Transfers volgend seizoen - Pagina 320 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 318 319 320 321 322 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Jules Bocandé schreef:
Matthias Lievens terug naar Aalst.
Ze keren allemaal terug :)


***heel diepe zucht***

ik dacht in die abomail gelezen te hebben dat ze transfers gingen doen om het voetballend vermogen op te krikken. Waarom haal je dan Matthias "lange halen" Lievens? :crazy: :crazy:

Weet je meteen ook waarom VDB de transfer van Dujardin niet door liet gaan.

Ik had er goede hoop op met die laatste supp.vergadering dat ze eindelijk eens werk gingen maken van deftige scouting, dixit Filipovic.

Je leest dan dat ze godbetert Bogaerts willen terughalen, nu Lievens. pfff. Sorry zé gasten.


Misschien wordt dat den tactiek hé: lange halen richting Mbaye. Nee serieus, kijk, Strijkplank De Neve is ook best meegevallen toch?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Apr 2018, 18:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik vind Lievens ook wel nog meevallen, maar als je Dujardin kon halen zou ik toch daarvoor gegaan zijn! Tzal goedkopere oplossing geweest zijn, mark my words...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


28 Apr 2018, 21:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
.


Laatst gewijzigd door Davy op 28 Apr 2018, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Apr 2018, 22:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vond ik vaak de zwaksten bij zijn eerste passage bij ons ik snap die transfer niet maar dat zal dan aan mij liggen.


28 Apr 2018, 22:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Stond bij Deinze nochtans meestal in de basis en die mannen draaiden toch telkens mee voorin. Ne slechten is Lievens dus zeker niet.
Wel vind ik dat er andere prioriteiten zijn dan een centrale verdediger te halen.


28 Apr 2018, 23:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Laat ons niet te critisch zijn naar Lievens, en afwachten.
Na zijn ervaring bij Deinze, zal hij ook meegegroeid zijn, binnen zijn progressiemarge.
Volgend seizoen zal dit uiteindelijk uitwijzen.
Wat betreft de positie van centrale verdediger, is het niet slecht om daar versterking te voorzien,
Want als we de problemen van dit seizoen moeten analiseren, is het niet de aanval die tekort is geschoten. We maakten doelpunten genoeg.
Maar de defensie was niet echt wat het moest zijn....
Het finale doelpuntensaldo spreekt voor zich.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Apr 2018, 7:16
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Stond bij Deinze nochtans meestal in de basis en die mannen draaiden toch telkens mee voorin. Ne slechten is Lievens dus zeker niet.
Wel vind ik dat er andere prioriteiten zijn dan een centrale verdediger te halen.

Wat zijn die prioriteiten dan?


29 Apr 2018, 9:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor alle duidelijkheid: mooi resultaat dit jaar van deze groep. Ik wil dat zeker onderstrepen. Maar op basis van wat men nu plots de ambitie opschuift naar top 5 is mij nog onduidelijk. Zeker niet obv de gedane transfers in mijn ogen, eerder met het zicht op de abonnementenverkoop. Enfin mij moeten ze toch nog overtuigen eerlijk gezegd en dat zal dan vooral liggen aan wat ze de komende weken realiseren zowel qua ins als qua outs en niet wat ze in de artikeltjes zeggen.

Ik ben akkoord met bovenstaande dat er andere prioriteiten zijn waar versterkt moet worden. Enfin wie dat gisteren niet heeft gezien zal het allicht nooit zien vrees ik.


29 Apr 2018, 9:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Voor alle duidelijkheid: mooi resultaat dit jaar van deze groep. Ik wil dat zeker onderstrepen. Maar op basis van wat men nu plots de ambitie opschuift naar top 5 is mij nog onduidelijk. Zeker niet obv de gedane transfers in mijn ogen, eerder met het zicht op de abonnementenverkoop. Enfin mij moeten ze toch nog overtuigen eerlijk gezegd en dat zal dan vooral liggen aan wat ze de komende weken realiseren zowel qua ins als qua outs en niet wat ze in de artikeltjes zeggen.

Ik ben akkoord met bovenstaande dat er andere prioriteiten zijn waar versterkt moet worden. Enfin wie dat gisteren niet heeft gezien zal het allicht nooit zien vrees ik.


Dat klopt en het middenveld zal versterkt worden, geen paniek. Centraal voldoet alleen De Neve en de andere 2 posities worden goed versterkt!!


29 Apr 2018, 10:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vooral te onthouden hoe ook de coach meegegroeid is.
Deze ploeg had geen zelfcorrectie in zich, had het niet aan TDC gelegen. Schakelde op een moment dat zijn eigen vel misschien op het spel stond net op tijd een versnelling terug om in cruciale voetbalmaanden punten te sprokkelen. Met de winterstop was er bij veel hier nog paniek, maar toen zag je als dat we aangepast waren aan de reeks en mits een seizoen zonder extrasportieve beslommeringen nog wel een frivool eind konden spelen. De komst van Giani en Mbaye hebben wel nog als accelerators gewerkt.

Dit seizoen ook geleerd dat je leiderschap kan zien vertrekken door één speler te laten gaan, maar niet noodzakelijk leiderschap terug binnen haalt door één speler terug aan te trekken.

_________________
If you never try, you'll never know


29 Apr 2018, 10:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Jules Bocandé schreef:
Matthias Lievens terug naar Aalst.
Ze keren allemaal terug :)


***heel diepe zucht***

ik dacht in die abomail gelezen te hebben dat ze transfers gingen doen om het voetballend vermogen op te krikken. Waarom haal je dan Matthias "lange halen" Lievens? :crazy: :crazy:

Weet je meteen ook waarom VDB de transfer van Dujardin niet door liet gaan.

Ik had er goede hoop op met die laatste supp.vergadering dat ze eindelijk eens werk gingen maken van deftige scouting, dixit Filipovic.

Je leest dan dat ze godbetert Bogaerts willen terughalen, nu Lievens. pfff. Sorry zé gasten.


Aargh, kleine hartaanval. Heeft toch getekend bij Tienen? Ik hoop een waterdicht contract voor tien seizoenen.


29 Apr 2018, 11:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
AlostanA schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Jules Bocandé schreef:
Matthias Lievens terug naar Aalst.
Ze keren allemaal terug :)


***heel diepe zucht***

ik dacht in die abomail gelezen te hebben dat ze transfers gingen doen om het voetballend vermogen op te krikken. Waarom haal je dan Matthias "lange halen" Lievens? :crazy: :crazy:

Weet je meteen ook waarom VDB de transfer van Dujardin niet door liet gaan.

Ik had er goede hoop op met die laatste supp.vergadering dat ze eindelijk eens werk gingen maken van deftige scouting, dixit Filipovic.

Je leest dan dat ze godbetert Bogaerts willen terughalen, nu Lievens. pfff. Sorry zé gasten.


Aargh, kleine hartaanval. Heeft toch getekend bij Tienen? Ik hoop een waterdicht contract voor tien seizoenen.


Het Bogaerts-bashen is weer begonnen. Ja, hij heeft getekend bij VK Tienen, gelukkig voor de haters.
Aan de passage van Bogaerts bij EA heb ik vooral 2 dingen onthouden:
1) hij speelde 4 seizoenen lang bijna alles, en dit onder verschillende trainers. Eén van die trainers zei me ooit: "Als ik mijn elf namen op het blad schrijf, is die van Jonas de eerste."
2) hij maakte in die 4 seizoenen als verdedigende middenvelder maar liefst 16 goals (competitie, beker weet ik niet).


29 Apr 2018, 13:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
AlostanA schreef:
El Corredor (Light) schreef:

***heel diepe zucht***

ik dacht in die abomail gelezen te hebben dat ze transfers gingen doen om het voetballend vermogen op te krikken. Waarom haal je dan Matthias "lange halen" Lievens? :crazy: :crazy:

Weet je meteen ook waarom VDB de transfer van Dujardin niet door liet gaan.

Ik had er goede hoop op met die laatste supp.vergadering dat ze eindelijk eens werk gingen maken van deftige scouting, dixit Filipovic.

Je leest dan dat ze godbetert Bogaerts willen terughalen, nu Lievens. pfff. Sorry zé gasten.


Aargh, kleine hartaanval. Heeft toch getekend bij Tienen? Ik hoop een waterdicht contract voor tien seizoenen.


Het Bogaerts-bashen is weer begonnen. Ja, hij heeft getekend bij VK Tienen, gelukkig voor de haters.
Aan de passage van Bogaerts bij EA heb ik vooral 2 dingen onthouden:
1) hij speelde 4 seizoenen lang bijna alles, en dit onder verschillende trainers. Eén van die trainers zei me ooit: "Als ik mijn elf namen op het blad schrijf, is die van Jonas de eerste."
2) hij maakte in die 4 seizoenen als verdedigende middenvelder maar liefst 16 goals (competitie, beker weet ik niet).


Ik heb andere dingen onthouden:

1) Verzette geen voet in het debacle tegen La Louvière
2) Tekent vervolgens doodleuk bij Dender
2) 'Zijn fanclub' die uit pure idiotie hier wat jonge supporters aanvalt

Je mag hem hebben.


29 Apr 2018, 13:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wat Bogaerts betreft: ik denk dat de naam is opgedoken omdat Dender alsnog hoopt om Jonas te overtuigen te blijven... Of een terugkeer hier ook effectief aan de orde was, durf ik te betwijfelen.

Als ik de woorden van de voorzitter enerzijds, geconcretiseerd zie worden in de transfers anderzijds, veronderstel ik wel dat er nog wat zal volgen: ik hoop alleen niet dat de veronderstelling dat iemand van Deinze halen, sowieso zal meevallen, het devies wordt... Na een aantal jaar zowel tweede als eerste amateur redelijk intensief gevolgd te hebben, stond Matthias noch voor CV noch eventueel de 6 (zou ook zomaar kunnen als ik terugdenk aan gesprekken toen Matthias van AA Gent overkwam) hoog op mijn persoonlijk lijstje... Deinze verlengt De Greef met 2 jaar, die schat ik sowieso veel hoger in en is misschien ook wel teken aan de wand.

Anderzijds zie je dat Verstraeten minstens 4 maand uit zal zijn - dat kan de reden zijn dat er meteen voor vervanging werd gekozen. En nog een groter vraagteken hoe Jordy zich dan tot zo'n eigenaardig artikel laat verleiden afgelopen week...

Uit het artikel met de voorzitter van Petegem blijkt toch voor het eerst dat er daar iets lijkt te bewegen in de spelersgroep: zowel Rienes als Joye nog niet bijgetekend en ook met Anton liep het blijkbaar niet zo vlot om hem te laten bijtekenen... Dat had in mijn ogen zomaar de kans geweest om 3 pijnpunten meteen weg te werken bij ons: Anton met De Neve in steun van Joye op het midden en Rienes als bijkomend alternatief op de flank: dat was niet mis geweest... Pak je niet alleen 3 sterke spelers, maar ook hun onderlinge automatismen mee. Past typisch iets makkelijker in dan een Joye alleen te gaan halen en die dan meteen met een boel verwachtingen op den tien te laten starten hier... Wel eigenaardig dat hun website reeds een aantal maanden aangeeft dat iedereen heeft bijgetekend (ook Joye, Rienes, enz.) voor volgend seizoen...

Ik hoop dat het geflirt met Tarfi niet in het gezicht ontploft... Je tekent hem niet als Dender nog volop in degradatiestrijd verwikkeld is en na het ontslag van CJ pakken die 6 op 6 tegen Heist en Deinze... Dat zal de onderhandelingen wel even beïnvloeden denk ik...

Maar goed, we zullen zien zei de blinde...


Laatst gewijzigd door DT op 30 Apr 2018, 9:29, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Apr 2018, 7:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:

Verstraeten zal tegen de start van de competitie wel terug zijn, dus dan nog is de transfer van Lievens niet echt nodig. Dan had ik eerder Dujardin gehaald die ook op de flank kan spelen.
Want aangezien het over De Man en Geenens stil blijft zullen die ook wel moeten vertrekken.
Joye en de Rienes Vanborm zouden idd prima versterkingen zijn, maar dan heb je nog altijd geen 6.
En daar Tarfi nog bij dat lijkt mij niet haalbaar en niet nodig, en aangezien die onderhandelingen maar blijven duren zie ik dat niet in orde komen.
Nochtans had Tarfi zichzelf vorig seizoen komen aanbieden bij EA volgens DA, straf dat het dan toch niet zo simpel blijkt te zijn om hem binnen te halen.


Wel als Anton ook kwam - in een tandem met De Neve...

Net zoals het "gedoe" met een tien, ben je voor uw centrale posities mijns insziens meer met kijken naar eigenschappen wat welke spelers kunnen bijdragen naar het collectief toe, ipv alles specifiek positie per positie te gaan invullen in de hoop dat het klikt... Nen tien is per definitie geen antwoord op uw problemen in het middenveld: Shkodra, K. Janssens, Van Tricht, ze hebben het allemaal mogen proberen... En elk van de coaches die hen ging halen, was ervan overtuigd dat zij de missing link waren in hun elftal. En toch bleef het middenveld al die jaren de achilleshiel van de ploeg. Eigenlijk zelfde met Lusala dit jaar hé: was de openbaring op de 10 in de eindronde vorig seizoen maar dit jaar nergens...

Uw beste jaren in de laatste pakweg 10-15 jaar waren systemen zonder een pure 10 maar waar alles draaide rond een zwervende spits ( "gedegradeerde" diepe spitsen zoals Troch, Wouter Moreels) met kwaliteit erachter (zoals Verheyden) en ervoor (Nguekam, Depoitre)...

Nu je voorin kwaliteit hebt, zou ik stoppen met zoeken naar witte merels per positie op het midden, maar mijn heil zoeken in lopende middenvelders met vista en enig technisch vermogen. Is vooral daardoor dat Gianni zich na de winterstop onmisbaar heeft gemaakt. De combinatie van die elementen, niet 1 specifieke topkwaliteit. Want je kan bezwaarlijk zeggen dat De Neve een echte 8 is toch?

Toen Dugardeyn, Verheyden en Troch hier neerstreken was het initieel ook om allemaal 1 rij hoger te spelen, maar zie - plots kwam Arnold Nguekam - ze zakten allemaal een linie en het klikte wonderwel...

Ik ben van mening dat je verder komt met die visie - verschillende kwaliteiten gaan zoeken in spelers ipv dat positiedenken...

Want nu gaan we plots op zoek naar een "echte 6" ook: met De Koker en Marmitte hadden we al het prototype van een 6 in huis hé, verbeterde versie van een Van Damme... Maar nu moet die ook nog kunnen voetballen hé: m.a.w. wij zoeken nen 8 die ook kan verdedigen en die zonder bal ook nuttig is... Zoals Dessels met Tilburghs, Heist met Englebert, Knokke vorig seizoen met Tamsin (nu met Pierre/Savaete), enz.

Elk team kan immers de tien van een tegenstander lam leggen, zoals De Koker bijvoorbeeld deed met Staelens in Knokke. Maar als je een draaiend geheel hebt op het midden, zoals Dessel of Heist in de heenronde of Dender in een goeie dag, dan heb je meer nodig om dat te stoppen...


30 Apr 2018, 9:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 318 319 320 321 322 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 81 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst