Trainerswissel - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Trainerswissel 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Trainerswissel
chunga schreef:
Eén zaak is zeker, het bestuur nam de juiste beslissing om te stoppen met BVR. Om de eenvoudige reden dat het tussen Bart en zijn spelersgroep gewoon op was. En dat heeft BVR volledig aan zichzelf te danken laat daar geen twijfel over zijn. Te veel schoolmeester en te weinig diplomaat zijn voor mij zijn grootste gebreken. Een Bacca die dit weekend in de armen van zijn coach springt na hem vorig weekend straal te negeren bij zijn vervanging zijn bij BVR gewoon onmogelijk, simpelweg omdat zo'n Bacca bij onzen Bart nooit meer de selectie zou halen. We mogen ondanks dit alles toch even stilstaan bij BVR zijn verwezenlijkingen bij ons vind ik. Geariveerd toen we in de stront zaten in derde klasse en ons dat jaar nog naar de eindronde gebracht. Daarna kampioen in derde en vervolgens een mooi debuutseizoen in tweede klasse met een zevende plaats. Dit jaar heeft hij jammer genoeg na een mooie start volledig de pedalen verloren.


Best mogelijke samenvatting me dunkt (y)


11 Mar 2013, 17:36
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef:
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


'onterecht', 'Geen reden tot paniek'...een reden te meer om hem zo snel mogelijk te wippen!

Hij laat uitschijnen dat Janssens het plan van volgend seizoen wil van BVR. Tja, qua bescheidenheid kan dat tellen. Meneer had een plan voor volgend seizoen en terwijl hij nog tegen Brussels en Visé moet, rechtstreekse concurrentie, met ploeg die niks meer kan klaarmaken.

Dat hem eerst zorgt dat zijn plan voor dit seizoen werkt.

:zzz: :zzz: :zzz:

Hij is ontslagen hé, dat natrappen is echt niet nodig. Zonder hem zaten we misschien nog in derde te krasselen.


11 Mar 2013, 17:42
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Trainerswissel
wat ik niet snap is dat er geen gesprekken waren met ceulemans, enkel een etentje onder oude vrienden.
dat je besprekingen achter de schermen doet is nogal wiedes maar als het dan toch uitlekt nog een beetje de supporters, spelers en trainer beliegen ... is dat de nieuwe methode om het vertrouwen te winnen bij sponsors en supporters??

in de krant blijkt nu dat ceulemans wel degelijk gecontacteerd was met het oog op een trainerswissel maar dat die piste "niet haalbaar" was en dat hij zelf weinig interesse toonde.


11 Mar 2013, 17:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Trainerswissel
chunga schreef:
Wel straf dat de aanstelling van chris janssens nog niet bevestigd wordt op onze officiele site maar wel al op wikipedia geplaatst werd :D
Heb trouwens de indruk dat perslekken op aalst geen filosofie is maar een levenswijze.
Soit, op 't eerste zicht vind ik chris janssens geen slechte keuze mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar De Corte, een vakman maar misschien ook niet de meest geschikte persoon om een groep te begeesteren ;)
Eén zaak is zeker, het bestuur nam de juiste beslissing om te stoppen met BVR. Om de eenvoudige reden dat het tussen Bart en zijn spelersgroep gewoon op was. En dat heeft BVR volledig aan zichzelf te danken laat daar geen twijfel over zijn. Te veel schoolmeester en te weinig diplomaat zijn voor mij zijn grootste gebreken. Een Bacca die dit weekend in de armen van zijn coach springt na hem vorig weekend straal te negeren bij zijn vervanging zijn bij BVR gewoon onmogelijk, simpelweg omdat zo'n Bacca bij onzen Bart nooit meer de selectie zou halen. We mogen ondanks dit alles toch even stilstaan bij BVR zijn verwezenlijkingen bij ons vind ik. Geariveerd toen we in de stront zaten in derde klasse en ons dat jaar nog naar de eindronde gebracht. Daarna kampioen in derde en vervolgens een mooi debuutseizoen in tweede klasse met een zevende plaats. Dit jaar heeft hij jammer genoeg na een mooie start volledig de pedalen verloren.


Officiele site bevestigd komst Janssens ;)

Hij zal de training al leiden deze avond...

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


11 Mar 2013, 17:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
Voila, zolang Bart niet natrapt vind ik ook dat er van onze kant uit met gee modder moet gegooid worden.
Onder Kris VDH was het wel eventjes anders, meen ik mij te herinneren, in die periode was het wel nog stil in bestuurskringen maar ging Kris wel eventjes de gazetten volschrijven... wel op dat vlak schat ik Bart wel iets meer "integer" in.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2013, 18:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Trainerswissel
Ontslag van de trainer was na Heist gewoon onvermijdelijk. Respect is echter op zijn plaats voor iemand als Bart Van Renterghem, die ons vele mooie momenten heeft bezorgd. De chemie tussen trainer en spelers was echter volledig weg en dan moet je nu eenmaal knopen doorhakken.


11 Mar 2013, 18:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Artikels
Jeroen schreef:
witzwet schreef:
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


'onterecht', 'Geen reden tot paniek'...een reden te meer om hem zo snel mogelijk te wippen!

Hij laat uitschijnen dat Janssens het plan van volgend seizoen wil van BVR. Tja, qua bescheidenheid kan dat tellen. Meneer had een plan voor volgend seizoen en terwijl hij nog tegen Brussels en Visé moet, rechtstreekse concurrentie, met ploeg die niks meer kan klaarmaken.

Dat hem eerst zorgt dat zijn plan voor dit seizoen werkt.

:zzz: :zzz: :zzz:

Hij is ontslagen hé, dat natrappen is echt niet nodig. Zonder hem zaten we misschien nog in derde te krasselen.



Natrappen??? Ik reageer gewoon op zijn woorden hé? Trouwens bericht werd toen nog niet officieel bevestigd, er zijn er anderen die hem serieus harder aanpakken dan ik die hem even op zijn eigen woorden wijs. ...En zonder Orlans zaten we mss nog in eerste *geeuw*

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Mar 2013, 18:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
witzwet schreef:

'onterecht', 'Geen reden tot paniek'...een reden te meer om hem zo snel mogelijk te wippen!

Hij laat uitschijnen dat Janssens het plan van volgend seizoen wil van BVR. Tja, qua bescheidenheid kan dat tellen. Meneer had een plan voor volgend seizoen en terwijl hij nog tegen Brussels en Visé moet, rechtstreekse concurrentie, met ploeg die niks meer kan klaarmaken.

Dat hem eerst zorgt dat zijn plan voor dit seizoen werkt.

:zzz: :zzz: :zzz:

Hij is ontslagen hé, dat natrappen is echt niet nodig. Zonder hem zaten we misschien nog in derde te krasselen.



Natrappen??? Ik reageer gewoon op zijn woorden hé? Trouwens bericht werd toen nog niet officieel bevestigd, er zijn er anderen die hem serieus harder aanpakken dan ik die hem even op zijn eigen woorden wijs. ...En zonder Orlans zaten we mss nog in eerste *geeuw*


Voetbalkrant is ook niet dé referentie he... Ik hoop gewoon dat de meeste supporters met respect naar BVR terugkijken, de chemie met de spelersgroep was inderdaad weg, maar ik ben toch dankbaar voor het goede werk dat hij de laatste jaren heeft neergezet.

Hopelijk zaterdag start van nieuwe succesvolle periode met Chris Janssens!


11 Mar 2013, 18:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Trainerswissel
Iedereen zal zich hier enkel het positieve van Bart herinneren, dus in die zin is het jammer dat hij geen exit langs de grote poort heeft gekregen.


11 Mar 2013, 19:28
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef:
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


'onterecht', 'Geen reden tot paniek'...een reden te meer om hem zo snel mogelijk te wippen!

Hij laat uitschijnen dat Janssens het plan van volgend seizoen wil van BVR. Tja, qua bescheidenheid kan dat tellen. Meneer had een plan voor volgend seizoen en terwijl hij nog tegen Brussels en Visé moet, rechtstreekse concurrentie, met ploeg die niks meer kan klaarmaken.

Dat hem eerst zorgt dat zijn plan voor dit seizoen werkt.


Komaan man, dat is toch best wel een normaal interview dat hij geeft?
Wat moet hij zeggen als een reporter vraagt of hij een plan had voor volgend seizoen?
Hij probeert zich neutraal op te stellen, en trapt niet na, wat nochtans ook zijn goed recht zou zijn als je ziet hoe zijn ontslag hem gecommuniceerd wordt.


11 Mar 2013, 19:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Trainerswissel
Bedankt voor alles Bart! :EA:
Veel succes aan onze nieuwe trainer!

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


11 Mar 2013, 19:48
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Artikels
Stijn schreef:
witzwet schreef:
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


'onterecht', 'Geen reden tot paniek'...een reden te meer om hem zo snel mogelijk te wippen!

Hij laat uitschijnen dat Janssens het plan van volgend seizoen wil van BVR. Tja, qua bescheidenheid kan dat tellen. Meneer had een plan voor volgend seizoen en terwijl hij nog tegen Brussels en Visé moet, rechtstreekse concurrentie, met ploeg die niks meer kan klaarmaken.

Dat hem eerst zorgt dat zijn plan voor dit seizoen werkt.


Komaan man, dat is toch best wel een normaal interview dat hij geeft?
Wat moet hij zeggen als een reporter vraagt of hij een plan had voor volgend seizoen?
Hij probeert zich neutraal op te stellen, en trapt niet na, wat nochtans ook zijn goed recht zou zijn als je ziet hoe zijn ontslag hem gecommuniceerd wordt.


(y) Spijtig dat het zo moest lopen, maar het kon niet uitblijven(hoewel ik hem lang verdedigd heb). Hij verdiend wel ons respect, ook voor een groot stuk van dit seizoen nog.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


11 Mar 2013, 19:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Trainerswissel
Bakkie schreef:
Er waren hier mensen die Flippo als speler trainer wilden,alle respect voor de Flippen,maar wat is zijn ervaring als trainer :wadde:
Ik denk dat het palmares van Janssens ook wel mag gezien worden.
De verdedigende middenvelder speelde voordien voor Sint-Niklaas, Sporting Lokeren, Willem II en KVC Westerlo. Janssens speelde zeven interlands voor het Belgisch voetbalelftal.
Opvallend is dat hij in zijn laatste seizoen als speler (2008-2009) bij Lierse al vanaf de winter werd ingezet als assistent-trainer. Tijdens de laatste thuismatch van het seizoen trok hij echter voor de laatste keer zijn voetbalschoenen aan voor een invalbeurt tegen FC Luik. Janssens zorgde zelf voor een extatisch afscheid door enkele minuten later te scoren.
Den Iendracht heeft nog aan zijn mouw getrokken,toen hij nog voor Sint-Niklaas speelde,maar koos toen voor Lokeren.
De mensen die hem ooit zagen spelen,weten maar al te goed,dat het een speler was met karakter en steeds met het mes tussen de tanden (wat nu ver te zoeken is bij de huidige kern) als hij dit kan overbrengen op de huidige kern,kunnen we volgens mij geen betere betaalbare trainer vinden.


(y)

K vond het toen enorm spijtig dat die bij Lokeren tekende ipv bij ons.

Welkom Chris en veel succes. Ik heb er vertrouwen in.


11 Mar 2013, 19:50
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Trainerswissel
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... alen.dhtml

Die 2 reactie's mogen er ook zijn anders :hmm: (n)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


Laatst gewijzigd door DavidSeal op 11 Mar 2013, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Mar 2013, 20:01
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Trainerswissel
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Chris Janssens ons in 2de kan houden en dat we niet een tweede Gilbert Bodart verhaal krijgen :(

Het is van sterke Jan geleden dat een trainer hier meer dan 3 seizoenen op rij de touwtjes in handen heeft gehad, jammer dat het afscheid van BVR op deze manier moet gebeuren...



Alleszins... zaterdag present !

:EA:


Laatst gewijzigd door T.Fratelli op 11 Mar 2013, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Mar 2013, 20:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst