Transfers volgend seizoen - Pagina 311 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 309 310 311 312 313 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Vdn vertrekt eind dit seizoen. Morgen in de krant. Zou naar Brakel gaan.

Brakel was in 2017 reeds aan zijn mouw aan het trekken maar toen was hij nog te duur!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


02 Feb 2018, 19:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Oudenaarde zou ook interesse gehad hebben in mbaye.


02 Feb 2018, 21:17
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
Oudenaarde zou ook interesse gehad hebben in mbaye.


Was voor volgend seizoen, EA heeft een kleine compensatie betaald en kon hem nu halen.
Het was kiezen bij EA tussen hem en Kevin Oris, maar die laatste wou een ploeg dichter bij zijn woonplaats in Limburg....
Bij Oudenaarde hebben ze trouwens bijna hun volledige ploeg al verlengd voor volgend seizoen,
dat is toch wel straf, verdienen die spelers ginder daar dan zoveel meer?
Buiten geld kan ik toch geen enkele reden bedenken waarom je daar zou blijven als je hogerop kan,
er komt daar geen kat kijken, ongezellig stadion met een piste rond en als trainer een dikke blaas Leleu.
Spelers als een Verstraete,Martens,Van Gysegem kunnen toch wel een reeks hoger mee volgens mij.


Het is nu niet dat den Iendracht "bekend" staat als een stabiele club, dat horen die spelers ook he!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


03 Feb 2018, 12:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DavidSeal schreef:
iendrachter schreef:
waly 2 schreef:
Oudenaarde zou ook interesse gehad hebben in mbaye.


Was voor volgend seizoen, EA heeft een kleine compensatie betaald en kon hem nu halen.
Het was kiezen bij EA tussen hem en Kevin Oris, maar die laatste wou een ploeg dichter bij zijn woonplaats in Limburg....
Bij Oudenaarde hebben ze trouwens bijna hun volledige ploeg al verlengd voor volgend seizoen,
dat is toch wel straf, verdienen die spelers ginder daar dan zoveel meer?
Buiten geld kan ik toch geen enkele reden bedenken waarom je daar zou blijven als je hogerop kan,
er komt daar geen kat kijken, ongezellig stadion met een piste rond en als trainer een dikke blaas Leleu.
Spelers als een Verstraete,Martens,Van Gysegem kunnen toch wel een reeks hoger mee volgens mij.


Het is nu niet dat den Iendracht "bekend" staat als een stabiele club, dat horen die spelers ook he!


Wat is dat allemaal voor zever, jongens! Bij ons hoeven ze niet te verlengen, bijna al onze kernspelers hebben immers doorlopende contracten.
Van de volgende spelers loopt het contract in juni 2018 af (het zijn er nauwelijks 7): Falko en Jelle, Yala-Lusala, De Man, Jan Mertens, Dewit en Joran Van Belle.
Van mij mogen ze iedereen verlengen, behalve Mertens, en bij Yala-Lusala begin ik stilletjesaan mijn twijfels te krijgen.


03 Feb 2018, 12:54
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
DavidSeal schreef:

Het is nu niet dat den Iendracht "bekend" staat als een stabiele club, dat horen die spelers ook he!


Wat is dat allemaal voor zever, jongens! Bij ons hoeven ze niet te verlengen, bijna al onze kernspelers hebben immers doorlopende contracten.
Van de volgende spelers loopt het contract in juni 2018 af (het zijn er nauwelijks 7): Falko en Jelle, Yala-Lusala, De Man, Jan Mertens, Dewit en Joran Van Belle.
Van mij mogen ze iedereen verlengen, behalve Mertens, en bij Yala-Lusala begin ik stilletjesaan mijn twijfels te krijgen.


Wat is daar zever aan? Heb je de match op Oudenaarde gezien en gezien hoe onze ploeg daar belachelijk gemaakt is op het veld? Oudenaarde heeft toch enkele zeer goede spelers lopen en dan is dat toch wel straf dat die daar ook volgend seizoen allemaal nog rondlopen, het is niet dat er daar ambitie is om naar 1B te gaan en hier wel dacht ik?
Als jij van mening bent dat ze hier bijna iedereen moeten verlengen om die ambitie kracht bij te zetten dan heb ik toch al andere matchen gezien dit seizoen als u.
Maar van iemand die hier Lapage onze efficiëntste spits noemde had ik niets anders verwacht ;) .


Volledig eens, maar je hebt hier nog altijd mensen (niet specifiek op Filip bedoeld) die denken dat we met deze kern in 1B meekunnen, ‘eens de conditie goed zit’ :D


03 Feb 2018, 13:52
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Monument VDN verlaat de ploeg aan 't van het seizoen (gaat naar Olsa Brakel).


04 Feb 2018, 15:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mitch Dekuyper van Hamme speelt volgend seizoen bij ons in de spits.


17 Feb 2018, 10:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Mitch Dekuyper van Hamme speelt volgend seizoen bij ons in de spits.


Hopelijk betekent dit niet dat De Rock vertrekt


17 Feb 2018, 17:13
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Jean schreef:
Mitch Dekuyper van Hamme speelt volgend seizoen bij ons in de spits.


Hopelijk betekent dit niet dat De Rock vertrekt


Daar heb ik niet meteen schrik voor.
Als Bangoura vertrekt heb je nu 4 spitsen met De Rock, Egerickx, Mbaye en Dekuyper. Dat lijkt mij voldoende, toch ook geen overtal.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Feb 2018, 20:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Weet er iemand iets meer over Dekuyper?
Is die gewoon goed? Gewoon betaalbaar? Of zeldzamer nog...gewoon beiden?? :)


19 Feb 2018, 11:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Weet er iemand iets meer over Dekuyper?
Is die gewoon goed? Gewoon betaalbaar? Of zeldzamer nog...gewoon beiden?? :)

Ik ken hem niet, dus ik kan er maar weinig over zeggen maar afgaande op zijn statistieken word ik daar niet meteen laaiend enthousiast van moet ik zeggen.
Het bestuur bazuint uit dat we volgend seizoen de top ambiëren. Dan vind ik dit op het eerste zicht toch niet meteen een gigantische versterking. In de breedte, dat wel maar om echt de concurrentie aan te gaan met de rock? Ik vrees dat De Rock echter zal vertrekken na dit seizoen en dat mbaye of dekuyper 1ste spits zullen worden. Hopelijk is het een ontdekking en kan hij hier volledig ontbolsteren zoals een de rock bv die ook niet de beste statistieken had toen hij naar hier kwam.

Anderzijds moet het wel gezegd worden dat het positief is dat ze zo vroeg op het jaar al aan hun werk voor komend seizoen bezig zijn. Voorgaande jaren werd hier toch vaak veel te lang mee gewacht.

Dekuyper is dus zeker welkom, maar ik had nog liever dienen anderen decuyper zien komen, patrick dan wel te verstaan :lol:


19 Feb 2018, 12:31
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ajoin_bart schreef:
Davy schreef:
Weet er iemand iets meer over Dekuyper?
Is die gewoon goed? Gewoon betaalbaar? Of zeldzamer nog...gewoon beiden?? :)

Ik ken hem niet, dus ik kan er maar weinig over zeggen maar afgaande op zijn statistieken word ik daar niet meteen laaiend enthousiast van moet ik zeggen.
Het bestuur bazuint uit dat we volgend seizoen de top ambiëren. Dan vind ik dit op het eerste zicht toch niet meteen een gigantische versterking. In de breedte, dat wel maar om echt de concurrentie aan te gaan met de rock? Ik vrees dat De Rock echter zal vertrekken na dit seizoen en dat mbaye of dekuyper 1ste spits zullen worden. Hopelijk is het een ontdekking en kan hij hier volledig ontbolsteren zoals een de rock bv die ook niet de beste statistieken had toen hij naar hier kwam.

Anderzijds moet het wel gezegd worden dat het positief is dat ze zo vroeg op het jaar al aan hun werk voor komend seizoen bezig zijn. Voorgaande jaren werd hier toch vaak veel te lang mee gewacht.

Dekuyper is dus zeker welkom, maar ik had nog liever dienen anderen decuyper zien komen, patrick dan wel te verstaan :lol:


Als je de gang van zaken ziet zowel sportief als bestuurlijk zal den top een mooie droom blijven mijn gedacht. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Feb 2018, 12:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Iemand die er 20 op een jaar maakt is niet betaalbaar voor onze club, daar moeten we realistisch in zijn,

Dat is inderdaad de realiteit en ik heb daar ook geen problemen mee.
Maar dan moet je als bestuur zijnde toch voorzichtig zijn in uw uitspraken naar uw supporters en (vooral) naar uw spelers. Als je leest wat ze een jonas heymans wijsgemaakt hebben om binnen te halen bijvoorbeeld:
"Ik zat een beetje op een dood spoor en wou absoluut regelmatiger aan spelen toekomen. Eendracht Aalst biedt mij nu een kans om mee te werken aan een ambitieus project. Je merkt aan alles dat de club op korte termijn weer hogerop wil klimmen. Dit seizoen hoop ik mijn steentje te kunnen bijdragen tot een zorgeloos seizoen in de middenmoot. Volgend seizoen mik ik hoger, zowel voor mezelf als voor de club: een eindrondeticket moet dan onze doelstelling zijn.”
Hopelijk blijft die even gemotiveerd spelen als blijkt dat ze hem iets voorgelogen hebben... soit, ik geraak off topic ;)


19 Feb 2018, 14:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ajoin_bart schreef:
iendrachter schreef:
Iemand die er 20 op een jaar maakt is niet betaalbaar voor onze club, daar moeten we realistisch in zijn,

Dat is inderdaad de realiteit en ik heb daar ook geen problemen mee.
Maar dan moet je als bestuur zijnde toch voorzichtig zijn in uw uitspraken naar uw supporters en (vooral) naar uw spelers. Als je leest wat ze een jonas heymans wijsgemaakt hebben om binnen te halen bijvoorbeeld:
"Ik zat een beetje op een dood spoor en wou absoluut regelmatiger aan spelen toekomen. Eendracht Aalst biedt mij nu een kans om mee te werken aan een ambitieus project. Je merkt aan alles dat de club op korte termijn weer hogerop wil klimmen. Dit seizoen hoop ik mijn steentje te kunnen bijdragen tot een zorgeloos seizoen in de middenmoot. Volgend seizoen mik ik hoger, zowel voor mezelf als voor de club: een eindrondeticket moet dan onze doelstelling zijn.”
Hopelijk blijft die even gemotiveerd spelen als blijkt dat ze hem iets voorgelogen hebben... soit, ik geraak off topic ;)

---
Ik vind ook dat je beter bent met 3 spitsen die allemaal hun doelpuntje regelmatig meepikken. (en dus geen opvallend dure scoremachienes zijn)
Dan met spitsen te zitten, die vele kansen steeds de nek omwringen...Het is inderdaad het geheel dat telt.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Feb 2018, 20:47
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Glouftsis moet vertrekken bij Temse

Munoz moet vertrekken bij Gent

Munoz vind ik nog altijd interessant, Glouftsis al wat te oud


20 Feb 2018, 21:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 309 310 311 312 313 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst