Transfers volgend seizoen - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:
Jannes Vansteenkiste (20 jaar, linksachter, beloften Club) kijkt actief uit naar een andere club. Onder Garido verwacht hij geen speelkansen meer.


Zou die haalbaar zijn? Geene slechten nochtans!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Apr 2013, 18:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
luque schreef:
Jannes Vansteenkiste (20 jaar, linksachter, beloften Club) kijkt actief uit naar een andere club. Onder Garido verwacht hij geen speelkansen meer.


Zou die haalbaar zijn? Geene slechten nochtans!


Op huurbasis mss?


05 Apr 2013, 19:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Die Wijns van Kortrijk zou ik wel graag zien komen voor de rechtsback. De Greef stond denk ik ooit in onze belangstelling (toen hij nog bij de beloften van Anderlecht speelde). Is denk ik zeker ook gene slechte. K weet wel niet of dat een leider voor de defensie kan zijn. DT had wel een goed zicht op deze speler als ik mij niet vergis.


Ik denk niet dat De Greef ooit echt in de belangstelling stond van de club maar ik vond die persoonlijk niet slecht. Speelde onder Ceulemans regelmatig bij Westerlo in eerste, maar volgens mij ook niet op zijn sterkste positie. Kon soms zijn mond niet houden en werd daarom eens teruggezet naar de B-kern. Dit seizoen komt hij ook minder aan spelen toe en is ook al eens wegens disciplinaire redenen teruggezet naar de B-kern. Of hij de missing link is weet ik niet. Vind het wel jammer dat er veel mensen zijn hier die een pak spelers van onze huidige kern willen zien vertrekken. Ik vind dat de voorbereiding en de start van de competitie duidelijk heeft aangetoond dat ze allen het niveau aankunnen en zou hen niet afserveren. Dat een groot deel van deze kern een terugval zou kennen, was heel voorspelbaar. De "toppers" van vorig seizoen hun terugval mocht er anders ook wezen, maar mensen vergeten snel hé...

Wat ik wel verwacht, is dat Janssens wel eens zal grasduinen in de kern die hij ter beschikking had bij Lierse eerder dit jaar en daar wel iets uit zal willen halen. Misschien is Kris Devree (ex-GBA, Lierse en Roda) wel nog een mogelijkheid voor achterin - kan zowel op rechtsback als centraal achterin. Ook Dachelet moet weg bij Lierse - kan een koopje zijn.

Wie ik het wel zie maken in tweede is Arne Ivens van Bornem, dat kan ook een piste zijn. Ook Nick De Groote vind ik een niveau te laag acteren en bij Brugge zou ik eerder Fries Deschilder losweken dan Jannes Van Steenkiste. Gunst staat minstens op hetzelfde niveau. Die jonge gasten uit eerste zoals een Wijns gaan hetzelfde parcours als onze youngsters van dit seizoen afleggen - als ik lees dat Smet, Pietermaat, enz. al mogen opkrassen, bespaar je u dan toch beter de moeite...


05 Apr 2013, 20:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Smetje schreef:
Die Wijns van Kortrijk zou ik wel graag zien komen voor de rechtsback. De Greef stond denk ik ooit in onze belangstelling (toen hij nog bij de beloften van Anderlecht speelde). Is denk ik zeker ook gene slechte. K weet wel niet of dat een leider voor de defensie kan zijn. DT had wel een goed zicht op deze speler als ik mij niet vergis.


Ik denk niet dat De Greef ooit echt in de belangstelling stond van de club maar ik vond die persoonlijk niet slecht. Speelde onder Ceulemans regelmatig bij Westerlo in eerste, maar volgens mij ook niet op zijn sterkste positie. Kon soms zijn mond niet houden en werd daarom eens teruggezet naar de B-kern. Dit seizoen komt hij ook minder aan spelen toe en is ook al eens wegens disciplinaire redenen teruggezet naar de B-kern. Of hij de missing link is weet ik niet. Vind het wel jammer dat er veel mensen zijn hier die een pak spelers van onze huidige kern willen zien vertrekken. Ik vind dat de voorbereiding en de start van de competitie duidelijk heeft aangetoond dat ze allen het niveau aankunnen en zou hen niet afserveren. Dat een groot deel van deze kern een terugval zou kennen, was heel voorspelbaar. De "toppers" van vorig seizoen hun terugval mocht er anders ook wezen, maar mensen vergeten snel hé...

Wat ik wel verwacht, is dat Janssens wel eens zal grasduinen in de kern die hij ter beschikking had bij Lierse eerder dit jaar en daar wel iets uit zal willen halen. Misschien is Kris Devree (ex-GBA, Lierse en Roda) wel nog een mogelijkheid voor achterin - kan zowel op rechtsback als centraal achterin. Ook Dachelet moet weg bij Lierse - kan een koopje zijn.

Wie ik het wel zie maken in tweede is Arne Ivens van Bornem, dat kan ook een piste zijn. Ook Nick De Groote vind ik een niveau te laag acteren en bij Brugge zou ik eerder Fries Deschilder losweken dan Jannes Van Steenkiste. Gunst staat minstens op hetzelfde niveau.
Citeer:
Die jonge gasten uit eerste zoals een Wijns gaan hetzelfde parcours als onze youngsters van dit seizoen afleggen - als ik lees dat Smet, Pietermaat, enz. al mogen opkrassen, bespaar je u dan toch beter de moeite...


Dat is hetzelfde als een weerman die een jaar op voorhand komt zeggen hoe streng de volgende winter wel niet zal worden. Hoe kan iemand nu al zeggen of deze of gene speler gaat slagen of niet? Degene die dat kan (of pretendeert te kunnen) mogen ze wat mij betreft meteen tot hoofd-scouting bombarderen!

Punt is dat de meerderheid van de inkomende transfers dit seizoen, vanuit technisch standpunt gezien wel degelijke voetballers waren. Zolang alles goed draait, no problemo. Toen de resultaten achterwege bleven, blijkten de meesten echter jongens te zijn, terwijl we ook wel wat MANNEN konden gebruiken na nieuwjaar...


06 Apr 2013, 11:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor de liefhebbers :D
Sonck is weer vrij :p
http://www.voetbalnieuws.be/news/58867/Grote_kuis_bij_Waasland-Beveren:_Sonck_mag_beschikken

_________________
Please don't take my Iendracht away!


06 Apr 2013, 11:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik heb zo toch de indruk dat de technische staf een eerlijkere (en strengere) review aant maken is dan het gros van het forum hoor DT.

't zal precies gelijk Kompany zijn ploeg gaat worden: "we start from scratch"
Persoonlijk vind ik nu wel ook niet dat ge een Pietermaat nog een jaar kunt lenen, idem met een Gunst. Ofwel trek je die aan en geef je ze nog een jaar de kans ofwel laat ge ze vertrekken.
En voor sommige vind ik toch echt wel dat je gerust een - zeer negatieve - analyse kan maken, het excuus dat ge niet op uw positie wordt uitgespeeld mag niet beletten dat er puur op de voetbalcapaciteiten niet kan/mag geconcludeerd worden dat het te weinig is geweest.

Mijn eerste indruk is alvast dat Janssens vrij hard maar correct is. Hoe we er gaan in slagen om volgend jaar een betere ploeg te bouwen is een ander paar mouwen.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Apr 2013, 11:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
Ik heb zo toch de indruk dat de technische staf een eerlijkere (en strengere) review aant maken is dan het gros van het forum hoor DT.

't zal precies gelijk Kompany zijn ploeg gaat worden: "we start from scratch"
Persoonlijk vind ik nu wel ook niet dat ge een Pietermaat nog een jaar kunt lenen, idem met een Gunst. Ofwel trek je die aan en geef je ze nog een jaar de kans ofwel laat ge ze vertrekken.
En voor sommige vind ik toch echt wel dat je gerust een - zeer negatieve - analyse kan maken, het excuus dat ge niet op uw positie wordt uitgespeeld mag niet beletten dat er puur op de voetbalcapaciteiten niet kan/mag geconcludeerd worden dat het te weinig is geweest.
Mijn eerste indruk is alvast dat Janssens vrij hard maar correct is. Hoe we er gaan in slagen om volgend jaar een betere ploeg te bouwen is een ander paar mouwen.


een verademing om eens zo een post te lezen eerlijk gezegd, in plaats van al dat geneuzel en geleuter...

nu al kunnen zeggen dat sommige mogelijke transfers dezelfde weg op gaan dan diegene die we gehaald hebben, sterk. Die mensen zijn al stinkend rijk van de lotto denk ik.


06 Apr 2013, 12:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
Ik heb zo toch de indruk dat de technische staf een eerlijkere (en strengere) review aant maken is dan het gros van het forum hoor DT.

't zal precies gelijk Kompany zijn ploeg gaat worden: "we start from scratch"
Persoonlijk vind ik nu wel ook niet dat ge een Pietermaat nog een jaar kunt lenen, idem met een Gunst. Ofwel trek je die aan en geef je ze nog een jaar de kans ofwel laat ge ze vertrekken.
En voor sommige vind ik toch echt wel dat je gerust een - zeer negatieve - analyse kan maken, het excuus dat ge niet op uw positie wordt uitgespeeld mag niet beletten dat er puur op de voetbalcapaciteiten niet kan/mag geconcludeerd worden dat het te weinig is geweest.

Mijn eerste indruk is alvast dat Janssens vrij hard maar correct is. Hoe we er gaan in slagen om volgend jaar een betere ploeg te bouwen is een ander paar mouwen.


Idd,nog is huren is overbodig,of gelaat ze bijtekenen wat beiden wel verdienen(op basis van de heenronde,terugronde net zoals heel de ploeg wat minder) of ge laat ze vertrekken.Tzijn alle 2 nog jonge gasten die nog kunnen groeien en bij Aalst nog wat ervaring kunnen op doen.Tom heeft voor zijn eerste jaar 2de klasse redelijk wat speelminuten gekregen evenals max die door blessures wel wat tegengehouden werd,is wel afwachten wat Janssens beslist natuurlijk en of beiden de concurrentie met andere spelers willen aangaan,want niemand gaat zeker zijn van zijn plaats (alé da hopek toch)


06 Apr 2013, 18:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Ik heb zo toch de indruk dat de technische staf een eerlijkere (en strengere) review aant maken is dan het gros van het forum hoor DT.

't zal precies gelijk Kompany zijn ploeg gaat worden: "we start from scratch"
Persoonlijk vind ik nu wel ook niet dat ge een Pietermaat nog een jaar kunt lenen, idem met een Gunst. Ofwel trek je die aan en geef je ze nog een jaar de kans ofwel laat ge ze vertrekken.
En voor sommige vind ik toch echt wel dat je gerust een - zeer negatieve - analyse kan maken, het excuus dat ge niet op uw positie wordt uitgespeeld mag niet beletten dat er puur op de voetbalcapaciteiten niet kan/mag geconcludeerd worden dat het te weinig is geweest.

Mijn eerste indruk is alvast dat Janssens vrij hard maar correct is. Hoe we er gaan in slagen om volgend jaar een betere ploeg te bouwen is een ander paar mouwen.


Idd,nog is huren is overbodig,of gelaat ze bijtekenen wat beiden wel verdienen(op basis van de heenronde,terugronde net zoals heel de ploeg wat minder) of ge laat ze vertrekken.Tzijn alle 2 nog jonge gasten die nog kunnen groeien en bij Aalst nog wat ervaring kunnen op doen.Tom heeft voor zijn eerste jaar 2de klasse redelijk wat speelminuten gekregen evenals max die door blessures wel wat tegengehouden werd,is wel afwachten wat Janssens beslist natuurlijk en of beiden de concurrentie met andere spelers willen aangaan,want niemand gaat zeker zijn van zijn plaats (alé da hopek toch)[/quote]
Gij weet meer? :p

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


06 Apr 2013, 18:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
josken1 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Ik heb zo toch de indruk dat de technische staf een eerlijkere (en strengere) review aant maken is dan het gros van het forum hoor DT.

't zal precies gelijk Kompany zijn ploeg gaat worden: "we start from scratch"
Persoonlijk vind ik nu wel ook niet dat ge een Pietermaat nog een jaar kunt lenen, idem met een Gunst. Ofwel trek je die aan en geef je ze nog een jaar de kans ofwel laat ge ze vertrekken.
En voor sommige vind ik toch echt wel dat je gerust een - zeer negatieve - analyse kan maken, het excuus dat ge niet op uw positie wordt uitgespeeld mag niet beletten dat er puur op de voetbalcapaciteiten niet kan/mag geconcludeerd worden dat het te weinig is geweest.

Mijn eerste indruk is alvast dat Janssens vrij hard maar correct is. Hoe we er gaan in slagen om volgend jaar een betere ploeg te bouwen is een ander paar mouwen.


Idd,nog is huren is overbodig,of gelaat ze bijtekenen wat beiden wel verdienen(op basis van de heenronde,terugronde net zoals heel de ploeg wat minder) of ge laat ze vertrekken.Tzijn alle 2 nog jonge gasten die nog kunnen groeien en bij Aalst nog wat ervaring kunnen op doen.Tom heeft voor zijn eerste jaar 2de klasse redelijk wat speelminuten gekregen evenals max die door blessures wel wat tegengehouden werd,is wel afwachten wat Janssens beslist natuurlijk en of beiden de concurrentie met andere spelers willen aangaan,want niemand gaat zeker zijn van zijn plaats (alé da hopek toch)[/quote]
Gij weet meer? :p


Tlijkt mij logisch dat iedereen het seizoen van op nul begint en zijn plaats moet verdienen,tkan aan mij liggen ook ze :D


06 Apr 2013, 18:55
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 212
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Persoonlijk denk ik dat Anthony Di Lallo -nu bij Roeselare- wel eens de gezochte "nr 10" zou kunnen zijn.
Hij tekende in 2011 een tweejarig contact met optie op meer... eens luisteren in Roeselare?

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


06 Apr 2013, 19:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:

Dat is hetzelfde als een weerman die een jaar op voorhand komt zeggen hoe streng de volgende winter wel niet zal worden. Hoe kan iemand nu al zeggen of deze of gene speler gaat slagen of niet? Degene die dat kan (of pretendeert te kunnen) mogen ze wat mij betreft meteen tot hoofd-scouting bombarderen!

Punt is dat de meerderheid van de inkomende transfers dit seizoen, vanuit technisch standpunt gezien wel degelijke voetballers waren. Zolang alles goed draait, no problemo. Toen de resultaten achterwege bleven, blijkten de meesten echter jongens te zijn, terwijl we ook wel wat MANNEN konden gebruiken na nieuwjaar...


Toch mijn post eens beter genuanceerd lezen. Ik zeg niet dat die Wijns en consoorten geen aanwinsten kunnen zijn hé, ik zeg dat de kans groot is dat ze hetzelfde parcours zullen afleggen als de mannen die hier dit seizoen uit reserven eerste zijn gekomen. Die Wijns heeft evenveel/evenweinig bewezen als Smet, enz. Iedereen van die "jongens" heeft met dezelfde kwaaltjes te maken gehad dit seizoen en dus is de kans groot dat ook zo'n mannen met weinig ervaring uit eerste hetzelfde parcours afleggen. En als ik zie hoeveel van die mannen hier al bij het huisvuil worden gezet wegens onvoldoende, zou het met die andere evenzeer bergaf kunnen gaan. Meer heb ik niet gezegd denk ik. Maar lezen wat er staat, is niet iedereen gegeven natuurlijk. En dat heeft niks te maken met sterk of de lotto winnen maar zou het niet heel gek zijn dat een reserve van Kortrijk de boel hier volgend jaar kapot gaat spelen terwijl er drie van Brugge (De Cuyper, Vandewalle en Gunst), 1 van Beerschot (Smet) en een van KV Mechelen (Pietermaat) toch wel een terugval hebben gekend in hun eerste jaar tweede... Ook Martin kende een terugval terwijl die bij Antwerp wel regelmatig de eerste ploeg haalde en ook Weydisch haalde niet het rendement inzake goals/assists dat van hem verwacht kon worden... Dat zijn de indicaties die ik maak...

Wat die "mannen" betreft, je moet die natuurlijk ook nog kunnen halen.

En wat de evaluatie betreft - die mag heel hard zijn wat mij betreft, maar je hebt vorig jaar wel uw vertrouwen uitgesproken in die kern door ze allen een tweejarig contract te geven. Als je er daar nu weer de helft van wil dumpen en ze door betere vervangen ga je toch een extra ezeltje staan moeten hebben... Velen vinden het precies wel leuk zo na een jaar een hele hoop mensen afdanken en allemaal nieuwe witte merels inpassen... en moest de poen er zijn, zou dat ook zelfs geen probleem zijn... Maar ik dacht dat dat geen optie was...


Laatst gewijzigd door DT op 06 Apr 2013, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Apr 2013, 20:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Godja, wat je "bij het groot huisvuil zetten" noemt kan je even goed "eerlijk zijn naar de rest van hun carrière toe" noemen natuurlijk.

Ik denk niet dat er iemand van die gasten zit te wachten op een scenario Jadot of Hugelier volgend seizoen zeker ? Als ze in november al met vuile spelletjes je proberen buiten te pesten, dat word je bij het groot huisvuil gezet.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Apr 2013, 20:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Die Wijns heeft evenveel/evenweinig bewezen als Smet, enz.


Als Wijns ook nog niets bewezen heeft, vraag ik me af wat gij verstaat onder een speler die wel al iets bewezen heeft. David Wijns ging met Heist van vierde naar tweede en was in derde gewoon met voorsprong de beste rechtsachter van de reeks. Ok, hij heeft het bij Kortrijk niet gemaakt, maar in eerste moet ge als speler uit een lagere reeks ook soms wat geluk hebben en ik denk dat Wijns toch bij de meeste tweede klassers zijn plaats zou hebben. En hij zou tenminste al niet het excuus kunnen gebruiken dat rechtsachter niet zijn positie is :) .


06 Apr 2013, 20:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bartos schreef:
DT schreef:
Die Wijns heeft evenveel/evenweinig bewezen als Smet, enz.


Als Wijns ook nog niets bewezen heeft, vraag ik me af wat gij verstaat onder een speler die wel al iets bewezen heeft. David Wijns ging met Heist van vierde naar tweede en was in derde gewoon met voorsprong de beste rechtsachter van de reeks. Ok, hij heeft het bij Kortrijk niet gemaakt, maar in eerste moet ge als speler uit een lagere reeks ook soms wat geluk hebben en ik denk dat Wijns toch bij de meeste tweede klassers zijn plaats zou hebben. En hij zou tenminste al niet het excuus kunnen gebruiken dat rechtsachter niet zijn positie is :) .


Die Wijns heeft op het hoogste niveau evenveel bewezen als Smet, dat bedoel ik. Als je de lijn doortrekt naar de capaciteiten van Wijns moet je ook aangeven dat Kortrijk dit seizoen vaak met selectieproblemen kampte achteraan en Wijns dan ook amper werd gebruikt. Maar dat zegt uiteraard niks als je de naam hebt de beste rechtsachter van derde te zijn geweest. Wij hebben bij Tienen ook een 26-jarige verdediger binnengehaald met meer dan 200 matchen in tweede en Fockaert was bij Hoogstraten ook jarenlang de beste hangende spits van derde...

Soit, als de financiële middelen er zijn, begin maar te vervangen hé want wat wil je houden naast Van Damme, de keeper en misschien een of twee flanken? Op basis van de teneur hier en blijkbaar ook volgens het bestuur, zal het niet veel zijn...

En wat die vuile spelletjes betreft: Hugelier en Jadot hebben amper een kans gehad... Smet, Gunst, Pietermaat, Martin, Bogaerts, enz. hebben bijna alles gespeeld dit seizoen. Als je hen in dezelfde rol wil duwen als Jadot of Hugelier volgend jaar mag je er dus weer tien nieuwe bij halen... Hoe ga je dat doen?

Tot slot: wel leuk om lezen dat sommige mensen die nu gewag maken van "een eerlijke analyse", tot een paar maand geleden het bestuur nog lof toewierpen over het gevoerde transferbeleid... Heel consequent is dat...


06 Apr 2013, 20:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst