EA-TV | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA-TV 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht EA-TV
http://vimeo.com/46645227?action=share

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Jul 2012, 12:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: EA-TV
hansken schreef:
http://vimeo.com/46645227?action=share


ik vermoed dat Belgacom tv hier voor iets tussenzit, ik snap het eigenlijk anders totaal niet. :hmm:


31 Jul 2012, 13:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: EA-TV
hansken schreef:
http://vimeo.com/46645227?action=share

Jammer.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


31 Jul 2012, 13:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: EA-TV
davy1919 schreef:
hansken schreef:
http://vimeo.com/46645227?action=share

Jammer.


Onbegrijpelijk :stom:

_________________
www.spionkoplede.com


31 Jul 2012, 13:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
De meeste supporters zullen het wel al opgemerkt hebben dat ik van vorige wedstrijd géén spelersfoto's meer op de fotosite geplaatst heb.

Belgacom & de officiële site is de reden, en blijkbaar minder bezoekers krijgen via het blog van Vantjen en foto's op iendracht.be

Persoonlijk kan ik me zeer goed vinden in deze beslissing en de supporters die graag spelersfoto's zien van de voorbije wedstrijden moeten naar deze website kijken ;)

http://www.eendracht-aalst.be/

Professionele spelersfoto's zullen er te zien zijn, het is nu niet dat er géén beeldmateriaal meer beschikbaar is voor de supporters. (y)

Het is de bedoeling om de supporters naar de officële site laten kijken om er kennis te maken met de sponsors !!!

Dus in feite hoe meer bezoekers er zijn, hoe meer er sponsoring gestimuleerd kan worden in de toekomst.

Dit ten voordele van onze club Eendracht Aalst !!! :EA:

Natuurlijk blijft Den Onderkroiper in het nieuwe seizoen sfeerfoto's van de acties en supporters op de fotosite plaatsen.

Ik heb tijdens de match meer tijd om mijn lens naar de tribunes te richten voor wat sfeerbeelden !!!

De spelersfoto's die ik momenteel nog neem, blijven exclusief voor EXPO 100 :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2012, 13:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: EA-TV
Mariner schreef:
davy1919 schreef:
hansken schreef:
http://vimeo.com/46645227?action=share

Jammer.


Onbegrijpelijk :stom:

ja tis redelijk schandalig, wat zou het volgende zijn? Iendracht.be + forum sluiten om meer bezoekers te krijgen op de off. Site. :stom:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


31 Jul 2012, 13:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA-TV
Ik kan het ergens toch ook wel begrijpen, de vorige bestuursploegen en al wat daar rond hing hebben eigenlijk over de jaren heen hun eigen website - iets wat commercieel gezien toch wel belangrijk is - gedegradeerd tot een veredelde sponsorspagina zonder meer. Die leemtes zijn dan door verschillende andere - niet officiële - websites ingevuld geworden. Denk dat het dan ook niet verwonderlijk is dat je bij een nieuwe visie mbt commerciele & communicatie daar meteen iets wilt aan doen.

Als ik mij niet vergis is er al een samenwerking met Aalst.tv afgesloten alsook een nakende overeenkomst met Belgacom wat toch meteen met zich meebrengt dat ge alles sowieso al wat professioneler wilt aanpakken. Dan spreken we zelfs nog niet over het beheren van bepaalde informatie. Ik denk dat er in het verleden toch wel al een paar incidentjes geweest zijn - denk maar aan de afspaken met Boskamp - die met wat betere afspraken mbt communicatie vermeden hadden kunnen worden.

In plaats van dit als een drama te zien, zou ik het dus eens vanuit zo een standpunt bekijken. Ik denk tot slot ook dat er enorm veel informatie beschikbaar is over Eendracht Aalst, misschien zelfs wat "overkill" , is er dus reden tot klagen ? Wel jammer dat dit misschien gepaard gaat met het verdwijnen van enige spontaniteit en eigenheid, hetgeen toch wel gesmaakt werd.

_________________
If you never try, you'll never know


31 Jul 2012, 13:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
Die beelden van de match kan ik nog begrijpen indien hiervoor wel degelijk rechten zijn verkocht aan Belgacom TV of verbonden zijn aan sponsordeals.

Wat mij betreft kan EA toch geen verbod eisen op een onafhankelijke website? Is dit ooit al gebeurd in het verleden dat een club dit heeft kunnen bereiken? Ik vermoed dat er wel een verbod kan worden bekomen op het gebruik van bepaalde logo's indien het toch zo ver zou komen? Kan men in zo een geval niet overstappen van een .be naar een .org zodat een Belgische rechtbank hier niets meer in heeft te zeggen?


31 Jul 2012, 13:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
De initiatieven van "Vantjen" waren lovenswaardig, niet-commercieel, kort op de bal, wel een tikkeltje amateuristisch, maar zeker diep uit het hart van een eendrachtsupporter, .. én belangeloos.
Betreft absoluut nuttige informatie voor alle eendrachtsupporters; die graag snel feedback ontvangen van hun geliefde club.
Als het eendrachtbestuur zich verzet tegen dergelijke inititatieven ; inbelang van het clubgebeuren of het commerciele aspect, dan kunnen wij daar als supporter, .... absoluut begrip voor tonen:
Op voorwaarde dat dat zo'n "sensuur" verantwoord is,
en nieuwe gelijkaardige initiatieven in de plaats mogen/kunnen/zullen komen.

En dat horen wij dan ook graag:.... 'uitgelegd'
Als supporters houden wij van een open beleid, open communicatie en geen geheimdoenerij.
Gewoon eerlijke informatie!
.... EEN ANTWOORDJE VAN HET BESTUUR, AUB... ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


31 Jul 2012, 13:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: EA-TV
Onderkroiper schreef:
De meeste supporters zullen het wel al opgemerkt hebben dat ik van vorige wedstrijd géén spelersfoto's meer op de fotosite geplaatst heb.

Belgacom & de officiële site is de reden, en blijkbaar minder bezoekers krijgen via het blog van Vantjen en foto's op iendracht.be

Persoonlijk kan ik me zeer goed vinden in deze beslissing en de supporters die graag spelersfoto's zien van de voorbije wedstrijden moeten naar deze website kijken ;)

http://www.eendracht-aalst.be/

Professionele spelersfoto's zullen er te zien zijn, het is nu niet dat er géén beeldmateriaal meer beschikbaar is voor de supporters. (y)

Het is de bedoeling om de supporters naar de officële site laten kijken om er kennis te maken met de sponsors !!!

Dus in feite hoe meer bezoekers er zijn, hoe meer er sponsoring gestimuleerd kan worden in de toekomst.

Dit ten voordele van onze club Eendracht Aalst !!! :EA:

Natuurlijk blijft Den Onderkroiper in het nieuwe seizoen sfeerfoto's van de acties en supporters op de fotosite plaatsen.

Ik heb tijdens de match meer tijd om mijn lens naar de tribunes te richten voor wat sfeerbeelden !!!

De spelersfoto's die ik momenteel nog neem, blijven exclusief voor EXPO 100 :love:



mmmh, vreemd. vorig jaar klaag je steen en been omdat er een andere fotograaf foto's mocht trekken. En nu juich je dit initiatief toe...


31 Jul 2012, 14:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
Als amateurfotografen, bij het nemen van hun foto's en de verspreiding ervan; ook een beetje meer aandacht schenken aan de zichtbaarheid van de sponsor-reklame; dan is toch iedereen tevreden....??
:hug:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


31 Jul 2012, 14:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: EA-TV
Ik kan er wel inkomen.
De club is op alle gebied aan het groeien naar een professionele werking.
Dat mocht ook wel eens want onze vorige besturen hebben er, zoals Bram al aangaf, een werking op nagehouden die op z'n minst de wenkbrauwen deed fronsen.

Het stadion, de website, alles op en rond EA heeft een facelift gekregen. Clubkleuren maken de huisstijl, slogans als 'Back to glory' en ' We are Iendracht Oilsjt' zijn heuse slagzinnen geworden en ons (niet of oude, zoals je wil) logo een uithangbord. Bij mogelijke investeerders komt dit positiever over als een onsamenhangend geheel zoals vorige jaren het geval was.

Dat de club zelf het uithangbord in handen wil hebben, in dit geval de website, foto's en video's zal volgens mij op termijn ook bijdragen tot een meer professioneel geheel ... en opnieuw meer verkoopbaar worden naar sponsors toe.

Mooie initiatieven van Pascal, Vantjen, Onderkroiper e.d. maar misschien laat je zoiets beter over aan de club zelf.
Misschien kunnen deze mensen, als ze dat willen, samenwerken met Iendracht.be en zich (zoals Yves al doet) meer richten op de supporters zelf.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Jul 2012, 14:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
El Corredor schreef:
Onderkroiper schreef:
De meeste supporters zullen het wel al opgemerkt hebben dat ik van vorige wedstrijd géén spelersfoto's meer op de fotosite geplaatst heb.

Belgacom & de officiële site is de reden, en blijkbaar minder bezoekers krijgen via het blog van Vantjen en foto's op iendracht.be

Persoonlijk kan ik me zeer goed vinden in deze beslissing en de supporters die graag spelersfoto's zien van de voorbije wedstrijden moeten naar deze website kijken ;)

http://www.eendracht-aalst.be/

Professionele spelersfoto's zullen er te zien zijn, het is nu niet dat er géén beeldmateriaal meer beschikbaar is voor de supporters. (y)

Het is de bedoeling om de supporters naar de officële site laten kijken om er kennis te maken met de sponsors !!!

Dus in feite hoe meer bezoekers er zijn, hoe meer er sponsoring gestimuleerd kan worden in de toekomst.

Dit ten voordele van onze club Eendracht Aalst !!! :EA:

Natuurlijk blijft Den Onderkroiper in het nieuwe seizoen sfeerfoto's van de acties en supporters op de fotosite plaatsen.

Ik heb tijdens de match meer tijd om mijn lens naar de tribunes te richten voor wat sfeerbeelden !!!

De spelersfoto's die ik momenteel nog neem, blijven exclusief voor EXPO 100 :love:



mmmh, vreemd. vorig jaar klaag je steen en been omdat er een andere fotograaf foto's mocht trekken. En nu juich je dit initiatief toe...


De bedoeling is dat er extra sponsoring komt om de officiele site mits centralisatie van supportersbezoek.
Ik zie daar niets mis in . Wat vorig jaar betreft werd ik eerst miskend maar nadien werden mijn foto's alsook gebruikt op de officiële site wat een erkenning was van mijn inzet . Zelfs nu werd er mij gevraagd indien ik tijdens de match een speciale spelersfoto zou maken deze aan de site te bezorgen om alsook te laten zien aan de supporters. Ik ben zeker niet aan de kant geschoven !!! :worship:

Waarom zou ik dan negatief zijn ? :wadde:

Ondanks dat ik nu een spiegelreflexcamera heb en mijn spelersfoto's merkelijk beter zijn dan vroeger genomen met mijn Panasonisken :p kan ik niet tornen aan de foto's die momenteel genomen worden met nog beter professioneler materiaal.

Er mag ook géén overkill komen van spelersfoto's !!!

De beelden die ik nu maak worden exclusief bewaard voor Expo 100, ik krijg nog steeds de toelating van bestuur om mee op het plein te komen bij de aftrap, dus voor mij veranderd er in feite niets (y)

Vandaag een foto ontvangen van bekerwedstrijd Racing Club de Gand tegen Eendracht Aalst gespeeld in april 1935. Het is slechts 1 foto en zo belangrijk voor Expo100. Stel je voor dat ik 250 foto's vind per gespeelde match, dan is het niet meer exclusief.

Laten we er géén polemiek over maken, er is géén man overboord !!! :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2012, 14:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-TV
The Blackwans schreef:
Ik kan er wel inkomen.
De club is op alle gebied aan het groeien naar een professionele werking.
Dat mocht ook wel eens want onze vorige besturen hebben er, zoals Bram al aangaf, een werking op nagehouden die op z'n minst de wenkbrauwen deed fronsen.

Het stadion, de website, alles op en rond EA heeft een facelift gekregen. Clubkleuren maken de huisstijl, slogans als 'Back to glory' en ' We are Iendracht Oilsjt' zijn heuse slagzinnen geworden en ons (niet of oude, zoals je wil) logo een uithangbord. Bij mogelijke investeerders komt dit positiever over als een onsamenhangend geheel zoals vorige jaren het geval was.

Dat de club zelf het uithangbord in handen wil hebben, in dit geval de website, foto's en video's zal volgens mij op termijn ook bijdragen tot een meer professioneel geheel ... en opnieuw meer verkoopbaar worden naar sponsors toe.

Mooie initiatieven van Pascal, Vantjen, Onderkroiper e.d. maar misschien laat je zoiets beter over aan de club zelf.
Misschien kunnen deze mensen, als ze dat willen, samenwerken met Iendracht.be en zich (zoals Yves al doet) meer richten op de supporters zelf
.


Volledig mee eens: (y) dat de club een meer professionele uitstraling wil nastreven.

Maar sommige initiatieven, zoals bvb life-online-opvolging van de wedstrijd(resultaten) , (...via de blog van Vantjen) zijn echt nuttig voor de supporters die door omstandigheden de wedstrijd niet kunnen bijwonen. En daar kan het bestuur zich toch niet mee bezighouden. :wadde:
Er zou met geregelde tijdstippen betere communicatie moeten zijn, tussen bestuur en (non-profit)supporters die een bepaald initiatief nemen.
En samen bekijken wat goed is, - en wat schadelijk kan zijn voor de clubwerking, of op welke wijze er eventueel kan worden samengewerkt.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


31 Jul 2012, 14:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: EA-TV
Enorm veel respect voor de belangeloze inzet van zulke mensen zoals Vantjen, Yves, Pascal etc... Maar misschien terechte opmerking van het bestuur uit MITS alternatief op de officiële site hé. Die aanvulling via niet officiële kanalen is soms het enige dat we van een gemiste match kunnen opsporen. En waarom werken de betrokken partijen niet samen? Ik zeg maar wat... :EA:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


31 Jul 2012, 16:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst