Transfers volgend seizoen - Pagina 460 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 458 459 460 461 462 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Laat Jelle maar terugkomen (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Apr 2023, 9:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Smeirff schreef:
Voor de duidelijkheid, ik wil PLJ even snel buiten als de gemiddelde Eendrachter. Voila, zo zijn er geen verwarringen. Maar dit is een goede transfer. De matchen die ik van hem gezien heb bij Ninove stemmen mij zeer hoopvol. Ik zou zelfs durven beweren dat hij sterker is dan Lars. Contacten bij Ninove zeggen dat Jelle zeker eersteamateurmateriaal is.

Welke conclusies moet ne mens hier trekken? Draait het financieel wél oké? Ik zie Jelle niet vertrekken bij Ninove voor minder dan zijn pré daar. Of is dat relatief gezien nog steeds peanuts? Wil Jelle niet bij een Dessel, Boom, Heist,.. spelen omdat het te ver is en zijn ambitie niet bij het voetbal alleen liggen? Dit lijkt me voor hem echt een stap achteruit. Hoe graag ik hem ook zie spelen…


Ben het met u eens, transfer van Jelle vind ik een goeie!

Commentaar van ex speler of geen scouting mag als het ne krabber is, jelle heeft hier amper teleurgesteld en moest niet weg wegens te blessure gevoelig...



Het staat nochtans duidelijk in het artikel op de website dat zijn contract niet verlengd werd wegens de blessurepech….
Ik zie dat hij de laatste seizoenen bij Ninove zo goed als alles gespeeld heeft en blijkbaar heeft hij het daar wel goed gedaan volgens de supporters ginder.
Ik herinner hem hier als speler met veel inzet en loopvermogen maar toch eerder als invaller en vaak geblesseerd.
Dat het een jongen is die net als zijn broer met een hart voor de club speelt weet ik ook wel.
Promoveren gaat hier uiteraard nooit lukken zolang PLJ voorzitter is en Carl trainer blijft maar kijk waar Ninove staat een reeks hoger met hun nog versterkte ploeg die promoveerde.
Ook niet onderschatten ondanks dit rampzalige seizoen hoeveel assists Wantens op voorzet en corner op zijn naam heeft.


01 Apr 2023, 9:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
sorry,maar jelle geenens is een niveau lager dan wantens....


01 Apr 2023, 10:37
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
sorry,maar jelle geenens is een niveau lager dan wantens....


Hoe vaak ben jij dan naar Ninove gaan kijken? Sorry, ik kan je niet echt serieus nemen. Onze assistenkoning heeft trouwens, met bekermatchen bij, 8 assists en 27 matchen gespeeld. Zeker niet slecht, maar geen “koning” waardig. Ter vergelijking, Mitch heeft evenveel assists als Wantens, maar dan op 23 matchen. Dan moet je op hem ook het label plakken.


02 Apr 2023, 9:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smeirff schreef:
waly 2 schreef:
sorry,maar jelle geenens is een niveau lager dan wantens....


Hoe vaak ben jij dan naar Ninove gaan kijken? Sorry, ik kan je niet echt serieus nemen. Onze assistenkoning heeft trouwens, met bekermatchen bij, 8 assists en 27 matchen gespeeld. Zeker niet slecht, maar geen “koning” waardig. Ter vergelijking, Mitch heeft evenveel assists als Wantens, maar dan op 23 matchen. Dan moet je op hem ook het label plakken.


8 assist als verdediger tegen 8 als aanvaller.....
ik moet zeggen dat ik nog nooit naar ninive ben gaan kijken maar jelle moet prachtige wedstrijden hebben gespeeld bij de 3e laatste...... :hmm:


02 Apr 2023, 10:53
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
Smeirff schreef:
waly 2 schreef:
sorry,maar jelle geenens is een niveau lager dan wantens....


Hoe vaak ben jij dan naar Ninove gaan kijken? Sorry, ik kan je niet echt serieus nemen. Onze assistenkoning heeft trouwens, met bekermatchen bij, 8 assists en 27 matchen gespeeld. Zeker niet slecht, maar geen “koning” waardig. Ter vergelijking, Mitch heeft evenveel assists als Wantens, maar dan op 23 matchen. Dan moet je op hem ook het label plakken.


8 assist als verdediger tegen 8 als aanvaller.....
ik moet zeggen dat ik nog nooit naar ninive ben gaan kijken maar jelle moet prachtige wedstrijden hebben gespeeld bij de 3e laatste...... :hmm:

Allez, toe. In het systeem waarin Carl probeert te voetballen moeten de meeste assists van die positie komen. Ik heb ook geen idee of Jelle die positie kan/moet gaan invullen. We zullen het meemaken


02 Apr 2023, 14:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Goh, ik vind dit geen makkelijke vergelijking: als je puur naar de aanvallende kwaliteiten van Lars kijkt, gaan we er op achteruit aangezien de zwiepers en traptechniek van Wantens echt wel bij de beteren van de reeks behoren waar enorm veel tegenstanders voor beducht waren... In het aanvalsspel is het dus onmiskenbaar een aderlating want die kwaliteit heeft Jelle niet.

Anderzijds - en dat moeten we toch ook durven benoemen - was het verdedigend bij Lars toch wel een pak minder (was ook een van de initiële redenen naar de overschakeling met de 3-5-2 bijvoorbeeld om vooral de sterktes van Lars te kunnen gebruiken en zijn verdedigende beperkingen wat te verdoezelen). Op verdedigend vlak heeft Jelle dan weer duidelijk een streep voor. Plus: Jelle was piepjong he toen hij bij ons voor de leeuwen werd gegooid dus gaat sowieso stappen vooruit hebben gezet.

Er kan dan wel lacherig gedaan worden over de positionering van Ninove in 1ste amateur maar iemand die vorig jaar toch wel als sterkhouder werd bestempeld bij ons (Verkerken), ziet bij Rupel-Boom ook alle kleuren van de regenboog dus een waardemeter is dat niet. Vorig jaar was Ninove ongenaaktbaar in de A-reeks en Jelle had er wel een basisplaats, dus dat zegt ook wel veel. Was EA ook niet naar de A-reeks gekomen omdat het in deze reeks makkelijker ging zijn? Gewoon om maar aan te tonen dat het van veel factoren kan afhangen of het lukt of niet. En je kan toch ook niet ontkennen dat Lars, net zoals de rest van de ploeg, een minder seizoen draait globaal bekeken. Als de ploeg excelleert, is hij bij de beteren - zoals hij zelf ook aangaf in een aantal interviews - maar het omgekeerde is ook waar. Als het minder draait, is het toch ook los door de ondergrens vaak.

Grootste twijfel voor mij met deze transfer is dat je met Jari eigenlijk al de vervanger voor Lars in eigen rangen had, zij het een totaal verschillend type linksback. Nu heb je wat mij betreft twee man voor die positie met een quasi identiek profiel. Dat is beter voor het systeem want de spelwijze van uw linksback zal duidelijk zijn, ongeacht wie van de twee zal spelen en je kan met een aanvallend ingestelde linksmidden spelen (wat nog altijd de beste positie van Panneel is bijvoorbeeld). Anderzijds zal het wel makkelijker zijn voor de tegenstander om er zich op in te stellen en je zal elke week een van de twee sowieso moeten ontgoochelen want samen spelen zie ik niet echt gebeuren.

Toekomst zal het uitwijzen


03 Apr 2023, 20:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Goh, ik vind dit geen makkelijke vergelijking: als je puur naar de aanvallende kwaliteiten van Lars kijkt, gaan we er op achteruit aangezien de zwiepers en traptechniek van Wantens echt wel bij de beteren van de reeks behoren waar enorm veel tegenstanders voor beducht waren... In het aanvalsspel is het dus onmiskenbaar een aderlating want die kwaliteit heeft Jelle niet.

Anderzijds - en dat moeten we toch ook durven benoemen - was het verdedigend bij Lars toch wel een pak minder (was ook een van de initiële redenen naar de overschakeling met de 3-5-2 bijvoorbeeld om vooral de sterktes van Lars te kunnen gebruiken en zijn verdedigende beperkingen wat te verdoezelen). Op verdedigend vlak heeft Jelle dan weer duidelijk een streep voor. Plus: Jelle was piepjong he toen hij bij ons voor de leeuwen werd gegooid dus gaat sowieso stappen vooruit hebben gezet.

Er kan dan wel lacherig gedaan worden over de positionering van Ninove in 1ste amateur maar iemand die vorig jaar toch wel als sterkhouder werd bestempeld bij ons (Verkerken), ziet bij Rupel-Boom ook alle kleuren van de regenboog dus een waardemeter is dat niet. Vorig jaar was Ninove ongenaaktbaar in de A-reeks en Jelle had er wel een basisplaats, dus dat zegt ook wel veel. Was EA ook niet naar de A-reeks gekomen omdat het in deze reeks makkelijker ging zijn? Gewoon om maar aan te tonen dat het van veel factoren kan afhangen of het lukt of niet. En je kan toch ook niet ontkennen dat Lars, net zoals de rest van de ploeg, een minder seizoen draait globaal bekeken. Als de ploeg excelleert, is hij bij de beteren - zoals hij zelf ook aangaf in een aantal interviews - maar het omgekeerde is ook waar. Als het minder draait, is het toch ook los door de ondergrens vaak.

Grootste twijfel voor mij met deze transfer is dat je met Jari eigenlijk al de vervanger voor Lars in eigen rangen had, zij het een totaal verschillend type linksback. Nu heb je wat mij betreft twee man voor die positie met een quasi identiek profiel. Dat is beter voor het systeem want de spelwijze van uw linksback zal duidelijk zijn, ongeacht wie van de twee zal spelen en je kan met een aanvallend ingestelde linksmidden spelen (wat nog altijd de beste positie van Panneel is bijvoorbeeld). Anderzijds zal het wel makkelijker zijn voor de tegenstander om er zich op in te stellen en je zal elke week een van de twee sowieso moeten ontgoochelen want samen spelen zie ik niet echt gebeuren.

Toekomst zal het uitwijzen


Juist wat je zegt ivm Wantens, en mij lijken Geenens en De Vriendt idd ook dezelfde profielen.
Als ik in de krant lees dat ze dichtbij een akkoord zijn met 3 nieuwe spelers en nog onderhandelen met Yagan en Kakudji zal er wel iemand van Panneel,George of/en Mbaye mogen vertrekken.
Waarom ze Yagan willen houden snap ik niet, die jongen kan zeer goed voetballen maar is een half seizoen out geweest en kan geen goal maken, ook weinig tot geen assists want we scoren zo goed als niet meer sinds dat hij in de ploeg staat, natuurlijk ook omdat we Dekuyper en Mbaye missen.
Als ze dan toch de ploeg willen versterken mag er een volwaardige 1ste keeper bij.
Raar dat ze niet gaan wachten tot eind augustus met de transfers :D .


03 Apr 2023, 20:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
DT schreef:
Goh, ik vind dit geen makkelijke vergelijking: als je puur naar de aanvallende kwaliteiten van Lars kijkt, gaan we er op achteruit aangezien de zwiepers en traptechniek van Wantens echt wel bij de beteren van de reeks behoren waar enorm veel tegenstanders voor beducht waren... In het aanvalsspel is het dus onmiskenbaar een aderlating want die kwaliteit heeft Jelle niet.

Anderzijds - en dat moeten we toch ook durven benoemen - was het verdedigend bij Lars toch wel een pak minder (was ook een van de initiële redenen naar de overschakeling met de 3-5-2 bijvoorbeeld om vooral de sterktes van Lars te kunnen gebruiken en zijn verdedigende beperkingen wat te verdoezelen). Op verdedigend vlak heeft Jelle dan weer duidelijk een streep voor. Plus: Jelle was piepjong he toen hij bij ons voor de leeuwen werd gegooid dus gaat sowieso stappen vooruit hebben gezet.

Er kan dan wel lacherig gedaan worden over de positionering van Ninove in 1ste amateur maar iemand die vorig jaar toch wel als sterkhouder werd bestempeld bij ons (Verkerken), ziet bij Rupel-Boom ook alle kleuren van de regenboog dus een waardemeter is dat niet. Vorig jaar was Ninove ongenaaktbaar in de A-reeks en Jelle had er wel een basisplaats, dus dat zegt ook wel veel. Was EA ook niet naar de A-reeks gekomen omdat het in deze reeks makkelijker ging zijn? Gewoon om maar aan te tonen dat het van veel factoren kan afhangen of het lukt of niet. En je kan toch ook niet ontkennen dat Lars, net zoals de rest van de ploeg, een minder seizoen draait globaal bekeken. Als de ploeg excelleert, is hij bij de beteren - zoals hij zelf ook aangaf in een aantal interviews - maar het omgekeerde is ook waar. Als het minder draait, is het toch ook los door de ondergrens vaak.

Grootste twijfel voor mij met deze transfer is dat je met Jari eigenlijk al de vervanger voor Lars in eigen rangen had, zij het een totaal verschillend type linksback. Nu heb je wat mij betreft twee man voor die positie met een quasi identiek profiel. Dat is beter voor het systeem want de spelwijze van uw linksback zal duidelijk zijn, ongeacht wie van de twee zal spelen en je kan met een aanvallend ingestelde linksmidden spelen (wat nog altijd de beste positie van Panneel is bijvoorbeeld). Anderzijds zal het wel makkelijker zijn voor de tegenstander om er zich op in te stellen en je zal elke week een van de twee sowieso moeten ontgoochelen want samen spelen zie ik niet echt gebeuren.

Toekomst zal het uitwijzen


Juist wat je zegt ivm Wantens, en mij lijken Geenens en De Vriendt idd ook dezelfde profielen.
Als ik in de krant lees dat ze dichtbij een akkoord zijn met 3 nieuwe spelers en nog onderhandelen met Yagan en Kakudji zal er wel iemand van Panneel,George of/en Mbaye mogen vertrekken.
Waarom ze Yagan willen houden snap ik niet, die jongen kan zeer goed voetballen maar is een half seizoen out geweest en kan geen goal maken, ook weinig tot geen assists want we scoren zo goed als niet meer sinds dat hij in de ploeg staat, natuurlijk ook omdat we Dekuyper en Mbaye missen.
Als ze dan toch de ploeg willen versterken mag er een volwaardige 1ste keeper bij.
Raar dat ze niet gaan wachten tot eind augustus met de transfers :D .


Voor elk van de 3 valt in het geval van een vertrek wel iets te zeggen natuurlijk:

* Ziet George het zitten om nog een jaar in tweede amateur te voetballen in Aalst? Ik durf vermoeden dat hij op korte termijn kijkt en dat hij niet met een lange termijnplan heeft getekend bij EA afgelopen zomer.

* Wat met de blessures van Mbaye? Is toch al een tijd geleden dat die een aantal matchen na elkaar topfit heeft afgehaspeld terwijl hij verre van alle matchen heeft gespeeld dit seizoen. Wat je zegt over Yagan klopt, maar in de topperiode van de ploeg was Mbaye overigens ook niet altijd basisspeler en dat kan ook meespelen.

* Panneel is Panneel en je bent er voor of tegen. Er is blijkbaar geen middenweg voor hem als het gaat om de perceptie van supporters en ondanks veel speelgelegenheid dit seizoen, moet ik toegeven dat hij toch ook geen onuitwisbare indruk heeft nagelaten globaal bekeken (hoewel ik dat zelf heel graag anders had gezien). Feit dat hij overal en nergens werd uitgespeeld (ook door omstandigheden natuurlijk), helpt natuurlijk ook niet.

Vraag is natuurlijk altijd wat er in de plaats komt eventueel.


04 Apr 2023, 7:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Heel juist.
Die D'Hoore mogen ze zeker laten vertrekken.


04 Apr 2023, 12:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Stef De Backer van Ninove naar EA.
Heb hem nog niet zien spelen maar heeft toch ervaring bij Ninove en Dender een reeks hoger,
ook blijkbaar een leider, iets wat we toch missen in deze ploeg.
Ik veronderstel dan dat Kakudji zal vertrekken?
Op naar de volgende van Ninove….


04 Apr 2023, 21:33
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Stef De Backer van Ninove naar EA.
Heb hem nog niet zien spelen maar heeft toch ervaring bij Ninove en Dender een reeks hoger,
ook blijkbaar een leider, iets wat we toch missen in deze ploeg.
Ik veronderstel dan dat Kakudji zal vertrekken?
Op naar de volgende van Ninove….


Als hij zijn niveau van bij RC Gent haalt, is het een aanwinst. Is ook een voetballende verdediger dus zeker een verbetering ten opzichte van wat we gemiddeld in huis hebben. Ik weet niet of het voor Kakudji is of voor Burssens eerlijk gezegd, tenzij die laatste nog een lopend contract heeft.


05 Apr 2023, 7:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
razzi naar voorde appelterre


05 Apr 2023, 12:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
iendrachter schreef:
Stef De Backer van Ninove naar EA.
Heb hem nog niet zien spelen maar heeft toch ervaring bij Ninove en Dender een reeks hoger,
ook blijkbaar een leider, iets wat we toch missen in deze ploeg.
Ik veronderstel dan dat Kakudji zal vertrekken?
Op naar de volgende van Ninove….


Als hij zijn niveau van bij RC Gent haalt, is het een aanwinst. Is ook een voetballende verdediger dus zeker een verbetering ten opzichte van wat we gemiddeld in huis hebben. Ik weet niet of het voor Kakudji is of voor Burssens eerlijk gezegd, tenzij die laatste nog een lopend contract heeft.

Burssens ligt nog onder contract tot 2024 met optie Rijckaert ook.
Zal toch kakudji houden en een van de twee laten vertrekken omdat ze toch heel blessure gevoelig zijn vind ik.
Stef De Backer goede aanwinst


05 Apr 2023, 13:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Contract tot 2023:
Kakudji
Yaghan
D'Hoore
Mbaye
Panneel
George

Contract tot 2021:
Swinnen

F Geenens
J Geenens
De Backer
Rijckaert
Burssens
De Vriendt

Fabris
De Coninckl
Van den Eynde
Belesi

De Kuyper

Dus nog nodig:
1 keeper
2 MV'c
2 à 3 aanvallers


05 Apr 2023, 15:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 458 459 460 461 462 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 72 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst