reactie Gerd Van Eetvelde | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
 reactie Gerd Van Eetvelde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht reactie Gerd Van Eetvelde
Op vraag van Gerd dit bericht, reageren kan terug in de reeds bestaande topics


Gerd Van Eetvelde schreef:
Beste supporters,beste medewerkers,beste sponsors,

Net als Chris Eeckhout,Fabienne Arijs,Steven De Cock,Frans Degreve,Albert en Mariette Dhaese,Bruno en Brenda Ceuppens en Gilbert Hutsebaut maakte het nieuwe bestuur ook mij het werk onmogelijk. Al deze mensen waren samen met Pieter De Croock die stopte als webmaster gedurende ettelijke jaren de drijvende kracht achter Eendracht Aalst.


Ondanks een positieve evaluatie voor Michel Markey en mezelf op de algemene vergadering van 17/12 werd mij sindsdien elke bevoegdheid ontnomen. Een positieve evaluatie die het werk was van deze ganse ploeg en waarbij ons herstelplan voor het behalen van de licentie op basis van middelen gegenereerd uit een verbeterde werking goedgekeurd werd door een volledige AV. Met fierheid kunnen wij dan ook een winst van 77000 euro op 4 maanden voorleggen zonder de abonnementen mee te rekenen .Een balans met onze winstcijfers werd ter goedkeuring voorgelegd aan de revisor voor het licentiedossier.


Onder andere op basis van de voorgaande elementen kon mijn raadsman niet anders dan contractbreuk vaststellen.


Ter info : Michel en ik hebben de betalingen gedaan van 12/09 tot 17/12 en in die periode zijn de volgende betalingen gebeurd: spelerslonen
juli-augustus,september-oktober-1/3 november, Club Brugge , deel
voetbalbond,1 kwartaal RSZ 2011,contante betaling van alle leveranciers ,volledige elektriciteit, jeugdtrainers maanden september en oktober (de lonen voor november en december werden gestort voor 31/12 als jeugdsubsidie door de stad Aalst). Een aantal afgesloten sponsorcontracten mogen in januari geïnd worden .Het volledige restaurant van de wedstrijd tegen Antwerp diende nog gestort te worden,….


De licentie kan dus perfect met de middelen van de werking
(supporters-sponsors-jeugd) gehaald worden ,wat ook al begin december bevestigd werd door onze voorzitter in zijn later ingetrokken ontslagbrief.
Een bijkomende financiële injectie kan de betalingsachterstand van de spelers definitief wegwerken en ervoor zorgen dat ook de maanden januari tot juni tijdig betaald worden. Een verdere sanering van de club – alle bovenvermelde medewerkers waren bereid om tot het einde van het seizoen gratis te werken-kan de schulden aan de leveranciers verminderen. Ons bestuur koos echter voor een andere richting: er worden nieuwe mensen voltijds aangeworven, bijkomende kosten(tankkaarten voor medewerkers,
security,…) gemaakt en besparingen niet doorgevoerd.


Nochtans heeft Eendracht Aalst alles om een stabiele tweedeklasser te worden die naar boven kan kijken. Het moet toch mogelijk zijn om van EA een club vol openheid , transparantie, correctheid te maken; een club voor jong en oud gedragen en bestuurd door of met de steun van haar drie sterke pijlers , haar trouwe sponsors, medewerkers en supporters.


Deze brief geeft een overzicht van de werking van de laatste zes maanden en laat mij toe bepaalde onduidelijkheden uit de wereld te helpen. In het belang van EA ga ik deze discussie nu sluiten.


Graag had ik nog iedereen bedankt voor de steun en leuke momenten van de voorbije maanden. Mijn band met EA is hierdoor nog versterkt !!Tot de volgende wedstrijd!!

Van Eetvelde Gerd

_________________
If you never try, you'll never know


30 Jan 2012, 18:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst