Transfers volgend seizoen - Pagina 404 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 402 403 404 405 406 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Verlenging voor Devriendt vind ik niet vreemd. Heeft in de voorbereiding van zowel dit als vorig seizoen laten zien dat hij iets in zijn mars heeft.

In competitie viel hij serieus door de mand maar in de 2de seizoenshelft heeft hij zich herpakt.
Julien kan volgens mij echt wel een goede (puntenpakkende) eerste keeper worden. Diene gast miste m.i. zelfvertrouwen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Mei 2020, 21:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:
Verlenging voor Devriendt vind ik niet vreemd. Heeft in de voorbereiding van zowel dit als vorig seizoen laten zien dat hij iets in zijn mars heeft.

In competitie viel hij serieus door de mand maar in de 2de seizoenshelft heeft hij zich herpakt.
Julien kan volgens mij echt wel een goede (puntenpakkende) eerste keeper worden. Diene gast miste m.i. zelfvertrouwen.


dat voor zo een speler een vd noorgate moest vertrekken , das gewoon niet te begrijpen .
een keeper die jaren op heel hoog niveau heeft gespeeld is gewoon bij het grofvuil gezet ,gewoon omdat een keeper van de zandberg moest spelen en doorbreken niveau of niet .

was devriendt van een andere ploeg overgekomen hij was al lang met de grond gelijk gemaakt.
maar nu ben je een goeie speler als je sympathiek bent na de match en klapke doet met de supporters en peter bent van een supportersclub , goed spelen is niet meer nodig.

als dat de nieuwe standaard is van het niveau die een speler moet hebben en wat er verwacht van wordt door de supporters , ziet het er heel slecht uit .


26 Mei 2020, 22:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:
Verlenging voor Devriendt vind ik niet vreemd. Heeft in de voorbereiding van zowel dit als vorig seizoen laten zien dat hij iets in zijn mars heeft.

In competitie viel hij serieus door de mand maar in de 2de seizoenshelft heeft hij zich herpakt.
Julien kan volgens mij echt wel een goede (puntenpakkende) eerste keeper worden. Diene gast miste m.i. zelfvertrouwen.


Goh ja mist zelfvertrouwen zeg je? Eerder een stel handen die een bal kunnen tegenhouden.

Was de nieuwe Courtois dixit Sven VDB en Filipovic, daarvoor moest VDN vertrekken, een pure schande. Die twee wouden VDN perse weg. 22 geflopte transfers verder...

En heeft na nieuwjaar inderdaad een aantal betere matchen gespeeld. Mag het FFS na 2jaar eerste keeper te zijn, maar ook dan blonk hij uit in getalm en getwijfeld.

En Van Gerven,tja ook ne bloemzak in de goal...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Mei 2020, 22:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
Timoilsjt schreef:
Verlenging voor Devriendt vind ik niet vreemd. Heeft in de voorbereiding van zowel dit als vorig seizoen laten zien dat hij iets in zijn mars heeft.

In competitie viel hij serieus door de mand maar in de 2de seizoenshelft heeft hij zich herpakt.
Julien kan volgens mij echt wel een goede (puntenpakkende) eerste keeper worden. Diene gast miste m.i. zelfvertrouwen.


dat voor zo een speler een vd noorgate moest vertrekken , das gewoon niet te begrijpen .
een keeper die jaren op heel hoog niveau heeft gespeeld is gewoon bij het grofvuil gezet ,gewoon omdat een keeper van de zandberg moest spelen en doorbreken niveau of niet .

was devriendt van een andere ploeg overgekomen hij was al lang met de grond gelijk gemaakt.
maar nu ben je een goeie speler als je sympathiek bent na de match en klapke doet met de supporters en peter bent van een supportersclub , goed spelen is niet meer nodig.

als dat de nieuwe standaard is van het niveau die een speler moet hebben en wat er verwacht van wordt door de supporters , ziet het er heel slecht uit .

Kevin VDN is een monument, akkoord! De manier waarop hij naar de uitgang gemanoeuvreerd werd, is schandalig, akkoord! Maar er zijn een aantal verzachtende omstandigheden:
1) niet alleen bij Eendracht Aalst, maar ook veel andere clubs komt er vroeg of laat een moment dat monumenten aan de kant geschoven worden, dat is nu eenmaal een keiharde wet van de topsport;
2) de laatste 2 jaar heb ik Kevin weinig punten weten pakken, integendeel. Hij bleef altijd op zijn lijn, en slikte nogal wat goals van binnen zijn kleine backlijn;
3) en dan maak je als club een overweging tussen kostprijs en rendement (zie ook punt 1).
Maar je hebt gelijk dat de manier waarop zo'n afscheid "georchestreerd" wordt heel belangrijk is, zowel voor de betrokken speler als voor de supporters, en daar kunnen ze bij Eendracht Aalst nog heel wat leren. Ik herinner me interviews met Luc Limpens, Geert Van Roy, Johan Dierickx, en nog enkele anderen. De rode draad was: mooie carrière, schitterende momenten, maar afscheid in mineur. Misschien moet ons bestuur eens een communicatieadviseur inschakelen. Maar ja, die kosten veel geld, hé! :(
Wat Julien, betreft: ook ik ben ervan overtuigd - ja, lach en schimp maar - dat die in potentie alle kwaliteiten bezit om een prima doelman te worden: uitkomen op hoge ballen en heersen in zijn back area, meevoetballen. Geef die jongen wat tijd.


27 Mei 2020, 9:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Van mij mag Julien nog een kans krijgen, maar laat Van Gerven gaan en haal een ervaren doelman die er geen probleem mee heeft om Julien te helpen en scherp te zetten, maar kan overnemen als Julien weer begint te knoeien.


27 Mei 2020, 10:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ze hebben ons alle 2 punten gekost .En julien,sorry maar hij zal nooit het niveau van zelfs maar 2e amateur halen.als ge altijd moogt spelen zonder concurrentie en je hebt dan nog geen zelfvertrouwen wat ga je dan doen als er wel concurrentie moest zijn?afvoeren aub.


27 Mei 2020, 11:23
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
ze hebben ons alle 2 punten gekost .En julien,sorry maar hij zal nooit het niveau van zelfs maar 2e amateur halen.als ge altijd moogt spelen zonder concurrentie en je hebt dan nog geen zelfvertrouwen wat ga je dan doen als er wel concurrentie moest zijn?afvoeren aub.


Vertrouwen schenken aan een keeper is misschien ook een taak van de keeper-trainer?
Trouwens tactische bijsturing van de keepers was er ook nooit. Het was nen toffen en nen brave mens hoor je dan. Ik weet wel waarom er een nieuwe keeper-trainer is!!!!


27 Mei 2020, 11:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hij heeft kansen genoeg gekregen ,meer dan sommige andere spelers, en nog kan hij het niet.
We spelen in 2de amateur , 4de klasse he .
Als je als speler van eendracht niet bij de beste van de reeks behoord ,( 4de klasse) heb je hier niets te zoeken .
Mag er nog een beetje ambitie zijn AUB.


27 Mei 2020, 11:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
tel de punten die hij ons gekost heeft eens bij ons totaal en we zijn kampioen.


27 Mei 2020, 11:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
ze hebben ons alle 2 punten gekost .En julien,sorry maar hij zal nooit het niveau van zelfs maar 2e amateur halen.als ge altijd moogt spelen zonder concurrentie en je hebt dan nog geen zelfvertrouwen wat ga je dan doen als er wel concurrentie moest zijn?afvoeren aub.

--
Zonder goeie keeper is het altijd een dubbeltje op zijn kant ; als je steevast de titel pretendeert.
De versterkingen in alle linies voor een solide ambitieuze ploeg, kunnen dan onvoldoende zijn, als de keeper regelmatig eens blundert in belangrijke wedstrijden.
En dan mogen er nog niet te veel langdurige blessures zijn.
Ik vind ook dat we minstens één zeer degelijke keeper zouden moeten hebben.
Want de huidige progressieve verbeteringen van Julien,; zijn geen garantie, dat hij niet opnieuw hervalt in zijn oude zwakheden.
We moeten ook een doelman hebben, die voor ons de punten kan winnen, op momenten dat onze ploeg tijdelijk in een dipje zit.
Bovendien, wat zijn de (goeie) alternatieven als hij moest uitvallen ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Mei 2020, 12:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zonder te oordelen over de keepers... er zijn ook wel wat verdedigers geweest en ook middenvelders die erg geblunderd hebben, alleen valt dat minder op...

De laatste prestaties van Julien daar viel niets of toch niet al te veel op aan te merken. Voor de speler in kwestie is het goed dat hij zich daaraan kan optrekken.

Verder moeten we r vooral ni van uitgaan dat we doordacht zullen versterkt worden om volgend jaar beter te doen. Het financiele en de belangen achter ee schermen zullen zeker meespelen. Hoe jammer ook. Puur sportief gezien had je andere spelers dan Mitu moeten laten gaan. Dat is duidelijk.


27 Mei 2020, 12:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mitu leek mij de laatste wedstrijden niet meer gemotiveerd.


27 Mei 2020, 13:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
Mitu leek mij de laatste wedstrijden niet meer gemotiveerd.


Kan ook een onbewuste reactie geweest zijn op het feit dat de gesprekken niet opschoten hé... Is altijd de kip of het ei-verhaal... Bestuur beslist niet te praten omdat de speler niet meer gemotiveerd lijkt terwijl de speler aangeeft dat zijn prestaties lijden onder het feit dat er te lang wordt getalmd in de bestuurskamer... Als dan bij het merendeel van de ploegen in de amateurreeksen de kernen zo goed als gevormd zijn tegen maart, leidt dat altijd tot risico's. En PLJ maakt er geen geheim van dat hij graag zo lang mogelijk wacht om zaakjes te doen... Iets wat in voetbal niet altijd een meevaller is...


27 Mei 2020, 13:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dat ge dan een VDB (de goedkoopste van de 3) die in zijn 2 wedstrijden helemaal niet teleurstelde laat gaan snap ik niet! Julien is aan zijn 3e kans bezig en ook Zeb had er al 2 gekregen. Duidelijk dat er hier andere dingen meespelen, dit heeft iedereen toch gezien het laatste anderhalf jaar.

Zelfde verhaal met onzen trainer, degradatie & jaar daarop, na alle transfers te mogen doen, geen promotie kunnen verwezelijken! Toch nief contract geven en weer carte blanche krijgen in het transferbeleid.

Zolang ge geene sportieve raadgever hebt, MET voetbalverstand die onze voorzitter wat kan sturen gaan we blijven desteren!!

Chance da we nog ne pot kunnen drinken met de maten int tribune, de rest begint stillaan bijzaak te worden :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Mei 2020, 17:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Was het de juiste keuze om VDN weg te doen.
Achteraf had er daar mss beter nog 1 jaar mee gewacht en T1 VDN T2 Julien. (Desnoods zelfs met de regel dat Julien in de beker mag spelen ofzo)

Maar op deze keuze kunt ge nu toch niet zoveel kritiek hebben. De situatie was als volgt:

VDN zijn prestaties waren al een tijdje wat minder (maar nog altijd goed genoeg om bij de 3 beste keepers van de reeks te horen
Vanuit de jeugd/reserven krijg je te horen van staf/supps/... dat er een zeer goede jonge keeper zit aan te komen.
Er is weinig/geen budget.

In zo'n geval zou ik dan ook de gok durven wagen hoor.
Alleen ga je er dan in principe wel van uit dat volgende gebeurt:
-VDN vertrekt en wordt vervangen door Julien
-VDN krijgt het afscheid dat hij verdient
-Hierdoor komt er budget vrij om bv verdediging te versterken en je hoopt zo niet/amper aan kwaliteit in te boeten.
-Je accepteert dat je een jongere in je kern past met alle pro en con die dat met zich meebrengt.

Er zijn foute beslissingen die je kan begrijpen (zoals deze)
Ik focus liever op die andere beslissingen. Denk dat het probleem eerder daar ligt.

En aub stop met op Julien zo te kappen. Een paar jaar geleden deden ze hier hetzelfde met Falco.

Ja het is gene Courtois/VDN maar de kost zal ook een stuk lager liggen. Ge moet Wantens ook niet gaan beginnen vergelijken met bv Jordi Alba want dan kunt ge ook zeggen dat het ne prutser is.


29 Mei 2020, 11:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 402 403 404 405 406 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst