Transfers volgend seizoen - Pagina 423 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 421 422 423 424 425 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Heb hem in een oefenwedstrijd londerzeel tegen tubize alleszins een goeie wedstrijd zien spelen. Infiltreert graag. Toen rechtervleugelback. Een van de betere bij londerzeel. Maar let op: wel in die ene oefenmatch. Ik vond hem een type wantens. Niet te beroerd ook om wat harder te spelen.


08 Mar 2021, 9:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Heb hem in een oefenwedstrijd londerzeel tegen tubize alleszins een goeie wedstrijd zien spelen. Infiltreert graag. Toen rechtervleugelback. Een van de betere bij londerzeel. Maar let op: wel in die ene oefenmatch. Ik vond hem een type wantens. Niet te beroerd ook om wat harder te spelen.


Vergelijking met Wantens klopt zeker want heeft soortgelijke stijl en qua bouw ook vergelijkbaar. Net zoals bij Lars zal hij het beste renderen in een 3-5-2 wegens verdedigend niet altijd secuur terwijl hij ook geen typische flankaanvaller is...

Zat in de jeugd bij AA Gent en viel toen ook op, maar koos ervoor om bij Dender aan de slag te gaan (in eerste instantie als back-up voor Hias op rechtsback). Kan inderdaad beide flanken aan en lijkt me dus ofwel ingehaald voor de rechtsmidden in een 3-5-2 of zuiver als doublure voor zowel Falko als Lars.

Is wel een type dat de Eendracht-supporters graag gaan zien qua stijl en drang naar voor maar dient wel gezegd dat hij tot hiertoe nooit echt onbetwist basisspeler is geweest bij noch Dender, noch Londerzeel (heel onregelmatige vormcurve en durft er wel eens onbezonnen/onbesuisd invliegen met alle gevolgen vandien)...


08 Mar 2021, 10:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
De 23-jarige Dries Caignau verdedigt volgend seizoen de kleuren van Eendracht Aalst, en tekende ook een optie op een bijkomend jaar. De snelle en tweevoetige flankspeler, die zowel een verdedigende als een aanvallende positie kan innemen, komt over van reeksgenoot SK Londerzeel.

Voila onze 9 kernspeler is er.
Volgens het artikel op de clubwebsite kan hij links als rechts opgesteld worden, zowel aanvallend als verdedigend.Als flankspeler vermoed ik dus.
Kan er iemand iets meer vertellen over deze aanwinst?


Kwam over van FC Dender en hebben hem laten vertrekken naar Londerzeel, lijkt mij momenteel te zwaar als ik op de foto mag afgaan of dit de aankopen zijn om een rol van betekenis te spelen zal de toekomst uitwijzen. Hopelijk komt er toch nog wat kwaliteit bij we missen zeker een patron op het middenveld en een killer in de voorlinie.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Mar 2021, 10:38
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Davy schreef:
Heb hem in een oefenwedstrijd londerzeel tegen tubize alleszins een goeie wedstrijd zien spelen. Infiltreert graag. Toen rechtervleugelback. Een van de betere bij londerzeel. Maar let op: wel in die ene oefenmatch. Ik vond hem een type wantens. Niet te beroerd ook om wat harder te spelen.


Vergelijking met Wantens klopt zeker want heeft soortgelijke stijl en qua bouw ook vergelijkbaar. Net zoals bij Lars zal hij het beste renderen in een 3-5-2 wegens verdedigend niet altijd secuur terwijl hij ook geen typische flankaanvaller is...

Zat in de jeugd bij AA Gent en viel toen ook op, maar koos ervoor om bij Dender aan de slag te gaan (in eerste instantie als back-up voor Hias op rechtsback). Kan inderdaad beide flanken aan en lijkt me dus ofwel ingehaald voor de rechtsmidden in een 3-5-2 of zuiver als doublure voor zowel Falko als Lars.

Is wel een type dat de Eendracht-supporters graag gaan zien qua stijl en drang naar voor maar dient wel gezegd dat hij tot hiertoe nooit echt onbetwist basisspeler is geweest bij noch Dender, noch Londerzeel (heel onregelmatige vormcurve en durft er wel eens onbezonnen/onbesuisd invliegen met alle gevolgen vandien)...


het betere Pannini werk :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mar 2021, 10:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
een nieuwe jan mertens allez.... :)


08 Mar 2021, 12:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
een nieuwe jan mertens allez.... :)


Mor wel veel rapper...


08 Mar 2021, 12:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Mor wel veel rapper...


Een nieuwe De Castro dan? :)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


08 Mar 2021, 12:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
anathema76 schreef:
DT schreef:
Mor wel veel rapper...


Een nieuwe De Castro dan? :)

Mor ni zo zot :lol:


08 Mar 2021, 14:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het lijkt mij alleszins een profiel dat we konden gebruiken.
Na het vertrek van Mitu ontbrak het toch wel aan pure flankspelers vind ik.


09 Mar 2021, 11:28
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het contract van Ignazio zal niet verlengd worden.


10 Mar 2021, 23:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Raszi en Jari Devriendt hebben hun contract verleng, zo komen we tot volgende kern:

Kernspelers 12

Doelmannen 0

Verdedigers 6
Lars Wantens 2023
Steve Rijckaert 2022
Falco Geenens 2022
Andreas Burssens 2022
Jari De Vriendt 2022
Yassine Razzi 2022


Middenvelders 5
Arne Van den Eynde 2023
Samuel Fabris 2022
Miguel Cobos Copado 2022
Jike De Coninck 2023
Dries Caigneau 2022


Aanvallers 1
Mitch Dekuyper 2022


11 Mar 2021, 7:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Na jilke en arne nu ook nog razzi de volgende bankzitter die 2 jaar langer blijft .

Wij krijgen veel en gemakkelijk doelpunten tegen ,maar 6 van de 7 verdedigers blijven , de carl ligt al met 1 been buiten en hij weet het nog niet .


11 Mar 2021, 9:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Fabris zie ik ook nog vertrekken als er geen degelijke vervangers komen zijn we rijp voor de slachtbank.
Hoe belachelijk kom je over als je via de pers de supporters wijsmaakt dat het nog altijd de ambitie is om hogerop te spelen terwijl je het geld niet hebt om een degelijke speler aan te kopen.
Verdomme wanneer kunnen we nog eens met zen allen met veel goesting en ambitie aan een nieuw seizoen beginnen, nu wacht ons waarschijnlijk weer degradatievoetbal.
Ga dan in 1ste provinciale spelen dan is het nog tegen streekploegen en hoeven die verre verplaatsingen niet meer triestige gang van zaken in ieder geval.
Hopelijk heb ik het verkeerd voor maar ik vrees er voor. :( :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Mar 2021, 12:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
Na jilke en arne nu ook nog razzi de volgende bankzitter die 2 jaar langer blijft .

Wij krijgen veel en gemakkelijk doelpunten tegen ,maar 6 van de 7 verdedigers blijven , de carl ligt al met 1 been buiten en hij weet het nog niet .


Blijkbaar hebben ze niets geleerd uit de voorbije rampseizoenen. :stom:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Mar 2021, 12:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Het contract van Ignazio zal niet verlengd worden.

Ben er nochtans zeker van,met 2 goeie flanken die nen bal voor de goal kunnen brengen stamt hij er 20 in
Werd volledig verkeerd opgesteld door BVR
Der zal serieus nog wat kwaliteit moeten bijkomen willen we meedoen voor de prijzen


11 Mar 2021, 18:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 421 422 423 424 425 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst