Transfers volgend seizoen - Pagina 448 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 446 447 448 449 450 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Boom 4-ever schreef:
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.


Athletisch, technisch vaardigheden, snel in de eerste meters, en scorend vermogen. Hebben er het vooral op Tongeren heel moeilijk mee gehad. Scoorde toen ook in de rug van verkerken dacht ik als ik me goed herinner na een tegenaanval.
Ik zag hem maar twee keer bezig en op basis daarvan denk ik dat hij vooral rendeert bij omschakeling (voor de ietwat ouderen zoals ik op de counter).


Thanks! Ik hoop dat we mooi in de linkerkolom kunnen meedraaien maar toch ook dat jullie zich nog serieus kunnen versterken. We zien jullie toch liever in onze reeks, tenminste een club met wat volk en nog iets of wat stadion! Spijtig van jullie staantribune want dat klein kantinneke onder het bezoekersvak was legendarisch :drank:


15 Jun 2022, 19:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Boom 4-ever schreef:
Davy schreef:
Boom 4-ever schreef:
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.


Athletisch, technisch vaardigheden, snel in de eerste meters, en scorend vermogen. Hebben er het vooral op Tongeren heel moeilijk mee gehad. Scoorde toen ook in de rug van verkerken dacht ik als ik me goed herinner na een tegenaanval.
Ik zag hem maar twee keer bezig en op basis daarvan denk ik dat hij vooral rendeert bij omschakeling (voor de ietwat ouderen zoals ik op de counter).


Thanks! Ik hoop dat we mooi in de linkerkolom kunnen meedraaien maar toch ook dat jullie zich nog serieus kunnen versterken. We zien jullie toch liever in onze reeks, tenminste een club met wat volk en nog iets of wat stadion! Spijtig van jullie staantribune want dat klein kantinneke onder het bezoekersvak was legendarisch :drank:


Bedankt maar tegen dat wij ooit nog eens in hogere regionen geraakt, staat er al lang gras op onzen buik, vrees ik. En al zeker met dit bestuur met mooie dure praatjes en moeilijke woorden en luchtkastelen maar vooral met een platte geldbuidel


15 Jun 2022, 20:44
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wat wij nodig hebben om ooit weer hogerop te geraken is een heel nieuw bestuur met ambitie en ervaring in de voetbalwereld. Dat of PLJ die zich laat bijstaan op verschillende vlakken maar we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren. Ook een overname is gezien de schulden op dit niveau een verre droom.

Rest ons eigenlijk alleen nog op de fles te gaan …

@ boom4ever; succes ginder, we geven wel een seintje als we afkomen :lol:


16 Jun 2022, 6:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2946
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Davy schreef:
Boom 4-ever schreef:
Rupel Boom versterkt zich met Seongheon (Sonny) Baik, een spits van 23 jaar die vorig seizoen 19 doelpunten maakte toen hij uitkwam voor Tongeren. Sonny ondertekende een contract voor twee seizoenen.


Athletisch, technisch vaardigheden, snel in de eerste meters, en scorend vermogen. Hebben er het vooral op Tongeren heel moeilijk mee gehad. Scoorde toen ook in de rug van verkerken dacht ik als ik me goed herinner na een tegenaanval.
Ik zag hem maar twee keer bezig en op basis daarvan denk ik dat hij vooral rendeert bij omschakeling (voor de ietwat ouderen zoals ik op de counter).


Maakte in de wedstrijd in het PC-stadion ook de (knappe) gelijkmaker een paar minuten voor affluiten...


Moet wel gezegd dat hij daar moederziel alleen stond, een dekkingsfout om U tegen te zeggen. Hij had nog alle tijd om zijn schoenveters te knopen, haar goed te leggen en ne selfie te trekken alvorens hem binnen te trappen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Jun 2022, 12:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Neutralboy schreef:
Eendracht Aalst had enkel een aankoopoptie op Brice, als die niet gelicht wordt doet de speler wat hij wil toch?
Ook Ryckaert heeft niets gehoord om contract te verlengen.

Seth De Witte zoekt nog een club, vorig seizoen nog 2 maal bezig gezien bij Lokeren en trok nog goed zijn plan.
Een ervaren speler centraal achteraan die de boel wat corrigeert zou zeker niet slecht zijn.


16 Jun 2022, 19:31
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Neutralboy schreef:
Eendracht Aalst had enkel een aankoopoptie op Brice, als die niet gelicht wordt doet de speler wat hij wil toch?
Ook Ryckaert heeft niets gehoord om contract te verlengen.

Seth De Witte zoekt nog een club, vorig seizoen nog 2 maal bezig gezien bij Lokeren en trok nog goed zijn plan.
Een ervaren speler centraal achteraan die de boel wat corrigeert zou zeker niet slecht zijn.


Toch dienen dikke nek niet zeker!?


16 Jun 2022, 20:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ryckaert en De Vriendt hebben bijgetekend.
Victor Swinnen wordt de nieuwe keeper.


16 Jun 2022, 21:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Onze transfers zijn er tot nu toe weer boenk op, een nr 10 die juist een zware blessure gehad heeft en nooit scoort en een keeper van 21 jaar zonder ervaring in een 1ste elftal.
We hebben ze zogezegd weer weggehaald bij hun club maar hun contract liep gewoon af….
2 zeer risicovolle transfers voor een ploeg die voor promotie wil spelen.
Er was een degelijke basis vorig jaar die mits 4 a 5 echte versterkingen dit zeker kon.
Als je dan de versterkingen bij Lokeren ziet :crazy: .


16 Jun 2022, 22:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Victor Swinnen, geboren in Lasne is 21 jaar en 1,88 m
Speelde voor Ganshoren en ging dan naar Anderlecht tot 2021.
Vorig seizoen speelde hij bij Union als beloftenkeeper, einde contract op 30/6/2022


17 Jun 2022, 6:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Die jongens hebben nog geen minuut gespeeld en ze zijn weeral niet goed genoeg.
Die keeper is een jonge gast en ik vind dat ook een risico maar kan evengoed enorm meevallen ook he. Aan ons om hem het vertrouwen te geven en aan hem om te bewijzen dat hij het waard is.
En ja, op papier lijken de transfers van Temse indrukwekkend maar dat was vorig jaar ook zo en ze staan er ook geen stap mee verder. Grote namen zijn geen garantie op succes.


17 Jun 2022, 7:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Die jongens hebben nog geen minuut gespeeld en ze zijn weeral niet goed genoeg.
Die keeper is een jonge gast en ik vind dat ook een risico maar kan evengoed enorm meevallen ook he. Aan ons om hem het vertrouwen te geven en aan hem om te bewijzen dat hij het waard is.
En ja, op papier lijken de transfers van Temse indrukwekkend maar dat was vorig jaar ook zo en ze staan er ook geen stap mee verder. Grote namen zijn geen garantie op succes.


Akkoord zwawi en elke transfer is altijd een risico. Maar je kan uw risico wel beperken of nodeloos verhogen. Zonder afbreuk te doen aan de intrinsieke kwaliteiten die we nog niet kennen (buiten onze keepertrainer dan), is het de vraag of het een cadeau is voor de speler zelf om hem meteen naar voor te schuiven als de man die Gilles even gaat moeten vervangen. Hij geeft zelf aan dat hij voor het eerst de stap naar het "mannenvoetbal" gaat zetten en gaat die stiel dan nog eens leren bij een ploeg die niks voor niks in zwart/wit speelt...

Naar het creëeren van verwachtingen en het leggen van druk is dat niet min en dan ben je toch beter af om die druk als club wat weg te houden. Bovendien vind ik dit maar een eigenaardig signaal naar Beerens toe bijvoorbeeld en dat betekent dan ook dat Zeb weg is zeker?

Geen probleem om jonge wolven aan te trekken, maar enige adelbrieven of op zijn minst iemand die op zijn twee benen kan staan bij de start van de voorbereiding had de druk wel kunnen kanaliseren... On topic: was inderdaad doelman bij Union van de beloften maar was dus "maar" de vijfde keeper. In de A-kern zaten er trouwens nog twee doelmannen van zijn jaar die zelfs later op het jaar zijn geboren ... Again, cijfers zeggen niet alles natuurlijk, maar ik had hem dan toch voorzichtiger gebracht...


17 Jun 2022, 9:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
zwawi schreef:
Die jongens hebben nog geen minuut gespeeld en ze zijn weeral niet goed genoeg.
Die keeper is een jonge gast en ik vind dat ook een risico maar kan evengoed enorm meevallen ook he. Aan ons om hem het vertrouwen te geven en aan hem om te bewijzen dat hij het waard is.
En ja, op papier lijken de transfers van Temse indrukwekkend maar dat was vorig jaar ook zo en ze staan er ook geen stap mee verder. Grote namen zijn geen garantie op succes.


Akkoord zwawi en elke transfer is altijd een risico. Maar je kan uw risico wel beperken of nodeloos verhogen. Zonder afbreuk te doen aan de intrinsieke kwaliteiten die we nog niet kennen (buiten onze keepertrainer dan), is het de vraag of het een cadeau is voor de speler zelf om hem meteen naar voor te schuiven als de man die Gilles even gaat moeten vervangen. Hij geeft zelf aan dat hij voor het eerst de stap naar het "mannenvoetbal" gaat zetten en gaat die stiel dan nog eens leren bij een ploeg die niks voor niks in zwart/wit speelt...

Naar het creëeren van verwachtingen en het leggen van druk is dat niet min en dan ben je toch beter af om die druk als club wat weg te houden. Bovendien vind ik dit maar een eigenaardig signaal naar Beerens toe bijvoorbeeld en dat betekent dan ook dat Zeb weg is zeker?

Geen probleem om jonge wolven aan te trekken, maar enige adelbrieven of op zijn minst iemand die op zijn twee benen kan staan bij de start van de voorbereiding had de druk wel kunnen kanaliseren... On topic: was inderdaad doelman bij Union van de beloften maar was dus "maar" de vijfde keeper. In de A-kern zaten er trouwens nog twee doelmannen van zijn jaar die zelfs later op het jaar zijn geboren ... Again, cijfers zeggen niet alles natuurlijk, maar ik had hem dan toch voorzichtiger gebracht...

Zal weeral de goedkoopste optie zijn geweest zeker ,maar of de beste zal moeten blijken.
Ne jonge gast zonder ervaring in een eerste ploeg zomaar direct tot eerste keeper bombarderen lijkt me toch niet evident.
En ja dat kan meevallen,maar hiermee nemen ze toch een groot risico met een verdediging die al niet uitblonk in vertrouwen.
Nu nog ergens een belofte vinden om Verkerken te vervangen en de transfers zullen er weer op zitten.
Ik zie niet in hoe we ooit uit 2e amateur gaan geraken.


17 Jun 2022, 10:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
DT schreef:
zwawi schreef:
Die jongens hebben nog geen minuut gespeeld en ze zijn weeral niet goed genoeg.
Die keeper is een jonge gast en ik vind dat ook een risico maar kan evengoed enorm meevallen ook he. Aan ons om hem het vertrouwen te geven en aan hem om te bewijzen dat hij het waard is.
En ja, op papier lijken de transfers van Temse indrukwekkend maar dat was vorig jaar ook zo en ze staan er ook geen stap mee verder. Grote namen zijn geen garantie op succes.


Akkoord zwawi en elke transfer is altijd een risico. Maar je kan uw risico wel beperken of nodeloos verhogen. Zonder afbreuk te doen aan de intrinsieke kwaliteiten die we nog niet kennen (buiten onze keepertrainer dan), is het de vraag of het een cadeau is voor de speler zelf om hem meteen naar voor te schuiven als de man die Gilles even gaat moeten vervangen. Hij geeft zelf aan dat hij voor het eerst de stap naar het "mannenvoetbal" gaat zetten en gaat die stiel dan nog eens leren bij een ploeg die niks voor niks in zwart/wit speelt...

Naar het creëeren van verwachtingen en het leggen van druk is dat niet min en dan ben je toch beter af om die druk als club wat weg te houden. Bovendien vind ik dit maar een eigenaardig signaal naar Beerens toe bijvoorbeeld en dat betekent dan ook dat Zeb weg is zeker?

Geen probleem om jonge wolven aan te trekken, maar enige adelbrieven of op zijn minst iemand die op zijn twee benen kan staan bij de start van de voorbereiding had de druk wel kunnen kanaliseren... On topic: was inderdaad doelman bij Union van de beloften maar was dus "maar" de vijfde keeper. In de A-kern zaten er trouwens nog twee doelmannen van zijn jaar die zelfs later op het jaar zijn geboren ... Again, cijfers zeggen niet alles natuurlijk, maar ik had hem dan toch voorzichtiger gebracht...

Zal weeral de goedkoopste optie zijn geweest zeker ,maar of de beste zal moeten blijken.
Ne jonge gast zonder ervaring in een eerste ploeg zomaar direct tot eerste keeper bombarderen lijkt me toch niet evident.
En ja dat kan meevallen,maar hiermee nemen ze toch een groot risico met een verdediging die al niet uitblonk in vertrouwen.
Nu nog ergens een belofte vinden om Verkerken te vervangen en de transfers zullen er weer op zitten.
Ik zie niet in hoe we ooit uit 2e amateur gaan geraken.


Inderdaad. Het is echt niet de bedoeling om alles af te breken he, nog voor er een bal getrapt is, maar het is toch wel duidelijk dat de eerste prioriteit van het bestuur is dat het allemaal niks mag kosten. En zoals DT zegt: op deze manier direct geweldige druk op een 21jarige keeper die enkel nog maar voor eigen familie heeft geshot.

Ik mis achteraan trouwens een speler met ervaring, enen die kan aansturen, type van hoevelen. Ne rustbrenger, ne leider. Alleen weet je dat ons bestuur liever ergens nen 20 jarige gaat halen uit ergens een beloftenploeg. Ofwel enen die al jaren in de lappenmand ligt. Allemaal omwille van de kostprijs.

Laat ons nog wat verder kroefelen met deze kern. En kansen blijven geven, elk seizoen opnieuw. Er zou versterkt worden, ik heb dat totaal nog niet gezien .

Ze hebben spelers hun contract verlengd bij wie het financieel kon, zonder naar de kwaliteit te kijken, want dan liet je er gerust wel enkele van gaan. Wij zijn daarnaast niet in staat om nog maar ene speler binne te halen uit onze eigen reeks van wie iedereen zegt: ja dat is enen die echt direct een meerwaarde kan zijn. Niet enen. Soit de andere ploegen zijn klaar met hun huiswerk. Wij zullen de kruimels wel oprapen, zoals de laatste 4 jaar


17 Jun 2022, 10:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Die jongens hebben nog geen minuut gespeeld en ze zijn weeral niet goed genoeg.
Die keeper is een jonge gast en ik vind dat ook een risico maar kan evengoed enorm meevallen ook he. Aan ons om hem het vertrouwen te geven en aan hem om te bewijzen dat hij het waard is.
En ja, op papier lijken de transfers van Temse indrukwekkend maar dat was vorig jaar ook zo en ze staan er ook geen stap mee verder. Grote namen zijn geen garantie op succes.


Niet goed genoeg dat is af te wachten, maar het is altijd wel iets als ze een transfer doen.
Die Yagan was zeker een goede voetballer maar heeft na zijn blessure in februari niets meer gespeeld in competitie, we zochten een vervanger voor Copado en een spits die de goal weet staat maar die Yagan is geen van beiden.
Onze keeper zal zeker wel talent hebben maar heeft niks van ervaring en wordt hier direct voor de leeuwen gesmeten als vervanger van Lentz terwijl er ook nog Van Gerven en Beerens zijn die moeten wijken voor iemand die nog minder ervaring als hun heeft, niet echt logisch toch?


17 Jun 2022, 12:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Die jongens hebben nog geen minuut gespeeld en ze zijn weeral niet goed genoeg.
Die keeper is een jonge gast en ik vind dat ook een risico maar kan evengoed enorm meevallen ook he. Aan ons om hem het vertrouwen te geven en aan hem om te bewijzen dat hij het waard is.
En ja, op papier lijken de transfers van Temse indrukwekkend maar dat was vorig jaar ook zo en ze staan er ook geen stap mee verder. Grote namen zijn geen garantie op succes.


Niet goed genoeg dat is af te wachten, maar het is altijd wel iets als ze een transfer doen.
Die Yagan was zeker een goede voetballer maar heeft na zijn blessure in februari niets meer gespeeld in competitie, we zochten een vervanger voor Copado en een spits die de goal weet staat maar die Yagan is geen van beiden.
Onze keeper zal zeker wel talent hebben maar heeft niks van ervaring en wordt hier direct voor de leeuwen gesmeten als vervanger van Lentz terwijl er ook nog Van Gerven en Beerens zijn die moeten wijken voor iemand die nog minder ervaring als hun heeft, niet echt logisch toch?


Van Gerven sowieso niet goed genoeg om onze eerste keeper te zijn. Hadden die nooit mogen terughalen


17 Jun 2022, 15:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 446 447 448 449 450 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst