Transfers volgend seizoen - Pagina 418 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6257 berichten ]  Ga naar pagina 1 414 415 416 417 418
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Cocchiere moet aanvoer krijgen want zelf actie maken daarvoor is hij technisch te beperkt en Dekuyper voor een gans seizoen op hetzelfde niveau te spelen moet ik eerst nog zien.
Als er één van je spitsen gekwetst of geschorst is zit je met een probleem, enfin de toekomst zal het uitwijzen hoever we geraken met deze beperkte aanvalslinie.

We zien wel de zondag hoe ver we staan. Zowel tegen Londerzeel als Onhay, beiden 2de amateur, hebben we niet slecht gepresteerd, hopelijk tegen Pepingen-Halle bevestiging ervan.
Als je wint kan je zonder al te veel druk donderdag naar Leuven trekken.
't Aftellen is begost! :EA:

05 Sep 2019, 14:00
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Moses Chunga schreef:
De kern zal nu wel compleet zijn. Een extra (goeie dus dure) spits lijkt mij ook niet ideaal. Mbayé was al misnoegd dat hij niet mocht spelen. Je kan er De Kuyper momenteel ook niet uitzetten. Die speelde vorig jaar heel slecht, maar was eigenlijk geblesseerd. Die staat nu veel scherper en is een harde werker die de goal weet staan. Cocchierre is een vergelijkbaar type, maar niet helemaal vind ik. Die gaat er gewoon veel inleggen.
Stel dat we een derde spits halen die altijd moet spelen, dan jaag je één van de twee andere direct naar een andere club (waarschijnlijk De Kuyper dan).

Toen Cocchiere er nog niet was wou BVR naast Mbaye en Dekuyper absoluut nog een spits, waarom nu dan niet meer? Ik had dan veel liever Dekuyper dan Mbaye zien vertrekken eerlijk gezegd.
Ik ga niet ontkennen dat hij goed bezig is, maar de competitie moet nog beginnen.
Dat hij vorig seizoen zo zwak was zal niet enkel aan een blessure gelegen hebben, is gewoon een spits die ballen voor de goal moet krijgen en als die er niet komen dan is hij te zwak om zelf iets te forceren.
Ik zag hem vooral in een rol als bankzitter om Cocchiere eens af te lossen dit seizoen.
En als BVR met Mitu wil blijven spelen voorin zal het zo zijn ook.
Hij heeft een ganse voorbereiding met Geenens als rechtsmidden gespeeld, ik zie hem dat niet veranderen.

05 Sep 2019, 21:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6257 berichten ]  Ga naar pagina 1 414 415 416 417 418