|
Pagina 499 van 505 |
[ 7567 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 497 498 499 500 501 … 505 Volgende |
Auteur | Bericht |
---|---|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor de believers: we zijn goed bezig ...
![]() Voor de nuchter denkenden: t einde is nabij... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
14 Sep 2023, 23:15 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8565 Leeftijd: 56 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
We zijn toch nog eens in het nieuws geweest.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
14 Sep 2023, 23:23 |
|
![]() |
|
forumlegende
Bakkie schreef: We zijn toch nog eens in het nieuws geweest. Op t vlak van t nieuws halen is t ons beste seizoen ooit, maar helaass is t niet altijd positief nieuws ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
15 Sep 2023, 0:16 |
|
![]() |
|
forumlegende
De maskers vallen af...
|
15 Sep 2023, 1:28 |
|
![]() |
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 115 Leeftijd: 69 Locatie: Kreta ![]() |
Ambiance in de keet
|
15 Sep 2023, 4:59 |
|
![]() |
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 145 ![]() |
Na beginnen ze zelfs te vechten
![]() Ze blijven maar transfers doen ,voor dat hebben ze wel ‘geld’ maar voor de spelers hun loon te betalen niet..+ dat Carl ontslagen is. Normaal da onze belgen in opstand komen. Het is allemaal een beetje te veel van het goeie. Diene Prince segfebia zag ik wel al tegen Gouvy in de tribune zitten dus heeft het allemaal lang geduurd voor dien. Kunnen we zeggen dat dat nen belg is ? Want hij heeft de dubbele nationaliteit togo/belgie |
15 Sep 2023, 6:20 |
|
![]() |
|
Online nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 643 Leeftijd: 70 Locatie: Koksijde ![]() |
Blijkbaar wel, staat op de transferpagina toch zo vermeld
|
15 Sep 2023, 6:30 |
|
![]() |
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico ![]() Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8565 Leeftijd: 56 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs ![]() |
jMs schreef: Na beginnen ze zelfs te vechten ![]() Ze blijven maar transfers doen ,voor dat hebben ze wel ‘geld’ maar voor de spelers hun loon te betalen niet..+ dat Carl ontslagen is. Normaal da onze belgen in opstand komen. Het is allemaal een beetje te veel van het goeie. Diene Prince segfebia zag ik wel al tegen Gouvy in de tribune zitten dus heeft het allemaal lang geduurd voor dien. Kunnen we zeggen dat dat nen belg is ? Want hij heeft de dubbele nationaliteit togo/belgie Carl is ontslagen omdat hij opkwam voor zijn spelers . _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
15 Sep 2023, 6:42 |
|
![]() |
|
Reserve
Gaan de supporters hetzelfde doen of gewoon verder volgzaam toekijken ?
|
15 Sep 2023, 6:44 |
|
![]() |
|
fromfathertoson schreef: Gaan de supporters hetzelfde doen of gewoon verder volgzaam toekijken ? Alle .. gemoet toch altijd uw club steunen,Of uw bestuur ![]() ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
15 Sep 2023, 7:08 |
|
![]() |
|
Freak
waar is de goede oude tijd met plj?
![]() |
15 Sep 2023, 7:15 |
|
![]() |
|
Online nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 643 Leeftijd: 70 Locatie: Koksijde ![]() |
PLJ trok zich niets aan, er was maar 1 ding dat telde voor hem de opbrengst van zijn lening aan den Eendracht.
Voor Carl heb ik diep respect als mens en zeker als hij voor zijn spelers opkomt en hun in bescherming neemt. Op tactisch vlak als T1 kwam hij volgens mij tekort om een ploeg naar de titel te leiden. Wat de Turken betreft: ze doen transfers. De spelers die niet betaald zijn was dat nog iets dat PLJ nog moest doen of is het al aan de Turken om te betalen? Feit is dat als ze hun ambities willen waarmaken er zal moeten gepromoveerd worden. Benieuwd wie de trainer zal zijn, of er ook een keepertrainer komt en of Jacques Szylar blijft. Als de ambitieuze plannen (en dan spreek ik nog niet over een stadion) niet lukken dan zal het boeken toe zijn en verdwijnt Eendracht Aalst. |
15 Sep 2023, 7:30 |
|
![]() |
|
Reserve
wevege schreef: Als de ambitieuze plannen (en dan spreek ik nog niet over een stadion) niet lukken dan zal het boeken toe zijn en verdwijnt Eendracht Aalst. Ik denk dat na de ontwikkelingen van de afgelopen week waar er toch heel wat negatieve signalen weerklonken (oa vanuit stadsbestuur bij monde van de burgemeester zelf) en met als kers op de taart het artikel van gisteren ivm fysieke bedreigingen (!!) naar de spelers toe, dat er alvast tal van investeerders klazr staan om het ambitieuze plan te ondersteunen ![]() |
15 Sep 2023, 7:51 |
|
![]() |
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 145 ![]() |
Bakkie schreef: jMs schreef: Na beginnen ze zelfs te vechten ![]() Ze blijven maar transfers doen ,voor dat hebben ze wel ‘geld’ maar voor de spelers hun loon te betalen niet..+ dat Carl ontslagen is. Normaal da onze belgen in opstand komen. Het is allemaal een beetje te veel van het goeie. Diene Prince segfebia zag ik wel al tegen Gouvy in de tribune zitten dus heeft het allemaal lang geduurd voor dien. Kunnen we zeggen dat dat nen belg is ? Want hij heeft de dubbele nationaliteit togo/belgie Carl is ontslagen omdat hij opkwam voor zijn spelers . Ja dat had ik wel verwacht ![]() Respect voor Carl maar ik heb het hier daarvoor ook al gezegd.. hij zou Fabris , Jilke ect nooit niet op de bank durven zetten hebben omdat hij met die jongens een te sterke band heeft opgebouwd om dan direct nieuwe spelers op te stellen nee doet hij niet. Beetje Martinez effect met hazards, witsel ect. En met nen nieuwe trainer start iedereen opnieuw Khoop gewoon dat diene nieuwe trainer nen belg is of toch iemand die 2 de amateur klasse kent.. Janevski kan ook denkek, ex trainer mirallas bij Limassol en van diene Nicolae. Ik vrees ook als we vandejaar geen kampioen spelen dat het volledig gedaan is met Iendracht , tkan ook al met nieuwjaar zijn als we teveel punten achter staan. |
15 Sep 2023, 7:53 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Zou er dan getraind geweest zijn ,of is training afgelast
Wat gaat dat zondag geven |
15 Sep 2023, 8:09 |
|
Pagina 499 van 505 |
[ 7567 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 497 498 499 500 501 … 505 Volgende |