Transfers volgend seizoen - Pagina 434 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 432 433 434 435 436 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
Ze zouden beter een mega spandoek gaan hangen aan PLJ zijne gevel...

"ALS JE SPREEKT OVER PROMOTIE, MOET JE ZIEN DAT U KERN DAAR TOE IN STAAT IS!"

Vandaag "ons bank" eens bekeken? Mannekes lief, om van te blijten. Dan hadden ze beter op de vergadering gezegd, "neen er is geene rotten bal meer, we zijn al blij als we dit seizoen niet zakken."

Je weet nu al dat we voor een verloren seizoen staan, indien er geen 2-3 échte transfers meer gedaan worden de komende 48uur. :hmm:

Hang dat spandoek dan AUB in het stadion (elementair respect voor privéwoonst) en zet een W achter de U. ;)


Ge kunt het toch zelf gaan hangen,ge lekt PLJ zijn reet al jaren uit,maar de naivelingen beginnen stilaan uit hun winterslaap te komen,das toch al een troost dat ze na ettelijke jaren van blindheid eindelijk beginnen in te zien,dat het met deze kloefkapper geen avans is. :EA: :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Aug 2021, 10:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor 1 keer ben ik het eens met dhose : het is UW!! :)

Hoe moeten we aan dit seizoen beginnen...zijn er nu echt nog altijd mensen die geloven dat dit ergens heen gaat, behalve dan naar de afgrond?


30 Aug 2021, 10:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor 1 keer ben ik het eens met dhose : het is UW!! :)

Hoe moeten we aan dit seizoen beginnen...zijn er nu echt nog altijd mensen die geloven dat dit ergens heen gaat, behalve dan naar de afgrond?


30 Aug 2021, 10:27
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Die beloofde versterkingen moesten er al lang geweest zijn en dan had je gisteren de match gewonnen, want Onhaye was zeker niet sterker dan ons, integendeel.

PLJ heeft door het blijvend uitstellen van de broodnodige transfers in zijn eigen voet geschoten, door het missen van een lucratieve match tegen nen eersteklasser. Met die extra inkomsten was al 1 van 2 versterkingen (deels) terugbetaald.

Er zit heel weinig creativiteit in deze groep. Spelers zoals ne Mitu die eens een actie kunnen maken en waarvoor je met plezier naar 't stadion komt hebben we niet. Het is allemaal steriel passenspel.

Op deze manier wordt het een héééél lang seizoen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Aug 2021, 11:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:

Op deze manier wordt het een héééél lang seizoen.


En aan de uitslag van de Ladies van dit weekend te zien, is er daar ook nog wel marge tot verbetering :)
Uiteraard pure scorebordjournalistiek I know... Is gewoon enorm spijtig... Als je dan leest dat de naam die als versterking circuleert, een 20-jarige jeugdspeler van Kortrijk is, dan zegt dat ook veel... Zonder die kerel zijn capaciteiten al af te breken uiteraard, maar is toch een andere categorie dan een De Schutter bijvoorbeeld... Meeste van die jonge gasten hebben al anderhalf jaar nodig om gewoon te raken aan dit niveau alleen al...


30 Aug 2021, 17:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Timoilsjt schreef:

Op deze manier wordt het een héééél lang seizoen.


En aan de uitslag van de Ladies van dit weekend te zien, is er daar ook nog wel marge tot verbetering :)
Uiteraard pure scorebordjournalistiek I know... Is gewoon enorm spijtig... Als je dan leest dat de naam die als versterking circuleert, een 20-jarige jeugdspeler van Kortrijk is, dan zegt dat ook veel... Zonder die kerel zijn capaciteiten al af te breken uiteraard, maar is toch een andere categorie dan een De Schutter bijvoorbeeld... Meeste van die jonge gasten hebben al anderhalf jaar nodig om gewoon te raken aan dit niveau alleen al...

Inderdaad rap nog ne jeugdspeler binnen halen van een eerste klasser om te zeggen hier izijn de transfers
Echt zielig hoe het er nu aan toe gaat,nu moet je verdomme 3 ervaren spelers binnenhalen die onmiddellijk een versterking zijn.
Hoe gaat dit ooit nog goed komen,zou niet graag in Karl zijn schoenen staan.


30 Aug 2021, 17:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
DT schreef:
Timoilsjt schreef:

Op deze manier wordt het een héééél lang seizoen.


En aan de uitslag van de Ladies van dit weekend te zien, is er daar ook nog wel marge tot verbetering :)
Uiteraard pure scorebordjournalistiek I know... Is gewoon enorm spijtig... Als je dan leest dat de naam die als versterking circuleert, een 20-jarige jeugdspeler van Kortrijk is, dan zegt dat ook veel... Zonder die kerel zijn capaciteiten al af te breken uiteraard, maar is toch een andere categorie dan een De Schutter bijvoorbeeld... Meeste van die jonge gasten hebben al anderhalf jaar nodig om gewoon te raken aan dit niveau alleen al...

Inderdaad rap nog ne jeugdspeler binnen halen van een eerste klasser om te zeggen hier izijn de transfers
Echt zielig hoe het er nu aan toe gaat,nu moet je verdomme 3 ervaren spelers binnenhalen die onmiddellijk een versterking zijn.
Hoe gaat dit ooit nog goed komen,zou niet graag in Karl zijn schoenen staan.


Grootste hersenkronkel voor mij blijft het inconsequente parcours over de jaren heen (ik spreek in deze enkel over de samenstelling van de kern, over de rest kan je een boek schrijven). Vorig jaar ga je Colpaert halen om van daaruit uw centrale as uit te tekenen, met De Neve ervoor en het duo Cocchiere/Dekuyper daar nog voor. Wat ik dan niet begrijp, is dat die twee eerste ook de eersten zijn die aangeven dat ze niet zullen blijven (maart 2021 of zoiets?) en dat je daar op 30 augustus nog altijd geen vervanging voor hebt aangetrokken... Op het middenveld zou je nog kunnen zeggen dat je voluit voor het duo Fabris-Cobos gaat en dat Jilke en gasten als Belesi/Dumortier als vervanger kunnen ingezet worden indien nodig, maar dan nog... Is gewoon een heel groot risico nemen... Ik heb de indruk dat die niet-gespeelde match tegen Bocholt van twee seizoenen geleden, nog altijd in de hoofden speelt alsof dan alles even in orde ging zijn gekomen en we sowieso zouden gestegen zijn... Kijk eens naar de kernen van de 1ste amateurs nu, dat hebben wij niet hoor. Klein voorbeeld: bij Winkel raakt Mitu niet van de bank af...

Over de verdediging spreek ik mij niet uit, maar Belesi heeft tegen Lebbeke wel laten zien dat hij meer dan zijn handen vol heeft met wendbare spelers... Die gast lijkt me ook eerder puur 6-materiaal en een goeie vervanger voor Fabris als hij eens geschorst is, maar opbouw van achteruit verzorgen lijkt me wat te hoog gegrepen... En dat probleem even oplossen met een 20-jarige belofte van een eersteklasser te halen, zal toch ook beetje wishful thinking zijn. Er is overigens geen enkele jeugdspeler van een eersteklasser die het in de as bij ons heeft gemaakt de laatste pakweg 10 jaar...De enigen die in de buurt kwamen, waren De Neve en De Greef, en die laatste was heel onregelmatig bij ons...


30 Aug 2021, 18:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Allesweter schreef:
DT schreef:

En aan de uitslag van de Ladies van dit weekend te zien, is er daar ook nog wel marge tot verbetering :)
Uiteraard pure scorebordjournalistiek I know... Is gewoon enorm spijtig... Als je dan leest dat de naam die als versterking circuleert, een 20-jarige jeugdspeler van Kortrijk is, dan zegt dat ook veel... Zonder die kerel zijn capaciteiten al af te breken uiteraard, maar is toch een andere categorie dan een De Schutter bijvoorbeeld... Meeste van die jonge gasten hebben al anderhalf jaar nodig om gewoon te raken aan dit niveau alleen al...

Inderdaad rap nog ne jeugdspeler binnen halen van een eerste klasser om te zeggen hier izijn de transfers
Echt zielig hoe het er nu aan toe gaat,nu moet je verdomme 3 ervaren spelers binnenhalen die onmiddellijk een versterking zijn.
Hoe gaat dit ooit nog goed komen,zou niet graag in Karl zijn schoenen staan.


Grootste hersenkronkel voor mij blijft het inconsequente parcours over de jaren heen (ik spreek in deze enkel over de samenstelling van de kern, over de rest kan je een boek schrijven). Vorig jaar ga je Colpaert halen om van daaruit uw centrale as uit te tekenen, met De Neve ervoor en het duo Cocchiere/Dekuyper daar nog voor. Wat ik dan niet begrijp, is dat die twee eerste ook de eersten zijn die aangeven dat ze niet zullen blijven (maart 2021 of zoiets?) en dat je daar op 30 augustus nog altijd geen vervanging voor hebt aangetrokken... Op het middenveld zou je nog kunnen zeggen dat je voluit voor het duo Fabris-Cobos gaat en dat Jilke en gasten als Belesi/Dumortier als vervanger kunnen ingezet worden indien nodig, maar dan nog... Is gewoon een heel groot risico nemen... Ik heb de indruk dat die niet-gespeelde match tegen Bocholt van twee seizoenen geleden, nog altijd in de hoofden speelt alsof dan alles even in orde ging zijn gekomen en we sowieso zouden gestegen zijn... Kijk eens naar de kernen van de 1ste amateurs nu, dat hebben wij niet hoor. Klein voorbeeld: bij Winkel raakt Mitu niet van de bank af...

Over de verdediging spreek ik mij niet uit, maar Belesi heeft tegen Lebbeke wel laten zien dat hij meer dan zijn handen vol heeft met wendbare spelers... Die gast lijkt me ook eerder puur 6-materiaal en een goeie vervanger voor Fabris als hij eens geschorst is, maar opbouw van achteruit verzorgen lijkt me wat te hoog gegrepen... En dat probleem even oplossen met een 20-jarige belofte van een eersteklasser te halen, zal toch ook beetje wishful thinking zijn. Er is overigens geen enkele jeugdspeler van een eersteklasser die het in de as bij ons heeft gemaakt de laatste pakweg 10 jaar...De enigen die in de buurt kwamen, waren De Neve en De Greef, en die laatste was heel onregelmatig bij ons...

Eerste prioriteit m.i. is een schaduwspits die complementair is met Mitch of Der. Tweede prioriteit is een pure 10, een spelverdeler à la Peter Van Wambeke destijds.


30 Aug 2021, 21:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
En 4 ervaren verdedigers ,4 ervaren middenvelders en een ervaren voorzitter.... :hmm:


31 Aug 2021, 9:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Brice verkerken tekent voor 1 seizoen op huurbasis.

Edit: https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/br ... ~ab0d4a1e/

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Aug 2021, 15:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Brice verkerken tekent voor 1 seizoen op huurbasis.

Edit: https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/br ... ~ab0d4a1e/


Zijn debuut in 1A was van korte duur.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Aug 2021, 17:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Brice verkerken tekent voor 1 seizoen op huurbasis.

Edit: https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/br ... ~ab0d4a1e/


De jonge rechtsachter Brice Verkerken (20) speelde in beide partijen 90 minuten en liet een goede indruk na.

razzi, caignau , geenens :plat: :plat:


31 Aug 2021, 17:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hmmm stond vanmorgen op officiëel sociale media kanaal van KV Kortrijk maar is er daarnet afgehaald... Nog afgesprongen?? Of wil EA de transfer liever zelf aankondigen? Ben benieuwd

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Aug 2021, 17:39
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
hansken schreef:
Brice verkerken tekent voor 1 seizoen op huurbasis.

Edit: https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/br ... ~ab0d4a1e/


De jonge rechtsachter Brice Verkerken (20) speelde in beide partijen 90 minuten en liet een goede indruk na.

razzi, caignau , geenens :plat: :plat:



Is een centrale middenvelder.


31 Aug 2021, 17:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Hmmm stond vanmorgen op officiëel sociale media kanaal van KV Kortrijk maar is er daarnet afgehaald... Nog afgesprongen?? Of wil EA de transfer liever zelf aankondigen? Ben benieuwd

Staat ook al op www.transfermarkt.be


31 Aug 2021, 18:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 432 433 434 435 436 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst