Transfers volgend seizoen - Pagina 511 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 507 508 509 510 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ze zijn bedankt voor hun bewezen diensten maar ze zouden te kort komen in 1ste amateur en toch met het bestuur hun ambitie. Falco ging er altijd voor en heeft eendracht hart maar als het op voetballen aankwam :) toch veel minder. Soit veel succes.

Diene Guindo van Zulte die er bijna 30 heeft gescoord vant seizoen eens bellen ? :lol:


24 Apr 2024, 12:01
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
jMs schreef:
Ze zijn bedankt voor hun bewezen diensten maar ze zouden te kort komen in 1ste amateur en toch met het bestuur hun ambitie. Falco ging er altijd voor en heeft eendracht hart maar als het op voetballen aankwam :) toch veel minder. Soit veel succes.

Diene Guindo van Zulte die er bijna 30 heeft gescoord vant seizoen eens bellen ? :lol:


Zoals al die buitenlandse toppers die voor dit seizoen waren aangekocht en die zoveel beter waren dan wat er al was zeker? Ik zou toch oppassen met die uitspraken tot er effectief tegen een bal is getrapt...


24 Apr 2024, 12:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1410
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
zwawi schreef:
Inderdaad spijtig dat deze alvast vertrekken. We hebben aan allebei veel te danken.
Maar ik begrijp hen. Ze hebben dit seizoen vanalles meegemaakt en weinig positief buiten het sportieve dan. Blijven is helaas kiezen voor een nieuw chaotisch seizoen vrees ik.


Volgens de pers was het in het geval van Falko alvast niet op eigen initiatief dat hij vertrekt....

Klopt, hij had nog een optie in zijn contract, maar die werd door de club niet gelicht.


24 Apr 2024, 12:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
DT schreef:
zwawi schreef:
Inderdaad spijtig dat deze alvast vertrekken. We hebben aan allebei veel te danken.
Maar ik begrijp hen. Ze hebben dit seizoen vanalles meegemaakt en weinig positief buiten het sportieve dan. Blijven is helaas kiezen voor een nieuw chaotisch seizoen vrees ik.


Volgens de pers was het in het geval van Falko alvast niet op eigen initiatief dat hij vertrekt....

Klopt, hij had nog een optie in zijn contract, maar die werd door de club niet gelicht.


Spijtig. Want je zal toch een paar Falco's/Yilke's in uw kern moeten hebben. Zo een spelers worden voor het seizoen hier altijd afgeschreven en na nieuwjaar moeten die dan alles spelen.


24 Apr 2024, 12:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
DT schreef:
zwawi schreef:
Inderdaad spijtig dat deze alvast vertrekken. We hebben aan allebei veel te danken.
Maar ik begrijp hen. Ze hebben dit seizoen vanalles meegemaakt en weinig positief buiten het sportieve dan. Blijven is helaas kiezen voor een nieuw chaotisch seizoen vrees ik.


Volgens de pers was het in het geval van Falko alvast niet op eigen initiatief dat hij vertrekt....

Klopt, hij had nog een optie in zijn contract, maar die werd door de club niet gelicht.


Ze hadden die optie altijd moeten lichten. Hoeft daarom niet elke week basis speler te zijn, maar zou zeker een rol gespeeld hebben. En ook zijn rol als kapitein niet onderschatten.


24 Apr 2024, 12:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 414
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Fabris vertrekt ook en met Schelfhout stond deze week een gesprek gepland.
Ik vind het zeer jammer dat Fabris,Arne en Falko vertrekken, ze hebben veel te dure buitenlanders in hun plaats aangetrokken maar die waren zeker geen versterking, integendeel.
Benieuwd welke versterkingen je naar hier kan halen zonder licentie, dan heb je pas eind mei zekerheid in welke reeks je speelt en als dat tegenvalt is ook 1ste provinciale een mogelijkheid.
Einde verhaal voor de Turken dan hopelijk toch.
De betere spelers uit 1ste amateur en 1B halen daar moet ik eens goed mee lachen, zie eerst dat iedereen correct betaald is….


24 Apr 2024, 12:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Romero van Ninove naar Olsa Brakel heeft zondag werkelijk niets laten zien ondanks hij bij Ninove had bijgetekend


24 Apr 2024, 13:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Romero van Ninove naar Olsa Brakel heeft zondag werkelijk niets laten zien ondanks hij bij Ninove had bijgetekend


Enkel die 'gekleurde' speler in het middenveld viel mij op bij Ninove. Die was heel balvast. Al de rest was zeer zwak.


24 Apr 2024, 14:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Fabris vertrekt ook en met Schelfhout stond deze week een gesprek gepland.
Ik vind het zeer jammer dat Fabris,Arne en Falko vertrekken, ze hebben veel te dure buitenlanders in hun plaats aangetrokken maar die waren zeker geen versterking, integendeel.
Benieuwd welke versterkingen je naar hier kan halen zonder licentie, dan heb je pas eind mei zekerheid in welke reeks je speelt en als dat tegenvalt is ook 1ste provinciale een mogelijkheid.
Einde verhaal voor de Turken dan hopelijk toch.
De betere spelers uit 1ste amateur en 1B halen daar moet ik eens goed mee lachen, zie eerst dat iedereen correct betaald is….


Schelhout moeten ze zeker houden.

Fabris technisch niet de beste, maar sinds hij weer in de ploeg stond was er meer evenwicht op het middenveld en ging het beter. In de amateur reeksen, heb je meer aan een Fabris dan aan iemand als Dja Djedje, die dat fysieke voetbal niet gewoon is en ook met een fysieke achterstand kampte (net als Prince, die wel een goeie voetballer is)


24 Apr 2024, 14:26
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef:
Allesweter schreef:
Romero van Ninove naar Olsa Brakel heeft zondag werkelijk niets laten zien ondanks hij bij Ninove had bijgetekend


Enkel die 'gekleurde' speler in het middenveld viel mij op bij Ninove. Die was heel balvast. Al de rest was zeer zwak.

Ja idd viel mij ook op soms een showbistjen dattem zijne bal verloor maar idd zeer sterk aan de bal


24 Apr 2024, 15:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
jMs schreef:
kheiremans schreef:
Allesweter schreef:
Romero van Ninove naar Olsa Brakel heeft zondag werkelijk niets laten zien ondanks hij bij Ninove had bijgetekend


Enkel die 'gekleurde' speler in het middenveld viel mij op bij Ninove. Die was heel balvast. Al de rest was zeer zwak.

Ja idd viel mij ook op soms een showbistjen dattem zijne bal verloor maar idd zeer sterk aan de bal


En hij kon nog iets scherper staan ook leek me (Maar ik dacht dat vroeger van bv Mendoza bij Brugge ook)


24 Apr 2024, 16:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik had nog één jaar bij Eendracht Aalst kunnen blijven, maar het bestuur heeft de optie niet gelicht”, vertelt Falko Geenens. “Ik kreeg geen nieuw voorstel aangeboden, waardoor ik op zoek moest naar een andere ploeg. Ik ben relatief snel bij Zelzate terechtgekomen, waar ik goede gesprekken had met sportief manager Gino Pauwels en voorzitter Stefaan Luca. Het zijn twee voetbaldieren die recht door zee zijn. Zij winden er geen doekjes om, wat ik zeer apprecieer. Zelzate is een ambitieuze ploeg met een fraaie en nieuwe accommodatie. Een familiale club die de voorbije jaren grote stappen vooruit heeft gezet. Het wordt een weerzien met Gianni Deneve, met wie ik bij Eendracht Aalst heb samengespeeld. Ik veroverde zondag met de Ajuinen de titel, maar het is door de vele gekende strubbelingen mentaal een zwaar seizoen geweest. Het was voor mij een domper dat ik niet mocht blijven, maar gedane zaken nemen geen keer. Het zal er bij Zelzate iets rustiger aan toe gaan.”


24 Apr 2024, 17:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 507 508 509 510 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst