Transfers winterstop - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21
 Transfers winterstop 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Transfers winterstop
Hier wordt maar gepalaverd over onze centrale verdedigers Bogaerts en Kestens;
Dat wij nu reeds 29 tegengoals binnen gekregen hebben is niet alleen te wijten aan deze twee jongens , maar Flippo heeft dit seizoen ook geen hoge toppen gescheerd. Hiet is niet meer de Flippo die achteraan in een zetel speelt, met een goede achterlinie voor hem met De schutter /Kestens..
Een geluk dat Kevin ons al een paar punten gepakt heeft....en op hoog niveau speelt.
Wij mijn inziens mag vertrekken zijn de "opgeklopte tranfers" Di Gregorio - Petrovic. Wat heeft hun ervaring ons dit jaar al opgebracht? Had hier veel meer verwacht van Alex, en Petrovic...man man man hoe traag voor een achterspeler...heeft wel goed schot ! wie moet erbij komen ....???? :wadde:

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


04 Dec 2012, 14:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers winterstop
kanderniopkommen schreef:
Hier wordt maar gepalaverd over onze centrale verdedigers Bogaerts en Kestens;
Dat wij nu reeds 29 tegengoals binnen gekregen hebben is niet alleen te wijten aan deze twee jongens , maar Flippo heeft dit seizoen ook geen hoge toppen gescheerd. Hiet is niet meer de Flippo die achteraan in een zetel speelt, met een goede achterlinie voor hem met De schutter /Kestens..Een geluk dat Kevin ons al een paar punten gepakt heeft....en op hoog niveau speelt.
Wij mijn inziens mag vertrekken zijn de "opgeklopte tranfers" Di Gregorio - Petrovic. Wat heeft hun ervaring ons dit jaar al opgebracht? Had hier veel meer verwacht van Alex, en Petrovic...man man man hoe traag voor een achterspeler...heeft wel goed schot ! wie moet erbij komen ....???? :wadde:


Ik wist niet dat wij vorig jaar met een libero speelden?? Trouwens, vorig seizoen slikten we ook een pak goals hoor, maar dat vergeten de mensen precies... Was ook de reden om er in het tussenseizoen nog een centrale verdediger bij te pakken... Andere kanttekening - een voetbalveld heeft verschillende kanten waarbinnen iedereen een positie heeft - als de posities rechts heel vaak verkeerd worden ingevuld en de tegenstander buit dat uit, kan je de linkerzijde daar moeilijk voor verwijten natuurlijk (en vice versa ook ware het niet dat dat merkelijk minder het geval is)...

En dat opkloppen van transfers zal dan toch aan de supporters zelf liggen... Kan me niet inbeelden dat Petrovic hier als supertransfer werd geboekstaafd... Soit, de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen... Marko was ronduit een steunpilaar in de voorbereiding en viel uit op het slechtst mogelijke moment... Ik herinner me ook dat Wouter Moreels bij zijn aankomst zo'n half seizoen lopen sukkelen heeft...

Di Gregorio was wel een bekende naam misschien maar ik denk niet dat hij ontgoochelde in de eerste wedstrijden. Dan was het wel ne goeien, nu is het ne slechten... Wat ik wel weet, is dat we vorig seizoen duurdere transfers hadden, die op een heel seizoen nog niet den helft hebben laten zien van wat Alex nu al heeft laten zien...

Misschien ook niet vergeten dat we nagenoeg een hele kern hebben moeten samenstellen - dan kan het al eens dat iemand niet altijd brengt wat je ervan verwacht... Zolang er dan iemand anders in komt, die hem doet vergeten, is het geen probleem toch? Anderzijds zijn er mannen die veel beter meevallen dan verwacht: iedereen plaatste vraagtekens bij Glouftsis, ik niet in het minst, en die staat daar toch maar mooi met zijn 8 doelpunten. Velen kenden Martin, De Cuyper, enz. niet maar dat zijn toch ook meevallers? De voorbije drie jaar wist je dat als er iets met Moreels en/of Depoitre gebeurde, je beter naar huis kon gaan... Nu ben je op die posities misschien intrinsiek minder sterk, maar in de breedte beter. Getuige daarvan zijn de doelpunten van mannen die eigenlijk uit het niets komen invallen (Van Eyck, De Munter, Vandewalle), dat had je vorig jaar toch niet echt...

Dus iets meer krediet voor sommige spelers mag wel vind ik... Wat Di Gregorio al heeft opgebracht, zijn bovendien twee doelpunten en vier assists... Een nieuw samengestelde kern evalueer je pas echt na een volledig seizoen, niet met Nieuwjaar... Mensen die zelf geen toekomst meer zien wegens gebrek aan kansen, dat zal altijd gebeuren, maar als club zelf bepaalde spelers nu al te vragen om te vertrekken, dat lijkt me niet opportuun nu.


04 Dec 2012, 15:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers winterstop
das allemaal niet belangrijk, CHUNGA komt, dat telt!! :juij: :rolandjen: :banana: :EA:


04 Dec 2012, 15:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers winterstop
El Corredor schreef:
das allemaal niet belangrijk, CHUNGA komt, dat telt!! :juij: :rolandjen: :banana: :EA:


éla éla, d'er is nen anderen topic voor dat nieuwtje hé... Ne wintertransfer zien ik precies toch ni in de Moses...


04 Dec 2012, 16:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers winterstop
kanderniopkommen schreef:
Hier wordt maar gepalaverd over onze centrale verdedigers Bogaerts en Kestens;
Dat wij nu reeds 29 tegengoals binnen gekregen hebben is niet alleen te wijten aan deze twee jongens , maar Flippo heeft dit seizoen ook geen hoge toppen gescheerd. Hiet is niet meer de Flippo die achteraan in een zetel speelt, met een goede achterlinie voor hem met De schutter /Kestens..
Een geluk dat Kevin ons al een paar punten gepakt heeft....en op hoog niveau speelt
Wij mijn inziens mag vertrekken zijn de "opgeklopte tranfers" Di Gregorio - Petrovic. Wat heeft hun ervaring ons dit jaar al opgebracht? Had hier veel meer verwacht van Alex, en Petrovic...man man man hoe traag voor een achterspeler...heeft wel goed schot ! wie moet erbij komen ....???? :wadde:


Als er spelers zijn die zelf willen vertrekken ok,maar met nieuwjaar spelers zeggen dat ze moeten vertrekken?


04 Dec 2012, 16:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Transfers winterstop
Ja, spelers zeggen dat ze moeten vertrekken zou ik nu toch ook niet doen.

Ik denk dat we er toch mogen vanuit gaan dat we met deze kern een rustig seizoen zullen spelen dit jaar. Dan moeten er van mij geen transfers gedaan worden in januari hoor. Laat ons dan maar rustig verder kijken naar volgend jaar toe.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


04 Dec 2012, 17:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers winterstop
Gaskonijn schreef:
Ja, spelers zeggen dat ze moeten vertrekken zou ik nu toch ook niet doen.

Ik denk dat we er toch mogen vanuit gaan dat we met deze kern een rustig seizoen zullen spelen dit jaar. Dan moeten er van mij geen transfers gedaan worden in januari hoor. Laat ons dan maar rustig verder kijken naar volgend jaar toe.


dat ze hun geld sparen, en een type Webers-Declercq aantrekken voor volgend jaar.

Ne patron centraal in t midden en vanachter....


04 Dec 2012, 17:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Transfers winterstop
Ik hoop dat Hugelier nu zijn kans eens krijgt op zijn positie.


04 Dec 2012, 17:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Transfers winterstop
Ik hoop dat Bart zijn verstand gebruikt en Lauden op het middenveld posteert. Geen spelers uitspelen die er niet op hun positie spelen: Petrovic, Di Gregorio(te aanvallend).
En hopen dat hij Vandewalle in zijn basiself houdt!


04 Dec 2012, 17:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers winterstop
gweninho schreef:
Ik hoop dat Bart zijn verstand gebruikt en Lauden op het middenveld posteert. Geen spelers uitspelen die er niet op hun positie spelen: Petrovic, Di Gregorio(te aanvallend).
En hopen dat hij Vandewalle in zijn basiself houdt!


Mja, ik dacht nochtans dat de invulling van Alex in die rol op Lommel niet zo slecht was en de ploeg ook na zijn inbreng op Moeskroen voor Tom een drietal goede kansen wist af te dwingen? Op Lommel stonden Martin en Van Eyck voor hem met Weydisch en De Cuyper op de flank wat ook redelijk aanvallend is... Blijf ervan overtuigd dat Di Gregorio eenzelfde rol als Verheyden zou kunnen invullen... En echt veel verschil zit er niet tussen een goed draaiende platte twee vooraan (Glouftsis - Vandewalle) en een krakkemikkige 4-4-1-1 waar Glouftsis staat te zwemmen en ook de 10 niet echt uit de verf komt... Di Gregorio loopt ook voldoende in de defensieve as als hij die opdracht meekrijgt...

Vandewalle zal een vraagteken zijn zeker? Op basis van de interviews na de match met zowel hemzelf als BVR leek het me dat hij nog niet helemaal fit is... Dus moet er afgewacht worden of hij gisteren geen reactie had op de inspanning van zaterdag hé...


04 Dec 2012, 18:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers winterstop
DT schreef:
gweninho schreef:
Ik hoop dat Bart zijn verstand gebruikt en Lauden op het middenveld posteert. Geen spelers uitspelen die er niet op hun positie spelen: Petrovic, Di Gregorio(te aanvallend).
En hopen dat hij Vandewalle in zijn basiself houdt!


Mja, ik dacht nochtans dat de invulling van Alex in die rol op Lommel niet zo slecht was en de ploeg ook na zijn inbreng op Moeskroen voor Tom een drietal goede kansen wist af te dwingen? Op Lommel stonden Martin en Van Eyck voor hem met Weydisch en De Cuyper op de flank wat ook redelijk aanvallend is... Blijf ervan overtuigd dat Di Gregorio eenzelfde rol als Verheyden zou kunnen invullen... En echt veel verschil zit er niet tussen een goed draaiende platte twee vooraan (Glouftsis - Vandewalle) en een krakkemikkige 4-4-1-1 waar Glouftsis staat te zwemmen en ook de 10 niet echt uit de verf komt... Di Gregorio loopt ook voldoende in de defensieve as als hij die opdracht meekrijgt...

Vandewalle zal een vraagteken zijn zeker? Op basis van de interviews na de match met zowel hemzelf als BVR leek het me dat hij nog niet helemaal fit is... Dus moet er afgewacht worden of hij gisteren geen reactie had op de inspanning van zaterdag hé...


Twas gisteren niet voor alle spelers training,marijn heeft vrij tot woensdag.


04 Dec 2012, 19:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers winterstop
gweninho schreef:
Ik hoop dat Bart zijn verstand gebruikt en Lauden op het middenveld posteert. Geen spelers uitspelen die er niet op hun positie spelen: Petrovic, Di Gregorio(te aanvallend).
En hopen dat hij Vandewalle in zijn basiself houdt!


Van damme op zijn plaats?Want van damme was rechtsmid tegen tubeke,centraal stonden niels en tom.En tjendo op rechtsmid ma dan speelde welheel aanvallend natuurlijk.Ma soit dat is hier allemaal off topic zeker? :D


04 Dec 2012, 19:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1017
Bericht Re: Transfers winterstop
DT schreef:
gweninho schreef:
Ik hoop dat Bart zijn verstand gebruikt en Lauden op het middenveld posteert. Geen spelers uitspelen die er niet op hun positie spelen: Petrovic, Di Gregorio(te aanvallend).
En hopen dat hij Vandewalle in zijn basiself houdt!


Mja, ik dacht nochtans dat de invulling van Alex in die rol op Lommel niet zo slecht was en de ploeg ook na zijn inbreng op Moeskroen voor Tom een drietal goede kansen wist af te dwingen? Op Lommel stonden Martin en Van Eyck voor hem met Weydisch en De Cuyper op de flank wat ook redelijk aanvallend is... Blijf ervan overtuigd dat Di Gregorio eenzelfde rol als Verheyden zou kunnen invullen... En echt veel verschil zit er niet tussen een goed draaiende platte twee vooraan (Glouftsis - Vandewalle) en een krakkemikkige 4-4-1-1 waar Glouftsis staat te zwemmen en ook de 10 niet echt uit de verf komt... Di Gregorio loopt ook voldoende in de defensieve as als hij die opdracht meekrijgt...

Vandewalle zal een vraagteken zijn zeker? Op basis van de interviews na de match met zowel hemzelf als BVR leek het me dat hij nog niet helemaal fit is... Dus moet er afgewacht worden of hij gisteren geen reactie had op de inspanning van zaterdag hé...


Jeezes DT???? Ik vind het ongelooflijk altruistisch van je dat je oa Di Gregorio zo in bescherming neemt..Wat mij betreft ( en ik ben hier heus niet de enige denk ik) mag die wat mij betreft even op " retraite" gaan nadenken over zijn meerwaarde de laatste weken ( geen dus).
Ik zeg niet dat hij moet vertrekken tijdens de stop- maar even laten " werken" op training lijkt mij in zijn geval zeker nuttig.
En voor BVR : ik hoop uit de grond van mijn hart dat we zondag eens GEEN angsthazenvoetbal gaan spelen, en dat we het eens proberen met de opstelling van op Tubize ( dus met TWEE spitsen).
Wat mij betreft verdienen de elf van zaterdag, zondag zekere een nieuwe kans :EA:


04 Dec 2012, 20:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers winterstop
mamananeto schreef:
DT schreef:
gweninho schreef:
Ik hoop dat Bart zijn verstand gebruikt en Lauden op het middenveld posteert. Geen spelers uitspelen die er niet op hun positie spelen: Petrovic, Di Gregorio(te aanvallend).
En hopen dat hij Vandewalle in zijn basiself houdt!


Mja, ik dacht nochtans dat de invulling van Alex in die rol op Lommel niet zo slecht was en de ploeg ook na zijn inbreng op Moeskroen voor Tom een drietal goede kansen wist af te dwingen? Op Lommel stonden Martin en Van Eyck voor hem met Weydisch en De Cuyper op de flank wat ook redelijk aanvallend is... Blijf ervan overtuigd dat Di Gregorio eenzelfde rol als Verheyden zou kunnen invullen... En echt veel verschil zit er niet tussen een goed draaiende platte twee vooraan (Glouftsis - Vandewalle) en een krakkemikkige 4-4-1-1 waar Glouftsis staat te zwemmen en ook de 10 niet echt uit de verf komt... Di Gregorio loopt ook voldoende in de defensieve as als hij die opdracht meekrijgt...

Vandewalle zal een vraagteken zijn zeker? Op basis van de interviews na de match met zowel hemzelf als BVR leek het me dat hij nog niet helemaal fit is... Dus moet er afgewacht worden of hij gisteren geen reactie had op de inspanning van zaterdag hé...


Jeezes DT???? Ik vind het ongelooflijk altruistisch van je dat je oa Di Gregorio zo in bescherming neemt..Wat mij betreft ( en ik ben hier heus niet de enige denk ik) mag die wat mij betreft even op " retraite" gaan nadenken over zijn meerwaarde de laatste weken ( geen dus).
Ik zeg niet dat hij moet vertrekken tijdens de stop- maar even laten " werken" op training lijkt mij in zijn geval zeker nuttig.
En voor BVR : ik hoop uit de grond van mijn hart dat we zondag eens GEEN angsthazenvoetbal gaan spelen, en dat we het eens proberen met de opstelling van op Tubize ( dus met TWEE spitsen).
Wat mij betreft verdienen de elf van zaterdag, zondag zekere een nieuwe kans :EA:


Kpeis van iedereen ma pietermaat zetten we er toch het best niet op ze :D


04 Dec 2012, 21:07
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Transfers winterstop
@kanderniopkommen

Vind je post terecht en begrijp totaal niet waarom Kestens het kind van de rekening is.


04 Dec 2012, 23:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst