Transfers volgend seizoen - Pagina 372 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 370 371 372 373 374 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Timoilsjt schreef:
Een eerste goeie transfer zou alvast kunnen zijn: Flippo buiten en Sven Jacques binnen.


Dat is juist maar kan je vergeten vrees ik.
Die zit bij Antwerp in 1A en zal niet naar een 2°amateurploeg komen en zeker niet met een dictatoriaal bestuur.


Da weet ik niet - werkte vorige keer als consulent, dus heeft hij weinig last van dat dictatoriale... Wat je wel ziet, is dat er al drie jaar op rij een verschil zit in het beschikbare budget in het begin van de transferperiode en op het einde en dan nog compleet onevenredig ook: in het begin is er geld om een Mazda te kopen en probeert men daar creatief mee om te gaan door eerder naar een Citroen te gaan kijken en te hopen dat dat meevalt, terwijl men op het einde ineens toch geld voor een BMW had of vindt... Probleem is dat (i) uw garage dan wel al vol staat en (ii) je op de markt enkel nog oude BMWs of BMWs met kosten aan vindt... Zolang je dat niet verandert, mag Overmars hier nog de transfers komen doen, veel gaat het niet veranderen... Je zal af en toe meteen een goeie hebben, zoals Ryckaert nu in de winter, maar je zal nog veel meer volk in de tribune zitten hebben...

En daaruit blijkt eens te meer dat er geen visie is - geen meerjarenplan. Is altijd ongelooflijk kortzichtig en dan in paniek, worden mensen gehaald met contracten voor 2 jaar terwijl je die misschien max voor 6 maand had willen gebruiken... En nu lees je dan dat de spelers weer de boter hebben gefret en dat een nieuwe grote kuis zich aandient - dus betekent dat weer van 0 herbeginnen met een doelstelling voor 1 seizoen en daarna zien we wel weer... Terwijl de vorige grote kuis amper 3 jaar achter u ligt...

En ook de spelers gaan zich zo instellen: sommigen gaan opteren voor een grotere fix want ze weten intussen wat de beloftes waard zijn, terwijl anderen misschien gaan gokken op de premies want als je bovenin wil meedraaien, zal je ongeveer het dubbele van het dit jaar vergaarde aantal punten moeten halen...


30 Apr 2019, 11:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
witzwet schreef:
Allesweter schreef:
Goeie transfer voor Dikkelvenne,vond Van Hoevelen nog altijd onze beste verdediger,ging er altijd vol voor ondanks zijn leeftijd.


Van de verdedigers moet je enkel Ryckaert houden, de rest is veel te plat.


Ik vind Jan Mertens centraal ook zijn job doen. Op de back niet. Als ik zie welk soort transfers ze de laatste tijd doen, vrees ik eerder dat ze slechter dan beter gaan halen.

Burssens vind ik moeilijk te beoordelen. Heel slecht op back rechts, maar zijn debuut (enige match centraal) op dender was niet slecht.

Jan Mertens zou ik ook houden heeft centraal nooit ontgoocheld en legt er altijd zijne kop voor
Verder Rijkaert en jilke en voor de rest mag van mij iedereen vertrekken achteraan
in het midden zou ik Annys ook houden ,als hij de voorbereiding kan meemaken denk ik niet dat hij zoveel gekwetst zou zijn dan dit seizoen,en met zijn ervaring zeker en topper voor 2 e amateur


30 Apr 2019, 12:01
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Weet je wat? Laten we er een kerkhof van maken, iedereen buiten behalve de supporters en het kantinepersoneel.

_________________
oilsjt, goi alien...


30 Apr 2019, 12:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Smetje schreef:
witzwet schreef:

Van de verdedigers moet je enkel Ryckaert houden, de rest is veel te plat.


Ik vind Jan Mertens centraal ook zijn job doen. Op de back niet. Als ik zie welk soort transfers ze de laatste tijd doen, vrees ik eerder dat ze slechter dan beter gaan halen.

Burssens vind ik moeilijk te beoordelen. Heel slecht op back rechts, maar zijn debuut (enige match centraal) op dender was niet slecht.

Jan Mertens zou ik ook houden heeft centraal nooit ontgoocheld en legt er altijd zijne kop voor
Verder Rijkaert en jilke en voor de rest mag van mij iedereen vertrekken achteraan
in het midden zou ik Annys ook houden ,als hij de voorbereiding kan meemaken denk ik niet dat hij zoveel gekwetst zou zijn dan dit seizoen,en met zijn ervaring zeker en topper voor 2 e amateur


Jilke natuurlijk ook proberen houden. Maar die had ik niet bij de verdedigers gerekend.


30 Apr 2019, 12:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Allesweter schreef:
Smetje schreef:

Ik vind Jan Mertens centraal ook zijn job doen. Op de back niet. Als ik zie welk soort transfers ze de laatste tijd doen, vrees ik eerder dat ze slechter dan beter gaan halen.

Burssens vind ik moeilijk te beoordelen. Heel slecht op back rechts, maar zijn debuut (enige match centraal) op dender was niet slecht.

Jan Mertens zou ik ook houden heeft centraal nooit ontgoocheld en legt er altijd zijne kop voor
Verder Rijkaert en jilke en voor de rest mag van mij iedereen vertrekken achteraan
in het midden zou ik Annys ook houden ,als hij de voorbereiding kan meemaken denk ik niet dat hij zoveel gekwetst zou zijn dan dit seizoen,en met zijn ervaring zeker en topper voor 2 e amateur


Jilke natuurlijk ook proberen houden. Maar die had ik niet bij de verdedigers gerekend.


Zou Lars Wantens nog komen?


30 Apr 2019, 13:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wie weet? Is iemand uit Burst en speelt nu bij Oudenaarde dus qua afstand iets dichter bij huis.
Maar Oudenaarde moet barreren en kan ook nog degraderen naar 2° amateur.
Lars is een linksachter die ook als linker MV kan spelen.


30 Apr 2019, 13:48
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Wie weet? Is iemand uit Burst en speelt nu bij Oudenaarde dus qua afstand iets dichter bij huis.
Maar Oudenaarde moet barreren en kan ook nog degraderen naar 2° amateur.
Lars is een linksachter die ook als linker MV kan spelen.

Zou een mooie linkerflank kunnen vormen met Jilke...


30 Apr 2019, 13:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zal misschien wel een optie in staan dat bij degradatie het contract niet doorgaat. Misschien heeft hij toch nog opties in 1ste AM, misschien willen wij minder loon geven. Hangt er allemaal vanaf.


30 Apr 2019, 14:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mag van mij direct opkrassen 0 rendement en domme acties dit seizoen. Ander en beter of ander systeem andere spelers .


30 Apr 2019, 17:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wat dromen jullie wel in 2de. als er goede spelers komen op zijn retour zal het zijn om te cashen, in het donkergroen dus.
de rest zullen nieuwkomers zijn, of spelers van lager niveau. Alleen topmatchen dus ... Op verplaatsing loterijbriefjes met beenhespen als 1ste prijs
Of hoe laag kun je vallen Eendracht Aalst zijnde (n)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


30 Apr 2019, 18:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
jammen schreef:
Weet je wat? Laten we er een kerkhof van maken, iedereen buiten behalve de supporters en het kantinepersoneel.


Dan kunnen we tenminste met een propere lei herbeginnen...al de rest is dweilen met de kraan open. Nu is het een vuilnisbelt met bovenop een gouden troon en het stinkt enorm. :wave:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


30 Apr 2019, 20:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dat artikel zeg... hij gelooft er nog in. Werkelijk nergens op gebaseerd. Nog maar eens tweedracht gezaaid ivm supoorters en dan heeft hij het over spelers die de club "in de steek laten". Na een seizoen waarbij je de helft van de tijd met de geflopte miskopen van scout floppi en svdb moet spelen... ik zou er als speler die zichzelf een beetje serieus neemt toch ook eieren voor mn geld kiezen. Met deze bende is het gewoon nog even uitstel van executie.. en dan de fles op...


30 Apr 2019, 20:51
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Als je voorzitter gaat lopen nog voor affluiten uit schrik voor de eigen aanhang, hoe denk je dan nog een toekomst te hebben bij de club? De supporters zijn de enige die na elke tegenslag de rug rechten, ze zijn zelfs de ruggegraat van deze club.

Hoe denkt PLJ bijvoorbeeld de galamatch te kunnen bijwonen zonder op protest te stoten ?


01 Mei 2019, 9:41
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
((Laten we er een kerkhof van maken, iedereen buiten behalve de supporters en het kantinepersoneel.))
'k zou als ticketmedewerker oek nog geeren voesj doen :EA:


01 Mei 2019, 9:57
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
jowwan schreef:
((Laten we er een kerkhof van maken, iedereen buiten behalve de supporters en het kantinepersoneel.))
'k zou als ticketmedewerker oek nog geeren voesj doen :EA:


Goi meigt/moetj oeik blijven, copeng, aliejn peizek dagge noste sézoeng nog iejl woineg ticketten gotj verkoeipen...

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Mei 2019, 10:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 370 371 372 373 374 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst