Transfers volgend seizoen - Pagina 324 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 322 323 324 325 326 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3868
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hans007 schreef:
De piste Tarfi is 100% zeker voorbij. Het ging helemaal niet om makelaarsloon maar om veel te grote honger van de speler zelf.


En eigenlijk logisch ook. Als de financiën alweer eens bekijkt, lijkt het bijna lachwekkend om te verkondigen dat je wil meedoen voor de prijzen. Afgesloten met 120.000 euro verlies, geld moeten lenen bij uw jeugd. heb je zeker geen extraatje liggen voor spelers die een meerwaarde zijn en ja, die hebben ook een wat grotere honger natuurlijk.

Ondertussen weten we ook al dat Lievens, bij het ambitieuze Deinze, niet eens meer contractverlenging kreeg. Zegt toch genoeg niet? Lijkt me dus een opportuniteitje....

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Mei 2018, 15:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Ondertussen weten we ook al dat Lievens, bij het ambitieuze Deinze, niet eens meer contractverlenging kreeg. Zegt toch genoeg niet? Lijkt me dus een opportuniteitje....


zonder mij verder over de kwaliteiten van Lievens uit te laten toch even op wijzen dat dat voor Gianni De Neve exact dezelfde situatie was. als dat dezelfde richting zou oprollen kan dus met andere woorden inderdaad een opportuniteitje worden...

_________________
may the FORCE be with you.


09 Mei 2018, 15:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hans007 schreef:
De piste Tarfi is 100% zeker voorbij. Het ging helemaal niet om makelaarsloon maar om veel te grote honger van de speler zelf.


Als je als bestuurs zijnde openlijk verkondigd om volledig voor Tarfi te gaan,dan mag je er ook geen probleem van maken om ENKELE duizenden euro’s op tafel te leggen om tot een akkoord te komen en anders moeten ze in het restaurant niet verkondigen dat alles in kannen en kruiken is.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Mei 2018, 16:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
hans007 schreef:
De piste Tarfi is 100% zeker voorbij. Het ging helemaal niet om makelaarsloon maar om veel te grote honger van de speler zelf.


Als je als bestuurs zijnde openlijk verkondigd om volledig voor Tarfi te gaan,dan mag je er ook geen probleem van maken om ENKELE duizenden euro’s op tafel te leggen om tot een akkoord te komen en anders moeten ze in het restaurant niet verkondigen dat alles in kannen en kruiken is.

---
Transferbeleid, dit seizoen; alweer een spijtige zaak.
Absoluut naar 1B willen, ... maar niet kunnen. ... Maar toch wel hoog van de toren blazen...(top5)
Een goede spelmaker hebben we dringend nodig als het wedstrijdbeeld niet willen laten terugzakken naar hetzelfde als het voorbije seizoen, ...met grillige hoogtes en laagtes.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Mei 2018, 17:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
-

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Mei 2018, 17:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
hans007 schreef:
De piste Tarfi is 100% zeker voorbij. Het ging helemaal niet om makelaarsloon maar om veel te grote honger van de speler zelf.


Als je als bestuurs zijnde openlijk verkondigd om volledig voor Tarfi te gaan,dan mag je er ook geen probleem van maken om ENKELE duizenden euro’s op tafel te leggen om tot een akkoord te komen en anders moeten ze in het restaurant niet verkondigen dat alles in kannen en kruiken is.

---
Transferbeleid, dit seizoen; alweer een spijtige zaak.
Absoluut naar 1B willen, ... maar niet kunnen. ... Maar toch wel hoog van de toren blazen...(top5)
Een goede spelmaker hebben we dringend nodig als het wedstrijdbeeld niet willen laten terugzakken naar hetzelfde als het voorbije seizoen, ...met grillige hoogtes en laagtes.


Inderdaad,als je ziet dat ze Lievens gaan halen,terwijl je toch al zeker 4 spelers hebt die op deze positie kunnen spelen,dan vraag ik me af waarom geef je dan Mertens een contract verlenging? voor het geld dat je jaarlijks uitgeeft aan Lievens,haal je dan een Tarfi en nog een andere speler.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Mei 2018, 17:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1398
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
-


Het lijkt alsof de transferperiode al gedaan is, terwijl ze nog maar net begonnen is. :crazy:
Misschien kunnen we bij Lierse nog één of twee spelers halen? :lol:
:EA:


09 Mei 2018, 19:57
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Kalm blijven jongens. Die Tarfi is nu ook God niet hé. Te gulzig? Weg ermee, ga maar naar Deinze. Succes.


09 Mei 2018, 20:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hans007 schreef:
Kalm blijven jongens. Die Tarfi is nu ook God niet hé. Te gulzig? Weg ermee, ga maar naar Deinze. Succes.


Tarfi was eerder de God van de bestuursleden ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Mei 2018, 12:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1398
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Nog steeds geen nieuws over eindecontractspelers De Man en Yala-Lusala?


10 Mei 2018, 22:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1398
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Nog steeds geen nieuws over eindecontractspelers De Man en Yala-Lusala?


Blijkbaar mag Yala-Lusala beschikken, maar met Preben De Man wordt er nog gepraat. Het is te hopen dat hij blijft, want na het gedwongen vertrek van Jelle Geenens is onze linkerflank maar magertjes gestoffeerd.

En ook Diarra moet nu naar een andere club uitkijken, ondanks een contract dat nog een jaar loopt. Op het middenveld hebben we dan nog 4 spelers voor 3 posities! De Coninck, Van Tricht, De Neve en De Koker.

Ook Gyselinck heeft te horen gekregen dat hij best uitkijkt naar een andere club, ondanks doorlopend contract.

Zouden we voor spelers die nog een lopend contract hebben niet beter zelf zorgen voor een uitleenbeurt? Pacta sunt servanda: afspraken moeten worden nagekomen. Als je een speler vastlegt voor een bepaalde periode, dan vind ik dat je er als club ook een bepaalde verantwoordelijkheid moet voor opnemen.


Laatst gewijzigd door filip.dhose op 12 Mei 2018, 9:57, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Mei 2018, 9:48
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
filip.dhose schreef:
Nog steeds geen nieuws over eindecontractspelers De Man en Yala-Lusala?


Blijkbaar mag Yala-Lusala beschikken, maar met Preben De Man wordt er nog gepraat. Het is te hopen dat hij blijft, want na het gedwongen vertrek van Jelle Geenens is onze linkerflank maar magertjes gestoffeerd.


De Man gaan ze nog polsen, Yala-Lusala mag beschikken, net als Rydwan en Diarra.
HLN.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Mei 2018, 9:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gaan ze eigenlijk met nog iets deftig op de proppen komen ivm die ambitie voor top 5. Of gaan we verder klooien met van tricht? En gaat DA in het kader van de centralisatie ook deel uitmaken van de a-kern?

Onze kern is vandaag verzwakt ipv versterkt... just sayin'

De zoveelste déjà vu, trouwens.


12 Mei 2018, 12:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Davy schreef:
Gaan ze eigenlijk met nog iets deftig op de proppen komen ivm die ambitie voor top 5. Of gaan we verder klooien met van tricht? En gaat DA in het kader van de centralisatie ook deel uitmaken van de a-kern?

Onze kern is vandaag verzwakt ipv versterkt... just sayin'

De zoveelste déjà vu, trouwens.


Onze kern verzwakt zou ik nu nog niet zeggen, want de sterkhouders De Rock, Verstraeten en Mbaye blijven maar het is idd wel tijd dat ze voor het middenveld wat versterking gaan zoeken, want ik heb het gevoel dat er geen alternatief is voor Tarfi en ze weer zullen moeten beginnen zoeken.
Sterkhouders van de meeste ploegen liggen nog onder contract of zullen toch rond deze periode al ergens getekend hebben, maar bij ons gaan ze weer wachten tot er eerst wat spelers vertrekken blijkbaar.
Als Van Tricht mag blijven zou dat echt onbegrijpelijk zijn, heeft iemand die jongen dit seizoen een goede match zien spelen, of een goede invalbeurt?
Gezien wie moet vertrekken moet je toch zeker De Man proberen houden, degelijke flankspeler die als je hem opt midden zet en niet op den back zeker zijn plaats in de ploeg heeft, maar ik vind hem altijd beter als hij mag invallen.
Op gebied van keeper zijn we mss wel verzwakt omdat er een ervaren keeper weg is en we nu 2 jonge doelmannen hebben. De toekomst zal uitwijzen of dat geen (te) groot risico is.

--
Ik hoop (en denk) dat het bestuur niet in hun kaarten laten kijken; en mits verkoop van één of twee spelers, + een extraatje, ... er nog ruimte is voor een stevige aankoop. En uiteraard is het transferseizoen nog niet gedaan.... Dus laat ons nog even afwachten, en zien wat er nog uit de mouw kan getoverd wordt.
Ik denk dat we even sterk staan als vorig jaar, maar met de versterking van een degelijke spelmaker, kan een bevorderlijk verschil gemaakt worden.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


12 Mei 2018, 22:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Davy schreef:
Gaan ze eigenlijk met nog iets deftig op de proppen komen ivm die ambitie voor top 5. Of gaan we verder klooien met van tricht? En gaat DA in het kader van de centralisatie ook deel uitmaken van de a-kern?

Onze kern is vandaag verzwakt ipv versterkt... just sayin'

De zoveelste déjà vu, trouwens.


Onze kern verzwakt zou ik nu nog niet zeggen, want de sterkhouders De Rock, Verstraeten en Mbaye blijven maar het is idd wel tijd dat ze voor het middenveld wat versterking gaan zoeken, want ik heb het gevoel dat er geen alternatief is voor Tarfi en ze weer zullen moeten beginnen zoeken.
Sterkhouders van de meeste ploegen liggen nog onder contract of zullen toch rond deze periode al ergens getekend hebben, maar bij ons gaan ze weer wachten tot er eerst wat spelers vertrekken blijkbaar.
Als Van Tricht mag blijven zou dat echt onbegrijpelijk zijn, heeft iemand die jongen dit seizoen een goede match zien spelen, of een goede invalbeurt?
Gezien wie moet vertrekken moet je toch zeker De Man proberen houden, degelijke flankspeler die als je hem opt midden zet en niet op den back zeker zijn plaats in de ploeg heeft, maar ik vind hem altijd beter als hij mag invallen.
Op gebied van keeper zijn we mss wel verzwakt omdat er een ervaren keeper weg is en we nu 2 jonge doelmannen hebben. De toekomst zal uitwijzen of dat geen (te) groot risico is.


Pas op: bovenal zou ik het alleen maar wensen dat de club gezond wordt: maar ten eerste ik geloof daar ni echt in of ben ik da geloof ergens onderweg kwijt geraakt, maar bovenal zwijg dan gewoon over top 5. Of doe pas uitspraken als uw huiswerk af is. Maar kijk, twas weer moment om abo s te verkopen natuurlijk. Ik vînd dat er veel te veel met gespleten tong wordt gesproken. Zoals vorig jaar de supporters uit de k te kakken werden gezet met die lat van 30cm breed als beschutting met daarbij de warme oproep om sneeuw te komen scheppen. We worden gewoon voor randdebielen gehouden... behalve die communique is het ook alweer angstvallig stil... uitbouw van de club... welke uitbouw?


12 Mei 2018, 23:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 322 323 324 325 326 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 156 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst