Transfers volgend seizoen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
davy1919 schreef:
Zienaa schreef:
Frederik Boi is ook op de dool.

En ik overweeg ook een comeback.



Haal daar ne man of drie-vier van WS Woluwe ze. Hun centraal duo en hun spitsenduo. Laat mor kome!


en wie gaat dat betalen? :hmm:


30 Mar 2013, 18:39
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
davy1919 schreef:
En ik overweeg ook een comeback.



Haal daar ne man of drie-vier van WS Woluwe ze. Hun centraal duo en hun spitsenduo. Laat mor kome!


en wie gaat dat betalen? :hmm:


Met de kosten die we uitsparen op een nieuw stadion en de daaraan gekoppelde verhuis naar Denderleeuw, moet er toch wat overschieten om nieuwe spelers binnen te halen. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


30 Mar 2013, 20:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
davy1919 schreef:
En ik overweeg ook een comeback.



Haal daar ne man of drie-vier van WS Woluwe ze. Hun centraal duo en hun spitsenduo. Laat mor kome!


en wie gaat dat betalen? :hmm:


Hopelijk hebben ze geld genoeg om delic te houden.
Bogaerts door schuiven naar het middenveld,dan moet er voor mij nog 2 spitsen en 2 verdedigers erbij.
Pietermaat ,Hugelier, Gigli, Van Eyck, Vandewalle en De munter mogen vertrekken.


30 Mar 2013, 21:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
El Corredor schreef:
witzwet schreef:


Haal daar ne man of drie-vier van WS Woluwe ze. Hun centraal duo en hun spitsenduo. Laat mor kome!


en wie gaat dat betalen? :hmm:


Hopelijk hebben ze geld genoeg om delic te houden.
Bogaerts door schuiven naar het middenveld,dan moet er voor mij nog 2 spitsen en 2 verdedigers erbij.
Pietermaat ,Hugelier, Gigli, Van Eyck, Vandewalle en De munter mogen vertrekken.


Leggen we dan de lat 'even hoog' als dit seizoen? Voor mij goed, maar als men daar dan correct in is en niet zoals nu 'meedoen voor derde periode', terwijl men moet krabben om in te blijven en hopen dat die drie achter u zowaar blijven verliezen. En als de supporters daar zich dan ook kunnen bij neerleggen. Want een ambitiearme ploeg, verliest al vaak zijn meest ambitieuze spelers, maar ook supporters. En daarenboven gaan ze de prijzen nog eens opslaan ook!

En die lijstjes over wie er moet vertrekken, laat dat aub. Er staan nog heel belangrijke confrontaties op de kalender zoals vandaag, Brussels en Tubize. Het staat als een paal boven water dat je in elke linie zeker 2 deftige versterkingen nodig zal hebben (indien de budgetten dat toelaten). Iedereen die Aalst wat volgde zal dit wel beamen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


31 Mar 2013, 10:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
VDN = keepte een prima seizoen, iets minder dan vorig jaar, maar beter doen was haast onmogelijk. Zonder de minste twijfel onze beste man dit jaar

Filipovic = blijkt niet complementair met Bogaerts, ook het spelen op offside laat de wensen over. Moet waken voor het jaartje teveel
Bogaerts = werd als middenvelder binnengehaald, maar werd centraal achteraan geposteerd. Als centrale verdediger te weinig qua inspelen, te weinig lef
Petrovic = kon zijn goede voorbereiding nooit verderzetten in de competitie. Wendbaarheid en snelheid doen soms pijn aan de ogen. Wel goede lange trap
Smet = centraal nooit opgesteld,en is geen rechtsback. Maakte heel veel directe fouten waar doelpunten uitkwamen
Gunst = begon heel gretig en goed, deemsterde nadien weg met als orgelpunt de verkoudheid op STVV

Pietermaat = te weinig voor centrale middenvelder, schakelt beter over op rechtsback, een dienende rol ligt hem misschien beter
Van Damme = aanjager en enige die er steeds voor gaat, wel te weinig voetballer. Zet er een patron naast, en je hebt een prima middenveld
Hugelier = was de eerste transfer, maar werd nooit (op enkele giftige invalbeurten na) echt gebruikt.
Delic = begon slecht, maar lijkt stilaan zijn draai te vinden. Wel ongelooflijk zijn slechte fysieke paraatheid toen hij aankwam.
De Cuyper = begon weergaloos, maar deemsterde mede door BVR een beetje weg. Goede voorzet en snel
Weydisch = koppelt snelheid aan techniek, maar moest lang wachten op zijn kans, heeft die nadien zeker gegrepen
Martin = zelfde geval als De Cuyper, goed begonnen maar nadien met gans de ploeg wat weggezakt, goed schot
Cerimagic = bosnisch belofte-international, heeft slechts één voet, wel goede inspeelpas
Di Gregorio = begon uitmuntend aan de competitie, en leek zich als patron op te werpen, mede door blessures lukte dit niet echt

Glouftsis = 12 goals ondanks een droogperiode van een match of 8, pure 16meter-spits, traag
Vandewalle = geen afwerker, maar werkt zich te pletter voor de ploeg, iets te weinig vernuft


02 Apr 2013, 10:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het is duidelijk dat er, zowel achteraan als op het middenveld, een "patron" moet bijkomen, en dan liefst eentje met tonnen ervaring. Vooraan zou ik Stavros toch behouden mits een snelle en technisch vaardige spits naast hem.
Petrovic, Pietermaat en Bogaerts mogen van mij andere oorden opzoeken.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Apr 2013, 11:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik ga ook is mijn gedacht zeggen.

VDN: Met voorsprong man van het seizoen. Meer moet ge daarover niet zeggen.

Filipovic: Heeft duidelijk zijn waarde als kapitein/leider in de groep. Maar niet meer op het plein. Het is tijd om een stapje terug te zetten.
Bogaerts: Beste man in de verdediging. Maar dat zegt meer iets over de rest dan over hem. Heeft kwaliteiten, zou hem graag zien blijven. Ook /zelfs als verdediger.
Petrovic: Te traag, te oud, te duur? Voor mij geen meerwaarde in vergelijking met Gunst.
Smet :Veel te middelmatig. Is blijkbaar geen rechtsback, maar weet niet of hij centraal ineens dan wel het niveau zou halen van tweede klasse. Moeilijk te zeggen. Verdient wel nog een kans.
Gunst: Meer dan voldoende op linksback. Nu in mindere vorm, maar wie niet...?

Pietermaat: Voor mij hetzelfde profiel als Van Damme. Misschien iets wendbaarder, maar heeft geen pass. Is een pure recuperator, en ik zie niet wat zijn meerwaarde is tov Ken.
Van Damme: Gaat er altijd 100% voor en is een perfecte stofzuiger voor de verdediging. Kan het spel zeker niet maken, maar zou ook niet bij ons spelen als hij dat zou kunnen. Moet blijven.
Hugelier: Te weinig zien spelen om echt een mening over te hebben.
Delic: Brengt gestalte op het middenveld, en kan wel op een balletje trappen. Ken een meerwaarde zijn, maar weet niet goed wat zijn contract is. Zit die hier op leen?
De Cuyper, Weydisch, Martin: Alledrie sterke flankspelers die moeten blijven. Maar geen enkele heft kunnen overtuigen op de tien, en je kan niet met drie flanken spleen… Houden elkaar scherp.
Cerimagic : heft de vista om op de 10 te spelen, maar ook hier wil ik graag weten wat zijn ontract juist is. Ik ben geen fan van leenbeurten.
Di Gregorio: Ik ben geen fan. Een echte luie nummer 10 die op een seizoen zeker zijn goals en assists zal maken, maar ik zie hem niet graag spelen. Ook al is hij niet slecht, ik wil vechtlust zien.

Glouftsis: hij stampt ze verdorie toch maar binnen, en werkt veel meer dan ik aan het begin van het seizoen had gedacht. Heeft een sterke nummer 10 in zijn rug nodig om echt te renderen, en dat ontbrak dit seizoen een beetje. Moest te veel zelf de bal gaan halen, en dat is zijn spel gewoon niet.
Vandewalle: Verdienstelijk bij invalbeurten, maar nu niet om van omver te vallen. Glouftsis is een pak beter.

Van mij mogen dus vertrekken: Filipovic, Petrovic, Pietermaat als Ken blijft, Cerimagic en Delic als het is om ze te huren, Hugelier, Di Gregorio en Vandewalle. Ik zeg wel mògen, en niet moeten. Niemand moet van mij vertrekken.


02 Apr 2013, 12:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
In mijn ogen hangt alles af van het feit of Stavros blijft of niet.
Voor mij bracht hij in ieder geval veel meer dan ik er had van verwacht, maar een vertrek zal waarschijnlijk niet direkt van de sportieve prestaties afhangen.

Delic houden is gewoon geen optie, die is veel en veel te duur. Dan hebben we het nog niet gehad of hij wel zo een grote meerwaarde is.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Apr 2013, 12:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
Delic houden is gewoon geen optie, die is veel en veel te duur. Dan hebben we het nog niet gehad of hij wel zo een grote meerwaarde is.


Dat zijn dingen waar wij moeilijk over kunnen oordelen natuurlijk. Ik mag dan nog de grootste fan zijn van VDN, als blijkt dat hij 30.000 netto vraagt per maand, ja dan moet hij ook weg natuurlijk.


02 Apr 2013, 12:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1904
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef:
Bram schreef:
Delic houden is gewoon geen optie, die is veel en veel te duur. Dan hebben we het nog niet gehad of hij wel zo een grote meerwaarde is.


Dat zijn dingen waar wij moeilijk over kunnen oordelen natuurlijk. Ik mag dan nog de grootste fan zijn van VDN, als blijkt dat hij 30.000 netto vraagt per maand, ja dan moet hij ook weg natuurlijk.


of VDN zal blijven zal er van afhangen of hij vanuit een 1ste klasser een volwaardig profcontract aangeboden zal krijgen volgens mij. en hoe goed VDN ook is, ik twijfel daar toch aan in deze jaren. nu, persoonlijk zie ik het in Verhoeven wel zitten. Als VDN zou gaan zou ik Verhoeven zeker zijn kans geven, met De Batselier als backup. Ik zou geen centen aan een bijkomende keeper geven, tenzij dan met Nieuwjaar zou blijken dat ze niet voldoen (hetgeen mij zou verbazen).

Of Glouftsis blijft of niet, scorend vermogen moet er zeker bij. We hebben te weinig mannen die er naast de spits(en) ook een 5 à 8-tal per jaar netten. genre Galucci :love:

Ik heb via-via veel goeds gehoord over ne targetspit uit 3de, Lorenzon (Lambusart). zou een type Pwatre zijn maar ik heb hem wel niet zelf zien spelen... en dien Ngadrira (als ze zijn optie niet lichten is die einde contract) van kadaverproject kan ook iets, ook al istem na Nieuwjaar precies stilgevallen.

ben er van overtuigd dat je met betaalbare spelers uit 3de een hele goeie ploeg kunt maken trouwens, maar weet niet of ne Kris Janssen daar mee gaat kunnen leven.

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 02 Apr 2013, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Apr 2013, 13:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef:
Bram schreef:
Delic houden is gewoon geen optie, die is veel en veel te duur. Dan hebben we het nog niet gehad of hij wel zo een grote meerwaarde is.


Dat zijn dingen waar wij moeilijk over kunnen oordelen natuurlijk. Ik mag dan nog de grootste fan zijn van VDN, als blijkt dat hij 30.000 netto vraagt per maand, ja dan moet hij ook weg natuurlijk.
je kan daar perfect over oordelen hoor, Delic is niet EU en dus weet ge al direkt hoeveel u dat minimaal kost ;)

_________________
If you never try, you'll never know


02 Apr 2013, 13:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
De Jean schreef:
Bram schreef:
Delic houden is gewoon geen optie, die is veel en veel te duur. Dan hebben we het nog niet gehad of hij wel zo een grote meerwaarde is.


Dat zijn dingen waar wij moeilijk over kunnen oordelen natuurlijk. Ik mag dan nog de grootste fan zijn van VDN, als blijkt dat hij 30.000 netto vraagt per maand, ja dan moet hij ook weg natuurlijk.


of VDN zal blijven zal er van afhangen of hij vanuit een 1ste klasser een volwaardig profcontract aangeboden zal krijgen volgens mij. en hoe goed VDN ook is, ik twijfel daar toch aan in deze jaren. nu, persoonlijk zie ik het in Verhoeven wel zitten. Als VDN zou gaan zou ik Verhoeven zeker zijn kans geven, met De Batselier als backup. Ik zou geen centen aan een bijkomende keeper geven, tenzij dan met Nieuwjaar zou blijken dat ze niet voldoen (hetgeen mij zou verbazen).

Of Glouftsis blijft of niet, scorend vermogen moet er zeker bij. We hebben te weinig mannen die er naast de spits(en) ook een 5 à 8-tal per jaar netten.


altijd gevaarlijk om met twee jonge keepers het seizoen aan te vatten. Die Verhoeven lijkt me eerlijk gezegd wel klaar, maar De Batselier is zelfs als tweede keeper te licht.


02 Apr 2013, 13:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
De Jean schreef:
Bram schreef:
Delic houden is gewoon geen optie, die is veel en veel te duur. Dan hebben we het nog niet gehad of hij wel zo een grote meerwaarde is.


Dat zijn dingen waar wij moeilijk over kunnen oordelen natuurlijk. Ik mag dan nog de grootste fan zijn van VDN, als blijkt dat hij 30.000 netto vraagt per maand, ja dan moet hij ook weg natuurlijk.
je kan daar perfect over oordelen hoor, Delic is niet EU en dus weet ge al direkt hoeveel u dat minimaal kost ;)


Volgens Volgens wat ik hier op internet vind is dat dus minimum 70.800 euro bruto op jaarbasis. Komt neer op geen 6000 bruto per maand. Maar dat zegt mij dus niet veel. Ik durf aannemen dat een Belg als Filipovic hier meer kost dan dat. Verbeter mij als ik verkeerd ben.

Ook al weet ge dus misschien ongeveer wat een Delic minimaal kost, ik heb geen idee wat voor loon een gemiddelde speler krijgt in tweede klasse. Vergelijken is dan moeilijk.


02 Apr 2013, 13:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef:
Bram schreef:
De Jean schreef:

Dat zijn dingen waar wij moeilijk over kunnen oordelen natuurlijk. Ik mag dan nog de grootste fan zijn van VDN, als blijkt dat hij 30.000 netto vraagt per maand, ja dan moet hij ook weg natuurlijk.
je kan daar perfect over oordelen hoor, Delic is niet EU en dus weet ge al direkt hoeveel u dat minimaal kost ;)


Volgens Volgens wat ik hier op internet vind is dat dus minimum 70.800 euro bruto op jaarbasis. Komt neer op geen 6000 bruto per maand. Maar dat zegt mij dus niet veel. Ik durf aannemen dat een Belg als Filipovic hier meer kost dan dat. Verbeter mij als ik verkeerd ben.

Ook al weet ge dus misschien ongeveer wat een Delic minimaal kost, ik heb geen idee wat voor loon een gemiddelde speler krijgt in tweede klasse. Vergelijken is dan moeilijk.


Watte, in twiede klas ? kan ni missen da ze noste sèzjoeng de proizen gon opsloon, en vir de rest de groesjten diejl mi finansjèle problems, jaawadde, schandooleg gewoeijn. :crazy:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Apr 2013, 15:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef:
Vergelijken is dan moeilijk.

bwoah :D

De bedragen die ge daar noemt, en dus volledig met alles in orde is naar de hoge kant toe, zeker voor een club zoals de onze. Denk dat ge daar redelijk gerust in moogt zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Apr 2013, 15:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst