bram schreef:
Afbeelding

voor de democratische prijs van 1 ticket + 10 euro
't zal wel meer opleveren dan het kost waarschijnlijk zo 2 buitenwippers tot 11u 's avonds :wadde:

vooral ook 2 dagen ervoor met geen woord reppen dat het 10 euro zal kosten voor zo een bandje.
Eventjes een zware degout van deze club

Het is net of ze ons willen laten voelen dat we ondanks alles(ons zitje dat we bemachtigden) nog altijd maar "gewone" supporters zijn. :(


Ik mocht binnen met mijn VIP-kaart dat ze nu aan de sponsors en leden van de VZW hebben gegeven, maar ik weigerde binnen te stappen als de supporters en kantinemedewerkers niet binnen mochten. Ik ben dan maar solidair samen met de geweigerde supporters aan de overkant op café gegaan.


23 Jan 2012, 13:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Toen ze de vorige keer de gewone supporters uit het restaurant wilden houden, had ik daar een groot probleem mee. Deze keer laat ik het gewoon passeren.
Als ze ons daar niet willen, dan zijn ze het ni waard om er tegenin te gaan of die 10 € te betalen.

Laat Frank en zijn vriendjes maar doen ... :fuck:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


23 Jan 2012, 13:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
En zeggen dagge oever 30 jr oan de kanten van de Briejestroat de
welriekende pishoek had van "t stadion".
't was tein vééééééééél minder qua show (en veel miejer in de kas)
Soit, 'k geef liever zoe as gisterenavond men eurokes oan
een goe pak frit mé 2 brochetten.


23 Jan 2012, 13:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
jowwan schreef:
En zeggen dagge oever 30 jr oan de kanten van de Briejestroat de
welriekende pishoek had van "t stadion".
't was tein vééééééééél minder qua show (en veel miejer in de kas)
Soit, 'k geef liever zoe as gisterenavond men eurokes oan
een goe pak frit mé 2 brochetten.


Geef mij maar de ambiance in Café Stadion, een frisse pint, en gratis witte en zwarte trippen !!!

Ook zeer goede muziek waarvoor je naar 't café komt

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 14:15
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Misschien moeten we ons allemaal is afvragen waarom die regel in het leven is geroepen?Aalst krijgt ontelbare klachten van omwonenden en politie wegens nachtlawaai,in het restaurant zitten de sponsers(zonder hun bestonden we ook niet meer)en volgens sommigen" de dikkenekken",dan zet ge daar supporters bij waarvan de meeste tegen dat ze het restaurant binnengaan al goed beschonken zijn en dan gaan ze wat ambras maken met de sponsers,andere supporters(en soms zelfs met spelers van hun eigen club...).En het zijn juist die mannen die het voor iedereen verpesten.Die 10euro is idd overdreven,maar die gaat niet lang stand houden.Anderzijds moeten ze wel een deftig alternatief voor de gewone supporter kunnen voorzien.


23 Jan 2012, 14:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Iendrachter90 schreef:
Misschien moeten we ons allemaal is afvragen waarom die regel in het leven is geroepen?Aalst krijgt ontelbare klachten van omwonenden en politie wegens nachtlawaai,in het restaurant zitten de sponsers(zonder hun bestonden we ook niet meer)en volgens sommigen" de dikkenekken",dan zet ge daar supporters bij waarvan de meeste tegen dat ze het restaurant binnengaan al goed beschonken zijn en dan gaan ze wat ambras maken met de sponsers,andere supporters(en soms zelfs met spelers van hun eigen club...).En het zijn juist die mannen die het voor iedereen verpesten.Die 10euro is idd overdreven,maar die gaat niet lang stand houden.Anderzijds moeten ze wel een deftig alternatief voor de gewone supporter kunnen voorzien.


:kots: :kots: :kots: ja, het zal komen omdat de gewone supporter niet overweg kan met "de dikkenekken". En door alles op te splitsen gaan er geen klachen meer komen van nachtlawaai ofzo? sterk! :cool:
BTW iendrachter90: zonder de supporters bestonden we ook niet meer! Maar laat je maar vanalles wijsmaken dat het is omdat de supporters zich misdragen...

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


23 Jan 2012, 14:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Iendrachter90 schreef:
Misschien moeten we ons allemaal is afvragen waarom die regel in het leven is geroepen?Aalst krijgt ontelbare klachten van omwonenden en politie wegens nachtlawaai,in het restaurant zitten de sponsers(zonder hun bestonden we ook niet meer)en volgens sommigen" de dikkenekken",dan zet ge daar supporters bij waarvan de meeste tegen dat ze het restaurant binnengaan al goed beschonken zijn en dan gaan ze wat ambras maken met de sponsers,andere supporters(en soms zelfs met spelers van hun eigen club...).En het zijn juist die mannen die het voor iedereen verpesten.Die 10euro is idd overdreven,maar die gaat niet lang stand houden.Anderzijds moeten ze wel een deftig alternatief voor de gewone supporter kunnen voorzien.


Ik denk mij te herinneren dat er ook klachten van de buurtbewoners waren reeds de eerste nacht van het glazen kot.
De buurtbewoners zijn dus de oorzaak dat er iets moet gedaan worden aan het lawaai :wow:

Of die 10 Euro de oplossing is :wadde: zoals Jowan al zei, geef me hiervoor maar een goed pak frit en een brochette of 2 ;) zal thuis wel nog iets drinken

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Jan 2012, 14:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Gaskonijn schreef:
Iendrachter90 schreef:
Misschien moeten we ons allemaal is afvragen waarom die regel in het leven is geroepen?Aalst krijgt ontelbare klachten van omwonenden en politie wegens nachtlawaai,in het restaurant zitten de sponsers(zonder hun bestonden we ook niet meer)en volgens sommigen" de dikkenekken",dan zet ge daar supporters bij waarvan de meeste tegen dat ze het restaurant binnengaan al goed beschonken zijn en dan gaan ze wat ambras maken met de sponsers,andere supporters(en soms zelfs met spelers van hun eigen club...).En het zijn juist die mannen die het voor iedereen verpesten.Die 10euro is idd overdreven,maar die gaat niet lang stand houden.Anderzijds moeten ze wel een deftig alternatief voor de gewone supporter kunnen voorzien.


:kots: :kots: :kots: ja, het zal komen omdat de gewone supporter niet overweg kan met "de dikkenekken". En door alles op te splitsen gaan er geen klachen meer komen van nachtlawaai ofzo? sterk! :cool:
BTW iendrachter90: zonder de supporters bestonden we ook niet meer! Maar laat je maar vanalles wijsmaken dat het is omdat de supporters zich misdragen...


Laat 1ding duidelijk zijn ik laat mij door niemand beinvloeden,kzou niet weten waarom en precies of ik zou ooit ontkennen dat de supporters een groot aandeel hebben in de redding,echt onvoorstelbaar dat ge daar aan twijfelt.En het is niet de fout van de supporters alleen é ,de sponsers enzo zullen hn aandeel ook wel hebben n de beslissing,twas niet mijn bedoeling om de schuld bij de supporters alleen te leggen.


23 Jan 2012, 14:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Misschien moeten we ons allemaal is afvragen waarom die regel in het leven is geroepen?Aalst krijgt ontelbare klachten van omwonenden en politie wegens nachtlawaai,in het restaurant zitten de sponsers(zonder hun bestonden we ook niet meer)en volgens sommigen" de dikkenekken",dan zet ge daar supporters bij waarvan de meeste tegen dat ze het restaurant binnengaan al goed beschonken zijn en dan gaan ze wat ambras maken met de sponsers,andere supporters(en soms zelfs met spelers van hun eigen club...).En het zijn juist die mannen die het voor iedereen verpesten.Die 10euro is idd overdreven,maar die gaat niet lang stand houden.Anderzijds moeten ze wel een deftig alternatief voor de gewone supporter kunnen voorzien.


Ik denk mij te herinneren dat er ook klachten van de buurtbewoners waren reeds de eerste nacht van het glazen kot.
De buurtbewoners zijn dus de oorzaak dat er iets moet gedaan worden aan het lawaai :wow:

Of die 10 Euro de oplossing is :wadde: zoals Jowan al zei, geef me hiervoor maar een goed pak frit en een brochette of 2 ;) zal thuis wel nog iets drinken



ze kunnen die buurtbewoners die klagen misschien ook eens zeggen wat er daar eerst stond.... da stadion of hun huis...( op vele luchtfoto's uit de oude doos zie je wel degelijk dat het stadion daar al stond toen er in den omtrek geen huis te bekennen was)das gelijk in zaventem , de mensen die daar (goedkope) bouwgrond hebben gekocht vanleven wisten ook dat daar elke dag lawaai ging zijn... ze hebben dus niet te veel recht op klagen ...er is aan elk voordeel een nadeel he...als ge daar woont , of gaat wonen , weet ge op t voorhand dat er op bepaalde momenten meer lawaai gaat zijn...al vind ik ook niet dat ge daar nu express lawaai moet gaan beginnen maken ook he... :D


23 Jan 2012, 17:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst