Transfers volgend seizoen - Pagina 424 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 422 423 424 425 426 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Jean schreef:
Het contract van Ignazio zal niet verlengd worden.

Ben er nochtans zeker van,met 2 goeie flanken die nen bal voor de goal kunnen brengen stamt hij er 20 in
Werd volledig verkeerd opgesteld door BVR
Der zal serieus nog wat kwaliteit moeten bijkomen willen we meedoen voor de prijzen


Cocchiere lijkt me t gevaarlijkst als je er als ploeg in slaagt veel in de zestien of rond de zestien te komen of alleszins met veel pressing te spelen. Afwerken kan hij als de beste, maar dat is het ook Met BVR had je soms matchen waarin je amper twee of drie kansen of halve kansen had. En vaak waren dat blinde lange wanhoopsballen hoog over het beperkte werkterrein van de neve. Jongens wat was me dat een kuttrainer.

Razzi zijn contractverlenging had voor mij zeker niet gemoeten. Vaak slordig of onbesuisd. Een paar goeie matchen maar veel te weinig. Kan zelf ook amper iets forceren.

Ja... van die laatste nieuwsberichten over de transfers word ik nu ni direct wild enthousiast, nu niet dat ik dit niet zag aankomen.

Zwakke voorzitter zwak beleid, allez geen beleid eigenlijk. Einzelganger die het hier definitief naar de kloten aan t helpen is.


11 Mar 2021, 19:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Allesweter schreef:
Jean schreef:
Het contract van Ignazio zal niet verlengd worden.

Ben er nochtans zeker van,met 2 goeie flanken die nen bal voor de goal kunnen brengen stamt hij er 20 in
Werd volledig verkeerd opgesteld door BVR
Der zal serieus nog wat kwaliteit moeten bijkomen willen we meedoen voor de prijzen


Cocchiere lijkt me t gevaarlijkst als je er als ploeg in slaagt veel in de zestien of rond de zestien te komen of alleszins met veel pressing te spelen. Afwerken kan hij als de beste, maar dat is het ook Met BVR had je soms matchen waarin je amper twee of drie kansen of halve kansen had. En vaak waren dat blinde lange wanhoopsballen hoog over het beperkte werkterrein van de neve. Jongens wat was me dat een kuttrainer.

Razzi zijn contractverlenging had voor mij zeker niet gemoeten. Vaak slordig of onbesuisd. Een paar goeie matchen maar veel te weinig. Kan zelf ook amper iets forceren.

Ja... van die laatste nieuwsberichten over de transfers word ik nu ni direct wild enthousiast, nu niet dat ik dit niet zag aankomen.

Zwakke voorzitter zwak beleid, allez geen beleid eigenlijk. Einzelganger die het hier definitief naar de kloten aan t helpen is.


Alleen nog de naam veranderen naar fc lejuste , de rest is al naar de kloten .

De supporters belachelijk maken dat is het enige nog dat hij goed doet. Waar zou die antwoorden liggen op de vragen die de supporters mochten stellen , moest tegen 1 september binnen zijn ? :hmm:
Eendracht aalst 2.0 gingen we ook nieuws van krijgen , van T2 maken ze T1 en bankztters laten bijtekenen waaw .

Er is niks meer aan die club waar ik eendracht aalst in zie .
Beter korte pijn en boeken neerleggen ,.
Want hoe onze voorzitter nu bezig is ,zo kan hij nog 10 jaar doorgaan op zijn gemak in 2 de en 3de amateur zonder enig ambitie .

De slechtste voorzitter ooit in de geschiedenis van eendracht aalst , die titel heeft hij al .


12 Mar 2021, 11:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:

De slechtste voorzitter ooit in de geschiedenis van eendracht aalst , die titel heeft hij al .


En het is niet dat hij geen concurrentie had op dat gebied...


12 Mar 2021, 16:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
Na jilke en arne nu ook nog razzi de volgende bankzitter die 2 jaar langer blijft .

Wij krijgen veel en gemakkelijk doelpunten tegen ,maar 6 van de 7 verdedigers blijven , de carl ligt al met 1 been buiten en hij weet het nog niet .

Maarten Goosens blijft niet bij Lokeren Temse,zou voor ons een versterking zijn achteraan.
Heb hem dit seizoen 2 maal zien spelen en viel me direct op.


13 Mar 2021, 21:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tresegnie en Dumortier hebben ook bijgetekend.
Ze proberen dus de kern van verleden jaar te behouden, transfers van talentvolle spelers zien we (nog) niet.
Gezien de resultaten die verleden jaar behaald werden moeten we dus niet hoopvol zijn.
Het zal niet lang meer duren of Lebbeke en Ninove staan boven ons.
We gaan er goed op achteruit.


15 Mar 2021, 8:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Als dit de transfers zijn die ons naar eerste amateur moeten loodsen... Het is huilen met de pet op.


15 Mar 2021, 9:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
een gemiste kans om deze zwakke kern uit te kuisen....de trein is nogmaals vertrokken zonder ons....


15 Mar 2021, 10:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
een gemiste kans om deze zwakke kern uit te kuisen....de trein is nogmaals vertrokken zonder ons....

Volledig akkoord
Was het ideale moment om eens volledige kuis in de kern te houden,nu zoals ze zelf zeggen spelers in overvloed zullen zijn die club zoeken
Op Wantens na,denk ik dat bijna iedereen heeft bijgetekend onder bepaalde voorwaarden,omdat ze niet zeker waren om een andere club te vinden.
Hopelijk nog 4 a5 echte versterkingen of het ziet er weer belabberd uit.


15 Mar 2021, 13:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Op een verlenging van Tresignie en Dumortier kan je niet veel tegen hebben, op voorwaarde dat ze niet als absolute basisspelers gezien worden. Zullen geen massa's kosten, zijn jong en Tresignie heeft toch al getoond wat in zijn mars te hebben. De basis moet natuurlijk uit spelers van een ander kaliber bestaan.


15 Mar 2021, 15:15
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik begrijp al die negatieve commentaren op het transferbeleid niet volledig.
Ok ze zijn er alweer te laat aan begonnen, 100% mee eens. En lopen we 't risico om zo de kaas van tussen onze boterham gegeten te zien worden, ... mogelijks wel.

Maar het behoud van het grootste deel van de kern van vorig jaar vind ik niet slecht (blijkbaar nagenoeg als enige hier op 't forum, maar bon). Daar zitten voor mij wel goeie spelers tussen, maar die moeten natuurlijk ook goed aangestuurd worden, en daar wrong voor mij de voorbije seizoenen voornamelijk het schoentje.

BVR wisselde elke week van spelsysteem, ploegopstelling, van spelers...
Er liep geen enkele speler nog met iets of wat vertrouwen rond. Ze hadden 1 voor 1 schrik - buiten chouchou De Neve - dat ze de week nadien uit de ploeg zouden vliegen. Spelers werden op verschillende posities opgesteld.

Hoe kan je op die manier een échte PLOEG creëren met routine, vertrouwen, ...

Mijn inziens lagen de zwakke prestaties aldus niet zozeer aan een zwakke kern maar aan een zwakke trainer. Van diene pipo zijn we alvast af.

Geef CDG die nu T1 is geworden en de spelers hun kwaliteiten kent, de kans om van wat we hebben een goed draaiende ploeg die met zelfvertrouwen speelt, te kneden, en je draait terug mee in top 5.

ben ik content met top 5 in 2de amateur, neen. Maar met een 3 tot 5-tal gerichte versterkingen speel je mee voor de knikkers. :EA:

Alé, laat de commentaren maar komen ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Mar 2021, 16:12
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:
Ik begrijp al die negatieve commentaren op het transferbeleid niet volledig.
Ok ze zijn er alweer te laat aan begonnen, 100% mee eens. En lopen we 't risico om zo de kaas van tussen onze boterham gegeten te zien worden, ... mogelijks wel.

Maar het behoud van het grootste deel van de kern van vorig jaar vind ik niet slecht (blijkbaar nagenoeg als enige hier op 't forum, maar bon). Daar zitten voor mij wel goeie spelers tussen, maar die moeten natuurlijk ook goed aangestuurd worden, en daar wrong voor mij de voorbije seizoenen voornamelijk het schoentje.

BVR wisselde elke week van spelsysteem, ploegopstelling, van spelers...
Er liep geen enkele speler nog met iets of wat vertrouwen rond. Ze hadden 1 voor 1 schrik - buiten chouchou De Neve - dat ze de week nadien uit de ploeg zouden vliegen. Spelers werden op verschillende posities opgesteld.

Hoe kan je op die manier een échte PLOEG creëren met routine, vertrouwen, ...

Mijn inziens lagen de zwakke prestaties aldus niet zozeer aan een zwakke kern maar aan een zwakke trainer. Van diene pipo zijn we alvast af.

Geef CDG die nu T1 is geworden en de spelers hun kwaliteiten kent, de kans om van wat we hebben een goed draaiende ploeg die met zelfvertrouwen speelt, te kneden, en je draait terug mee in top 5.

ben ik content met top 5 in 2de amateur, neen. Maar met een 3 tot 5-tal gerichte versterkingen speel je mee voor de knikkers. :EA:

Alé, laat de commentaren maar komen ;)

Volledig eens! Het probleem was BVR en niet de spelers. Genoeg met Carl geklapt om te weten dat hij heel andere plannen heeft dan BVR.

Gianni zag ik ook liever gaan dan komen en Ignazio, tja, die kostte gewoon veel te veel. Ik ben pas voor de eerste keer naar EA komen zien in vierde klasse, was toen wel te jong om veel van het spelletje te begrijpen, maar ik wil zeggen dat ik de glorietijd niet heb meegemaakt. Heel nuchter bekeken moeten we content zijn met deze spelers. We zijn geen grote club met grote aanhang meer hè mannekes. Die tijden zijn voorbij. We hebben nu eenmaal minder sponsors dan ooit. Ik ben blij dat we nog bestaan en dat er nog spelers zijn die effenaf uit fierheid voor EA willen spelen. En nu minder kreften en actie ondernemen om deze club weer van de grond te krijgen. OB17 heeft denk ik voor duizenden euro’s gesponsord. Waar blijft de rest?


15 Mar 2021, 17:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smeirff schreef:
Timoilsjt schreef:
Ik begrijp al die negatieve commentaren op het transferbeleid niet volledig.
Ok ze zijn er alweer te laat aan begonnen, 100% mee eens. En lopen we 't risico om zo de kaas van tussen onze boterham gegeten te zien worden, ... mogelijks wel.

Maar het behoud van het grootste deel van de kern van vorig jaar vind ik niet slecht (blijkbaar nagenoeg als enige hier op 't forum, maar bon). Daar zitten voor mij wel goeie spelers tussen, maar die moeten natuurlijk ook goed aangestuurd worden, en daar wrong voor mij de voorbije seizoenen voornamelijk het schoentje.

BVR wisselde elke week van spelsysteem, ploegopstelling, van spelers...
Er liep geen enkele speler nog met iets of wat vertrouwen rond. Ze hadden 1 voor 1 schrik - buiten chouchou De Neve - dat ze de week nadien uit de ploeg zouden vliegen. Spelers werden op verschillende posities opgesteld.

Hoe kan je op die manier een échte PLOEG creëren met routine, vertrouwen, ...

Mijn inziens lagen de zwakke prestaties aldus niet zozeer aan een zwakke kern maar aan een zwakke trainer. Van diene pipo zijn we alvast af.

Geef CDG die nu T1 is geworden en de spelers hun kwaliteiten kent, de kans om van wat we hebben een goed draaiende ploeg die met zelfvertrouwen speelt, te kneden, en je draait terug mee in top 5.

ben ik content met top 5 in 2de amateur, neen. Maar met een 3 tot 5-tal gerichte versterkingen speel je mee voor de knikkers. :EA:

Alé, laat de commentaren maar komen ;)

Volledig eens! Het probleem was BVR en niet de spelers. Genoeg met Carl geklapt om te weten dat hij heel andere plannen heeft dan BVR.

Gianni zag ik ook liever gaan dan komen en Ignazio, tja, die kostte gewoon veel te veel. Ik ben pas voor de eerste keer naar EA komen zien in vierde klasse, was toen wel te jong om veel van het spelletje te begrijpen, maar ik wil zeggen dat ik de glorietijd niet heb meegemaakt. Heel nuchter bekeken moeten we content zijn met deze spelers. We zijn geen grote club met grote aanhang meer hè mannekes. Die tijden zijn voorbij. We hebben nu eenmaal minder sponsors dan ooit. Ik ben blij dat we nog bestaan en dat er nog spelers zijn die effenaf uit fierheid voor EA willen spelen. En nu minder kreften en actie ondernemen om deze club weer van de grond te krijgen. OB17 heeft denk ik voor duizenden euro’s gesponsord. Waar blijft de rest?


:lol:


15 Mar 2021, 20:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... E08x4f9BFE

_________________
Afbeelding


22 Mar 2021, 2:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zandbergske schreef:
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/ibrahima-mbaye-langer-bij-ons/?fbclid=IwAR1Wt9L10MX-lzDPJ3vvyvnmhXBLW1V17jI3-GNYqPsTx2B45E08x4f9BFE

Als hij fit is altijd een meerwaarde,maar toch zo blessure gevoelig.


22 Mar 2021, 8:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ze gaan gewoon met dezelfde ploeg starten zeker?


22 Mar 2021, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 422 423 424 425 426 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst