Trainerswissel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Trainerswissel 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Artikels
Het bestuur van Eendracht Aalst beklemtoont dat er nog geen contract is getekend met Chris Janssens. Er zijn wel gesprekken bezig maar het lekken van het nieuws is wel vervelend, ook al omdat Eendracht nog met Bart Van Renterghem moet praten. Jammer genoeg werd het voorbarig in de pers gelekt, ondanks het ontkennen van het bestuur. Het is niet de eerste keer dat op die manier nieuws over Aalst wordt verspreid.


11 Mar 2013, 10:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Artikels
ajoin54 schreef:
nog veel te vroeg, nog niks officieel, nog niks getekend, nog niks besproken met BVR !
Jullie zijn allemaal veel te snel, beter erover te zwijgen en wachten tot officieel bericht, is alleen maar in nadeel EA.
Over zwijgen??? 't staat in alle gazetten. Ook dat er een overeenkomst gesloten is met BVR i.v.m. zijn lopend contract.


11 Mar 2013, 10:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Artikels
DT schreef:
ajoin54 schreef:
nog veel te vroeg, nog niks officieel, nog niks getekend, nog niks besproken met BVR !
Jullie zijn allemaal veel te snel, beter erover te zwijgen en wachten tot officieel bericht, is alleen maar in nadeel EA.


Dan moeten ze zorgen dat dit zo'n zaken niet meteen in de krant terechtkomen hé... Is toch ook niet de eerste keer...


tja, op mijn redactie :D kwam er gisteren al om 13u30 een telefoontje binnen met de naam Chris Janssens.... :D


11 Mar 2013, 10:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Artikels
Het bestuur van Eendracht Aalst beklemtoont dat er nog geen contract is getekend met Chris Janssens. Er zijn wel gesprekken bezig maar het lekken van het nieuws is wel vervelend, ook al omdat Eendracht nog met Bart Van Renterghem moet praten. Jammer genoeg werd het voorbarig in de pers gelekt, ondanks het ontkennen van het bestuur. Het is niet de eerste keer dat op die manier nieuws over Aalst wordt verspreid.


11 Mar 2013, 10:35
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Artikels
ajoin54 schreef:
nog veel te vroeg, nog niks officieel, nog niks getekend, nog niks besproken met BVR !
Jullie zijn allemaal veel te snel, beter erover te zwijgen en wachten tot officieel bericht, is alleen maar in nadeel EA.

Met alle respect voor je mening over een wel of niet trainingswissel, maar als je jouw laatste posts over Bart Van Renterghem leest, zou ik toch zwijgen over ‘in het nadeel van EA’.

Voor de rest vraag ik me toch af hoe dit nieuws steeds opnieuw tot in de pers lekt.


11 Mar 2013, 10:40
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Artikels
jah idd.

Vond ook dat ze niks op hun site moesten zetten tot alles in orde was en alle partijen op de hoogte zijn (of mss is dat al gebeurt) ma bon. Beter 'teveel' communicatie als te weinig zeker :)


11 Mar 2013, 11:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Artikels
Stijn schreef:
ajoin54 schreef:
nog veel te vroeg, nog niks officieel, nog niks getekend, nog niks besproken met BVR !
Jullie zijn allemaal veel te snel, beter erover te zwijgen en wachten tot officieel bericht, is alleen maar in nadeel EA.

Met alle respect voor je mening over een wel of niet trainingswissel, maar als je jouw laatste posts over Bart Van Renterghem leest, zou ik toch zwijgen over ‘in het nadeel van EA’.

Voor de rest vraag ik me toch af hoe dit nieuws steeds opnieuw tot in de pers lekt.


Na de nederlaag op Heist ben ik er idd zwaar tegenaan gegaan, maar was dat nadelig voor EA ?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


11 Mar 2013, 11:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Artikels
Hopelijk brengt het vroegtijdig uitlekken de deal niet in gevaar


11 Mar 2013, 11:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Artikels
Smetje schreef:
Hopelijk brengt het vroegtijdig uitlekken de deal niet in gevaar



idd

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


11 Mar 2013, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Trainerswissel
Het bericht wordt toch ook al door nationale pers overgenomen, een aantal daarvan checken er toch hun bronnen.
Gezien de geruchtenmolen van gisteren mogen we er dus toch minstens van uitgaan dat de exit van BVR daarmee wel een zekerheid is.
Zonder pastoors te willen na-apen bij een begrafenis toch oprecht bedankt voor de successen die hij hier bereikt heeft en de vooruitgang die er onder hem gemaakt is.
Hoop dat er uit elkaar kan gegaan worden zonder dat ze mekaar hoeven te gaan zwart maken.
Ik denk dat als Bart eerlijk is tegenover zichzelf (en heb de indruk dat hij dat zaterdag al uit gedaan) hij ook wel moet toegeven dat het met deze club/groep "op" was.

Bedankt Bart, welkom Chris ?

ps: wat is de "rol" van aalst.tv eigenlijk nog binnen Eendracht Aalst, zijn die nog een partner ? Vind het allemaal wat bizar wat er aant gebeuren is. Peter VDB is terug op post ? Als ik mij niet vergis was zijn samenwerking met Aalst.tv indertijd niet al te "hartig" en zijn ze daar vrij snel uit elkaar gegaan. Tot voor kort had Aalst.tv een stevige poot binnen op Eendracht Aalst, maar blijkbaar moet er toch één en ander veranderd zijn sinds het aantreden van Peter VDb ?
Dat artikel op Aalst.tv heeft naar mijn gevoel toch een bekritiserende ondertoon ?

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2013, 13:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Trainerswissel
citaat Aalst.tv: "Op de clubsite wordt het nieuws van het ontslag bevestigd en houden ze er een vreemde communicatiestrategie op na: 'Jammer genoeg werd het nieuws voorbarig gelekt in de pers... ondanks het ontkennen van het bestuur', staat er op de website te lezen.

Met andere woorden: ook als er leugens worden verteld, moeten we dat maar geloven. Chris Janssens wordt intussen genoemd als opvolger maar op de website wordt beklemtoond dat het contract nog niet getekend is. Misschien is dat wel het geval: welkom Chris Janssens"

vreemd dat gisteren de naam Chris Janssens rond de middag al viel, samen met het verhaal dat Glouftsis het om disciplinaire redenen mag afbollen...


11 Mar 2013, 13:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Trainerswissel
El Corredor schreef:
citaat Aalst.tv: "Op de clubsite wordt het nieuws van het ontslag bevestigd en houden ze er een vreemde communicatiestrategie op na: 'Jammer genoeg werd het nieuws voorbarig gelekt in de pers... ondanks het ontkennen van het bestuur', staat er op de website te lezen.

Met andere woorden: ook als er leugens worden verteld, moeten we dat maar geloven. Chris Janssens wordt intussen genoemd als opvolger maar op de website wordt beklemtoond dat het contract nog niet getekend is. Misschien is dat wel het geval: welkom Chris Janssens"

vreemd dat gisteren de naam Chris Janssens rond de middag al viel, samen met het verhaal dat Glouftsis het om disciplinaire redenen mag afbollen...


watte ???

reden aub ?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


11 Mar 2013, 13:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Trainerswissel
Tis hier weer ne cirq aant worden, iedereen wist het van Chris Janssens, nu ontkennen ze nog op de site en nu krijgen we melding van Stavros die niet mag blijven...
Voor ééns en altijd : GRAAG VANDAAG NOG DUIDELIJKHEID! :wadde:


11 Mar 2013, 13:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Trainerswissel
ajoin54 schreef:
El Corredor schreef:
citaat Aalst.tv: "Op de clubsite wordt het nieuws van het ontslag bevestigd en houden ze er een vreemde communicatiestrategie op na: 'Jammer genoeg werd het nieuws voorbarig gelekt in de pers... ondanks het ontkennen van het bestuur', staat er op de website te lezen.

Met andere woorden: ook als er leugens worden verteld, moeten we dat maar geloven. Chris Janssens wordt intussen genoemd als opvolger maar op de website wordt beklemtoond dat het contract nog niet getekend is. Misschien is dat wel het geval: welkom Chris Janssens"

vreemd dat gisteren de naam Chris Janssens rond de middag al viel, samen met het verhaal dat Glouftsis het om disciplinaire redenen mag afbollen...


watte ???

reden aub ?


Ik hoop dat dat laatste niet klopt. Ook al zijn er de laatste tijd blijkbaar wat probleempjes met Stavros, hem nu buiten werken is ons doodsvonnis tekenen. Want dan moet je al hopen dat een De Munter, die het zelf ook moest afbollen, ons gaat redden.


11 Mar 2013, 13:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Trainerswissel
England4ever schreef:
Tis hier weer ne cirq aant worden, iedereen wist het van Chris Janssens, nu ontkennen ze nog op de site en nu krijgen we melding van Stavros die niet mag blijven...
Voor ééns en altijd : GRAAG VANDAAG NOG DUIDELIJKHEID! :wadde:


wel goed lezen wat er staat hé. Er deden gisteren twee verhalen de ronde rond de middag. Dat van Janssens blijkt te kloppen, dat van Stavros?

ik heb toch wat de indruk (zoals Bram ook zegt) dat het allemaal wat doordacht is die "perslekken".


11 Mar 2013, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst