Transfers volgend seizoen - Pagina 300 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 298 299 300 301 302 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
iendrachter schreef:
Loemoemba schreef:
Ik hoorde enkele dagen geleden dat Aalst in onderhandeling is met Flavien Le Postollec van OHL. Nog mensen die daarover iets hebben gehoord?


Zou wel kunnen want ze waren in onderhandeling met een ervaren middenvelder volgens de krant,
Le Postollec is dat wel denk ik, maar zal zoals altijd wel weer te duur zijn.


Ervaring en leeftijd heeft hij zeker genoeg, hij is nu 34.

--
Indien die info juist zou zijn; ervaring (OHL,Kas Eupen, Raec Mons) , dat zou hij genoeg kunnen meebrengen naar onze huidige kern.
Alleen is de vraag of zijn fysiek, nog wel degelijk 'OK' is. Immers toch een speler die veruit aan het eind van zijn spelersloopbaan zit...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Jan 2018, 21:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Alle goeie tips een mogelijke openstaande opties, zijn altijd welkom via deze rubriek 'transfers' van het forum.
Ook al zijn het maar suggesties, die kunnen onderzocht worden door de scouters.
Maar versterking is écht nodig.
Ik hoop dat men meeleest op dit forum... Baat het niet, het deert absoluut niet.

Als jij vindt dat uw sportieve cel al inspiratie moet komen opdoen op een supportersforum is het toch wel al ver gekomen...
Los daarvan kunnen we niet anders dan toegeven dat hier vaak wel heel goeie namen van potentiële versterkingen vermeld worden (y)


09 Jan 2018, 21:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ajoin_bart schreef:
pattaboem schreef:
Alle goeie tips een mogelijke openstaande opties, zijn altijd welkom via deze rubriek 'transfers' van het forum.
Ook al zijn het maar suggesties, die kunnen onderzocht worden door de scouters.
Maar versterking is écht nodig.
Ik hoop dat men meeleest op dit forum... Baat het niet, het deert absoluut niet.

Als jij vindt dat uw sportieve cel al inspiratie moet komen opdoen op een supportersforum is het toch wel al ver gekomen...
Los daarvan kunnen we niet anders dan toegeven dat hier vaak wel heel goeie namen van potentiële versterkingen vermeld worden (y)

--
Ik heb er geen idee van hoe intensief onze sportieve cel inspanningen doet, in hun zoektocht naar versterking. Is "inspiratie" écht niét nodig, ...Zovéél te béter !
Zoals eerder gezegd: 'Baat het lezen van ons forum niet. ....Het deert ook niet..'
Dit forum is een gespreksplatform van supporters,
en omvat ook vrijblijvende meningsuitingen over eventueel mogelijke transfers...(vrijheid meningsuiting)

Ook de sportieve cel is niet onfeilbaar. Bewijs zijn een aantal miskleunen van transfers... uit het verleden.
De mening van supporters, die misschien een bepaalde speler beter kennen, kan soms nuttige toegevoegde informatie aanleveren.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Jan 2018, 0:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Op het forum een speler vinden of via een You Tube filmken als hij in zijnen hof ballekes trapt, veel verschil is er niet eh... :hmm:


10 Jan 2018, 10:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ntika is op proef naar Luxemburg waar hij een contract probeert te versieren (bron: HNB)


10 Jan 2018, 11:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vind ik jammer...


10 Jan 2018, 11:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
die heeft echt gewoon geen eerlijke kans gekregen op zijn positie, daar kan je niet van zeggen dat hij 'gebuisd' is. stevig, sterk, luchtheerser (kunnen we nochtans gebruiken regio penaltystip vind ik), dominant, heel goeie inspeelpass voorwaarts (mankeren we nu naar mijn mening)... statisch type maar vaak mits voldoende spelritme en automatismen kan je dat wel opvangen... als je wil.

heb wel nooit gesnapt dat als je een type Claeys houdt (die in mijn ogen toch ook nogal 'dood' gemaakt wordt) je nog Ntika ging halen. :wadde:

een T1 heeft abosluut het recht op zijn sportieve visie he, daar bedoel ik geen kritiek op. maar ik denk wel dat we onder tdc niet echt centrale verdedigers van het type 'torens' meer moeten halen. Hij heeft het er blijkbaar niet voor :D

_________________
may the FORCE be with you.


10 Jan 2018, 12:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
ajoin_bart schreef:
Ntika is op proef naar Luxemburg waar hij een contract probeert te versieren (bron: HNB)


Ntika heeft in competitie 1 match gespeeld op Oosterzonen waar hij op zijn positie gestaan heeft.
Daar vond ik hem eerlijk gezegd een goede match spelen, en kopt hij die bal binnen in 2de helft ipv tegen de paal is het 0-3 dan had die de week daarop wrs terug zijn kans gekregen, maar nu verliezen we ginder nog en is hij nooit meer in de ploeg gekomen vanaf dan.
Ik ga hier zeker niet zeggen dat het een goede transfer is, maar als je iemand voor een bepaalde positie haalt laat hem daar dan ook spelen, en beoordeel hem dan is.
Als je ziet hoe het bij elke corner of vrije trap achterin altijd bibberen is had zo een type daar in bepaalde matchen zeker moeten gebracht worden.
Tis nu niet dat Gyselinck,Claeys,Mertens het beter doen, zijn ook alle 3 traag en kunnen geen 2 goede matchen na elkaar spelen, bij Ntika kunnen we dat niet zeggen want heeft er maar 1 gespeeld...
Als Verstraeten achterin is gaat wegvallen dan heb je pas echt een probleem.
De volgende 3 matchen is de kans op punten zeer klein, en dan op verplaatsing naar alle ploegen die nog achter ons staan en moeten punten pakken, ik ben eens benieuwd.
Blijkbaar is Le Postollec ook te duur om te huren, ook al wou OHL nog de helft van zijn loon betalen.
Mss kunnen ze bij ons bestuur 10 investeerders zoeken om wat versterkingen te halen ipv die europatribune te renoveren, want dat lijkt mij echt wel noodzakelijk om niet in de problemen te komen.


Jup is 1 van de weinige kritieken die je op TDC kunt geven. Een aantal spelers wou hij graag of wij hij absoluut behouden (bv WVT). En dan laat hij die (terecht?) niet/amper spelen. Dat is natuurlijk geld wegsmijten.


10 Jan 2018, 16:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hij zal WVT misschien sparen voor de eindronde :hmm:
Ntika heeft idd zijn kans niet echt gehad. Als je onze mietjes soms op het veld ziet staan bibberen dan kunnen we zulk een bonk toch goed gebruiken.


10 Jan 2018, 16:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3871
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
ajoin_bart schreef:
Ntika is op proef naar Luxemburg waar hij een contract probeert te versieren (bron: HNB)


Ntika heeft in competitie 1 match gespeeld op Oosterzonen waar hij op zijn positie gestaan heeft.
Daar vond ik hem eerlijk gezegd een goede match spelen, en kopt hij die bal binnen in 2de helft ipv tegen de paal is het 0-3 dan had die de week daarop wrs terug zijn kans gekregen, maar nu verliezen we ginder nog en is hij nooit meer in de ploeg gekomen vanaf dan.
Ik ga hier zeker niet zeggen dat het een goede transfer is, maar als je iemand voor een bepaalde positie haalt laat hem daar dan ook spelen, en beoordeel hem dan is.
Als je ziet hoe het bij elke corner of vrije trap achterin altijd bibberen is had zo een type daar in bepaalde matchen zeker moeten gebracht worden.
Tis nu niet dat Gyselinck,Claeys,Mertens het beter doen, zijn ook alle 3 traag en kunnen geen 2 goede matchen na elkaar spelen, bij Ntika kunnen we dat niet zeggen want heeft er maar 1 gespeeld...
Als Verstraeten achterin is gaat wegvallen dan heb je pas echt een probleem.
De volgende 3 matchen is de kans op punten zeer klein, en dan op verplaatsing naar alle ploegen die nog achter ons staan en moeten punten pakken, ik ben eens benieuwd.
Blijkbaar is Le Postollec ook te duur om te huren, ook al wou OHL nog de helft van zijn loon betalen.
Mss kunnen ze bij ons bestuur 10 investeerders zoeken om wat versterkingen te halen ipv die europatribune te renoveren, want dat lijkt mij echt wel noodzakelijk om niet in de problemen te komen.


Is het weeral van da? Om moedeloos van te worden...

Ik ga nog niet op voorhand roepen, maar ik ben toch benieuwd zenne of er nog iemand bijkomt. Bijgevolg is die kern nog maar 1/6 afgeslankt...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Jan 2018, 17:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ntika zijn kans niet gehad ?
Dat die veel te veel kansen gehad heeft voor zijn kwalteiten ja;
en dat hij te veel kansen kreeg (lees: moest persé in die ploeg geperst worden) heeft hem zijn kop gekost. En laat ons eerlijk zijn, op die moment was het stilletjes aan TDC zijn kop of die van een aantal spelers.

Als ge al in Luxemburg een contract moet gaan "versieren", dan zegt dat toch ook iets.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Jan 2018, 20:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1403
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
Ntika zijn kans niet gehad ?
Dat die veel te veel kansen gehad heeft voor zijn kwalteiten ja;
en dat hij te veel kansen kreeg (lees: moest persé in die ploeg geperst worden) heeft hem zijn kop gekost. En laat ons eerlijk zijn, op die moment was het stilletjes aan TDC zijn kop of die van een aantal spelers.

Als ge al in Luxemburg een contract moet gaan "versieren", dan zegt dat toch ook iets.


Mannekes, zijn kans gehad of zijn kans niet gehad, hoe kunnen wij daar in godsnaam over oordelen?
Gaan jullie dagelijks naar de trainingen?
Een trainer ziet elke dag zijn manschappen op het trainingsveld bezig, kent de kleinste details van hun conditie en lichamelijke gesteldheid, ziet hoe hard/verbeten/intensief ze trainen, ziet hoe ze tactische richtlijnen oppikken (of net niet) en op basis daarvan stelt hij een startelftal op.
Het is voor een coach altijd de vraag of bij een bepaalde speler zijn sterke punten opwegen tegen zijn zwakke punten. Het beste team is niet noodzakelijk de verzameling van de 11 beste spelers: complementariteit en evenwicht zijn de sleutelwoorden. Van dat principe zijn al heel veel schitterende spelers het slachtoffer geworden, hoor. En die kunnen het dan in een ander team plots veel beter doen, hé!


10 Jan 2018, 21:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Mannekes, zijn kans gehad of zijn kans niet gehad, hoe kunnen wij daar in godsnaam over oordelen?

Allé, dan kunnen we na 335000 posts een punt achter dit forum zetten, als we dan toch niet kunnen oordelen zonder ook de trainingen gezien te hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Jan 2018, 21:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Bram schreef:
Ntika zijn kans niet gehad ?
Dat die veel te veel kansen gehad heeft voor zijn kwalteiten ja;
en dat hij te veel kansen kreeg (lees: moest persé in die ploeg geperst worden) heeft hem zijn kop gekost. En laat ons eerlijk zijn, op die moment was het stilletjes aan TDC zijn kop of die van een aantal spelers.

Als ge al in Luxemburg een contract moet gaan "versieren", dan zegt dat toch ook iets.


Mannekes, zijn kans gehad of zijn kans niet gehad, hoe kunnen wij daar in godsnaam over oordelen?
Gaan jullie dagelijks naar de trainingen?
Een trainer ziet elke dag zijn manschappen op het trainingsveld bezig, kent de kleinste details van hun conditie en lichamelijke gesteldheid, ziet hoe hard/verbeten/intensief ze trainen, ziet hoe ze tactische richtlijnen oppikken (of net niet) en op basis daarvan stelt hij een startelftal op.
Het is voor een coach altijd de vraag of bij een bepaalde speler zijn sterke punten opwegen tegen zijn zwakke punten. Het beste team is niet noodzakelijk de verzameling van de 11 beste spelers: complementariteit en evenwicht zijn de sleutelwoorden. Van dat principe zijn al heel veel schitterende spelers het slachtoffer geworden, hoor. En die kunnen het dan in een ander team plots veel beter doen, hé!


Klein detail over het hoofd gezien: het is in de matchen dat het moet gebeuren. Je mag dan verbeten oppikken op een training wat je wil, als je tijdens de wedstrijd geen bal raakt, of om de haverklap onder de voeten wordt gelopen of wanneer ge als toeschouwer achter een half uur plots ziet dat uwe nr 10 ook van de partij is...en dat elke keer weer.. dan weet je t wel zeker?! En dat op den tien... dat is bij heel veel ploegen alle moderne voetballooplijnenheatmapadepten ten spijt nog altijd een absolute sleutelpositie!!

Verder vînd ik dat vooral De Man en eigenlijk ook Ntika te weinig kansen hebben gekregen ivm andere spelers waaronder van tricht.

En toegegeven, het is niet evident en misschien geen leuke overweging, maar we hebben een jonge, goeie doelman die in de oefenpotten zelden of niet teleurstelt. Ik snap dat vdn een monument is binneen de club, maar men moet ook weten dat De vriendt allicht niet zal blijven als hij nooit eens een kans krijgt.

Tot slot ben ik eens zeer benieuwd of men în staat zal zijn om de sterkhouders uit de huidige kern volgend seizoen zal kunnen behouden. Ik hoop van wel maar mijn gevoel zegt helaas iets anders...


10 Jan 2018, 22:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3871
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
filip.dhose schreef:
Bram schreef:
Ntika zijn kans niet gehad ?
Dat die veel te veel kansen gehad heeft voor zijn kwalteiten ja;
en dat hij te veel kansen kreeg (lees: moest persé in die ploeg geperst worden) heeft hem zijn kop gekost. En laat ons eerlijk zijn, op die moment was het stilletjes aan TDC zijn kop of die van een aantal spelers.

Als ge al in Luxemburg een contract moet gaan "versieren", dan zegt dat toch ook iets.


Mannekes, zijn kans gehad of zijn kans niet gehad, hoe kunnen wij daar in godsnaam over oordelen?
Gaan jullie dagelijks naar de trainingen?
Een trainer ziet elke dag zijn manschappen op het trainingsveld bezig, kent de kleinste details van hun conditie en lichamelijke gesteldheid, ziet hoe hard/verbeten/intensief ze trainen, ziet hoe ze tactische richtlijnen oppikken (of net niet) en op basis daarvan stelt hij een startelftal op.
Het is voor een coach altijd de vraag of bij een bepaalde speler zijn sterke punten opwegen tegen zijn zwakke punten. Het beste team is niet noodzakelijk de verzameling van de 11 beste spelers: complementariteit en evenwicht zijn de sleutelwoorden. Van dat principe zijn al heel veel schitterende spelers het slachtoffer geworden, hoor. En die kunnen het dan in een ander team plots veel beter doen, hé!


Klein detail over het hoofd gezien: het is in de matchen dat het moet gebeuren. Je mag dan verbeten oppikken op een training wat je wil, als je tijdens de wedstrijd geen bal raakt, of om de haverklap onder de voeten wordt gelopen of wanneer ge als toeschouwer achter een half uur plots ziet dat uwe nr 10 ook van de partij is...en dat elke keer weer.. dan weet je t wel zeker?! En dat op den tien... dat is bij heel veel ploegen alle moderne voetballooplijnenheatmapadepten ten spijt nog altijd een absolute sleutelpositie!!

Verder vînd ik dat vooral De Man en eigenlijk ook Ntika te weinig kansen hebben gekregen ivm andere spelers waaronder van tricht.

En toegegeven, het is niet evident en misschien geen leuke overweging, maar we hebben een jonge, goeie doelman die in de oefenpotten zelden of niet teleurstelt. Ik snap dat vdn een monument is binneen de club, maar men moet ook weten dat De vriendt allicht niet zal blijven als hij nooit eens een kans krijgt.

Tot slot ben ik eens zeer benieuwd of men în staat zal zijn om de sterkhouders uit de huidige kern volgend seizoen zal kunnen behouden. Ik hoop van wel maar mijn gevoel zegt helaas iets anders...


Goh ja, sterkhouders: ik zie buiten De Rock, Verstraeten en een gedreven De Coninck niet echt veel echte sterkhouders...Mitu als die zijn dagje heeft, maar ook al te lang geleden. De rest is vervangbaar, zo heb je er 13 in een dozijn.

De Rock kon al weg én zou zelfs meer verdienen. Die zie ik wel blijven, tenzij er natuurlijk een degradatie volgt.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2018, 18:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 298 299 300 301 302 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 186 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst