Transfers volgend seizoen - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ruytinx van OHL zou ik ook graag zien komen maar denk da dieje ook ni haalbaar zal zijn...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Apr 2013, 11:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Ruytinx van OHL zou ik ook graag zien komen maar denk da dieje ook ni haalbaar zal zijn...

Ne hele goeien, zeker voor 2de, maar die is uiteraard geen spek voor onze bek!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Apr 2013, 11:29
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Naar het schijnt speelt er een goeie bij Gent-Zeehaven, ene Antonio Munoz Herrera.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Apr 2013, 11:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DavidSeal schreef:
Naar het schijnt speelt er een goeie bij Gent-Zeehaven, ene Antonio Munoz Herrera.


GENT - Racing Gent-Zeehaven kon tegen Petegem niet een eerste zege boeken. De 'ratjes' bleken andermaal achterin erg kwetsbaar. De Spaanse aanwinst Muñoz Herrera speelde zich met twee goals in de gunst van de supporters.

Antonio Muñoz Herrera kwam via een manager vanuit de Spaanse derde klasse naar Racing. Als 'Don Juan' veroverde hij al de harten van de vrouwelijke supporters. Tegen Petegem zette hij een sterke match neer als diepe spits. Muñoz Herrera spreekt voorlopig enkel zijn moedertaal. Met de welwillende hulp van een gelegenheidstolk konden we toch een interview afnemen.

Ontgoocheld door het resultaat?

Antonio Muñoz Herrera: 'Uiteraard. We waren goed aan de wedstrijd begonnen. De vroege tegentreffer sneed ons even de adem af, maar we hebben de match toch opnieuw in handen kunnen nemen. Na de rust waren we de betere ploeg. We stonden op het punt om Petegem af te maken en dan viel die strafschop. Als je twee goals weggeeft, wordt het moeilijk om te winnen.'

Tevreden over je eigen inbreng?

'In je debuut voor eigen publiek tweemaal scoren is fantastisch. Het zou nog veel leuker zijn als het een zege had opgeleverd. Uiteindelijk draait alles om de ploeg. Ik ben ervan overtuigd dat we veel beter kunnen. We moeten nog wat scherper zijn en die domme fouten vermijden. Ik maak me geen zorgen om die één op zes. Hard blijven werken is de boodschap. We hebben heel veel kwaliteit in de rangen en dat zal ook snel gaan renderen.'

Met welke verwachtingen ben je naar België gekomen?

'Misschien is het voor de buitenwereld een vreemde transfer. Voor mij is het niet helemaal een stap in het onbekende. Mijn manager behartigt de belangen van verschillende spelers en had contacten met Racing. Toen bleek dat ze een diepe spits nodig hadden, kwam ik ter sprake. Ik heb ook niet lang getwijfeld.'

'Jullie beseffen het wellicht niet, maar in Spanje wordt het Belgisch voetbal wel degelijk gevolgd. Ik ben hier goed opgevangen en hoop mij bij Racing in de kijker te kunnen spelen als spits.'

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Apr 2013, 11:39
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ne maat van me, is supporter van Sint-Truiden, die wist met te vertellen dat Aalst eens moest gaan kijken naar Dylan Vanwelkenhuysen. Ginds (Sint -Truiden, komt uit hun jeugd)) hadden ze spijt dat dieje wegging destijds. Speelt nu bij Bocholt. Aaanvaller ook.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Apr 2013, 11:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dezen topic is het scoutingsapparaat van EA :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Apr 2013, 12:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bartos schreef:
Still standing ! schreef:
hier is vaak gelachen met pakweg thomas van rentergem, awel die had zich dees seizoen in de terugronde in de ploeg geknokt op een positie. niet omdat het de beste voetballer was, maar omdat hij hem bleef smijten. 2x gepasseerd ? 3 keers teruggekomen ipv met de handjes wapperend stom te staan gapen.


Ik hoop dat ge dit voor te lachen zegt zeg. Ik zou me ook smijten hoor, maar dat betekent niet dat ge het niveau aankunt. Hij mocht dan wel drie keer terugkomen, maar werd ook evenveel keer gewoon voorbij gelopen. En elke bal die hij in de voet kreeg, was een kans voor de tegenstander. Hij werd op Dender zelfs belachelijk gemaakt door Jadot begot (en is er daarmee misschien zelfs verantwoordelijk voor dat ze hier dachten met Jadot ne goeie gekocht te hebben :D ).
TVR was inderdaad een ramp inzet te over maar zo beperkt als voetballer, en dan aan de andere kant dat konijn van een Balaj :crazy: Zoals die kon verdedigen op stilstaande fases dacht ik soms dat er een pop van "Madame Tussauds" op het veld stond.


07 Apr 2013, 12:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DavidSeal schreef:
hansken schreef:
Ruytinx van OHL zou ik ook graag zien komen maar denk da dieje ook ni haalbaar zal zijn...

Ne hele goeien, zeker voor 2de, maar die is uiteraard geen spek voor onze bek!


Heeft wel al aangegeven naar een tweedeklasser te willen.


07 Apr 2013, 12:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3877
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zou cerimagic niet laten vertrekken. Delic goh, zo hebt ge er 13 in een dozijn. Smet, Petrovic, Pietermaat, Vandewalle...hetzelfde bedje ziek. Di gregorio, ge weet nooit wat ge er aan hebt, maar die kan toch nog eens verrassen met ne goeie pass, een actie ofzo. Zou bij mij ook nog een jaarke mogen blijven.

Trouwens die cv van brussels, nr8 Vergerolle Jean-Chistophe, gene slechten zenne. Ondanks die beloften bij hem, kon toch stevig verdedigen.

Er is maar één vraag: wat is het budget hé...?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Apr 2013, 19:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik ga nu niet zeggen dat ik de kenner ben qua spelers in 2de, 3de klasse die we zouden kunnen gebruiken, maar ik heb een Fries Deschilder al 3x zien spelen en die heeft NOOIT teleurgesteld. Zou volgens mij wel eens de missing link naast Van Damme kunnen zijn. Iedereen spreekt van een echte voetballer naast Ken die ook nog eens 10 doelpunten maakt, maar hou er rekening mee dat je met 2 flanken speelt die geregeld hun goaltje zouden moeten meepikken(Martin, Weydisch, De Cuyper) en je misschien ook Glouftsis houdt. Zet dan naast Glouftsis nog een nieuwe snelle spits en volgens mij ben je vertrokken voor een goeie basis op het midden en vooraan.


07 Apr 2013, 20:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ik ga paard en kar noemen, mogen weg van mij:

De Batselier, Smet, Bogaerts, Petrovic, Pietermaat, De Munter, Jadot, Delic, NDefe.

Dat betekent dat er van je basisploeg 4 man wegmoeten. De rest had geen basisplaats of zelfs geen plaats op de bank.

Delic is te duur, en mag weg wegens prijs-kwaliteit te weinig.

Het is duidelijk dat je centrale as zwaar versterkt moet worden, zowel voor- als achteraan.

Er scoren slechts 4 ploegen minder dan ons, en er krijgen slechts 3 ploegen meer goals tegen dan ons.

Zeggen dat er dus aan deze ploeg weinig moet veranderen, is te gek voor woorden. De eerste vijf matchen waren heel goed met heel goed voetbal, alleen duurt een competitie 34 matchen.

Er zitten geen flagrante miskopen of leasingen bij, maar echte meerwaardes die de ploeg kunnen dragen of opstaan in barre tijden zitten er ook niet bij.

Echt benieuwd wat Janssens en diens manager (Vandeneede) uit hun hoed gaan toveren.

Voor de ene is dit weer de zoveelste negatieve post, ik vind het gewoon eerlijk, niet meer niet minder.


07 Apr 2013, 20:43
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Begin aan een nieuwe ploeg te bouwen naar volgend jaar toe.
Echt nodig zijn 2 centrale verdedigers.Het verhaal Flippo is al een heel tijdje over.Hopelijk beseft hij dit zelf.Bogaerts kan een optie zijn als verdedigende middenvelder.
Daarnaast zou ik nog een middenvelder halen in de plaats van Pietermaat en een spits naast Glouftsis.


07 Apr 2013, 20:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Cornel1 schreef:
Begin aan een nieuwe ploeg te bouwen naar volgend jaar toe.
Echt nodig zijn 2 centrale verdedigers.Het verhaal Flippo is al een heel tijdje over.Hopelijk beseft hij dit zelf.Bogaerts kan een optie zijn als verdedigende middenvelder.
Daarnaast zou ik nog een middenvelder halen in de plaats van Pietermaat en een spits naast Glouftsis.


Glouftsis zal volgend jaar elders spelen denk ik.


07 Apr 2013, 22:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Degene die van mij mogen vertrekken: Smet, Di Gregorio, De Batselier, Pietermaat, De Munter, Jadot, NDefe, Vandewalle

Degene die van mij op de banken mogen plaatsnemen als vervanger/invaller: Bogaerts, Petrovic.

Degene die mogen blijven en hopen op basisplaats: Cerimagic, De Cuyper, Niels, Weydisch, Delic, Van Damme, VDN.

Degene die mogen op pensioen gaan: Flippo.

_________________
Afbeelding


Laatst gewijzigd door Fanatix op 08 Apr 2013, 8:47, 1 keer totaal gewijzigd.



08 Apr 2013, 8:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:


Gunst en Pietermaat heb je nu ook al en betaal je nu ook al (denk toch niet dat Brugge en Mechelen die nog volledig betalen).

Ik spreek inderdaad over 5 à 6 spelers aantrekken, maar daartegenover staat het vertrek van Petrovic, Hugelier, De Munter en Di Gregorio die allen toch ook niet de goedkoopsten zullen zijn. Reken daarbij dat tegenover vorige zomer ook Kestens al vertrokken is. Ook Jadot moet niet meer weerkeren en Delic en Cerimagic laat ge ook terugkeren naar hun ploeg. Bovendien spreek ik over eventueel een extra spits, maar waar misschien het vertrek van Glouftsis of Van Eyck tegenover staat. Ik spreek dus niet van extra spelers, enkel van speler A vervangen door speler B. Dat hoeft daarom niet duurder te zijn. K weet niet of je er veel gaat mee besparen, maar desnoods laat ge ook Gigli en Lievens nog vertrekken, want die lijken beiden toch te kort te komen voor tweede.

Wat Flippo betreft, je ziet nu al dat het erop achteruitgaat. Ik wil hem dus het jaar teveel besparen en zet hem zeker niet bij het huisvuil. Hij kan zoals eerder afgesproken een andere functie opnemen.


Mooie hypotheses maar ik heb geen idee hoe het financieel zit. Zijn De Munter en Hugelier dure vogels, ik zou het niet weten. En het is natuurlijk niet omdat jij vindt dat bepaalde spelers weg mogen, dat het bestuur of de technische staf dezelfde mening is toegedaan. En stel dat uw lijstje gelijkloopt met dat van de technische staf, dan moet je ze allemaal nog kunnen slijten ook hé. Niet vergeten dat iedereen die je aanhaalt en die niet is geleend, vastligt voor 2 jaar... Iemand als Hugelier zal genoeg afnemers vinden, maar gasten als Petrovic, Di Gregorio, Glouftsis, enz. moet je wel nog zien te verpatsen eerst... Lukt dat niet, dan doen zo'n mannen waarschijnlijk gewoon hun contract uit wat het aantrekken van andere spelers niet gemakkelijker zal maken.

En over Filipovic - mooi en nobel allemaal om hem het jaar te veel te besparen maar ik denk dat hij zelf wel de keuze zal maken. Voetballer zijn, is het mooiste wat er is en als hij zelf aangeeft nog een jaar te willen doorgaan, dan zal dat ook wel gebeuren. Het is niet dat hij een comebackje kan wagen na een paar maanden inactiviteit bijvoorbeeld. Als hij zou moeten stoppen, is dat definitief en ik zou niet onderschatten wat een impact dat op een speler heeft...


08 Apr 2013, 8:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 181 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst