Transfers winterstop | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21
 Transfers winterstop 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Transfers winterstop
Nu we niet veel meer hebben om over te zagen, kunnen we misschien hier over wat keuvelen ;)

Wie zou er volgens jullie al mogen vertrekken? Waar zou er volgens jullie nog iemand moeten bijkomen?

Ik weet alvast dat ze zeker in de verdediging iets aan het bijzoeken zijn. (Een verdediger van Beveren heeft alvast bedankt voor ons, maar ze zijn er met nog bezig heb ik vernomen.)

Laat de speculaties maar komen, buiten da Sonck naar ons komt! Da zoutoch enkel maar zijn voor Stavros zen schoene te kuise :angel: )

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Dec 2012, 16:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers winterstop
Gezien het feit dat men Kestens geen kans meer gunt, mag die van mij vertrekken. Op voorwaarde dat men dan een andere CV aanschaft/huurt. Die zelfs Bogaerts kan vervangen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


03 Dec 2012, 16:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers winterstop
Ik zie Julien Jadot (die 'officieel' A-kernspeler is) vertrekken.
Ook het geval Kestens... ik denk dat hij andere oorden zal opzoeken omdat hij bij 't eerste niet meer aan spelen toe komt...

_________________
Please don't take my Iendracht away!


03 Dec 2012, 16:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers winterstop
transfers met de winterstop zijn weggesmeten geld, tenzij ze een meerwaarde bieden.

en als ze enen halen, dan liefst enen die fit is.


03 Dec 2012, 16:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Transfers winterstop
Zou het moeilijk hebben met het vertrek van Kestens, clubspeler, steeds inzet en goeie mentaliteit, wat er met hem gebeurt in deze heenronde verdient hij niet... Maar ja dat is nu eenmaal voetbal zeker?

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


03 Dec 2012, 16:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers winterstop
Gio schreef:
Zou het moeilijk hebben met het vertrek van Kestens, clubspeler, steeds inzet en goeie mentaliteit, wat er met hem gebeurt in deze heenronde verdient hij niet... Maar ja dat is nu eenmaal voetbal zeker?


BVR heeft iets raars met centrale verdedigers. Het ene jaar alles, het andere jaar niets. Remember Seminck, Brecht Moreels, nu Kestens.

Allez volgend jaar Bogaerts :D


03 Dec 2012, 16:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers winterstop
El Corredor schreef:
Gio schreef:
Zou het moeilijk hebben met het vertrek van Kestens, clubspeler, steeds inzet en goeie mentaliteit, wat er met hem gebeurt in deze heenronde verdient hij niet... Maar ja dat is nu eenmaal voetbal zeker?


BVR heeft iets raars met centrale verdedigers. Het ene jaar alles, het andere jaar niets. Remember Seminck, Brecht Moreels, nu Kestens.

Allez volgend jaar Bogaerts :D


Met dien verstande dat de combinatie BVR - Seminck van in het begin niks was...

Inzake positie centrale verdediger: de beste rechtsvoetige centrale verdediger van de kern staat momenteel op rechtsback... Ook voor rechtsback moet je niemand halen want je hebt er bij je beloften eigenlijk al een goeie rondlopen en je hebt er in uw basiselftal ook nog een die daar kan spelen...

Als je puur voor een centrale verdediger gaat, dan enen uit puur beton ipv een compromis te willen zoeken tussen voetbal en kracht: misschien komt Rentmeister dan wel in aanmerking (ex-Beveren).

Voor mij moet er eigenlijk niets worden veranderd aan de kern - achterin zitten we met genoeg volk (mits er de wil is om ook verder te kijken dan de neus lang is), de flanken zijn bij de beteren van tweede en ook in de spits draait het naar behoren...

Een echt goeie nr 10 kan meegenomen zijn, maar dan moet hij wel in het systeem passen. Een Houry kan bijvoorbeeld aardig ballen, maar die gaat volgens mij ook niet de missing link zijn...

Echte moter voor op het middenveld misschien? Hopen dat Heist degradeert hé, dan wil Webers misschien toch komen volgend jaar :D


03 Dec 2012, 17:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers winterstop
kestens en de munter .
wie ik graag zou zie komen maar te duur gaat zijn is ludovic buysens.


03 Dec 2012, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Transfers winterstop
Ik zie Kestens naar Terjoden-Welle...
Dan mag er inderdaad een back-up bij achteraan, of misschien wel een leider voor naast Filipovic...
Voor de rest zie ik Jadot misschien uitgeleend worden..Maar de rest zou ik toch zeker houden!


03 Dec 2012, 18:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers winterstop
gweninho schreef:
Ik zie Kestens naar Terjoden-Welle...
Dan mag er inderdaad een back-up bij achteraan, of misschien wel een leider voor naast Filipovic...Voor de rest zie ik Jadot misschien uitgeleend worden..Maar de rest zou ik toch zeker houden!


Twee kapiteins op een schip lukt nooit - zeker niet als ze naast elkaar moeten spelen...


03 Dec 2012, 18:12
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers winterstop
El Corredor schreef:
transfers met de winterstop zijn weggesmeten geld, tenzij ze een meerwaarde bieden.

en als ze enen halen, dan liefst enen die fit is.

(y) Bij mijn weten, die wintertransfers in ons 1ste jaar in3de die waren een schot in de roos. Van Gheem, De Corte en Beerens+ Van Cleemput. Lio, was ook een wintertransfer dacht ik, over dieje zijn prestaties zijn de meningen verdeeld :D .

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


03 Dec 2012, 18:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Transfers winterstop
DT schreef:
gweninho schreef:
Ik zie Kestens naar Terjoden-Welle...
Dan mag er inderdaad een back-up bij achteraan, of misschien wel een leider voor naast Filipovic...Voor de rest zie ik Jadot misschien uitgeleend worden..Maar de rest zou ik toch zeker houden!


Twee kapiteins op een schip lukt nooit - zeker niet als ze naast elkaar moeten spelen...


Het begrip leider is misschien wat verkeerd gekozen..laat ons zeggen: concurrentie voor Bogaerts


03 Dec 2012, 18:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers winterstop
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
transfers met de winterstop zijn weggesmeten geld, tenzij ze een meerwaarde bieden.

en als ze enen halen, dan liefst enen die fit is.

(y) Bij mijn weten, die wintertransfers in ons 1ste jaar in3de die waren een schot in de roos. Van Gheem, De Corte en Beerens+ Van Cleemput. Lio, was ook een wintertransfer dacht ik, over dieje zijn prestaties zijn de meningen verdeeld :D .


Was wel de enige op niveau in de terugronde net na zijn transfer en speelde ronduit schitterend in de eindronde van dat seizoen...

Tweede jaar wast al veel minder hoewel het in de heenronde nog meeviel; het trainen onder een konijn als Dillen deed ook weinig goeds natuurlijk... Laatste jaar in het begin nog een paar keer kunnen uitblinken (oa op Westerlo voor de beker) maar dan teveel platte banden... Heeft al zijn krediet verloren door Siereveld hier te komen aanbieden... :D


03 Dec 2012, 18:30
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers winterstop
DT schreef:
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
transfers met de winterstop zijn weggesmeten geld, tenzij ze een meerwaarde bieden.

en als ze enen halen, dan liefst enen die fit is.

(y) Bij mijn weten, die wintertransfers in ons 1ste jaar in3de die waren een schot in de roos. Van Gheem, De Corte en Beerens+ Van Cleemput. Lio, was ook een wintertransfer dacht ik, over dieje zijn prestaties zijn de meningen verdeeld :D .


Was wel de enige op niveau in de terugronde net na zijn transfer en speelde ronduit schitterend in de eindronde van dat seizoen...

Tweede jaar wast al veel minder hoewel het in de heenronde nog meeviel; het trainen onder een konijn als Dillen deed ook weinig goeds natuurlijk... Laatste jaar in het begin nog een paar keer kunnen uitblinken (oa op Westerlo voor de beker) maar dan teveel platte banden... Heeft al zijn krediet verloren door Siereveld hier te komen aanbieden... :D


Zijn eindronde-niveau was heel goed toen dat is zo.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


03 Dec 2012, 18:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers winterstop
Ik heb die toch een paar goals weten maken om in te kaderen, maar was inderdaad met te veel ups and downs.


03 Dec 2012, 18:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst