EA-TV - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA-TV 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: EA-TV
Gio schreef:
Enorm veel respect voor de belangeloze inzet van zulke mensen zoals Vantjen, Yves, Pascal etc... Maar misschien terechte opmerking van het bestuur uit MITS alternatief op de officiële site hé. Die aanvulling via niet officiële kanalen is soms het enige dat we van een gemiste match kunnen opsporen. En waarom werken de betrokken partijen niet samen? Ik zeg maar wat... :EA:

Uit respect voor die personen vind ik dat ze gewoon moeten samenwerken.


31 Jul 2012, 16:48
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: EA-TV
Zienaa schreef:
Wat mij betreft kan EA toch geen verbod eisen op een onafhankelijke website?


Dat doen ze toch ook niet? Ze vragen het gewoon met aandrang, en Vantjen gaat daarop in.


31 Jul 2012, 18:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA-TV
begrijpelijke beslissing, en ik kan me voorstellen dat dergelijke boodschap niettemin zeer hard aankomt, temeer omdat dergelijke persoonlijke initiatieven altijd met de beste wil van de wereld op poten worden gezet, door goedzakken die met hun groot supportershart belangeloos willen bijdragen aan de club. Mooi ook dat ze zelf aangeven dat ze 't ergens wel begrijpen.

fansites en blogs en filmkes zijn een zegen wanneer de officiële communicatie tekort schiet, maar nu men net alles wil professionaliseren en het zakelijk belang wil dienen, moeten we zulke boodschap ook kunnen aanvaarden. Dat men het uithangbord Eendracht Aalst zelf wil uitbaten, promoten of verkopen...dat is uiteindelijk logisch.en men doet er , vanuit officiele zijde, toch ook wat meer inspanningen voor ook, heb ik de indruk. ik ben er zeker van dat de betrokken personen zeker nog hun nut zullen kunnen bewijzen (zei het misschien op iets andere manier)


31 Jul 2012, 18:59
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EA-TV
Als ik eerlijk voor mezelf spreek: ik zit veel meer hier en op vantjen zijn blog dan op de officiële site. Sponsors willen dat er daar zoveel mogelijk bezoekers komen...
Als "ze" erin slagen om de officiële site aantrekkelijk te maken, prima... Zoniet, dan wordt het natuurlijk pijnlijk. Ik hoop ook dat ze erin slagen mensen die zich vrijwillig willen inzetten op één of andere manier een plaats aan te bieden in het project "een aantrekkelijke website die meer bezoekers aantrekt en dus sponsors gelukkig maakt" (wat alleen maar de groei van de club ten goede komt). Aan die vrijwilligers genre Vantjen, Onderkroiper... dan om te beslissen of ze hier al dan niet op ingaan...
Intussen: heel erg bedankt Vantjen voor alle leuke momenten die je mij al bezorgd hebt!


31 Jul 2012, 21:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: EA-TV
het zegt veel als een blog van een video-amateur meer bezoekers trekt dan je officiële site moet ik zeggen.

of je dergelijke acties kan catalogeren onder de noemer "professionalisering" durf ik wel nog te betwijfelen. :cool:

die officiële site is gewoon door de jaren heen een ramp geweest. Enkele weken geleden zouden ze er nog een bericht op gezet hebben als ik een scheet zou gelaten hebben.

als ze willen dat er meer mensen de weg vinden naar hun site zal er toch uit een ander vaatje getapt moeten worden. een nieuw softwarepakket zorgt al voor een kleine maand vertraging voor de abonnementen. :D , om maar iets te zeggen.


31 Jul 2012, 21:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: EA-TV
Ik begrijp het wel. Deze professionaliseren vind ik geen probleem en toont dat men opnieuw aan de weg naar boven aan het timmeren is. Laat het dan wel daar niet bij blijven natuurlijk. Voorts erg veel respect voor wat er allemaal gedaan geweest is omtrent het in beeld brengen van EA de laatste seizoenen! Blijft de live-verslaggeving wel bestaan?


31 Jul 2012, 23:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: EA-TV
Ik snap niet dat ze dan gewoon de beelden van vantjen op www.eendracht-aalst.be zetten.
Direct een pak bezoekers extra die nu in het niets verdwijnen (tenzij men hetzelfde op de officiële gaat doen met aalst.tv).

Zelfde met live verslaggeving. Plaats dit op www.eendracht-aalst.be door vantjen en probleem ook opgelost.
Het is technisch perfect mogelijk om vantjen toegang te geven tot bepaalde onderdelen van www.eendracht-aalst.be en daar zijn ding laten verder doen.

Extra bezoekers voor de officiële, vantjen content, sponsors content en supporters content...


01 Aug 2012, 9:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: EA-TV
Allemaal al nen dikken merci! :EA:


01 Aug 2012, 9:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: EA-TV
Ik vind het vooral erg dat den onderkroiper nu meer tijd gaat hebben om de supporters te fotograferen... Nog lastiger om ons elke week weg te steken :stom: :stom:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


01 Aug 2012, 11:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
Gaskonijn schreef:
Ik vind het vooral erg dat den onderkroiper nu meer tijd gaat hebben om de supporters te fotograferen... Nog lastiger om ons elke week weg te steken :stom: :stom:


Deze badge duidelijk dragen ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Aug 2012, 12:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: EA-TV
Gaskonijn schreef:
Ik vind het vooral erg dat den onderkroiper nu meer tijd gaat hebben om de supporters te fotograferen... Nog lastiger om ons elke week weg te steken :stom: :stom:


Misschien is dit wel de ideale moment voor de kodak aan den haak te hangen.


01 Aug 2012, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
Bartos schreef:
Gaskonijn schreef:
Ik vind het vooral erg dat den onderkroiper nu meer tijd gaat hebben om de supporters te fotograferen... Nog lastiger om ons elke week weg te steken :stom: :stom:


Misschien is dit wel de ideale moment voor de kodak aan den haak te hangen.



Juist een nieuwe kan nog 50.000 foto's mee :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Aug 2012, 12:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA-TV
Onderkroiper schreef:
Bartos schreef:
Gaskonijn schreef:
Ik vind het vooral erg dat den onderkroiper nu meer tijd gaat hebben om de supporters te fotograferen... Nog lastiger om ons elke week weg te steken :stom: :stom:


Misschien is dit wel de ideale moment voor de kodak aan den haak te hangen.



Juist een nieuwe kan nog 50.000 foto's mee :lol:


Als iedereen nu eens portretrechten vraagt op zijn eigen foto's ;)


01 Aug 2012, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
Smetje schreef:
Onderkroiper schreef:
Bartos schreef:

Misschien is dit wel de ideale moment voor de kodak aan den haak te hangen.



Juist een nieuwe kan nog 50.000 foto's mee :lol:


Als iedereen nu eens portretrechten vraagt op zijn eigen foto's ;)


Ik word schatrijk als ik ze ergens kan verkopen :-)

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Aug 2012, 13:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: EA-TV
Ace schreef:
Ik snap niet dat ze dan gewoon de beelden van vantjen op http://www.eendracht-aalst.be zetten.
Direct een pak bezoekers extra die nu in het niets verdwijnen (tenzij men hetzelfde op de officiële gaat doen met aalst.tv).

Zelfde met live verslaggeving. Plaats dit op http://www.eendracht-aalst.be door vantjen en probleem ook opgelost.
Het is technisch perfect mogelijk om vantjen toegang te geven tot bepaalde onderdelen van http://www.eendracht-aalst.be en daar zijn ding laten verder doen.

Extra bezoekers voor de officiële, vantjen content, sponsors content en supporters content...


ik stel voor om dit voor te stellen bij de eerstvolgende supsvergadering. By the way, waar is de supsverkozene in deze zaak ? Jowan, do your job, het is akelig stil aan die kant :?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


01 Aug 2012, 13:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst