Transfers volgend seizoen - Pagina 443 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 441 442 443 444 445 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
Welkom Maarten
maart 21, 2022

Ook Maarten Tresignie komt terug nr FC Herne!

Ooit beginnen voetballen bij ons, daarna gespeeld voor Tubize, KV Mechelen en Eendracht Aalst. En nu terug! Welkom back in FC Jeir’n!

2e provinciale b :hmm:


Dit vind ik een echte schande. Krijgt gewoon zijn kans niet en ik verwijt dat vooral Carl. Vanaf hij trainer werd, kwam hij nog met moeite in de selectie. Beloofde een van de betere te worden, kreeg volop zijn kans zelfs bij BVR. Wat een vriendjespolitiek! Panneel, net hetzelde, hij is bezig met die jongen in de put te duwen dat hij zijn overstap wellicht nog zal beklagen. Ik vind onze trainer een lul. Sorry voor mijn gedacht.

Had het hier eerder ook al vermeld dat er serieus met vriendjes politiek word gewerkt
En ja Paneel zou het hem snel kunnen beklagen om hier te hebben getekend onder deze trainer.
Cagneau net het zelfde ,moest er van in het begin niet van weten.


08 Apr 2022, 13:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
waly 2 schreef:
Welkom Maarten
maart 21, 2022

Ook Maarten Tresignie komt terug nr FC Herne!

Ooit beginnen voetballen bij ons, daarna gespeeld voor Tubize, KV Mechelen en Eendracht Aalst. En nu terug! Welkom back in FC Jeir’n!

2e provinciale b :hmm:


allez seg, die kan toch hoger ?
had hem graag zien bijtekenen...


Dat vind ik nu toch ook. Die heeft toch zijn plaats qua voetballende kwaliteiten in deze reeks waar we nu spelen.

Maar allez, we kennen toch niet de beweegredenen! Misschien wil hij meer tijd vrijmaken voor studies, en kan hij daardoor niet meer zo vaak trainen? Misschien eerst eens aan Maarten zelf vragen, en dan pas kappen op Carl en de club?


08 Apr 2022, 15:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
Welkom Maarten
maart 21, 2022

Ook Maarten Tresignie komt terug nr FC Herne!

Ooit beginnen voetballen bij ons, daarna gespeeld voor Tubize, KV Mechelen en Eendracht Aalst. En nu terug! Welkom back in FC Jeir’n!

2e provinciale b :hmm:


Dit vind ik een echte schande. Krijgt gewoon zijn kans niet en ik verwijt dat vooral Carl. Vanaf hij trainer werd, kwam hij nog met moeite in de selectie. Beloofde een van de betere te worden, kreeg volop zijn kans zelfs bij BVR. Wat een vriendjespolitiek! Panneel, net hetzelde, hij is bezig met die jongen in de put te duwen dat hij zijn overstap wellicht nog zal beklagen. Ik vind onze trainer een lul. Sorry voor mijn gedacht.

Had het hier eerder ook al vermeld dat er serieus met vriendjes politiek word gewerkt
En ja Paneel zou het hem snel kunnen beklagen om hier te hebben getekend onder deze trainer.
Cagneau net het zelfde ,moest er van in het begin niet van weten.

Wat heeft Panneel met deze discussie te maken? Hij is nieuw aangekomen, heeft heel vaak gespeeld, is dan ziek geworden, en is nu gekwetst.
Details: 3 volledige matchen, 70 minuten als basisspeler, 104 minuten als invaller. Totaal: 444 minuten en 2 goals.


08 Apr 2022, 15:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:

allez seg, die kan toch hoger ?
had hem graag zien bijtekenen...


Dat vind ik nu toch ook. Die heeft toch zijn plaats qua voetballende kwaliteiten in deze reeks waar we nu spelen.

Maar allez, we kennen toch niet de beweegredenen! Misschien wil hij meer tijd vrijmaken voor studies, en kan hij daardoor niet meer zo vaak trainen? Misschien eerst eens aan Maarten zelf vragen, en dan pas kappen op Carl en de club?


euh... is volgens mij in onze comments toch totaal niet van toepassing, hoor. als je als voetbalsupporter al niets meer mag posten over wat je vindt over de voetbalcapaciteiten van een voetballer op het voetbalforum van je favoriete voetbalclub, doek je den boel best meteen op.

_________________
may the FORCE be with you.


08 Apr 2022, 16:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
filip.dhose schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Dat vind ik nu toch ook. Die heeft toch zijn plaats qua voetballende kwaliteiten in deze reeks waar we nu spelen.

Maar allez, we kennen toch niet de beweegredenen! Misschien wil hij meer tijd vrijmaken voor studies, en kan hij daardoor niet meer zo vaak trainen? Misschien eerst eens aan Maarten zelf vragen, en dan pas kappen op Carl en de club?


euh... is volgens mij in onze comments toch totaal niet van toepassing, hoor. als je als voetbalsupporter al niets meer mag posten over wat je vindt over de voetbalcapaciteiten van een voetballer op het voetbalforum van je favoriete voetbalclub, doek je den boel best meteen op.

Je hebt gelijk, ik reageerde eigenlijk vooral op de post van iemand anders, die wel wat onvriendelijke woorden (bv. vriendjespolitiek) tegenover Carl gebruikte. En die persoon nam zelfs het woord "lul" in de mond. :lol:


08 Apr 2022, 17:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Allesweter schreef:
witzwet schreef:

Dit vind ik een echte schande. Krijgt gewoon zijn kans niet en ik verwijt dat vooral Carl. Vanaf hij trainer werd, kwam hij nog met moeite in de selectie. Beloofde een van de betere te worden, kreeg volop zijn kans zelfs bij BVR. Wat een vriendjespolitiek! Panneel, net hetzelde, hij is bezig met die jongen in de put te duwen dat hij zijn overstap wellicht nog zal beklagen. Ik vind onze trainer een lul. Sorry voor mijn gedacht.

Had het hier eerder ook al vermeld dat er serieus met vriendjes politiek word gewerkt
En ja Paneel zou het hem snel kunnen beklagen om hier te hebben getekend onder deze trainer.
Cagneau net het zelfde ,moest er van in het begin niet van weten.

Wat heeft Panneel met deze discussie te maken? Hij is nieuw aangekomen, heeft heel vaak gespeeld, is dan ziek geworden, en is nu gekwetst.
Details: 3 volledige matchen, 70 minuten als basisspeler, 104 minuten als invaller. Totaal: 444 minuten en 2 goals.

Beste Filip,het gaat er over dat onze trainer zitten zagen heeft voor Versterking op de flanken of vooraan,en men daarvoor Paneel heeft aangeworven.
Dan moet men nadien niet afkomen dat met Dekuyper, Mbaye en Paneel samenin de ploeg men het evenwicht kwijt is.
Moest hij nu niet gekwetst of ziek zijn geweest samen hadden ze nooit in de ploeg gestaan.


08 Apr 2022, 19:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
filip.dhose schreef:
Allesweter schreef:
Had het hier eerder ook al vermeld dat er serieus met vriendjes politiek word gewerkt
En ja Paneel zou het hem snel kunnen beklagen om hier te hebben getekend onder deze trainer.
Cagneau net het zelfde ,moest er van in het begin niet van weten.

Wat heeft Panneel met deze discussie te maken? Hij is nieuw aangekomen, heeft heel vaak gespeeld, is dan ziek geworden, en is nu gekwetst.
Details: 3 volledige matchen, 70 minuten als basisspeler, 104 minuten als invaller. Totaal: 444 minuten en 2 goals.

Beste Filip,het gaat er over dat onze trainer zitten zagen heeft voor Versterking op de flanken of vooraan,en men daarvoor Paneel heeft aangeworven.
Dan moet men nadien niet afkomen dat met Dekuyper, Mbaye en Paneel samenin de ploeg men het evenwicht kwijt is.
Moest hij nu niet gekwetst of ziek zijn geweest samen hadden ze nooit in de ploeg gestaan.

Ik volg je redenering. Maar hij heeft 3 volledige matchen gespeeld, en is nog 1 keer in de basis begonnen. En het is toch niet zo dat hij dan telkens de pannen van het dak gespeeld heeft?


09 Apr 2022, 0:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De trainer en voorzitter hebben niet de nodige kennis om de ploeg te versterken.
Bij elke normale club wordt er met een sportief manager gewerkt of is er tenminste een trainer die de nodige ervaring en kennis heeft uit de lagere reeksen.
Een voorzitter moet hem hier zelf niet mee bezighouden, dat is enkel bij FC De Kampioenen en EA zo :D .


09 Apr 2022, 8:06
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Djeezes, wat een overdreven reacties… Zware Beau Ponnet-flashbacks. Jonge gast, laat wat goede dingen zien in oefenwedstrijden, iedereen fan. En is dan toch net dat tikkeltje te klein voor de A-kern. Dat is Tresignie. Ik herinner mij meer dan eens vloeken in de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft. Voor de fans, dat zijn er trouwens 12 (waarin hij minimum 15 minuten gespeeld heeft). Ga eens naar een training kijken vooraleer je dergelijke reacties geeft, me dunkt. En wat Panneel betreft. Goeie mentaliteit, veel malchance, nog geen wauw-prestaties van gezien. Geef hem nog wat tijd, ge zult trouwens moeten want em is geblesseerd.

Iedereen zijn mening natuurlijk, maar kappen op Carl, iemand die hier al hoeveel jaar zit... Stopt agaa eh kom… Carl kan van dergelijke kiekes geen dino’s maken eh. Caigneau faalt trouwens jaar na jaar. Een zwanenzang van een carrière.

Geir eir miejning oever de club, ik oeik dei van moi eihn.

Tot slot, we zitten in een goede vibe. Laat ons zondag ne pot drinken, onze kammerooten in eir zakken schoiten en hoepelek ne goeie sfeer/match zien. Tot zondag!


09 Apr 2022, 14:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smeirff schreef:
Djeezes, wat een overdreven reacties… Zware Beau Ponnet-flashbacks. Jonge gast, laat wat goede dingen zien in oefenwedstrijden, iedereen fan. En is dan toch net dat tikkeltje te klein voor de A-kern. Dat is Tresignie. Ik herinner mij meer dan eens vloeken in de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft. Voor de fans, dat zijn er trouwens 12 (waarin hij minimum 15 minuten gespeeld heeft). Ga eens naar een training kijken vooraleer je dergelijke reacties geeft, me dunkt. En wat Panneel betreft. Goeie mentaliteit, veel malchance, nog geen wauw-prestaties van gezien. Geef hem nog wat tijd, ge zult trouwens moeten want em is geblesseerd.

Iedereen zijn mening natuurlijk, maar kappen op Carl, iemand die hier al hoeveel jaar zit... Stopt agaa eh kom… Carl kan van dergelijke kiekes geen dino’s maken eh. Caigneau faalt trouwens jaar na jaar. Een zwanenzang van een carrière.

Geir eir miejning oever de club, ik oeik dei van moi eihn.

Tot slot, we zitten in een goede vibe. Laat ons zondag ne pot drinken, onze kammerooten in eir zakken schoiten en hoepelek ne goeie sfeer/match zien. Tot zondag!


De beste zin die ik hier de laatste tijd lees (y) (y)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Apr 2022, 10:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Lentz volgend seizoen naar Union Rochefort in 3de amateur.


08 Mei 2022, 21:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gehoord van een speler van KSV Geraardsbergen die naar FC Herne gaat: Maarten Tresignie had zijn woord gegeven aan FC Herne, maar zou zijn woord gebroken hebben, en zou nu naar FC Voorde-Appelterre gaan.


08 Mei 2022, 22:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Gehoord van een speler van KSV Geraardsbergen die naar FC Herne gaat: Maarten Tresignie had zijn woord gegeven aan FC Herne, maar zou zijn woord gebroken hebben, en zou nu naar FC Voorde-Appelterre gaan.


Klopt.

Jammer dat die niet mag blijven!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Mei 2022, 11:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
filip.dhose schreef:
Gehoord van een speler van KSV Geraardsbergen die naar FC Herne gaat: Maarten Tresignie had zijn woord gegeven aan FC Herne, maar zou zijn woord gebroken hebben, en zou nu naar FC Voorde-Appelterre gaan.


Klopt.

Jammer dat die niet mag blijven!

... wil blijven (want hij heeft nog een doorlopend contract)! Het zou te maken hebben met het feit dat hij dichter bij huis wil shotten, en niet zo veel meer kan/wil trainen. Studies of zo?


09 Mei 2022, 18:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Spelers die nog onder contract liggen:

Doelmannen 1
Zeb Van Gerven (2023)
Robbe Beerens ?

Verdedigers 4
2 Yassine Razzi (2023)
18 Falko Geenens (2024)
3 Andreas Burssens (2024)
5 Lars Wantens (2023) optie
19 Steve Ryckaert (2022) optie ?


Middenvelders 5
6 Samuel Fabris (2024) + optie
4 Jilke De Coninck (2023) + optie
20 Arne Vanden Eynde (2023) + optie)
16 Rubin Belesi (2024)
11 Maarten Tresignie (2023) + optie

Aanvallers 3
7 Dekuyper (2024) + optie
24 Quentin Paneel (2023) + optie
9 Ibrahima Mbaye (2023) + optie


Totaal aantal spelers 13

Er zal dus flink wat moeten bijkomen, afhankelijk van de ambities (bruikbare spelers om promotie te halen of ...)


27 Mei 2022, 7:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 441 442 443 444 445 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst