Transfers volgend seizoen - Pagina 432 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 430 431 432 433 434 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
AlostanA schreef:
De Calle schreef:
Bounou was afgelopen zondag na de match te zien in de kantine..


Bounou is zo een speler waarbij het er in eerste instantie allemaal leuk uitziet wat hij doet, maar waar je uiteindelijk weinig aan hebt.


Na de match van gisteren gezien te hebben, durf ik dat toch te betwijfelen... Heel weinig gelukte acties en quasi 90 min lang heel stereotiep "voetbal"...


05 Aug 2021, 6:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
AlostanA schreef:
De Calle schreef:
Bounou was afgelopen zondag na de match te zien in de kantine..


Bounou is zo een speler waarbij het er in eerste instantie allemaal leuk uitziet wat hij doet, maar waar je uiteindelijk weinig aan hebt.


Na de match van gisteren gezien te hebben, durf ik dat toch te betwijfelen... Heel weinig gelukte acties en quasi 90 min lang heel stereotiep "voetbal"...

Missen zeker nog een paar spelers zoals Bounou,niets van diepgang,of iemand die een actie kan maken ,buiten Wantens dan.


05 Aug 2021, 10:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
DT schreef:
AlostanA schreef:

Bounou is zo een speler waarbij het er in eerste instantie allemaal leuk uitziet wat hij doet, maar waar je uiteindelijk weinig aan hebt.


Na de match van gisteren gezien te hebben, durf ik dat toch te betwijfelen... Heel weinig gelukte acties en quasi 90 min lang heel stereotiep "voetbal"...

Missen zeker nog een paar spelers zoals Bounou,niets van diepgang,of iemand die een actie kan maken ,buiten Wantens dan.


En heel weinig snelheid.

Bounou scoorde niet veel en had ook niet veel assists, maar met zijn snelheid, acties en dreiging maakte hij sowieso ook veel ruimte voor medemaats.

We hebben terug 2 snelle flanken met een actie nodig zoals bij onze vorige promotie met Mitu en Yala Lusala


05 Aug 2021, 10:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ondanks de belofte van de voorzitter voor een eendracht aalst 2.0, kon het kleinste kind van de eerste contract verlengingen al zien dat het weer 1 grote leugen was .

We zijn te zwak en daar zal 2 transfers niks aan veranderen .

Bedankt voorzitter om die jongens die al jaren niet meekunnen ,om niet 1 maar 2 seizoenen hun contract te verlengen , duidelijker kun je naar de supporters niet zijn


05 Aug 2021, 11:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik vraag me af op wie of wat zijn ze aan het wachten om transfers te doen,misschien tot er enen gratis wil komen spelen zeker.
Binnen een maand begint de competitie en ge moet uw spelers nog inpassen in de ploeg


05 Aug 2021, 12:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Ik vraag me af op wie of wat zijn ze aan het wachten om transfers te doen,misschien tot er enen gratis wil komen spelen zeker.
Binnen een maand begint de competitie en ge moet uw spelers nog inpassen in de ploeg


Wie gaat er spelers vinden? Er is geen scouting of sportief manager. PLJ zei bij zijn aankomst zelf niks van voetbal te kennen. En nu moet hij spelers gaan vinden? En de juiste contacten zal hij ook al niet hebben. Idem voor de trainer. Bart Van Rentergem had tenminste nog wat contacten (via de trainersschool, beloften Gent gewerkt) waardoor hij spelers kon halen (meestal niet echt geslaagd, maar toch), maar ik denk niet dat Carl veel dergelijke contacten heeft. Zelfs die louche manager die hier af en toe wat (slechte) testers bracht, lijkt verdwenen. Denk dat ze dus vooral zitten te wachten op spelers die zich aanbieden.


05 Aug 2021, 13:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Ik vraag me af op wie of wat zijn ze aan het wachten om transfers te doen,misschien tot er enen gratis wil komen spelen zeker.
Binnen een maand begint de competitie en ge moet uw spelers nog inpassen in de ploeg


Volgens mij is er gene rotte frank beschikbaar om nog iets bij te kopen.


05 Aug 2021, 15:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/ee ... ~a4787e6d/

Volgens dit artikel waren we in vergevorderde onderhandelingen met De Schutter, maar op het laatste afgesprongen :cry:


05 Aug 2021, 17:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/eendracht-aalst-niet-zonder-zorgen-naar-oostkamp-voor-eerste-cupmatch~a4787e6d/

Volgens dit artikel waren we in vergevorderde onderhandelingen met De Schutter, maar op het laatste afgesprongen :cry:

De tijd dat spelers nog voor de naam Eendracht Aalst kozen is al lang voorbij.
Nu moeten we het zelf al afleggen tegen Ninove tis al ver gekomen.
En een plan B voor De Schutter zou er natuurlijk niet geweest zijn,dus opnieuw wachten tot er iemand zich komt aanbieden
Het begint al goed met al onze gekwetsten,ik zie het opnieuw een lang jaar worden zonder ambitie.


05 Aug 2021, 17:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
das al de 2e die ergens anders tekent.


05 Aug 2021, 18:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
das al de 2e die ergens anders tekent.


Wie was de eerste?


05 Aug 2021, 19:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ik weet zijn naam niet meer maar hij ging hier komen testen en heeft ergens anders getekend zonder te testen.


05 Aug 2021, 20:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Beter de boeken neerleggen of verkopen aan die Spanjaarden .
Want het enige wat die PLJ nog doet zijn de supporters en de club te kakken zetten.


05 Aug 2021, 20:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Allesweter schreef:
DT schreef:

Na de match van gisteren gezien te hebben, durf ik dat toch te betwijfelen... Heel weinig gelukte acties en quasi 90 min lang heel stereotiep "voetbal"...

Missen zeker nog een paar spelers zoals Bounou,niets van diepgang,of iemand die een actie kan maken ,buiten Wantens dan.


En heel weinig snelheid.

Bounou scoorde niet veel en had ook niet veel assists, maar met zijn snelheid, acties en dreiging maakte hij sowieso ook veel ruimte voor medemaats.

We hebben terug 2 snelle flanken met een actie nodig zoals bij onze vorige promotie met Mitu en Yala Lusala


Ter info, Bounou was aanwezig(in de tribune) op de oefenmatch tegen Mandel.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


06 Aug 2021, 8:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
Beter de boeken neerleggen of verkopen aan die Spanjaarden .
Want het enige wat die PLJ nog doet zijn de supporters en de club te kakken zetten.


Die hebben Rupel-Boom overgenomen ondertussen. Vorige week nog Kanu (ex-anderlecht) binnengehaald.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Aug 2021, 10:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 430 431 432 433 434 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst