Transfers volgend seizoen - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Smetje schreef:


Gunst en Pietermaat heb je nu ook al en betaal je nu ook al (denk toch niet dat Brugge en Mechelen die nog volledig betalen).

Ik spreek inderdaad over 5 à 6 spelers aantrekken, maar daartegenover staat het vertrek van Petrovic, Hugelier, De Munter en Di Gregorio die allen toch ook niet de goedkoopsten zullen zijn. Reken daarbij dat tegenover vorige zomer ook Kestens al vertrokken is. Ook Jadot moet niet meer weerkeren en Delic en Cerimagic laat ge ook terugkeren naar hun ploeg. Bovendien spreek ik over eventueel een extra spits, maar waar misschien het vertrek van Glouftsis of Van Eyck tegenover staat. Ik spreek dus niet van extra spelers, enkel van speler A vervangen door speler B. Dat hoeft daarom niet duurder te zijn. K weet niet of je er veel gaat mee besparen, maar desnoods laat ge ook Gigli en Lievens nog vertrekken, want die lijken beiden toch te kort te komen voor tweede.

Wat Flippo betreft, je ziet nu al dat het erop achteruitgaat. Ik wil hem dus het jaar teveel besparen en zet hem zeker niet bij het huisvuil. Hij kan zoals eerder afgesproken een andere functie opnemen.


Mooie hypotheses maar ik heb geen idee hoe het financieel zit. Zijn De Munter en Hugelier dure vogels, ik zou het niet weten. En het is natuurlijk niet omdat jij vindt dat bepaalde spelers weg mogen, dat het bestuur of de technische staf dezelfde mening is toegedaan. En stel dat uw lijstje gelijkloopt met dat van de technische staf, dan moet je ze allemaal nog kunnen slijten ook hé. Niet vergeten dat iedereen die je aanhaalt en die niet is geleend, vastligt voor 2 jaar... Iemand als Hugelier zal genoeg afnemers vinden, maar gasten als Petrovic, Di Gregorio, Glouftsis, enz. moet je wel nog zien te verpatsen eerst... Lukt dat niet, dan doen zo'n mannen waarschijnlijk gewoon hun contract uit wat het aantrekken van andere spelers niet gemakkelijker zal maken.

En over Filipovic - mooi en nobel allemaal om hem het jaar te veel te besparen maar ik denk dat hij zelf wel de keuze zal maken. Voetballer zijn, is het mooiste wat er is en als hij zelf aangeeft nog een jaar te willen doorgaan, dan zal dat ook wel gebeuren. Het is niet dat hij een comebackje kan wagen na een paar maanden inactiviteit bijvoorbeeld. Als hij zou moeten stoppen, is dat definitief en ik zou niet onderschatten wat een impact dat op een speler heeft...


@ DT: wie moet er dan blijven en mag er gaan volgens jou?


08 Apr 2013, 8:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor schreef:

@ DT: wie moet er dan blijven en mag er gaan volgens jou?


Dat hangt voor mij af van wat de trainer voor volgend seizoen wil want tot op heden heb ik geen idee wat het spelconcept is wat Janssens voor ogen heeft, hopelijk wordt dat iets duidelijker in de volgende 3 matchen... Gaat hij "modern" spelen (met doorschuivende verdedigers en serieuze wisselwerking tussen centrale verdedigers en verdedigende middenvelders) of houdt hij vast aan de klassieke opstelling zoals BVR en Chris tot op heden hebben gehanteerd.

Indien het eerste kan je met Smet/Bogaerts centraal en een duo Van Damme/Hugelier op het midden zeker uit de voeten en kunnen die allemaal blijven omdat het een nieuwe dynamiek kan teweegbrengen waarvan ook uw flanken kunnen profiteren. Zie je de huidige spelers enkel op hun huidige positie in een "platte" 4-4-2, dan vrees ik dat je veel werk gaat hebben. Smet is het noorden kwijt op rechtsachter, maar wordt ook niet gestuurd, Bogaerts speelt met de daver op het lijf, Petrovic heeft nooit beter gespeeld dan in de voorbereiding op dit seizoen, alleen heeft hij dat niveau nooit meer gehaald. Centraal op het midden is er dit jaar zoveel geprobeerd dat niemand nog weet wat er moet gedaan worden om een degelijke match te spelen. Ken heeft alle posities gespeeld behalve linksmidden, Tom ook, Niels speelde overal in aanval en midden, Weydisch ook en ook met Alex is geschoven dat het een lieve lust is... Dan is het moeilijk oordelen of iemand goed is of niet vind ik persoonlijk. Ken wordt geroemd om zijn inzet en verdedigende capaciteiten maar staat gisteren in de eerste helft telkens als meest vooruitgeschoven centrale middenvelder??

Ondanks het feit dat je de match totaal onder controle hebt waarbij enkel de afwerking rampzalig is, wordt toch de hele aanvallende veldbezetting omgedraaid bij de rust - Vandewalle, die niet slecht startte als linksmid, komt naast Glouftsis te staan en beide gaan plots gewoon wachten op een bal in de zestien ipv de defensie van Brussels te ontregelen door te bewegen of in de bal te komen (wat gisteren altijd een kans opleverde maar plots om onverklaarbare reden werd gestopt), Cerimagic wordt tegen de linkerflank geplakt maar doordat Delic niet van tegen de eigen zestienmeter komt, staat Van Damme plots alleen tegen twee of drie Brussels-spelers op een eiland in het midden van het veld - dat snapt toch geen mens. Bovendien gingen ALLE ballen naar Tjendo waardoor het daar ook makkelijk verdedigen wordt... Zo'n dingen snap ik dus niet...

Als je Hugelier enkel wil gebruiken als sleutel op de deur voor uw verdediging (zoals Delic speelt) dan moet die gast ook tegen zijn natuur spelen en dat is evenmin voor iemand goed. Groot contrast met wat hij kan, zoals hij liet zien in de voorbereiding tegen Bergen bijvoorbeeld. Is trouwens de enige linksvoetige centrale middenvelder in de kern maar toch werd hij nooit gebruikt. Why not?

Als je zoals Ajax speelt in balbezit - of zoals Woluwe bij ons speelde - met backs die hoog opschuiven, de twee centrale verdedigers die opengaan en het veld breed houden en een van de controllerende middenvelders die zich tussen de twee verdedigers laat inzakken om het spel te verdelen, dan heb je met Pietermaat ook een zeer valabel alternatief om dat spel te spelen... Vraag is of uw achterste lijn of uw coach dat ziet zitten...

Op basis van de laatste matchen vrees ik eerder voor een traditioneel concept met denken in linies, positie per positie en heel weinig wisselwerking in het veld waardoor in snelle omschakeling de gaten steeds groter worden en daardoor heel wat briccolage wordt toegepast. Delic staat enkel in de ploeg om de verdediging samen te houden, waardoor je gisteren met 5 tegen 1 tegenstander staat te spelen in de tweede helft, voetballend niets brengt tussen de eigen zestien en die van de tegenstander maar wel op de enige "kans" van Brussels een goal pakt... Dan klopt er toch veel niet...

Waar in de eerste match van het seizoen op Antwerp, Bogaerts de dekking op Smet verzorgde en die laatste op zijn beurt het gat dat Jonas liet weer ging opvullen in de volgende fase, daar heb ik na de winterstop niets meer van teruggezien. Als Smet het duel verliest, staat Jonas er tien meter achter waardoor de aanvaller tijd genoeg heeft om een nieuwe actie te maken en ook Jonas uit te schakelen... Op links is dat ook zo... Wat ook wraakroepend is, is het feit dat je elke match dit seizoen eigenlijk met 2 verdedigende middenvelders bent gestart, maar dat die ook steeds minder de gaten kunnen dichten...

In dat concept wordt je ook verplicht om steeds van achter uit te voetballen en het is duidelijk dat dat niet het geliefkoosde spel is van onze huidige achterlijn. Bovendien hebben we - op uitzondering van Di Gregorio - niemand die slim kan lopen tussen de linies waardoor alles opnieuw heel stereotiep wordt en Glouftsis wordt aangespeeld zoals Depoitre terwijl die een totaal ander soort spits is...

Mijn motto - speel modern voetbal en benut daardoor de kwaliteiten van de huidige kern, met moeilijke keuzes die je moet maken. Of ga voor de old school manier, maar dan vrees ik dat je veel zal moeten veranderen aan de kern omdat er nu vanuit elke positie niet alleen vaak te weinig wordt gebracht, maar er ook per match per positie enorm veel directe fouten worden gemaakt... En zo kan je als groep geen stappen zetten...

En aangezien we ook met De Castro, De Schutter, enz. dezelfde fouten maakten, lijkt het niet een individueel probleem alleen, maar moet er gewoon een andere manier van voetbal worden gespeeld. Ik zag bij aanvang van het seizoen een compleet nieuw elan, met nieuwe impulsen, variatie, nieuwe moderne wisselwerking tussen posities en naarmate het seizoen vorderde, sijpelde dat allemaal weg...

Daarom wat mij betreft volgende opstelling voor de komende matchen (ervan uitgaand dat Martin en Weydisch geblesseerd blijven):

Doel: VDN

Verdediging: Pietermaat - Smet - Bogaerts - Filipovic

Midden: De Cuyper - Van Damme - Hugelier - Vandewalle

Di Gregorio

Aanval: Van Eyck

Had De Munter nog niet bij Zele getekend, had hij wat mij betreft zelfs nog mogen starten. Heeft puur in de spits meer rendement als een Vandewalle - werkt even hard, heeft minder klasse en techniek misschien maar is veel beslister en leper... En misschien ook Lievens wat minuten gunnen want van die kerel heb ik totaal geen idee wat hij kan of niet kan... Mij lijkt Ken ook niet topfit, dus waarom niet Gigli zijn kans geven of Di Gregorio een rij naar achter? Je ziet, zelfs al zet je er een paar naast en zijn er evenveel geblesseerd, je kan volgens mij nog een degelijk elftal opstellen waar je zelfs beter mee voor de dag kan komen als nu...


08 Apr 2013, 9:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Citeer:
Verdediging: Pietermaat - Smet - Bogaerts - Filipovic


Dat zou ik eigenlijk ook eens willen zien.


08 Apr 2013, 11:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef:
Citeer:
Verdediging: Pietermaat - Smet - Bogaerts - Filipovic


Dat zou ik eigenlijk ook eens willen zien.


alé ze...Smet gaat plots rots in de branding worden als hij centraal wordt uitgespeeld. Zeg jongens, die komt schromelijk tekort. Ma ja, mss heb ik het mis hé...zet em de komende drie matchen maar centraal en haal flippo eruit. Maar eigenlijk weten we allemaal dat hij tot match 34 rechts zal staan.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Apr 2013, 18:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Nu we er toch in blijven :

Ik zie niet meteen in waarom je moet besluiten dat u transferbeleid gefaald heeft omdat er een paar jongens zijn waarmee je niet verder kunt ? We hebben een volledig nieuwe ploeg moeten inpassen en daarvan mag het gros van mij echt wel blijven. Een paar jongens hebben potentieel getoond en daar zou ik verder mee bouwen, een paar andere zijn voor mij een vraagteken maar kunnen nog een jaartje hun kans grijpen als ons dat geen handen vol geld kost. En uiteindelijk heb je er inderdaad een paar waarvan je moet besluiten dat het prijs/kwaliteit absoluut te weinig is.
Ik zie niet in waarom dat persé gelijk staat aan een gefaald transferbeleid ? Ik vind het nog altijd goed, de verhouding geslaagde transfers/mislukte transfers is positief en ook het behoud is verzekerd (3 matchen voor einde van de competitie).

Ik denk dat de ambities naar volgend jaar toe misschien wel al iets te hoog gelegd worden. Chris moet zien dat hij zijn eigen lat trouwens niet hoger legt dan die van de club zelf ! Heb de indruk dat hij zich echt wel wilt bewijzen en tonen, dat is fijn om zien maar het brengt toch enig risico met zich mee. Voor sommige spelers en supporters is het misschien confronterend dat hij de vinger direct redelijk hard op de wonde durft te leggen na amper 3 weken bij de club, dat is waar.

Wat ik niet zo graag hoor is die wens om ervaring binnen te halen, daar moeten ze toch wel enorm over waken dat het geen uitgebluste zakkenvullers zijn die zich nog een jaar willen komen verrijken op de kap van een 2de klasser. Die grens is altijd zeer moeilijk zichtbaar op het moment dat je zo iemand aantrekt.
Ze kunnen met veel goede wil starten, maar als het na 5 wedstrijden allemaal niet loopt zoals verwacht zijn het misschien nog rapper die "ervaren" spelers die de boel laten schieten als de jonge mannen. Ik hoop dus dat ze daar terug een mix kunnen bereiken, ik maak er mij niet echt zorgen in gezien de financiële wetmatigheden ons daar wel zullen toe dwingen.

4 versterkingen erbij zal waarschijnlijk ook betekenen dat er meerdere bestaande "sterkhouders" de club zullen verlaten. Voor mij mogen er heel veel nog herkansen, maar voor een Di Gregorio en Petrovic mag het verhaal voor mij gerust stoppen. Ik gok er ook op dat die bij de grootverdieners zijn, hun vertrek zou dus toch wat ruimte moeten kunnen bieden. Zijn trouwens schoolvoorbeelden van "ervaring" die werd binnen gehaald die amper iets opleverde. Al onderschat ik zeker niet de waarde van Alex in het seizoensbegin.
Voorts is er nog Smet die ik nog 3 weken de kans zou geven op zijn favoriete plek....sommigen geloven daar blijkbaar in, bon aan hem om het nu eens te bewijzen. Mag voor mijn part op die 3 matchen bewijzen wat hij kan, alst goed is vergeten we de de rest van het seizoen.
De rest van mijn mijn part blijven als ze het zelf nog zien zitten natuurlijk. Ik denk aan De Cuyper en een Pietermaet die nu al eens gepasseerd werden.... zien die het zelf wel zitten om een invalleersstatuut opgeplakt te krijgen ? In dat opzicht acht ik de kans ook vrij klein dat het volledige trio: Hugelier, De Munter, Van Eyck volgend jaar nog bij E. Aalst speelt zeker ?
Met de licentieproblemen bij heel wat clubs in het achterhoofd zou het trouwens wel eens goed kunnen dat er terug een overvloed van spelersmateriaal op de markt komt. Een verdere nivellering van 2de klasse zit er wel aan te komen zeker ? Het is misschien cliché, maar ik denk niet dat Oostende met deze ploeg 2-3 seizoenen geleden had kampioen gespeeld, laat staan 3 speeldagen voor het eind van de competitie.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Apr 2013, 19:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
dixit SONCK: "geld is voor mij niet belangrijk": waarop wachten we nog ? voor een koopje !

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


08 Apr 2013, 21:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwetzat schreef:
dixit SONCK: "geld is voor mij niet belangrijk": waarop wachten we nog ? voor een koopje !


Ik opteer nu eerder voor Nong.


09 Apr 2013, 8:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
De Jean schreef:
Citeer:
Verdediging: Pietermaat - Smet - Bogaerts - Filipovic


Dat zou ik eigenlijk ook eens willen zien.


alé ze...Smet gaat plots rots in de branding worden als hij centraal wordt uitgespeeld. Zeg jongens, die komt schromelijk tekort. Ma ja, mss heb ik het mis hé...zet em de komende drie matchen maar centraal en haal flippo eruit. Maar eigenlijk weten we allemaal dat hij tot match 34 rechts zal staan.


Heb je Smet al centraal zien spelen?


09 Apr 2013, 8:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
witzwet schreef:
De Jean schreef:

Dat zou ik eigenlijk ook eens willen zien.


alé ze...Smet gaat plots rots in de branding worden als hij centraal wordt uitgespeeld. Zeg jongens, die komt schromelijk tekort. Ma ja, mss heb ik het mis hé...zet em de komende drie matchen maar centraal en haal flippo eruit. Maar eigenlijk weten we allemaal dat hij tot match 34 rechts zal staan.


Heb je Smet al centraal zien spelen?


smet speelt al gans het seizoen meer centraal dan op rechts. :hmm:


09 Apr 2013, 9:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
DT schreef:
witzwet schreef:

alé ze...Smet gaat plots rots in de branding worden als hij centraal wordt uitgespeeld. Zeg jongens, die komt schromelijk tekort. Ma ja, mss heb ik het mis hé...zet em de komende drie matchen maar centraal en haal flippo eruit. Maar eigenlijk weten we allemaal dat hij tot match 34 rechts zal staan.


Heb je Smet al centraal zien spelen?


smet speelt al gans het seizoen meer centraal dan op rechts. :hmm:


Da's e goeken, I have to admit! :)


09 Apr 2013, 11:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
Nu we er toch in blijven :

Ik zie niet meteen in waarom je moet besluiten dat u transferbeleid gefaald heeft omdat er een paar jongens zijn waarmee je niet verder kunt ? We hebben een volledig nieuwe ploeg moeten inpassen en daarvan mag het gros van mij echt wel blijven. Een paar jongens hebben potentieel getoond en daar zou ik verder mee bouwen, een paar andere zijn voor mij een vraagteken maar kunnen nog een jaartje hun kans grijpen als ons dat geen handen vol geld kost. En uiteindelijk heb je er inderdaad een paar waarvan je moet besluiten dat het prijs/kwaliteit absoluut te weinig is.
Ik zie niet in waarom dat persé gelijk staat aan een gefaald transferbeleid ? Ik vind het nog altijd goed, de verhouding geslaagde transfers/mislukte transfers is positief en ook het behoud is verzekerd (3 matchen voor einde van de competitie).

Ik denk dat de ambities naar volgend jaar toe misschien wel al iets te hoog gelegd worden. Chris moet zien dat hij zijn eigen lat trouwens niet hoger legt dan die van de club zelf ! Heb de indruk dat hij zich echt wel wilt bewijzen en tonen, dat is fijn om zien maar het brengt toch enig risico met zich mee. Voor sommige spelers en supporters is het misschien confronterend dat hij de vinger direct redelijk hard op de wonde durft te leggen na amper 3 weken bij de club, dat is waar.

Wat ik niet zo graag hoor is die wens om ervaring binnen te halen, daar moeten ze toch wel enorm over waken dat het geen uitgebluste zakkenvullers zijn die zich nog een jaar willen komen verrijken op de kap van een 2de klasser. Die grens is altijd zeer moeilijk zichtbaar op het moment dat je zo iemand aantrekt.
Ze kunnen met veel goede wil starten, maar als het na 5 wedstrijden allemaal niet loopt zoals verwacht zijn het misschien nog rapper die "ervaren" spelers die de boel laten schieten als de jonge mannen. Ik hoop dus dat ze daar terug een mix kunnen bereiken, ik maak er mij niet echt zorgen in gezien de financiële wetmatigheden ons daar wel zullen toe dwingen.

4 versterkingen erbij zal waarschijnlijk ook betekenen dat er meerdere bestaande "sterkhouders" de club zullen verlaten. Voor mij mogen er heel veel nog herkansen, maar voor een Di Gregorio en Petrovic mag het verhaal voor mij gerust stoppen. Ik gok er ook op dat die bij de grootverdieners zijn, hun vertrek zou dus toch wat ruimte moeten kunnen bieden. Zijn trouwens schoolvoorbeelden van "ervaring" die werd binnen gehaald die amper iets opleverde. Al onderschat ik zeker niet de waarde van Alex in het seizoensbegin.
Voorts is er nog Smet die ik nog 3 weken de kans zou geven op zijn favoriete plek....sommigen geloven daar blijkbaar in, bon aan hem om het nu eens te bewijzen. Mag voor mijn part op die 3 matchen bewijzen wat hij kan, alst goed is vergeten we de de rest van het seizoen.
De rest van mijn mijn part blijven als ze het zelf nog zien zitten natuurlijk. Ik denk aan De Cuyper en een Pietermaet die nu al eens gepasseerd werden.... zien die het zelf wel zitten om een invalleersstatuut opgeplakt te krijgen ? In dat opzicht acht ik de kans ook vrij klein dat het volledige trio: Hugelier, De Munter, Van Eyck volgend jaar nog bij E. Aalst speelt zeker ?
Met de licentieproblemen bij heel wat clubs in het achterhoofd zou het trouwens wel eens goed kunnen dat er terug een overvloed van spelersmateriaal op de markt komt. Een verdere nivellering van 2de klasse zit er wel aan te komen zeker ? Het is misschien cliché, maar ik denk niet dat Oostende met deze ploeg 2-3 seizoenen geleden had kampioen gespeeld, laat staan 3 speeldagen voor het eind van de competitie.


De Munter zal alleszins zeker vertrekken.


09 Apr 2013, 12:36

Lid geworden op: 30 Aug 2010, 22:24
Berichten: 7
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
dessaer terug halen !


09 Apr 2013, 18:07

Lid geworden op: 30 Aug 2010, 22:24
Berichten: 7
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Een tip: Dieter De Wilde van oudenaarde


09 Apr 2013, 18:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
andretti schreef:
dessaer terug halen !

Dat zou nen goeien transfer zijn.

_________________
Afbeelding


10 Apr 2013, 7:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik hoor hier al enkele keren de naam van Nong vallen, is hier sprake van?

Nong en Dessaer zouden inderdaad twee serieuse versterkingen zijn

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


10 Apr 2013, 9:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Didjeeken, Google Adsense [Bot] en 187 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst