Transfers volgend seizoen - Pagina 339 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 337 338 339 340 341 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Dat Lievens hier in zijn vorige verblijf zwaar door de mand viel op rechtsback zal niemand ontkennen. Centraal in de verdediging is hij toch wel een goede speler! Hij speelde bij Deinze alles de jaren dat hij er speelde. Hij heeft vooral pech dat hij in de elf van LaLouviere stond zeker?
Ik snap echt niet waarom hij hier zo afgekraakt moet worden.
Niemand is blijkbaar goed genoeg om bij Aalst te spelen!


Ik denk dat de kritiek vooral komt door het profiel van Matthias en het feit dat we met Van Hoevelen en Mertens eigenlijk al soortgelijke spelers hebben. In positie en man op man is er op Lievens niks aan te merken en in de lucht brengt hij meer dan eerdergenoemden, maar velen hadden graag een uitvoetballende, wendbare CV gezien als aanvulling bij het beschikbare spelersmateriaal. Voor mij is Lievens iets te veel van wat we al hadden, met zowel zijn sterktes maar ook dezelfde zwaktes (geen oplossingen aan de bal zodra de middenlijn in zicht komt, geen Usain Bolt, vrij statisch, moeite met kleine, vinnige spitsen, geen leider/communicator)...

Speelde idd alles bij Deinze, maar dat kwam dan wel omdat hij naast een voetballende verdediger (De Greef) stond en elke bal eigenlijk mocht inleveren als het over de opbouw ging. Dat type verdediger die ook nog een beetje allround is, zie ik vooralsnog niet in onze kern en dat is toch wel een manco vind ik persoonlijk.

Gezien zijn profiel lijkt hij ingehaald als een mogelijke concurrent van 1 van de voorgaande spelers, eerder dan als een extra troef en dan kan je u afvragen waarom ze dan vorige winter Van Hoevelen voor 1,5 jaar vastlegden. Als het doel is om met Verstraeten als voetballende CV te starten - wat er ook nog niet echt is uitgekomen in zijn periode bij ons - , heb je bovendien al twee man op overschot voor die positie en zit je met Mertens als enige linksvoetige (ervan uitgaand dat Ridwan alsnog vertrekt en we een tweevoetig centraal duo willen vanachter). Dan snap ik wel de kritiek waarom er niet verder werd gezocht naar meer polyvalente profielen in de markt die op zijn minst hetzelfde zouden moeten kunnen brengen op die positie en bovendien ook minder kwaliteit verliezen op andere posities zoals verdedigende mid of back (ik denk maar aan De Schutter, Dujardin).

Anderzijds kan het een nieuwe De Neve worden die ook tegen flink wat vooroordelen moest opboksen. Op dat moment (na de verlenging van Diarra, Marmitte, De Koker en De Coninck en het eerder aantrekken van Ntika) was ook dat immers een rare transfer...


18 Jul 2018, 10:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Wat gaat Pattaboem nu weer uit zijn botten slaan om dit allemaal te vergoeilijken?? Een jeugdbestuur is niet nodig, misschien..., groeipijnen? vallen en opstaan? misverstanden in de toonaard van de communicatie? niet beschaafd genoeg geweest?

Wie zal het zeggen, wie zal het zeggen...

En ondertussen blinkt onze 'door de bobo's zelf gebombardeerde supportsverantwoordelijke', uit in de enorme stilte: struisvogelpolitiek,mja, diens brood men eet, diens woord men spreekt nietwaar....

---
Natuurlijk is een goed jeugdbestuur nodig.
Gewoon afwachten, en geen voorbarige kritiek...Alles kan steeds beter.
Er geen enkele huishouden waar het nooit eens dondert...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Jul 2018, 13:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Schutter zou ik echt graag zien terugkeren. Maar ik vermoed dat ze eerder een aanvallendere mid zoeken. Maar De Schutter op VM en Sterckx meer aanvallend moet volgens mij ook kunnen. En dan heb je meteen een backup voor Heymans, want door zijn polyvalentieis Niels op vele plaatsen inzetbaar


19 Jul 2018, 13:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
De Schutter zou ik echt graag zien terugkeren. Maar ik vermoed dat ze eerder een aanvallendere mid zoeken. Maar De Schutter op VM en Sterckx meer aanvallend moet volgens mij ook kunnen. En dan heb je meteen een backup voor Heymans, want door zijn polyvalentieis Niels op vele plaatsen inzetbaar


Is De Schutter eigenlijk een optie of is dat gewoon wishful thinking hier op het forum?


19 Jul 2018, 17:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
AlostanA schreef:
Smetje schreef:
De Schutter zou ik echt graag zien terugkeren. Maar ik vermoed dat ze eerder een aanvallendere mid zoeken. Maar De Schutter op VM en Sterckx meer aanvallend moet volgens mij ook kunnen. En dan heb je meteen een backup voor Heymans, want door zijn polyvalentieis Niels op vele plaatsen inzetbaar


Is De Schutter eigenlijk een optie of is dat gewoon wishful thinking hier op het forum?


Geen idee. Maar zit zonder club en is iemand die den Iendracht in zijn hart draagt en nog regelmatig komt kijken. Is dus altijd het bekijken waard. K heb altijd het gevoel gehad dat die ooit nog wil terugkeren


19 Jul 2018, 18:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
AlostanA schreef:
Smetje schreef:
De Schutter zou ik echt graag zien terugkeren. Maar ik vermoed dat ze eerder een aanvallendere mid zoeken. Maar De Schutter op VM en Sterckx meer aanvallend moet volgens mij ook kunnen. En dan heb je meteen een backup voor Heymans, want door zijn polyvalentieis Niels op vele plaatsen inzetbaar


Is De Schutter eigenlijk een optie of is dat gewoon wishful thinking hier op het forum?


Geen idee. Maar zit zonder club en is iemand die den Iendracht in zijn hart draagt en nog regelmatig komt kijken. Is dus altijd het bekijken waard. K heb altijd het gevoel gehad dat die ooit nog wil terugkeren

---
Men laat niet in de kaarten kijken tijdens het transfertseizoen, hetgeen enigszins normaal is.
Ik heb het gevoel dat er nog iemand degelijks bij komt.
Gewoon vertrouwen hebben in wat financieel mogelijk is. De laatste 2 jaar waren toch geen slecht transfertbeleid, met beperkte middelen.
Dat we over geen gigantisch budget beschikken, weet iedereen...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Jul 2018, 18:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Smetje schreef:
AlostanA schreef:

Is De Schutter eigenlijk een optie of is dat gewoon wishful thinking hier op het forum?


Geen idee. Maar zit zonder club en is iemand die den Iendracht in zijn hart draagt en nog regelmatig komt kijken. Is dus altijd het bekijken waard. K heb altijd het gevoel gehad dat die ooit nog wil terugkeren

---
Men laat niet in de kaarten kijken tijdens het transfertseizoen, hetgeen enigszins normaal is.
Ik heb het gevoel dat er nog iemand degelijks bij komt.
Gewoon vertrouwen hebben in wat financieel mogelijk is. De laatste 2 jaar waren toch geen slecht transfertbeleid, met beperkte middelen.
Dat we over geen gigantisch budget beschikken, weet iedereen...


Na al de ontslagen van de laatste weken en de verkoop van ridwan en Wannes,zou het triestig zijn dat er niets meer gaat bijkomen.
Dan heeft PVDP vorig seizoen zo slecht nog niet gewerkt :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Jul 2018, 19:15
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37
Berichten: 109
Leeftijd: 37
Locatie: Kerksken
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Schutter zou een maand of 2 geleden komen praten zijn maar geloofde niet in de visie van het bestuur.

_________________
Iendracht 4-ever!!!


20 Jul 2018, 13:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tijs schreef:
De Schutter zou een maand of 2 geleden komen praten zijn maar geloofde niet in de visie van het bestuur.


Slimme kerel

_________________
OB17


23 Jul 2018, 10:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
De Bauw voor 2 jaar getekend, vraag me af op welke basis die een contract krijgt?
Heeft in geen enkele oefenmatch overtuigd en werd ook geen enkele keer op verdedigende mid uitgespeeld,
zal toch eerder een versterking in de breedte zijn mag ik hopen?
Met Geenens,De Man, Lusala zijn 3 flanken vertrokken en nog geen enkele nieuwkomer voor die positie, alleen Heymans kan op linksback spelen en is nu al geblesseerd.
En Ponnet die zich elke oefenmatch laten zien heeft krijgt dan geen contract of wat?
Kwaliteit boven kwantiteit was er gezegd zeker?

--
Toch wél minstens één positief punt :
De Bauw, is nen "rasechten" ajoin...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


30 Jul 2018, 10:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3868
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
iendrachter schreef:
De Bauw voor 2 jaar getekend, vraag me af op welke basis die een contract krijgt?
Heeft in geen enkele oefenmatch overtuigd en werd ook geen enkele keer op verdedigende mid uitgespeeld,
zal toch eerder een versterking in de breedte zijn mag ik hopen?
Met Geenens,De Man, Lusala zijn 3 flanken vertrokken en nog geen enkele nieuwkomer voor die positie, alleen Heymans kan op linksback spelen en is nu al geblesseerd.
En Ponnet die zich elke oefenmatch laten zien heeft krijgt dan geen contract of wat?
Kwaliteit boven kwantiteit was er gezegd zeker?

--
Toch wél minstens één positief punt :
De Bauw, is nen "rasechten" ajoin...


En de papa is een goeie vriend van PLJ. ;)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


30 Jul 2018, 10:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
[quote="iendrachter"]De Bauw voor 2 jaar getekend, vraag me af op welke basis die een contract krijgt?
Heeft in geen enkele oefenmatch overtuigd en werd ook geen enkele keer op verdedigende mid uitgespeeld,
zal toch eerder een versterking in de breedte zijn mag ik hopen?
Met Geenens,De Man, Lusala zijn 3 flanken vertrokken en nog geen enkele nieuwkomer voor die positie, alleen Heymans kan op linksback spelen en is nu al geblesseerd.
En Ponnet die zich elke oefenmatch laten zien heeft krijgt dan geen contract of wat?
Kwaliteit boven kwantiteit was er gezegd zeker?[/
quote]

Ondanks al het goede dat ik hoor over Ponnet blijven ze maar afwachten om hem een contract aan te bieden, achteraf gaat het kot te klein zijn als hij door hun getreuzel eerstdaags hier wat verder tekent.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Jul 2018, 11:00
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51
Berichten: 140
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De manager van Ponnet is Gunter Thiebaut en dat is een heel moeilijke mens.


30 Jul 2018, 13:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2936
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zo kennen we er nog :D


30 Jul 2018, 14:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hans007 schreef:
De manager van Ponnet is Gunter Thiebaut en dat is een heel moeilijke mens.


Heymans en De Rock zitten ook bij Thiebaut toch en daar heeft hij toch mooie zaken kunnen doen, idem met Van Tricht. Toen ging het wel en nu met een belofte van WB zou het moeilijker liggen. Lijkt me sterk. Feit is wel dat er weer verschillende uitspraken worden gedaan over wie nog komt. Met De Schutter zou nog gesproken worden, linkerflank en spelverdeler zouden gezocht worden, die laatste zou komen als Bahnou vertrekt en uiteindelijk leggen we... een verdedigende mid vast... Hopelijk valt het wat mee met Jonas of we kunnen weer bij de Players4contract gaan neuzen, tenzij er bij WB nog een linkerflank zit (a neen, die zit bij Dender nu)...

Itt anderen ben ik nog voorzichtig over onze sterkte en vooruitgang. Het was nu ook niet dat OHL hier met hun typeploeg stond.


30 Jul 2018, 15:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 337 338 339 340 341 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flosjken en 138 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst