EA-TV - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA-TV 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: EA-TV
Ik volg het hier weldegelijk nog op de voet hoor, wat niet evident is vanuit mijn vakantiebestemming.
Op de afgelopen AV werd er niets nieuws gezegd dan op de supportersvergadering, ik heb kort mijn verslag doorgegeven aan de supporters VZW, vooral inzake evolutie van het eigen vermogen.
Ik neem zeker de opmerkingen mee ivm met Vantjen en EA-TV mee naar de volgende AV, jullie kunnen mij trouwens altijd mailen met vragen en opmerkingen naar de AV toe naar johanvannie@skynet.be
Groeten vanuit mijn florerend vakantieoord. :)


05 Aug 2012, 20:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: EA-TV
Bartos schreef:
Gaskonijn schreef:
Ik vind het vooral erg dat den onderkroiper nu meer tijd gaat hebben om de supporters te fotograferen... Nog lastiger om ons elke week weg te steken :stom: :stom:


Misschien is dit wel de ideale moment voor de kodak aan den haak te hangen.


prima voorstel. :D


05 Aug 2012, 21:07
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: EA-TV
@jowwan

- zijn er nieuwe leden bijgekomen buiten jezelf in de AV?
- zijn de schulden afgebouwd?


05 Aug 2012, 21:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: EA-TV
Cornel1 schreef:
@jowwan

- zijn er nieuwe leden bijgekomen buiten jezelf in de AV?
- zijn de schulden afgebouwd?

- bijkomend bij de AV zijn mezelf en de zaakvoerder van Fintro op de keizerlijke plaats (naam ontsnapt me).

- het negatief eigen vermogen dat aan de basis lag van alle vorige bestuursperikelen is met +/- 200.000 EU aangezuiverd, persoonlijk meen ik dat het eigen vermogen binnen 4 a 5 jaar niet meer negatief zal zijn, dit hangt natuurlijk ook af van de sportieve prestaties, inkomen, etc. Je moet eigenlijk in die optie het huidig transferbeleid ook inkaderen, liever jeugdige talentvolle/kwaliteitvolle spelers dan overbetaalde vedetten uit hogere klasse.


05 Aug 2012, 21:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA-TV
jowwan schreef:
Cornel1 schreef:
@jowwan

- zijn er nieuwe leden bijgekomen buiten jezelf in de AV?
- zijn de schulden afgebouwd?

- bijkomend bij de AV zijn mezelf en de zaakvoerder van Fintro op de keizerlijke plaats (naam ontsnapt me).

- het negatief eigen vermogen dat aan de basis lag van alle vorige bestuursperikelen is met +/- 200.000 EU aangezuiverd, persoonlijk meen ik dat het eigen vermogen binnen 4 a 5 jaar niet meer negatief zal zijn, dit hangt natuurlijk ook af van de sportieve prestaties, inkomen, etc. Je moet eigenlijk in die optie het huidig transferbeleid ook inkaderen, liever jeugdige talentvolle/kwaliteitvolle spelers dan overbetaalde vedetten uit hogere klasse.


Fintro Aalst ==> Dit moet Jan De Nil zijn. Prima !


05 Aug 2012, 21:37
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: EA-TV
dank u jowwan!
Is hoopvol dat er 200 000 euro winst gemaakt werd.

Denk dat het nieuw lid dat je bedoelt ook al sponsorde bij de jeugd.
Zijn al andere leden gebleven?


05 Aug 2012, 21:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: EA-TV
El Corredor schreef:
Cornel1 schreef:
Is er op de vorige AV iets belangrijks gezegd?Nieuwe leden?
Kan er nog een verrassingstransfer komen?



sonck waarschijnlijk...


Mocht die naam op de AV gevallen zijn ; zou ik deze steunen om evt. gratis te werken in de fanshop.
Want de fanshop heeft een aanzienlijk hoger ontvangsten/rendement dan vroeger. Sonck zijn toot kan daar (misschien) van pas komen en niet op het veld. Daar geldt zoveel mogelijk jeugdig talent aantrekken of een kans geven via onze jeugdwerking.


15 Aug 2012, 15:25
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: EA-TV
chunga schreef:
Jules Destrooper schreef:
Schepper schreef:
Of zén verkiezingscampagne....

En met wat ben jij bezig? Op dit forummetje posten? Foei foei !

Laat de mensen ne keer doen seg. De democratie heeft Johan gekozen, deal with it :nieje:
Zeg manneken leer eens lezen zeg, Geef ik soms kritiek op Johan zijn verkiezing :wadde: Denk het niet, ik heb trouwens zelf voor hem gestemd omdat ik van mening was dat hij de geschikte kandidaat was en nog steeds is voor die job. Ik vind het gewoon raar dat we hem hier niet meer horen de laatste maanden en ik heb het vermoeden dat dit mogelijk op vraag is van ons bestuur, best mogelijk toch?


Is nooit ter sprake geweest ; 'k zie niet in voor wie zijn toot ik zou moeten zwijgen.


15 Aug 2012, 15:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: EA-TV
jowwan schreef:
El Corredor schreef:
Cornel1 schreef:
Is er op de vorige AV iets belangrijks gezegd?Nieuwe leden?
Kan er nog een verrassingstransfer komen?



sonck waarschijnlijk...


Mocht die naam op de AV gevallen zijn ; zou ik deze steunen om evt. gratis te werken in de fanshop.
Want de fanshop heeft een aanzienlijk hoger ontvangsten/rendement dan vroeger. Sonck zijn toot kan daar (misschien) van pas komen en niet op het veld. Daar geldt zoveel mogelijk jeugdig talent aantrekken of een kans geven via onze jeugdwerking.


jowwan check pm ;)


15 Aug 2012, 15:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst