Trainerswissel - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9
 Trainerswissel 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Trainerswissel
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -te-bellen


11 Mar 2013, 16:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Artikels
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -te-bellen


11 Mar 2013, 16:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Trainerswissel
Ik had persoonlijk Albert Cartier geen slechte keuze gevonden voor ons.


11 Mar 2013, 16:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Trainerswissel
El Corredor schreef:
goh Spaenhoven, qua "blaasgehalte" ga je dan toch ook richting Jacky Mathyssen ;)


Kan mij eigenlijk geen zak schelen hoe iemand zich gedraagt zolang hij resultaten boekt met zijn kern. Mag zelfs ronduit een hautaine zak zijn die voor geen enkele supporter iets goed kan doen: zolang hij de ploeg maar onder controle heeft en de kern weet te begeesteren... Patrick De Wilde indertijd was ook zo'n rare kwiet, maar zijn aanpak sloeg toch wel aan bij zijn spelers... En dat is alles wat er nodig is... VDH was bijvoorbeeld een heel vriendelijk en aimabel man naar de supporters toe bij zijn aankomst en wat leverde dat op?

BTW, Janssens is toch ook niet die ravissante persoonlijkheid hé, maar als hij de ploeg weer kan laten draaien, that's all we need...


11 Mar 2013, 16:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Trainerswissel
Zienaa schreef:
Ik had persoonlijk Albert Cartier geen slechte keuze gevonden voor ons.


Euh, als het merendeel BVR al een ultradefensief trainer vond, dan is Cartier nog tien keer erger zenne... Bovendien ook gene goedkope...


11 Mar 2013, 16:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Trainerswissel
Ik denk dat hij zeker geen slechte keuze is,zoals hier al aangehaald het moet betaalbaar blijven ook e.

Sommigen hadden liever nen andere Janssens gehad,de Patrick verdomme. :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Mar 2013, 16:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5517
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Trainerswissel
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


Toch ook weer een reactie zoals we de laatste weken van hem gewoon zijn: onterecht, geen geluk, ... Normaal dat hij teleurgesteld is, maar zo toch eerlijk kunnen zeggen dat zijn ontslag door de omstandigheden begrijpelijk is. Met zo een cijfers wordt je niet enkel ontslagen bij een club als Aalst hoor Bart.

Het enige wat ik spijtig vind is de manier waarop. Hij had het wel kunnen verwachten, maar zijn ontslag vernemen in de krant verdiende hij niet.

Ik ben blij dat ze kiezen voor een trainerswissel (wel 2 weken te laat), maar apprecieer het werk dat BVR hier de voorbije jaren geleverd heeft. Bedankt voor de mooie momenten en de titel Bart. Nog veel succes in je verdere carriere, maar bij Aalst was het op voor jou.


11 Mar 2013, 16:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Trainerswissel
DT schreef:
El Corredor schreef:
goh Spaenhoven, qua "blaasgehalte" ga je dan toch ook richting Jacky Mathyssen ;)


Kan mij eigenlijk geen zak schelen hoe iemand zich gedraagt zolang hij resultaten boekt met zijn kern. Mag zelfs ronduit een hautaine zak zijn die voor geen enkele supporter iets goed kan doen: zolang hij de ploeg maar onder controle heeft en de kern weet te begeesteren... Patrick De Wilde indertijd was ook zo'n rare kwiet, maar zijn aanpak sloeg toch wel aan bij zijn spelers... En dat is alles wat er nodig is... VDH was bijvoorbeeld een heel vriendelijk en aimabel man naar de supporters toe bij zijn aankomst en wat leverde dat op?

BTW, Janssens is toch ook niet die ravissante persoonlijkheid hé, maar als hij de ploeg weer kan laten draaien, that's all we need...

Patrick De Wilde was nen rare kwiet, maar nen hautaine zak nu toch ook niet ? Oké, zijn vertrek veranderde dat beeld misschien wel ? Maar Patrick De Wilde herinner ik mij bijvoorbeeld wel als de man die zelf er op drukte om het clublied in te studeren (terwijl dat nu wat een verplicht nummer is geworden waar de trainer misschien niet zelf achter staat) en die liet de groep ook wel wat vrij (bier in de kleedkamer na de match). Ik zeg niet dat dat in 2de allemaal moet kunnen maar hij zorgde wel op zijn rare manier voor een schitterende groepssfeer. Vond hem eigenlijk niet echt arrogant.

Kris VDH vond ik trouwens veel arroganter, die kwam inderdaad wat gemaakt joviaal doen, maar euhm....
Soit, Chris Janssens, ik kan er precies wel mee leven. Zelfs als we Mourinho binnen halen gaan er voor en tegenstanders zijn hé.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2013, 16:26
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Trainerswissel
Smetje schreef:
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


Toch ook weer een reactie zoals we de laatste weken van hem gewoon zijn: onterecht, geen geluk, ... Normaal dat hij teleurgesteld is, maar zo toch eerlijk kunnen zeggen dat zijn ontslag door de omstandigheden begrijpelijk is. Met zo een cijfers wordt je niet enkel ontslagen bij een club als Aalst hoor Bart.

Het enige wat ik spijtig vind is de manier waarop. Hij had het wel kunnen verwachten, maar zijn ontslag vernemen in de krant verdiende hij niet.

Ik ben blij dat ze kiezen voor een trainerswissel (wel 2 weken te laat), maar apprecieer het werk dat BVR hier de voorbije jaren geleverd heeft. Bedankt voor de mooie momenten en de titel Bart. Nog veel succes in je verdere carriere, maar bij Aalst was het op voor jou.


Inderdaad BVR heeft hier mooi werk geleverd. In zijn eerste seizoen vanuit een benarde positie bijna naar 2e klasse geloodst via de eindronde. Jaar later de titel in 3e klasse en vorig seizoen met quasi dezelfde ploeg als in 3e mooi linkerkolom gespeeld. Bedankt Bart voor 3 schoon jaren, maar 2013 werd niet het vervolg van 2012. Merci en succes!

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


11 Mar 2013, 16:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Trainerswissel
Smetje schreef:
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


Toch ook weer een reactie zoals we de laatste weken van hem gewoon zijn: onterecht, geen geluk, ... Normaal dat hij teleurgesteld is, maar zo toch eerlijk kunnen zeggen dat zijn ontslag door de omstandigheden begrijpelijk is. Met zo een cijfers wordt je niet enkel ontslagen bij een club als Aalst hoor Bart.

Het enige wat ik spijtig vind is de manier waarop. Hij had het wel kunnen verwachten, maar zijn ontslag vernemen in de krant verdiende hij niet.

Ik ben blij dat ze kiezen voor een trainerswissel (wel 2 weken te laat), maar apprecieer het werk dat BVR hier de voorbije jaren geleverd heeft. Bedankt voor de mooie momenten en de titel Bart. Nog veel succes in je verdere carriere, maar bij Aalst was het op voor jou.


(y) Volledig akkoord.

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Mar 2013, 16:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Trainerswissel
Bram schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:
goh Spaenhoven, qua "blaasgehalte" ga je dan toch ook richting Jacky Mathyssen ;)


Kan mij eigenlijk geen zak schelen hoe iemand zich gedraagt zolang hij resultaten boekt met zijn kern. Mag zelfs ronduit een hautaine zak zijn die voor geen enkele supporter iets goed kan doen: zolang hij de ploeg maar onder controle heeft en de kern weet te begeesteren... Patrick De Wilde indertijd was ook zo'n rare kwiet, maar zijn aanpak sloeg toch wel aan bij zijn spelers... En dat is alles wat er nodig is... VDH was bijvoorbeeld een heel vriendelijk en aimabel man naar de supporters toe bij zijn aankomst en wat leverde dat op?

BTW, Janssens is toch ook niet die ravissante persoonlijkheid hé, maar als hij de ploeg weer kan laten draaien, that's all we need...

Patrick De Wilde was nen rare kwiet, maar nen hautaine zak nu toch ook niet ? Oké, zijn vertrek veranderde dat beeld misschien wel ? Maar Patrick De Wilde herinner ik mij bijvoorbeeld wel als de man die zelf er op drukte om het clublied in te studeren (terwijl dat nu wat een verplicht nummer is geworden waar de trainer misschien niet zelf achter staat) en die liet de groep ook wel wat vrij (bier in de kleedkamer na de match). Ik zeg niet dat dat in 2de allemaal moet kunnen maar hij zorgde wel op zijn rare manier voor een schitterende groepssfeer. Vond hem eigenlijk niet echt arrogant.

Kris VDH vond ik trouwens veel arroganter, die kwam inderdaad wat gemaakt joviaal doen, maar euhm....
Soit, Chris Janssens, ik kan er precies wel mee leven. Zelfs als we Mourinho binnen halen gaan er voor en tegenstanders zijn hé.


Neenee, mijn voorbeeld van De Wilde was ook niet naar dat hautaine gericht hé. Ik wilde net aangeven dat de perceptie van een trainer sowieso bij iedereen verschillend ligt en dat het mij niet uitmaakt wat voor iemand het is, zolang dat zijn ploeg maar voor hem door het vuur gaat. Gaf gewoon aan dat sommigen De Wilde ook wel raar konden vinden soms - was ook niet altijd onbesproken tijdens zijn passage in de periode dat we na Nieuwjaar dat dipje kenden met verlies tegen Temse thuis oa, maar was wel altijd de verdediger van zijn gehele groep en die gingen voor hem door een vuur... Iets wat ik dit jaar - ondanks dat BVR een grote hand in het aankoopbeleid had - niet echt terugzag op het veld. En ik heb liever chemie tussen spelers en trainer dan tussen supporters en trainer, want daar ben je geen zak mee. Is bij spelers net zo hé - er mag in de kleedkamer nog zo'n etter zitten, als die er per seizoen 20 inkegeld gaat geen enkele van zijn ploegmaats zijn mond open doen... Dergelijke frustraties halen pas de overhand wanneer de resultaten uitblijven - hetzelfde van wat BVR is overkomen... Ook Glouftsis' gedrag wordt nu meer en meer met argusogen gevolgd blijkbaar, gewoon omdat hij al een tijdje droog staat... Had Bart hem voor disciplinaire redenen geschorst toen hij in form was in de heenronde? Ik denk het niet...

Heeft pas echt de wind van voren gekregen na Sint-Niklaas en plots is er niks meer goed... Zo gaat dat nu eenmaal... Maar ik blijf ervan overtuigd dat de kiemen tot deze situatie al veel langer werden gezaaid... Een flink eind voor de resultaten uitbleven... En eens de grip weg... met ervaren spelers kan je eventueel nog rekenen op eergevoel van die mannen, maar met een voornamelijk jonge garde kan dat evenzeer uitmonden in muiterij... Denk dat het ergens tussenin lag, maar in elk geval geen werkbare situatie meer...


Laatst gewijzigd door DT op 11 Mar 2013, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Mar 2013, 16:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3866
Leeftijd: 46
Bericht Re: Artikels
England4ever schreef:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-03-11/van-renterghem-chris-janssens-probeerde-me-al-te-bellen


'onterecht', 'Geen reden tot paniek'...een reden te meer om hem zo snel mogelijk te wippen!

Hij laat uitschijnen dat Janssens het plan van volgend seizoen wil van BVR. Tja, qua bescheidenheid kan dat tellen. Meneer had een plan voor volgend seizoen en terwijl hij nog tegen Brussels en Visé moet, rechtstreekse concurrentie, met ploeg die niks meer kan klaarmaken.

Dat hem eerst zorgt dat zijn plan voor dit seizoen werkt.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Mar 2013, 17:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3866
Leeftijd: 46
Bericht Re: Trainerswissel
Nog geen officieel bericht op de site. Dus is dat wel al zeker ?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Mar 2013, 17:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Trainerswissel
Er waren hier mensen die Flippo als speler trainer wilden,alle respect voor de Flippen,maar wat is zijn ervaring als trainer :wadde:
Ik denk dat het palmares van Janssens ook wel mag gezien worden.
De verdedigende middenvelder speelde voordien voor Sint-Niklaas, Sporting Lokeren, Willem II en KVC Westerlo. Janssens speelde zeven interlands voor het Belgisch voetbalelftal.
Opvallend is dat hij in zijn laatste seizoen als speler (2008-2009) bij Lierse al vanaf de winter werd ingezet als assistent-trainer. Tijdens de laatste thuismatch van het seizoen trok hij echter voor de laatste keer zijn voetbalschoenen aan voor een invalbeurt tegen FC Luik. Janssens zorgde zelf voor een extatisch afscheid door enkele minuten later te scoren.
Den Iendracht heeft nog aan zijn mouw getrokken,toen hij nog voor Sint-Niklaas speelde,maar koos toen voor Lokeren.
De mensen die hem ooit zagen spelen,weten maar al te goed,dat het een speler was met karakter en steeds met het mes tussen de tanden (wat nu ver te zoeken is bij de huidige kern) als hij dit kan overbrengen op de huidige kern,kunnen we volgens mij geen betere betaalbare trainer vinden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Mar 2013, 17:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Trainerswissel
Wel straf dat de aanstelling van chris janssens nog niet bevestigd wordt op onze officiele site maar wel al op wikipedia geplaatst werd :D
Heb trouwens de indruk dat perslekken op aalst geen filosofie is maar een levenswijze.
Soit, op 't eerste zicht vind ik chris janssens geen slechte keuze mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar De Corte, een vakman maar misschien ook niet de meest geschikte persoon om een groep te begeesteren ;)
Eén zaak is zeker, het bestuur nam de juiste beslissing om te stoppen met BVR. Om de eenvoudige reden dat het tussen Bart en zijn spelersgroep gewoon op was. En dat heeft BVR volledig aan zichzelf te danken laat daar geen twijfel over zijn. Te veel schoolmeester en te weinig diplomaat zijn voor mij zijn grootste gebreken. Een Bacca die dit weekend in de armen van zijn coach springt na hem vorig weekend straal te negeren bij zijn vervanging zijn bij BVR gewoon onmogelijk, simpelweg omdat zo'n Bacca bij onzen Bart nooit meer de selectie zou halen. We mogen ondanks dit alles toch even stilstaan bij BVR zijn verwezenlijkingen bij ons vind ik. Geariveerd toen we in de stront zaten in derde klasse en ons dat jaar nog naar de eindronde gebracht. Daarna kampioen in derde en vervolgens een mooi debuutseizoen in tweede klasse met een zevende plaats. Dit jaar heeft hij jammer genoeg na een mooie start volledig de pedalen verloren.


11 Mar 2013, 17:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst