Trainerswissel - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Trainerswissel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Trainerswissel
Bedankt Bart, je bracht ons naar tweede en dat zullen we nooit vergeten !
Een nieuw trainer was echter nu de enige juiste keuze, welkom Chris ! :EA:


11 Mar 2013, 20:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Trainerswissel
Veel animo hier !
Allez- zonder in herhaling te vallen : Merci Bart voor wat je hier hebt gedaan, dat was gewoonweg knap.
Maar dit jaar lukte het niet meer. Chemie weg. Dus dit zat er aan te komen.
@bestuur : bravo, er werd hier veel gepalaverd, maar jullie hebben gedaan wat moest.
@ alle iendrachters : We moeten allemaal beseffen dat de nieuwe coach echt wel niet in de beste omstandigheden start. De psychologische puinhoop in de kern is aanzienlijk ( Indien die verhalen over Stavros kloppen is't nog erger dan ik dacht..) De meeste spelers hadden door de hoogsteigenaardige keuzes van BVR op't eind zoiets van " den boom in allemaal"....
Veel moet opnieuw worden opgebouwd, en met matchen tegen de top 3 is dat geen evidentie.
Ik zal al blij zijn als er enkelen weer bevrijd beginnen te sjotten, en laten zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen..
Laat ons dus onze ploeg steunen nu, en niet te veel verwachten of te kritisch zijn naar spelers en/of coach :EA: :EA:


11 Mar 2013, 20:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Trainerswissel
t is nu ook niet de eerste ploeg die de trainer buitenspeelt.en dat hebben ze gedaan .dus mogen we hopen op beterschap.


11 Mar 2013, 20:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Trainerswissel
Ik ben niet honderd procent overtuigd van de keuze voor Chris Janssens. Heb het nooit een fijne coach gevonden, maar hij heeft natuurlijk wel ervaring in eerste. Zal wel op sportief vlak revanche willen nemen voor zijn tijd bij Lierse. Afwachten.

Wel een teken dat Iendracht opnieuw een goede reputatie aan het krijgen is na het faillissement.


11 Mar 2013, 21:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Trainerswissel
Hopelijk krijgt Hugelier nu eindelijk ook eens zijn kans


11 Mar 2013, 21:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Trainerswissel
Met Van Renterghem werd een akkoord gesloten over zijn ontslagpremie.
Dat geeft me toch een gevoel,dat beide partijen met het nodige respect uit elkaar zijn gegaan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Mar 2013, 21:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2261
Bericht Re: Trainerswissel
Als Iendracht nu met evenveel karakter gaat spelen, als Chris Janssens tijdens zijn spelerscarrière toonde, dan gaan jullie terug plezier beleven aan jullie club.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


11 Mar 2013, 21:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Trainerswissel
Gruunwit schreef:
Als Iendracht nu met evenveel karakter gaat spelen, als Chris Janssens tijdens zijn spelerscarrière toonde, dan gaan jullie terug plezier beleven aan jullie club.


stel u voor : zaterdag de boot in bij de laatste van 't klassement en 2 weken later winnen tegen de leider. In voetbal is da allemaal mogelijk, en hier in Oilsjt zeker. Lolo zou maar sip kijken om 16u45 :haha:

_________________
Iendracht 4ever.


Laatst gewijzigd door kreezie nonkeltje op 11 Mar 2013, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Mar 2013, 21:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Trainerswissel
zouden die Delatte en Szylar uit loyaliteit niet zelf opstappen?

ik vind het nooit een goede zaak als een trainer gaat en de hulptrainers blijven zitten. ;) Zeker niet als het geen echte Eendrachtmensen zijn.

en met Eendrachtmensen bedoel ik mensen die mee het sportieve beleid uittekenen.


11 Mar 2013, 22:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Trainerswissel
Die hulptrainers zijn uw vrienden niet he ^^


11 Mar 2013, 22:08
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Trainerswissel
De Jean schreef:
Die hulptrainers zijn uw vrienden niet he ^^


denk dat het ni alleen die hulptrainers zijn.... :D

_________________
Iendracht 4ever.


11 Mar 2013, 22:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Trainerswissel
De Jean schreef:
Die hulptrainers zijn uw vrienden niet he ^^


dat is niets persoonlijk, alleen weet ik uit ervaring als je de hoofdtrainer buitengooit, je ook best zijn kegelzetters die in zijn zog zijn meegekomen, de deur wijst. ;)


11 Mar 2013, 22:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Trainerswissel
kreezie nonkeltje schreef:
De Jean schreef:
Die hulptrainers zijn uw vrienden niet he ^^


denk dat het ni alleen die hulptrainers zijn.... :D


:D eens een slimme post van je, we hebben er even moeten op wachten. :EA:


11 Mar 2013, 22:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Trainerswissel
kreezie nonkeltje schreef:
Gruunwit schreef:
Als Iendracht nu met evenveel karakter gaat spelen, als Chris Janssens tijdens zijn spelerscarrière toonde, dan gaan jullie terug plezier beleven aan jullie club.


stel u voor : zaterdag de boot in bij de laatste van 't klassement en 2 weken later winnen tegen de leider. In voetbal is da allemaal mogelijk, en hier in Oilsjt zeker.


Ik zou toch maar niet te rap beginnen dromen. de laatste weken was het één grote puinhoop. een huzarenstukje om dat de volgende match efkes recht te trekken tegen een van de betere ploegen uit de reeks. Trouwens 't is niet omdat er een nieuwe coach is, dat alle problemen opgelost zijn. De huidige malaise zal niet enkel de fout van BVR zijn ook hé. Zijn middelen dit jaar zijn, naar mijn bescheiden mening, toch ook heel wat beperkter dan de jaren ervoor, en Janssens zal het met hetzelfde materiaal moeten doen. Ons lot ligt in de handen van de nieuwe coach, maar ook in de handen van onze spelers, die hopelijk ook allemaal goed beseffen waar ze mee bezig zijn.


11 Mar 2013, 22:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Trainerswissel
El Corredor schreef:
De Jean schreef:
Die hulptrainers zijn uw vrienden niet he ^^


dat is niets persoonlijk, alleen weet ik uit ervaring als je de hoofdtrainer buitengooit, je ook best zijn kegelzetters die in zijn zog zijn meegekomen, de deur wijst. ;)

Vind ik eigenlijk ook hoor, maar ik had opgemerkt dat je wel vaker (terecht) kritiek uitte op het feit dat er twee voltijdse assistenten in de staff zaten 'om kegeltjes te zetten'.

Hangt de keepertrainer eigenlijk ook 'vast' aan BVR? Volgens mij niet?


11 Mar 2013, 22:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], iendrachter en 87 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst