Transfers volgend seizoen - Pagina 337 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 335 336 337 338 339 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Beste Pattaboem, ik kan me volledig vinden in de post van Timoilsjt !
Ikzelf heb een aantal maanden deel uitgemaakt van het DC en kan alleen maar zeggen dat we vele positieve zaken verwezenlijkt hebben voor zowel de supporters als het bestuur.
Zonder de VZW was er NOOIT een nieuwe K gekomen. En met de VZW in het DC was deze ook al afgewerkt.
Om te helpen en extra inkomsten te verwezenlijken waren we goed, maar als we een vraag stelden over de verbreding van het draagvlak, de omzetting naar CVBA, ...dan waren we geen goede partij meer.
Liefde moet van 2 kanten komen...
Maar om positief te eindigen doet het me plezier te weten dat er mensen zijn als jij die nog 100% geloven in de beloftes en verhalen van ons bestuur. Misschien moet je je kandidatuur stellen voor het DC zodat jij, met een positieve insteek, de achterban kan informeren over hoe het er echt aan toe gaat achter de schermen.
Laat maar weten wanneer je de eerste supportersvergadering plant. Ik zal er zoals steeds zijn ;)


04 Jul 2018, 19:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik begrijp uw standpunt, maar ik neem mij elk jaar een abonnement omdat ik supporter ben van EA, niet van de spelers of bestuur,dat zijn toch passanten en al zeker het bestuur van EA.
Uiteindelijk kan je er als supporter toch allemaal niks aan veranderen, of je u nu een abonnement neemt of niet. Met PLJ zijn dictatuur zal het niet lukken, dat zien wij allemaal als supporters omdat wij het beste voor hebben met de club, maar hij gaat toch op een of andere manier ook een plan moeten hebben om ooit zijn geïnvesteerde geld minstens terug te krijgen?
Ook al is die som geld wrs veel minder als ze zelf laten uitschijnen.
Ik laat mijn beslissing om een abonnement te nemen niet afhangen van transfers of ambities, want het is niet gezegd mocht je 4 of 5 sterkhouders binnenhalen je daarom top 5 gaat spelen volgend seizoen, zie naar Dender vorig seizoen, zo een ploeg en net niet gezakt.
En de ambities voor volgend seizoen zijn niet echt realistisch met de tot nu toe aangetrokken spelers,
maar er is wel nog wat tijd. Veel ploegen in onze reeks hebben nog niet veel transfers gedaan.
Bij ons hebben ze vooral al onderhandeld met spelers die versterkingen zouden zijn, maar als ze dan toch beslissen om bij hun eigen club te blijven of te tekenen bij een reeksgenoot weet je dat dit louter een financiële kwestie is. Dat ze De Rock en Verstraeten niet verlengen is gewoon omdat er geen budget is, zo simpel ist. En dat stadiondossier tja, daar kan je het huidig bestuur weinig verwijten. Dat is gewoon politieke onwil en amateurisme, al jaren aan een stuk.[/quote]

De Rock, Verstraeten, en ook Heymans, De Coninck, Mitu, Van Tricht, Gyselinck, Van Hoevelen, De Koker, Mbaye en Diarra: die liggen vast tot medio 2019. We hebben nog ongeveer 6 maand de tijd om hun contract te verlengen, als we dat willen!


04 Jul 2018, 21:43
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
wevege schreef:
Ook voor mij en mijn vriendin geen abonnement dit jaar.
Verlden seizoen door omstandigheden 5 matchen niet gezien maar dat is niet erg.
wat veel erger is dat er tam tam gemaakt wordt om een ploeg voor top 5 uit te bouwen maar dat het redelijk stil is wat inkomende transfers betreft.
Bovendien is er geen contractverlenging voor een De Rock of een Verstraeten; en vertrekken degelijke spelers als Preben De Man en Jelle Geenens.
Qua stadion horen we ook niets meer, als je op termijn 1B ambieert dan moet er wat gebeuren met het stadion. Het ligt in een woonwijk en telkens weer zegt de politie dat er problemen zijn, zelfs bij oefenmatchen! Dan moet er naar een andere locatie worden uitgeweken maar het is zeer stil op dat vlak.
Over de de omschakeling van vzw naar cvba horen we ook al niets, laat staan ove rnieuwe sponsors of investeerders.
Ik heb me hier nog nooit negatief of afbrekend gemanifesteerd en blijf 100% achter onze ploeg en de trainer staan want dat is een zeer degelijke vakman en aimabel man.
Maar met al het hierboven aangehaalde neem ik geen abonnement en blijf ik rustig aan zee in plaats van om de 14 dagen 250 km te rijden van Sint-Idesbald (Koksijde) naar Aalst.
Hopelijk ben ik verkeerd en komt er eindelijk eens goed nieuws vanuit de bestuurskamer en politiek bewind en dan zal ik met plezier terug naar het stadion komen en mijn ticketten betalen.


Ik begrijp uw standpunt, maar ik neem mij elk jaar een abonnement omdat ik supporter ben van EA, niet van de spelers of bestuur,dat zijn toch passanten en al zeker het bestuur van EA.
Uiteindelijk kan je er als supporter toch allemaal niks aan veranderen, of je u nu een abonnement neemt of niet. Met PLJ zijn dictatuur zal het niet lukken, dat zien wij allemaal als supporters omdat wij het beste voor hebben met de club, maar hij gaat toch op een of andere manier ook een plan moeten hebben om ooit zijn geïnvesteerde geld minstens terug te krijgen?
Ook al is die som geld wrs veel minder als ze zelf laten uitschijnen.
Ik laat mijn beslissing om een abonnement te nemen niet afhangen van transfers of ambities, want het is niet gezegd mocht je 4 of 5 sterkhouders binnenhalen je daarom top 5 gaat spelen volgend seizoen, zie naar
Dender vorig seizoen, zo een ploeg en net niet gezakt.
En de ambities voor volgend seizoen zijn niet echt realistisch met de tot nu toe aangetrokken spelers,
maar er is wel nog wat tijd. Veel ploegen in onze reeks hebben nog niet veel transfers gedaan.
Bij ons hebben ze vooral al onderhandeld met spelers die versterkingen zouden zijn, maar als ze dan toch beslissen om bij hun eigen club te blijven of te tekenen bij een reeksgenoot weet je dat dit louter een financiële kwestie is.
Dat ze De Rock en Verstraeten niet verlengen is gewoon omdat er geen budget is, zo simpel ist.
En dat stadiondossier tja, daar kan je het huidig bestuur weinig verwijten.
Dat is gewoon politieke onwil en amateurisme, al jaren aan een stuk.


Geld of niet, De Rock zijn contract verlengen haal je er financieel uit, behalve als hij gekwetst geraakt, maar goed, dan moet je geen enkel contract verlengen als je daarmee rekening houdt.

Wat het stadion betreft kan je het bestuur inderdaad weinig verwijten, doch 't feit dat de K er eerst niet ging komen én 't feit dat ze nog steeds niet afgewerkt is, is maar 1 amateur verantwoordleijk voor wat mij betreft, en dat is wél het bestuur.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Jul 2018, 9:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iedereen om een abonnement want ze zijn de k aan het winddicht maken. :D


06 Jul 2018, 19:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
iedereen om een abonnement want ze zijn de k aan het winddicht maken. :D


:plat: Beginnen ze zich eindelijk te realiseren dat ze amper abonnementen verkocht krijgen.
Er is nog tijd zat om er eentje te bestellen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Jul 2018, 8:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gaan we dan toch nog spelers kunnen aantrekken :banana:
Er is budget gevonden :love: het voltallige jeugdbestuur is opgestapt :EA: :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Jul 2018, 7:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Inderdaad.

Marc Schots, David Hillewaere, Herbert Lampers, Guy De Smet, Luk De Coninck, .... allemaal weg

Daarbij komt dat AL onze beloften (buiten 2 spelers dacht ik) weg zijn. Weg is de kampioenenploeg van (bijna) 2 jaar op rij.

Die Mouad Emhandi die vroeger voor onze beloften speelde en persé weg moest zit intussen ook id A kern v Heist ... Zal dus ook niet zo'n slechte geweest zijn.

_________________
OB17


13 Jul 2018, 14:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tokkie schreef:
Inderdaad.

Marc Schots, David Hillewaere, Herbert Lampers, Guy De Smet, Luk De Coninck, .... allemaal weg

Daarbij komt dat AL onze beloften (buiten 2 spelers dacht ik) weg zijn. Weg is de kampioenenploeg van (bijna) 2 jaar op rij.

Die Mouad Emhandi die vroeger voor onze beloften speelde en persé weg moest zit intussen ook id A kern v Heist ... Zal dus ook niet zo'n slechte geweest zijn.


Alles loopt op wieltjes,iedereen die niet naar zijn pijpen danst gaat/moet eruit.
Benieuwd hoelang het gaat duren voor er een van zijn aanhangers tegen hem zal ingaan,ik gok dat er voor nieuwjaar nog een paar ontslagen gaan vallen :kots:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Jul 2018, 19:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
Tokkie schreef:
Inderdaad.

Marc Schots, David Hillewaere, Herbert Lampers, Guy De Smet, Luk De Coninck, .... allemaal weg

Daarbij komt dat AL onze beloften (buiten 2 spelers dacht ik) weg zijn. Weg is de kampioenenploeg van (bijna) 2 jaar op rij.

Die Mouad Emhandi die vroeger voor onze beloften speelde en persé weg moest zit intussen ook id A kern v Heist ... Zal dus ook niet zo'n slechte geweest zijn.


Alles loopt op wieltjes,iedereen die niet naar zijn pijpen danst gaat/moet eruit.
Benieuwd hoelang het gaat duren voor er een van zijn aanhangers tegen hem zal ingaan,ik gok dat er voor nieuwjaar nog een paar ontslagen gaan vallen :kots:

Allerlei zaken die nu aan het gebeuren zijn, zowel hier als op denjer, staan volgens mij nog steeds in de plannen van bepaalde heren die ons sowieso een fusie door onze strot willen duwen!
Aangezien er in Oilsjt geen plaats is voor een nieuw stadion, begrijp je????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


14 Jul 2018, 9:11
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Bakkie schreef:
Tokkie schreef:
Inderdaad.

Marc Schots, David Hillewaere, Herbert Lampers, Guy De Smet, Luk De Coninck, .... allemaal weg

Daarbij komt dat AL onze beloften (buiten 2 spelers dacht ik) weg zijn. Weg is de kampioenenploeg van (bijna) 2 jaar op rij.

Die Mouad Emhandi die vroeger voor onze beloften speelde en persé weg moest zit intussen ook id A kern v Heist ... Zal dus ook niet zo'n slechte geweest zijn.


Alles loopt op wieltjes,iedereen die niet naar zijn pijpen danst gaat/moet eruit.
Benieuwd hoelang het gaat duren voor er een van zijn aanhangers tegen hem zal ingaan,ik gok dat er voor nieuwjaar nog een paar ontslagen gaan vallen :kots:

Allerlei zaken die nu aan het gebeuren zijn, zowel hier als op denjer, staan volgens mij nog steeds in de plannen van bepaalde heren die ons sowieso een fusie door onze strot willen duwen!
Aangezien er in Oilsjt geen plaats is voor een nieuw stadion, begrijp je????


Op termijn is er enkel plaats voor Eendracht Dender!


14 Jul 2018, 10:12
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bij eendracht dender of fcfdvea of n'emporte wadde stopt het voor mij na meer dan dertig jaar. Ik kots gewoon van de "stad" Aalst. Hoe zij er alles aan doen om den eendracht kapot te krijgen op achterbakse wijze. Het is duidelijk dat niemand van het huidige bestuur, D'Haese en uytersprot op kop een toekomst ziet voor ea. Nu steken ze het op de politie, maar feitelijk is de burgemeester eindverantwoordelijke voor het bestuurlijke deel (lees openbare orde). Indien burgemeester beslist dat de match kan doorgaan, moet er samen met het CIC Oost Vlaanderen gekeken worden hoe het tekort aan manschappen aangevuld kan worden. Dus burgemeester... Neem uw verantwoordelijkheid en stopt met het op anderen te steken.


14 Jul 2018, 12:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jeugdmanager David Hillewaere en drie andere medewerkers van de jeugdwerking van Eendracht Aalst hebben hun ontslag aangeboden bij voorzitter Patrick lejuste.De voorzitter van de ajuinen heeft dat ontslag aanvaard.
"De vier wilden vooral druk zetten op het hoofdbestuur zodat de jeugdwerking hun eigen koers kon varen.En dat kon ik uiteraard niet aanvaarden.Daarom heb ik het ontslag aanvaard.Door die houding is de jeugdwerking al zeven maanden geblokkeerd.Geen enkele club mag dat doen en als we een licentie willen voor 1B,dan moeten jeugd en eerste ploeg op één lijn zitten" zegt de preses.Hij nam persoonlijk contact op met de vier medewerkers."Het was een verhelderend gesprek waaruit vooral bleek dat het een bluf was.Maar goed,ze hebben hun ontslag gegeven en daar kom ik niet meer op terug.Langs de andere kant hebben verschillende personen zich al aangeboden om mee te stappen in de jeugdwerking.Het is jammer dat de vier het zo ver wilden drijven.Ze leverden goed werk op,onder andere op het administratieve en infrastructurele vlak".(DVW)
hln.


14 Jul 2018, 13:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
Jeugdmanager David Hillewaere en drie andere medewerkers van de jeugdwerking van Eendracht Aalst hebben hun ontslag aangeboden bij voorzitter Patrick lejuste.De voorzitter van de ajuinen heeft dat ontslag aanvaard.
"De vier wilden vooral druk zetten op het hoofdbestuur zodat de jeugdwerking hun eigen koers kon varen.En dat kon ik uiteraard niet aanvaarden.Daarom heb ik het ontslag aanvaard.Door die houding is de jeugdwerking al zeven maanden geblokkeerd.Geen enkele club mag dat doen en als we een licentie willen voor 1B,dan moeten jeugd en eerste ploeg op één lijn zitten" zegt de preses.Hij nam persoonlijk contact op met de vier medewerkers."Het was een verhelderend gesprek waaruit vooral bleek dat het een bluf was.Maar goed,ze hebben hun ontslag gegeven en daar kom ik niet meer op terug.Langs de andere kant hebben verschillende personen zich al aangeboden om mee te stappen in de jeugdwerking.Het is jammer dat de vier het zo ver wilden drijven.Ze leverden goed werk op,onder andere op het administratieve en infrastructurele vlak".(DVW)
hln.

:plat: Weer nen hoop leugens,jammer dat ze niets schrijven over de lening die hij deed bij de jeugd en waar ze nog geen enkele euro van weer gezien hebben,alles zeggen e Patrick :plat:
Ze leverden allemaal goed werk van de vzw tot Van Aken en zelfs het jeugdbestuur maar allemaal zijn ze het afgebold of hebben hun ontslag gekregen zelfs een volledige beloften ploeg is het afgestapt,waar schijnlijk zaten deze ook mee in het complot :lol: wees nu eens eerlijk en zeg gewoon dat je geen enkele tegenspraak duld en dat het steeds uw gedacht moet zijn,foei foei Patrick.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Jul 2018, 13:49
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Opgepast met wat je hier zegt hè!! Blijkbaar zoeken ze op wie er hier commentaar geeft en straffen ze dit dan af met stadionverboden. Is het niet de politie dan is het de club zelf die ze uitschrijft.
Triestig en benieuwd hoe lang dit door zal kunnen gaan alvorens het gepeupel, want zo worden we toch bestempeld door onze voorzitter, hierop zal reageren.
Voor het 100 jarig bestaan wordt er weer hulp ingeroepen maar de K winddicht maken en opkomen voor hun eigen supporters...


14 Jul 2018, 14:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
4life schreef:
Opgepast met wat je hier zegt hè!! Blijkbaar zoeken ze op wie er hier commentaar geeft en straffen ze dit dan af met stadionverboden. Is het niet de politie dan is het de club zelf die ze uitschrijft.
Triestig en benieuwd hoe lang dit door zal kunnen gaan alvorens het gepeupel, want zo worden we toch bestempeld door onze voorzitter, hierop zal reageren.
Voor het 100 jarig bestaan wordt er weer hulp ingeroepen maar de K winddicht maken en opkomen voor hun eigen supporters...


Mij zien ze toch niet meer op den Iendracht zolang Erdogan aan de macht is :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Jul 2018, 14:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 335 336 337 338 339 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst