Transfers volgend seizoen - Pagina 413 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 411 412 413 414 415 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allez vooruit, ik weet al wie er de pannen van 't dak gaat spelen bij Denderbrol...


30 Jun 2020, 9:55
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Julien was degene waaraan we een pak geld gingen overhouden... Ik heb er 15 hartaanvallen en 12 beroertes aan over gehouden en nu het eindelijk een beetje begon te lukken, is hij weg.... Uiteraard voor niks... Hij zal er nu bij FC Brol wel doorkomen.


30 Jun 2020, 14:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Julien naar Dender laat maar gaan speelde op het einde beter maar ja gerust was je er nooit mee, we zullen zien of ze in zijn plaats wel een punten pakker binnengehaald hebben.
Apropos zijn ze aan het wachten op super solden? :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Jun 2020, 17:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Moses Chunga schreef:
Julien was degene waaraan we een pak geld gingen overhouden... Ik heb er 15 hartaanvallen en 12 beroertes aan over gehouden en nu het eindelijk een beetje begon te lukken, is hij weg.... Uiteraard voor niks... Hij zal er nu bij FC Brol wel doorkomen.

Tis wel voor op de bank te zitten bij Dender want Gies heeft bijgetekend,en die mist praktisch geen enkele wedstrijd
Vind het dan wel raar dat hij naar ginder gaat ,omdat hij bij ons de concurrentie niet durfde aangaan met een nieuw aangeworven keeper en misschien terug op de bank zou zijn verzeild geraakt


30 Jun 2020, 17:13
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Julien naar Dender laat maar gaan speelde op het einde beter maar ja gerust was je er nooit mee, we zullen zien of ze in zijn plaats wel een punten pakker binnengehaald hebben.
Apropos zijn ze aan het wachten op super solden? :D


Neen ze zijn aan het wachten tot wanneer er een pak spelers vrijkomen zoals er nu 15 van Lierse vrijgekomen zijn.


30 Jun 2020, 17:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Geen idee of het een goeie is, maar Robin Mantel, 19 jaar, is vrije speler door het faillissement van Lokeren. Was op zijn 17de al eerste keeper bij Geel. Heeft bij Geel dus misschien nog samengewerkt met onze keeperstrainer. Kan interessant zijn om de concurrentie aan te gaan met Lentz.

Davino Verhulst ook nog vrij, maar zal wel hoger willen spelen en duur zijn.


30 Jun 2020, 18:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Hugo schreef:
Julien naar Dender laat maar gaan speelde op het einde beter maar ja gerust was je er nooit mee, we zullen zien of ze in zijn plaats wel een punten pakker binnengehaald hebben.
Apropos zijn ze aan het wachten op super solden? :D


Neen ze zijn aan het wachten tot wanneer er een pak spelers vrijkomen zoals er nu 15 van Lierse vrijgekomen zijn.
Bo Geens zeker


30 Jun 2020, 18:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Jean schreef:
Hugo schreef:
Julien naar Dender laat maar gaan speelde op het einde beter maar ja gerust was je er nooit mee, we zullen zien of ze in zijn plaats wel een punten pakker binnengehaald hebben.
Apropos zijn ze aan het wachten op super solden? :D


Neen ze zijn aan het wachten tot wanneer er een pak spelers vrijkomen zoals er nu 15 van Lierse vrijgekomen zijn.
Bo Geens zeker


Laat het zo aub... :)


30 Jun 2020, 21:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het is Maxim Figys van Rupel Boom geworden.

https://rupelboomfc.be/doelman-figys-na ... zNZ4mjlz74


30 Jun 2020, 22:18
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jules Destrooper schreef:
Het is Maxim Figys van Rupel Boom geworden.

https://rupelboomfc.be/doelman-figys-na ... zNZ4mjlz74

Wel een zeer goeie keeper. Ben benieuwd wie nu eerste op het blad wordt.

Lijkt mij toch vreemd dat we nu twee straffe aanwinsten van keepers hebben, terwijl er toch wel wat cruciale posities open blijven.


01 Jul 2020, 0:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jules Destrooper schreef:
Het is Maxim Figys van Rupel Boom geworden.

https://rupelboomfc.be/doelman-figys-na ... zNZ4mjlz74

---
Weet iemand iets meer van 23 jarige doelman Maxim Figys, van Fc Rupel Boom (1ste amateur)
Maar daar, zo te horen toch "2de keuze" was...(?)
Hij zou voordien ook bij Tubeke gespeeld hebben,
en op jeugdige leeftijd reserve-doelman bij Anderlecht geweest zijn.
--Zijn sterkere en zwakkere punten ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jul 2020, 0:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smeirff schreef:
Jules Destrooper schreef:
Het is Maxim Figys van Rupel Boom geworden.

https://rupelboomfc.be/doelman-figys-na ... zNZ4mjlz74

Wel een zeer goeie keeper. Ben benieuwd wie nu eerste op het blad wordt.

Lijkt mij toch vreemd dat we nu twee straffe aanwinsten van keepers hebben, terwijl er toch wel wat cruciale posities open blijven.

---
Ze zijn momenteel nog bezig met een (goeie) spits. Daarnaast zouden we verder spelen met een licht afgeslankte , maar wel versterkte A-ploeg; (financiële redenen! want t's bovendien voor iedereen crisis)
Vorig jaar bleek dat we nipt de titel hebben verloren door te veel domme tegengoals en iets te veel gemiste aanvallende kansen voor het doel.
De beste spelers van vorig seizoen werden toch behouden.
Thans met 2 betere keepers en de versterkingen die er al werden aangewend + de spits die er nog bijkomt., zou het plaatje moeten klaar zijn.
Nog méér versterkingen in alle linies zien we natuurlijk heel graag; Maar is dat economisch wel haalbaar ? Ik denk het niet...
Als we een beetje gespaard blijven van (zware) blessures geloof ik wel , dat we er niet ver zullen af zijn van de titel ...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jul 2020, 9:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Smeirff schreef:
Jules Destrooper schreef:
Het is Maxim Figys van Rupel Boom geworden.

https://rupelboomfc.be/doelman-figys-na ... zNZ4mjlz74

Wel een zeer goeie keeper. Ben benieuwd wie nu eerste op het blad wordt.

Lijkt mij toch vreemd dat we nu twee straffe aanwinsten van keepers hebben, terwijl er toch wel wat cruciale posities open blijven.

---
Ze zijn momenteel nog bezig met een (goeie) spits. Daarnaast zouden we verder spelen met een licht afgeslankte , maar wel versterkte A-ploeg; (financiële redenen! want t's bovendien voor iedereen crisis)
Vorig jaar bleek dat we nipt de titel hebben verloren door te veel domme tegengoals en iets te veel gemiste aanvallende kansen voor het doel.
De beste spelers van vorig seizoen werden toch behouden.
Thans met 2 betere keepers en de versterkingen die er al werden aangewend + de spits die er nog bijkomt., zou het plaatje moeten klaar zijn.
Nog méér versterkingen in alle linies zien we natuurlijk heel graag; Maar is dat economisch wel haalbaar ? Ik denk het niet...
Als we een beetje gespaard blijven van (zware) blessures geloof ik wel , dat we er niet ver zullen af zijn van de titel ...


Als er alleen nog een spits bijkomt en verder niets , ben je verzwakt ipv versterkt.
19 spelers in u kern ok , maar dan hadden ze al die middematige spelers hun contract niet moeten verlengen .


01 Jul 2020, 12:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor de titel laat me lachen daarvoor stel je aanvallend veel te weinig voor De Kuyper is weer afwachten na zijn operatie en Cocchiere daar geloof ik niet in, er is zeker versterking nodig op de flanken.
Binnenkort zijn er super solden twee brokkelpakken kopen en 1 brokkelpak er gratis bij. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Jul 2020, 13:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Voor de titel laat me lachen daarvoor stel je aanvallend veel te weinig voor De Kuyper is weer afwachten na zijn operatie en Cocchiere daar geloof ik niet in, er is zeker versterking nodig op de flanken.
Binnenkort zijn er super solden twee brokkelpakken kopen en 1 brokkelpak er gratis bij. :D

---
Kop omhoog, zwartkijkertjes. Niet zo somber vooruit blikken...
''t Is niet dat we zo'n "uitmuntende ploeg" zullen hebben. Dat klopt inderdaad
Maar dit is ook 'maar' 4de klasse niveau...
Vorig seizoen haalden we met voorsprong TOP-3 niveau in onze reeks.
Volgend seizoen zal nu "kampioen" Tienen verdwenen zijn, d.i. een ploeg die ook al niet zo schitterend voetbal op de grasmat bracht.
En er zijn bovendien geen dalers uit amateur 1. Alleen maar zwakkere stijgers uit 3de amateur.
Ons grootste hekelpunt vorig seizoen, dat waren de regelmatige domme tegengoals, en VOORAL klungelende keepers, die zelfs geen hoekschop uit de lucht konden plukken of deftig wegboksen...
Het niveau van onze andere concurrenten in 2de afdeling...is anderzijds ook niet om naar huis te schrijven.
Met andere woorden : ..."In het land der blinden, is eenoog koning !"
En laat ons dus optimist blijven voor de titel...
...En er komt zeker nog wat bij...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jul 2020, 14:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 411 412 413 414 415 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst