Transfers volgend seizoen - Pagina 318 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 316 317 318 319 320 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Je hebt nu een goede basisploeg om op verder werken, 3 a 4 gerichte versterkingen en van enkele jongens vanafgeraken (Van Tricht,Lusala,Diarra,Gyselinck en mss ook een De Coninck,De Man)


De Coninck en De Man zijn steengoede invallers die veel aankunnen. Ik denk niet dat daar grootverdieners bij zijn en tevens beschikken beide heren over een degelijke mentaliteit waarbij ze zich ook volop geven invaller.
Zou ik niet laten gaan


21 Apr 2018, 14:00
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
fromfathertoson schreef:
iendrachter schreef:
Je hebt nu een goede basisploeg om op verder werken, 3 a 4 gerichte versterkingen en van enkele jongens vanafgeraken (Van Tricht,Lusala,Diarra,Gyselinck en mss ook een De Coninck,De Man)


De Coninck en De Man zijn steengoede invallers die veel aankunnen. Ik denk niet dat daar grootverdieners bij zijn en tevens beschikken beide heren over een degelijke mentaliteit waarbij ze zich ook volop geven invaller.
Zou ik niet laten gaan


Inderdaad, een Diarra daarentegen speelt naar eigen zeggen toch al een gans seizoen tegen zijn gedacht. Hij is niet meer gelukkig klinkt het in zijn entourage. Gyselinck zijn lot is al lang beschoren en Van Tricht, daar ben ik nu eens benieuwd om. Van mij mag hij weg.

Jelle Geenens, tja, nog niets definitief, maar een grote aderlating vind ik het niet. Hij rendeert niet doordat hij te vaak geblesseerd is. Pech of gene pech.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Apr 2018, 14:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
fromfathertoson schreef:
iendrachter schreef:
Je hebt nu een goede basisploeg om op verder werken, 3 a 4 gerichte versterkingen en van enkele jongens vanafgeraken (Van Tricht,Lusala,Diarra,Gyselinck en mss ook een De Coninck,De Man)


De Coninck en De Man zijn steengoede invallers die veel aankunnen. Ik denk niet dat daar grootverdieners bij zijn en tevens beschikken beide heren over een degelijke mentaliteit waarbij ze zich ook volop geven invaller.
Zou ik niet laten gaan


De Coninck een invaller? :crazy:
Hij staat dit seizoen op plaats 5 qua aantal speelminuten (1763). En als er binnen onze kern één speler is die het potentieel heeft - ik herhaal: potentieel - om de draaischijf van de ploeg te worden, dan is hij het wel!


Laatst gewijzigd door filip.dhose op 21 Apr 2018, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Apr 2018, 18:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Wat stond er dan juist in de krant?
In die van mij stond er dat zijn contract zo goed als zeker niet zal verlengd worden omdat beide partijen niet tot een financiële overeenkomst komen.
Dat is toch iets anders dan dat ze zeggen dat hij weg MOET.
Hij zal een aanbod gekregen hebben waar hij zich niet kan in vinden vermoed ik. Als het bestuur dan niet van hun aanbod afwijkt (wat ook hun goed recht is) en Jelle blijft zelf ook bij zijn eisen (wat ook zijn goed recht is)... dan kom je natuurlijk in een situatie als deze terecht.


Ik lees ook nergens dat er vanuit het bestuur beweerd wordt dat hij een dure vogel zou zijn.
We zijn aan het seizoen begonnen met 2 kandidaten voor de linksachter: Jan Mertens en Jelle, maar Jelle kwam op dat moment terug uit een blessure, waardoor Jan de eerste matchen speelde. Dat bleek al snel geen meevaller te zijn. Toen Jelle weer 100 % fit was, heeft hij 9 volledige matchen gespeeld, maar dan is hij jammer genoeg weer uitgevallen met die jukbeenbreuk. Jan ontpopte zich ondertussen tot een zeer degelijke centrale verdediger, maar de slechte ervaring met zijn seizoensdebuut indachtig, is het bestuur op zoek gegaan naar een andere linksback, en dat is Heymans geworden, die het op die positie zeer goed doet en nummer 1 geworden is. Jelle zit dus in de spijtige situatie dat hij slechts back-up is voor de linksachter, en dan kan ik het bestuur begrijpen dat ze aan een 21-jarige gast die nog studeert geen grote bedragen willen uitgeven. En ik vind dat ongelooflijk jammer, want ik heb het heel erg voor Jelle, en ik ben er 100 % zeker van dat hij zal uitgroeien tot een topper. Hopelijk vinden ze alsnog een compromis! :EA:

Even aan toevoegen dat hij ook 1 of 2 matchen als rechtsachter gespeeld heeft.


21 Apr 2018, 18:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
fromfathertoson schreef:
iendrachter schreef:
Je hebt nu een goede basisploeg om op verder werken, 3 a 4 gerichte versterkingen en van enkele jongens vanafgeraken (Van Tricht,Lusala,Diarra,Gyselinck en mss ook een De Coninck,De Man)


De Coninck en De Man zijn steengoede invallers die veel aankunnen. Ik denk niet dat daar grootverdieners bij zijn en tevens beschikken beide heren over een degelijke mentaliteit waarbij ze zich ook volop geven invaller.
Zou ik niet laten gaan


De Coninck een invaller? :crazy:
Hij staat dit seizoen op plaats 5 qua aantal speelminuten (1763). En als er binnen onze kern één speler is die het potentieel heeft - ik herhaal: potentieel - om de draaischijf van de ploeg te worden, dan is hij het wel!

Niet mee eens, maar dat komt er dan ook van als je belachelijke statistieken gebruikt waarmee je zelfs van Lapage een topper maakt.
Was vorig jaar enorm fan van Yilke, toen werd hij onterecht een aantal keer achter gehouden op WVT wat me toen enorm stoorde. Maar waar Wannes door het ijs zakte dit seizoen heeft Yilke totaall niet van de situatie gebruik gemaakt om zichzelf te manifesteren. Draait dit seizoen een grijs seizoen. Dan hoef je hem verre van af te serveren, maar dan mag je wel verwachten dat het volgend jaar niet terug meer van hetzelfde is.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Apr 2018, 23:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
filip.dhose schreef:
fromfathertoson schreef:

De Coninck en De Man zijn steengoede invallers die veel aankunnen. Ik denk niet dat daar grootverdieners bij zijn en tevens beschikken beide heren over een degelijke mentaliteit waarbij ze zich ook volop geven invaller.
Zou ik niet laten gaan


De Coninck een invaller? :crazy:
Hij staat dit seizoen op plaats 5 qua aantal speelminuten (1763). En als er binnen onze kern één speler is die het potentieel heeft - ik herhaal: potentieel - om de draaischijf van de ploeg te worden, dan is hij het wel!

Niet mee eens, maar dat komt er dan ook van als je belachelijke statistieken gebruikt waarmee je zelfs van Lapage een topper maakt.
Was vorig jaar enorm fan van Yilke, toen werd hij onterecht een aantal keer achter gehouden op WVT wat me toen enorm stoorde. Maar waar Wannes door het ijs zakte dit seizoen heeft Yilke totaal niet van de situatie gebruik gemaakt om zichzelf te manifesteren. Draait dit seizoen een grijs seizoen. Dan hoef je hem verre van af te serveren, maar dan mag je wel verwachten dat het volgend jaar niet terug meer van hetzelfde is.


Ten eerste: het is Jilke met een "J".
Ten tweede: ik heb ooit inderdaad op dit forum geponeerd dat Lapage tijdens het seizoen 2014-2015 de meest efficiënte spits was op basis van het criterium "1 doelpunt om de x speelminuten". Ik dacht toen dat Youri (met een "Y" :lol:) het potentieel had om uit te groeien tot een goeie spits, aangezien hij bij de beloften van Anderlecht toch een vaste waarde was. Ik vond dat hij dat seizoen zeer weinig kansen had gekregen (71 speelminuten) om zich te bewijzen. Het vervolg van zijn carrière heeft echter uitgewezen dat ik verkeerd was. Ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. En natuurlijk weet ik als leraar statistiek best wel dat dat ene doelpunt in 71 minuten niet representatief genoeg was, al zeker niet tegenover de 11 doelpunten in 2.849 minuten (1 om de 259 minuten) van Vansimpsen, die dat seizoen onze topschutter was.
Ten derde: de statistieken van Jilke (zijn eigen speelminuten na 29 matchen vergeleken met AL zijn ploegmaats) zijn vanzelfsprekend WEL representatief: 1.853 minuten en 2 goals. Bovendien heb ik Jilke wél zeer goeie matchen zien spelen dit seizoen: zijn eerste helft tegen Oosterzonen bv. vond ik heel indrukwekkend.
PS: ik reageerde ook vooral op de uitspraak dat Jilke dit seizoen een invaller zou zijn, hetgeen de naakte cijfers weerleggen: 13 keer 90', 8 keer begonnen maar vervangen (dus 21 keer van de 29 in de basis), 7 keer ingevallen, 1 keer niet gespeeld.


22 Apr 2018, 0:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Waarom zit Marmitte in de B kern?


22 Apr 2018, 22:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eendracht Aalst heeft doelman Zeb Van Gerven (21) overgenomen van FCV Dender. Hij tekende voor twee jaar en moet de concurrentie aangaan met Julien Devriendt. De Erembodegemnaar staat eveneens te boek als een erg getalenteerde doelman. Als tiener speelde Van Gerven vier jaar in onze jeugd vooraleer AA Gent hem kwam wegplukken. Bij de Buffalo's klom hij op tot de beloften en nam Hein Vanhaezebrouck de youngster in 2016 zelfs mee op stage met de A-kern. Dit seizoen stond Van Gerven door een blessure van Xavier Gies tien wedstrijden tussen de palen bij onze buren. Volgend seizoen is hij terug thuis. Welkom Zeb!


23 Apr 2018, 8:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
Eendracht Aalst heeft doelman Zeb Van Gerven (21) overgenomen van FCV Dender. Hij tekende voor twee jaar en moet de concurrentie aangaan met Julien Devriendt. De Erembodegemnaar staat eveneens te boek als een erg getalenteerde doelman. Als tiener speelde Van Gerven vier jaar in onze jeugd vooraleer AA Gent hem kwam wegplukken. Bij de Buffalo's klom hij op tot de beloften en nam Hein Vanhaezebrouck de youngster in 2016 zelfs mee op stage met de A-kern. Dit seizoen stond Van Gerven door een blessure van Xavier Gies tien wedstrijden tussen de palen bij onze buren. Volgend seizoen is hij terug thuis. Welkom Zeb!


Volgens supporters van Dender een zeer degelijke keeper, alleen hoop ik dat die jongen een eerlijke kans krijgt want volgens de sportieve cel ging Julien zeker als 1ste doelman aan volgend seizoen beginnen.
Ik zou wachten tot na de voorbereiding om zulke uitspraken te doen.
Nu nog die Tarfi ginder proberen weghalen, en ook een René Sterckx zou zeker een aanwinst zijn voor ons middenveld, al zal beiden wat teveel van het goede zijn :D .


Wel 1 opmerking: er zijn verschillende factoren waarom het dit seizoen niet liep bij Dender, maar het lijkt geen groot geheim te zijn dat het in de kopjes bij die spelers allemaal niet echt super zit... Dan zou ik net heel selectief zijn met wie we daar gaan halen... Gezien het parcours dat Sterckx de laatste jaren heeft afgelegd, lijkt dat nu net niet iemand waar je vol voor moet gaan... Overal naartoe getrokken sinds Anderlecht en overal moeten vertrekken... Ondanks het aantrekken van Zaidi en Nfor, is het gat tussen Dender en ons nog altijd hetzelfde als bij de start van de terugronde... Dan is er daar toch veel meer aan de hand dan enkel een slechte coach of Jonas Bogaerts...

Bovendien, de mannen die intrinsiek voetballend/technisch het meeste potentieel hebben/hadden bij ons, waren (toevallig) ook degene die het over een gans seizoen bekeken hier bij ons op mentaal vlak ook hebben laten afweten... Is toch best ook een les die meegenomen dient te worden...


23 Apr 2018, 13:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Ik vind dat het voetballend vermogen op ons middenveld wat te weinig is om in de top 5 mee te draaien.
Denk dat we dat vooral moeten versterken als dat onze ambitie is volgend seizoen.
Hier in de thuismatch tegen Dender zijn we toch serieus overklast door hun middenveld, al was er bij ons toen De Neve wel niet bij,die zich de laatste tijd toch wel onmisbaar gemaakt heeft.
We hebben in de 2 matchen tegen Dender nooit op ons sterkst kunnen aantreden.


Ik kan mij vinden in de opmerking rond het voetballend vermogen op het middenveld (is ook niet het eerste jaar dat die vaststelling moet worden gemaakt) maar ik stel me wel de vraag of een extra Dender-duo dat probleem gaat oplossen, gezien het feit dat Dender een heel seizoen zeer onregelmatig heeft gepresteerd. Je hoort het hun waarnemend T1 ook zeggen: tegen Aalst moest er niemand gemotiveerd worden... Maar in de andere matchen konden ze het vaker niet dan wel opbrengen... Als ze enkel maar vuur in zich krijgen als het tegen Dender is, dan ben je beter dat je u instelt op spelers die wel voor meer dan 2 wedstrijden willen strijden.

In mijn ogen doet de club er goed aan te speuren naar een middenvelder die niet continue de bal moet hebben om beslissend te zijn... Het is in het huidig voetbal vaak belangrijker wat er gebeurt van de bal weg, dan aan de bal zelf... Spelers die op een plaats kunnen komen, ipv er met de bal naartoe te wandelen... Zo'n alleskunner die meer dan degelijk is op alle gebied ipv de allerbeste in 1 aspect van het middenveldspel... We startten dit seizoen met zowel Yala-Lusala, De Coninck, Van Tricht als Diarra. Geen enkele heeft het spel echt in handen kunnen nemen, dus zou ik me niet te zeer blindstaren op 1 witte merel daar, maar op 2 selecte mussen... Of tegen dat de competitie begint, zijn we weer een desillusie rijker...


23 Apr 2018, 13:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
JORDY VERSTRAETENEENDRACHT AALST
“De club wil me niet laten vertrekken”
Aalst
rwd

Centrale verdediger Jordy Verstraeten keerde terug in de basis en zorgde voor defensieve stabiliteit. “We zetten een knappe prestatie neer op Patro Eisden, waar geen enkel andere ploeg dit seizoen met vier goals verschil won. Vorige week zag ik nagelbijtend toe te kijken hoe we een 3-0 uit handen gaven. Echt zonde toch. Met mij erbij gebeurt dat niet, maar in overleg met de coach werd mijn rentree planmatig opgebouwd. We sluiten het seizoen als nieuwkomer knap af als achtste. Ik lig nog een jaar onder contract, maar helaas wel aan de voorwaarden uit de tweede amateurklasse. De club wil me niet laten vertrekken en blokt de interesse van andere clubs af.” (rwd) hnb.


24 Apr 2018, 9:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
JORDY VERSTRAETENEENDRACHT AALST
“De club wil me niet laten vertrekken”
Aalst
rwd

Centrale verdediger Jordy Verstraeten keerde terug in de basis en zorgde voor defensieve stabiliteit. “We zetten een knappe prestatie neer op Patro Eisden, waar geen enkel andere ploeg dit seizoen met vier goals verschil won. Vorige week zag ik nagelbijtend toe te kijken hoe we een 3-0 uit handen gaven. Echt zonde toch. Met mij erbij gebeurt dat niet, maar in overleg met de coach werd mijn rentree planmatig opgebouwd. We sluiten het seizoen als nieuwkomer knap af als achtste. Ik lig nog een jaar onder contract, maar helaas wel aan de voorwaarden uit de tweede amateurklasse. De club wil me niet laten vertrekken en blokt de interesse van andere clubs af.” (rwd) hnb.


Met alle respect voor Jordy en er zal waarschijnlijk ook wat journalistieke vrijheid mee in verwerkt zitten, maar teneur/inhoud van het artikel kan ik maar matig appreciëren moet ik zeggen... Eerst pushen dat hij zijn verblijf verlengd wil zien, dat gebeurt - zet er zelf zijn poot onder - en dan zagen over de voorwaarden na deel 1 van dat contract en het feit dat de club andere partijen wandelen stuurt. Is tijd dat spelers ook weer eens de plichten van een contract leren kennen, in plaats van alleen hun rechten... Heeft op twee seizoenen, verdorie 1 seizoen gespeeld... In de andere richting toen we naar derde werden teruggezet, heb ik er geen een horen claimen dat hun verdiensten naar beneden dienden aangepast wegens de lagere klasse waarin ze zouden acteren...


24 Apr 2018, 9:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vind ik ook. Het blijven huurlingen die voor het slijk der aarde dansen.


24 Apr 2018, 10:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
na Klaas De Rock het tweede interview in die richting van de hand van rwd. ben ik de enige die enige manipulatie vermoed ? het eigen slechte seizoen werkt blijkbaar op dat vals karakter van dien schelen denderling zijn zenuwen en hij heeft besloten om den boel bij ons eigenhandig wat 'op te rommelen' om hem af te reageren of zo ?

moest ik vh bestuur zijn ik geef de spelers de vraag mee om geen verklaringen aan die 'journalist' af te leggen.

_________________
may the FORCE be with you.


24 Apr 2018, 10:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
na Klaas De Rock het tweede interview in die richting van de hand van rwd. ben ik de enige die enige manipulatie vermoed ? het eigen slechte seizoen werkt blijkbaar op dat vals karakter van dien schelen denderling zijn zenuwen en hij heeft besloten om den boel bij ons eigenhandig wat 'op te rommelen' om hem af te reageren of zo ?

moest ik vh bestuur zijn ik geef de spelers de vraag mee om geen verklaringen aan die 'journalist' af te leggen.


Klopt, Redant is echt een stuk vergif.


24 Apr 2018, 11:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 316 317 318 319 320 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst