supportersvergadering 20/01/2012 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 supportersvergadering 20/01/2012 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
El Corredor schreef:
veel nieuwe sponsors zie ik niet eerlijk gezegd.

we zullen het binnen enkele weken/maanden wel zien zeker of we licentie halen?... :hmm:

"- RvB wil na afloop 3 kandidaten screenen en ook zijn zegje doen" is gewoon schandalig vind ik! (n)

voorts zitten op de jeugd weer de hypocriete zeikerds van weleer :worship:

en Van Hauwermeiren sportief verantwoordelijke :D , daar komen de kabongo's en stolpa's weer :banana:


Tja, money talks, hé...

Ik denk wel dat Aalst zijn licentie zal halen, want indien niet,tja dan wordt dat een doodsteek hé!! Spelers verlaten massaal de club, supporters die afhaken, sponsors die afhaken, hoongelach 10 km verder,...En je kan ze nog geen ongelijk geven ook.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Jan 2012, 10:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
@Jean,

Dat is geen kwestie van willen bijzijn of niet, 't is gewoon het principe.

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


22 Jan 2012, 10:44
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
witzwet schreef:
El Corredor schreef:
veel nieuwe sponsors zie ik niet eerlijk gezegd.

we zullen het binnen enkele weken/maanden wel zien zeker of we licentie halen?... :hmm:

"- RvB wil na afloop 3 kandidaten screenen en ook zijn zegje doen" is gewoon schandalig vind ik! (n)

voorts zitten op de jeugd weer de hypocriete zeikerds van weleer :worship:

en Van Hauwermeiren sportief verantwoordelijke :D , daar komen de kabongo's en stolpa's weer :banana:


Tja, money talks, hé...

Ik denk wel dat Aalst zijn licentie zal halen, want indien niet,tja dan wordt dat een doodsteek hé!! Spelers verlaten massaal de club, supporters die afhaken, sponsors die afhaken, hoongelach 10 km verder,...En je kan ze nog geen ongelijk geven ook.



Als je denderleeuw bedoelt die moeten zelf zwijgen, he vindt je niet?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Jan 2012, 11:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Jean schreef:
iendrachtlovers schreef:
Het clubrestaurant is voortaan enkel nog toegankelijk voor restaurantbezoekers; gasten die voor de wedstrijd lunchen of in het bezit zijn van een uitnodiging.
Voor alle andere personen die dat zouden wensen, is er pas toegang tot het clubrestaurant vanaf 17u30 en mits het betalen van een toegansprijs van tien euro.
DIT VIND IK ER PERSOONLIJK MEER DAN OVER. NOG EENS 10 EURO VRAGEN OM TUSSEN DE DIKKENEKKEN TE GAAN STAAN. PFFFFFFFFF, zucht,zucht,zucht. Voor mij duidelijk een boodschap naar de gewone supporter toe van : "blijft gijlen hier maar buiten".
:kots: :kots: :kots:


als het toch allemaal dikkenekken zijn waarom wil je er dan bij gaan?


Het is het prinicpe... vooral de reden dat ze opgeven. Voor de "veiligheid". Precies of het is daar ineens niet meer veilig als de gewoone supporters binnen komen :crazy: enkel mensen met geld zijn te vertrouwen.... Aja, want als ge 10€ geeft zijt ge ineens geen gevaar meer ofwa :kots:
En boven in het gewoone café moet de veiligheid ineens niet meer gewaarborgd worden ofzo :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


22 Jan 2012, 13:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Dat is net wat ik wilde zeggen !!!
Daar is blijkbaar niets over gezegd vrijdag ... of vergis ik mij?

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


22 Jan 2012, 14:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
iendrachtlovers schreef:
Dat is net wat ik wilde zeggen !!!
Daar is blijkbaar niets over gezegd vrijdag ... of vergis ik mij?


Over dat betalen is vrijdag inderdaad niets gezegd geweest. :zzz:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


22 Jan 2012, 14:25
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
iendrachtlovers schreef:
Dat is net wat ik wilde zeggen !!!
Daar is blijkbaar niets over gezegd vrijdag ... of vergis ik mij?


Er is gezegd geweest dat alle sponsors zo vier kaartjes hebben gekregen om binnen te gaan en dat de mensen die komen eten elk een bandje krijgen.

Er is ook gezegd geweest dat je zo een kaartje kon krijgen op het secretariaat, maar niet dat je daar 10 euro moet voor betalen. Er is gezegd geweest dat dit voor de veiligheid was. Dus blijkbaar ben je pas te vertrouwen als je tien euro extra geeft.

Heel leuk als je weet dat er na de match in het clubcafé meestal geen muziek is en wij met onze companie daarom naar beneden gaan. Tzal in een van de cafés rond het stadion wel nog ergens muziek en ambiance zijn.


22 Jan 2012, 14:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
witzwet schreef:
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
Situatie van Laurant depoitre ligt moeilijk.

Over wat gaat dat?


Dat hij moeilijk op den Iendracht te houden zal zijn,er zijn heel wat eerste klassers die aan zijn mouw trekken.


aja, en zijn contract loopt af of wa? Spijtig, bijtekenen is geld voor Aalst hé, maar kan dan potentiële eersteklasser mss afschrikken?


Afschrikken? Als een 1ste klasser hem echt wil, zullen ze er wel geld voor neertellen ook zeker?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


22 Jan 2012, 18:22
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Tom_1919 schreef:
witzwet schreef:
Bakkie schreef:

Dat hij moeilijk op den Iendracht te houden zal zijn,er zijn heel wat eerste klassers die aan zijn mouw trekken.


aja, en zijn contract loopt af of wa? Spijtig, bijtekenen is geld voor Aalst hé, maar kan dan potentiële eersteklasser mss afschrikken?


Afschrikken? Als een 1ste klasser hem echt wil, zullen ze er wel geld voor neertellen ook zeker?


ALS je al een transfersom krijgt voor een speler in een lagere reeks, is dit doorgaans zeer weinig.


22 Jan 2012, 20:06
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Gaskonijn schreef:
Jean schreef:
iendrachtlovers schreef:
Het clubrestaurant is voortaan enkel nog toegankelijk voor restaurantbezoekers; gasten die voor de wedstrijd lunchen of in het bezit zijn van een uitnodiging.
Voor alle andere personen die dat zouden wensen, is er pas toegang tot het clubrestaurant vanaf 17u30 en mits het betalen van een toegansprijs van tien euro.
DIT VIND IK ER PERSOONLIJK MEER DAN OVER. NOG EENS 10 EURO VRAGEN OM TUSSEN DE DIKKENEKKEN TE GAAN STAAN. PFFFFFFFFF, zucht,zucht,zucht. Voor mij duidelijk een boodschap naar de gewone supporter toe van : "blijft gijlen hier maar buiten".
:kots: :kots: :kots:


als het toch allemaal dikkenekken zijn waarom wil je er dan bij gaan?


Het is het prinicpe... vooral de reden dat ze opgeven. Voor de "veiligheid". Precies of het is daar ineens niet meer veilig als de gewoone supporters binnen komen :crazy: enkel mensen met geld zijn te vertrouwen.... Aja, want als ge 10€ geeft zijt ge ineens geen gevaar meer ofwa :kots:
En boven in het gewoone café moet de veiligheid ineens niet meer gewaarborgd worden ofzo :hmm:


Ik ben net terug thuis en vraag me toch af wat dan die maatregelen geweest zijn om er boven een ambiance-café van te maken. Om half 7 liep het daar zo goed als leeg. Hoog tijd dat ze beseffen dat je van dat clubcafé gewoon geen ambiance-café kan maken.

Deze maatregel moet toch een enorm verschil geven in de drankomzet?
Je speelt een schitterende wedstrijd, en je klopt de derde van het klassement. De kantines zouden volop moeten draaien, maar ze jagen het volk gewoon naar huis.
Allicht is er geld genoeg. Ik wil niet weten hoeveel men die 2 securities daar beneden heeft moeten betalen.


22 Jan 2012, 20:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Ik hoop het dat ze geld genoeg hebben om hun licentie te behalen, want respect naar supporters, medewerkers en mensen hebben ze daar toch niet echt hoor :kots: :kots: :kots: :kots:

volgende week drink ik in de café's aan den overkant :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


22 Jan 2012, 23:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Afbeelding

voor de democratische prijs van 1 ticket + 10 euro
't zal wel meer opleveren dan het kost waarschijnlijk zo 2 buitenwippers tot 11u 's avonds :wadde:

vooral ook 2 dagen ervoor met geen woord reppen dat het 10 euro zal kosten voor zo een bandje.
Eventjes een zware degout van deze club

_________________
If you never try, you'll never know


22 Jan 2012, 23:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Ik ga ook graag met de compagnie nog enen drinken na de match in één van de kantines en/of beneden in de hoofdtribune maar ten tijde eerste klasse kon je wel NERGENS terecht in de hoofdtribune zonder een Socio Club kaart... Dus ja, het was ooit erger als nu voor de "gewone supporter" uit de K.

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


23 Jan 2012, 0:32
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
Bram schreef:
Afbeelding

voor de democratische prijs van 1 ticket + 10 euro
't zal wel meer opleveren dan het kost waarschijnlijk zo 2 buitenwippers tot 11u 's avonds :wadde:

vooral ook 2 dagen ervoor met geen woord reppen dat het 10 euro zal kosten voor zo een bandje.
Eventjes een zware degout van deze club

Het is net of ze ons willen laten voelen dat we ondanks alles(ons zitje dat we bemachtigden) nog altijd maar "gewone" supporters zijn. :(

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


23 Jan 2012, 4:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: supportersvergadering 20/01/2012
weet iemand vanaf wanneer je genoeg "sponsor" bent om tot het selecte kringetje behoren dat vier kaarten voor het restaurant krijgt?


23 Jan 2012, 11:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst