Transfers volgend seizoen - Pagina 403 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 401 402 403 404 405 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
DT schreef:
Als BVR slim is, pakt hij zijn telefoon en belt hij Seppe Brulmans die na 3 jaar basis bij Deinze niet mee mag promoveren.


Ze zullen naar jaarlijkse gewoonte wel de kaas van hun brood laten eten, en dan wat Leftovers van Gent overpakken. Maar geen zorgen, tis goed als er tegen februari wat versterking wordt gehaald... enfin ze hebben met dieje Corona het perfecte excuus... maar zonder had het net hetzelfde geweest.

Weer een jaar op dit elan.... jeeej


Die mannen hebben de afgelopen jaren bij een club gespeeld aan de top in 1ste amateur ! Als ik mij niet vergis zitten wij in 2de amateur te desteren en gaan die mannen niet veel zin hebben om te zakken + dat zullen er ook wel zijn waarschijnlijk die niet in het budget passen op dit moment. Of ben ik mis ... ? :wadde:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


21 Mei 2020, 22:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Los Beldos schreef:
Davy schreef:
DT schreef:
Als BVR slim is, pakt hij zijn telefoon en belt hij Seppe Brulmans die na 3 jaar basis bij Deinze niet mee mag promoveren.


Ze zullen naar jaarlijkse gewoonte wel de kaas van hun brood laten eten, en dan wat Leftovers van Gent overpakken. Maar geen zorgen, tis goed als er tegen februari wat versterking wordt gehaald... enfin ze hebben met dieje Corona het perfecte excuus... maar zonder had het net hetzelfde geweest.

Weer een jaar op dit elan.... jeeej


Die mannen hebben de afgelopen jaren bij een club gespeeld aan de top in 1ste amateur ! Als ik mij niet vergis zitten wij in 2de amateur te desteren en gaan die mannen niet veel zin hebben om te zakken + dat zullen er ook wel zijn waarschijnlijk die niet in het budget passen op dit moment. Of ben ik mis ... ? :wadde:


Och ja, er past nu allicht niemand meer in het budget. Duur of goedkoop de put wordt toch alsmaar dieper, bovendien zijn er de afgelopen 3 seizoenen een stuk of 40 transfers gedaan waarvan meer dan den helft compleet nutteloze of mislukte, ook in die jaren hadden ze al genen roeste nagel om aan hun gat te krabben. Alle loze beloften en 5jarenplannen ten spijt. Dus vraag ik me wel af wat er mis is met aan deze kern (die in een zwakke reeks NOG niet in staat was om de absolute blammage van vorig seizoen uit te wissen) een aantal gerichte goeie versterkingen toe te voegen. Hoe doen al die ander clubs dat??? Als we hier dan toch met zijn allen aan t aftellen tot het doek valt... dan liefst met wat ander materiaal dan burssens en razzi ...en al helemaal liefst eens met een trainer met een goed plan en die een kern kan smeden.

Bestuur en trainer komen niet verder dan wat geknies in een videoconference over dat ze zich benadeeld voelen en in eerste amateur willen spelen. Wel, onzen trainer heeft twee jaar achtereen een unieke kans gehad om in eerste amateur te spelen en hij heeft ze allemaal verkloot met zijn besluiteloosheid en transfers van 13 in een dozijn. En guess what: volgend jaar zitten we weer met diejen trainer en zijn erfenis. En dan staan ze daar alweer met hun abonnementsprijzen. We gaan er weer tegenaan jonges.

Kijk het id me ni te veel om geld te geven aan de club maar er mag we IETS tegenover staan. Zoals een plan, een perspectief, nieuws, en iets concreter en overtuigender dan "we gaan voor een efficiente en versterkte kern" en die andere jaarlijkse oneliners. Dieje site ook. Niet meer geupdate, genen enkele nieuwe sponsor. Zo dood as ne pier.

Als ze abonnees willen dat ze de mensen dan overtuigen. En ja tis corona, tis corona voor iedereen.


22 Mei 2020, 23:22
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Los Beldos schreef:
Davy schreef:

Ze zullen naar jaarlijkse gewoonte wel de kaas van hun brood laten eten, en dan wat Leftovers van Gent overpakken. Maar geen zorgen, tis goed als er tegen februari wat versterking wordt gehaald... enfin ze hebben met dieje Corona het perfecte excuus... maar zonder had het net hetzelfde geweest.

Weer een jaar op dit elan.... jeeej


Die mannen hebben de afgelopen jaren bij een club gespeeld aan de top in 1ste amateur ! Als ik mij niet vergis zitten wij in 2de amateur te desteren en gaan die mannen niet veel zin hebben om te zakken + dat zullen er ook wel zijn waarschijnlijk die niet in het budget passen op dit moment. Of ben ik mis ... ? :wadde:


Och ja, er past nu allicht niemand meer in het budget. Duur of goedkoop de put wordt toch alsmaar dieper, bovendien zijn er de afgelopen 3 seizoenen een stuk of 40 transfers gedaan waarvan meer dan den helft compleet nutteloze of mislukte, ook in die jaren hadden ze al genen roeste nagel om aan hun gat te krabben. Alle loze beloften en 5jarenplannen ten spijt. Dus vraag ik me wel af wat er mis is met aan deze kern (die in een zwakke reeks NOG niet in staat was om de absolute blammage van vorig seizoen uit te wissen) een aantal gerichte goeie versterkingen toe te voegen. Hoe doen al die ander clubs dat??? Als we hier dan toch met zijn allen aan t aftellen tot het doek valt... dan liefst met wat ander materiaal dan burssens en razzi ...en al helemaal liefst eens met een trainer met een goed plan en die een kern kan smeden.

Bestuur en trainer komen niet verder dan wat geknies in een videoconference over dat ze zich benadeeld voelen en in eerste amateur willen spelen. Wel, onzen trainer heeft twee jaar achtereen een unieke kans gehad om in eerste amateur te spelen en hij heeft ze allemaal verkloot met zijn besluiteloosheid en transfers van 13 in een dozijn. En guess what: volgend jaar zitten we weer met diejen trainer en zijn erfenis. En dan staan ze daar alweer met hun abonnementsprijzen. We gaan er weer tegenaan jonges.

Kijk het id me ni te veel om geld te geven aan de club maar er mag we IETS tegenover staan. Zoals een plan, een perspectief, nieuws, en iets concreter en overtuigender dan "we gaan voor een efficiente en versterkte kern" en die andere jaarlijkse oneliners. Dieje site ook. Niet meer geupdate, genen enkele nieuwe sponsor. Zo dood as ne pier.

Als ze abonnees willen dat ze de mensen dan overtuigen. En ja tis corona, tis corona voor iedereen.[/
quote]

(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Mei 2020, 7:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik hoop vooral dat er geen kwade bedoelingen achter zitten, want als ik op facebook zowat reacties lees waarin de perceptie gegeven wordt dat je een abo moet kopen om zeker te zijn van je plaats in deze periode van Corona, dan gaan alle alarmbellen bij mij alvast af. Noem mij achterdochtig maar de geschiedenis hier leert alvast dat je dan meestal het veiligst gehandeld hebt.

ik hoop dus ook dat onze goede vriend niet plots "piep" is wanneer hij zijn volgende coupon van de obligatielening uitbetaalt. En als hij van plan is om dat toch te doen dat hij de abo verkoop tot die dag wilt "on hold" zetten. Ik wil hem zelfs nog vergeven voor het zootje welke hij er van heeft gemaakt als hij die eerlijkheid wilt aan de dag brengen.

_________________
If you never try, you'll never know


Laatst gewijzigd door Bram op 23 Mei 2020, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Mei 2020, 12:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Momenteel is het koffiedik kijken.
Je weet in de verre verste niet in welke reeks we gaan uitkomen en wie de tegenstrevers zullen zijn.
Je hebt ook nog geen zicht met welke spelers we zullen spelen.
Wat corona betreft, nog geen idee of er toeschouwers mogen zijn, van wanneer, hoeveel en onder welke voorwaarden.
Stel dat er voor nieuwjaar geen supporters toegelaten zijn, dan ben je mooi gesjareld met uw abonnement.
Een abonnement kan je kopen tot net voor de start van de competitie, misschien verlies je dan wel die 2 gratis tickets, maar dan zal je de reeks en tegenstrevers kennen, onze eigen kern en de voorwaarden om een match bij te wonen.


23 Mei 2020, 12:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Momenteel is het koffiedik kijken.
Je weet in de verre verste niet in welke reeks we gaan uitkomen en wie de tegenstrevers zullen zijn.
[b]Je hebt ook nog geen zicht met welke spelers we zullen spelen.[/b]
Wat corona betreft, nog geen idee of er toeschouwers mogen zijn, van wanneer, hoeveel en onder welke voorwaarden.
Stel dat er voor nieuwjaar geen supporters toegelaten zijn, dan ben je mooi gesjareld met uw abonnement.
Een abonnement kan je kopen tot net voor de start van de competitie, misschien verlies je dan wel die 2 gratis tickets, maar dan zal je de reeks en tegenstrevers kennen, onze eigen kern en de voorwaarden om een match bij te wonen.

Dat is toch niet waar! 15 spelers van de kern liggen vast. Het is ooit anders geweest. Ik herinner mij een seizoen een jaar of 6-7 geleden, dat we er op het einde van het seizoen nog 4-5 hadden.
Wat moet er bij:
* 3 nieuwe keepers of de huidige verlengen
* rechterflank
* centrale verdediger of Martens verlengen
* spits complementair aan Dekuyper/Cocchiere (want die hebben hetzelfde profiel)


23 Mei 2020, 15:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dag Filip,

er zijn 15 spelers in de kern.
In de verdediging zijn er 6 spelers waaronder Burssens en Razzi bij, die zijn te licht dat weet iedereen
Jari De Vriendt is een youngster die het nog moet bewijzen.
Falco Geenens zeer verdienstelijk, Ryckaert niet altijd overtuigend, de enige ehte goede is Wantens.
Dan het middenveld: 6 spelers waaronder een trage De Neve en youngster Belesi.
We hebben daar met Fabris een zeer goede en voor de supporters ook een zeer degelijke en verdienstelijke De Coninck en Van Eynde ( beiden niet het vriendje van BVR) en Cobos Copado.
In de aanval hebben we Dekuyper (geopereerd aan enkel), Cocchiere die na een schitterend seizoensbegin niet veel meer heeft gebracht en ook een youngster Kristin Manuel Mbola.
Om mee te strijden voor een titel in 2° amateur zal er toch heel wat kwaliteit moeten bijkomen, en daar zien we nog niets van.
Tenzij gij natuurlijk meer weet dan de modale supporter.


23 Mei 2020, 16:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Dag Filip,

er zijn 15 spelers in de kern.
In de verdediging zijn er 6 spelers waaronder Burssens en Razzi bij, die zijn te licht dat weet iedereen
Jari De Vriendt is een youngster die het nog moet bewijzen.
Falco Geenens zeer verdienstelijk, Ryckaert niet altijd overtuigend, de enige ehte goede is Wantens.
Dan het middenveld: 6 spelers waaronder een trage De Neve en youngster Belesi.
We hebben daar met Fabris een zeer goede en voor de supporters ook een zeer degelijke en verdienstelijke De Coninck en Van Eynde ( beiden niet het vriendje van BVR) en Cobos Copado.
In de aanval hebben we Dekuyper (geopereerd aan enkel), Cocchiere die na een schitterend seizoensbegin niet veel meer heeft gebracht en ook een youngster Kristin Manuel Mbola.
Om mee te strijden voor een titel in 2° amateur zal er toch heel wat kwaliteit moeten bijkomen, en daar zien we nog niets van.
Tenzij gij natuurlijk meer weet dan de modale supporter.

Nope! Ik deel overigens 100 % je mening (behalve dat het Van Den Eynde is ;) ), maar ik reageerde enkel op de opmerking "je hebt ook nog geen zicht met welke spelers we zullen spelen", terwijl driekwart van je kern nu al vastligt.


24 Mei 2020, 6:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Momenteel is het koffiedik kijken.
Je weet in de verre verste niet in welke reeks we gaan uitkomen en wie de tegenstrevers zullen zijn.
[b]Je hebt ook nog geen zicht met welke spelers we zullen spelen.[/b]
Wat corona betreft, nog geen idee of er toeschouwers mogen zijn, van wanneer, hoeveel en onder welke voorwaarden.
Stel dat er voor nieuwjaar geen supporters toegelaten zijn, dan ben je mooi gesjareld met uw abonnement.
Een abonnement kan je kopen tot net voor de start van de competitie, misschien verlies je dan wel die 2 gratis tickets, maar dan zal je de reeks en tegenstrevers kennen, onze eigen kern en de voorwaarden om een match bij te wonen.

Dat is toch niet waar! 15 spelers van de kern liggen vast. Het is ooit anders geweest. Ik herinner mij een seizoen een jaar of 6-7 geleden, dat we er op het einde van het seizoen nog 4-5 hadden.
Wat moet er bij:
* 3 nieuwe keepers of de huidige verlengen
* rechterflank
* centrale verdediger of Martens verlengen
* spits complementair aan Dekuyper/Cocchiere (want die hebben hetzelfde profiel)

Na seizoen 2011-2012 zijn enkel VDNoortgaete, Kestens, Filipovic, Van Damme en Ndefe (Gigli, de oudere broer) gebleven. Ndefe speelde het seizoen daarop 10 minuten, Kestens exact geteld één (minuut!) en was na de winterstop weg naar Terjoden-Welle. Resultaat: 68 % van de speelminuten weg.
Na seizoen 2015-2016 (remember eindronde LaLou! (n) ) zijn enkel VDNoortgaete, Van Damme, De Man en de broers Falko en Jelle Geenens gebleven. Resultaat: 70 % van de speelminuten weg.
Niet al onze huidige spelers leveren de spelkwaliteit die we als kritische supporters verwachten, maar het voordeel van het behouden van 75 % van je kern is dat ze elkaar kennen en dat dit enkel de automatismen gaat ten goede komen. In de geschiedenis van het voetbal is het al vaak voorgekomen dat niet de ploeg met de beste spelers kampioen wordt, maar de ploeg met de beste synergie tussen en complementariteit van de spelers.


24 Mei 2020, 6:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Momenteel is het koffiedik kijken.
Je weet in de verre verste niet in welke reeks we gaan uitkomen en wie de tegenstrevers zullen zijn.
[b]Je hebt ook nog geen zicht met welke spelers we zullen spelen.[/b]
Wat corona betreft, nog geen idee of er toeschouwers mogen zijn, van wanneer, hoeveel en onder welke voorwaarden.
Stel dat er voor nieuwjaar geen supporters toegelaten zijn, dan ben je mooi gesjareld met uw abonnement.
Een abonnement kan je kopen tot net voor de start van de competitie, misschien verlies je dan wel die 2 gratis tickets, maar dan zal je de reeks en tegenstrevers kennen, onze eigen kern en de voorwaarden om een match bij te wonen.

Dat is toch niet waar! 15 spelers van de kern liggen vast. Het is ooit anders geweest. Ik herinner mij een seizoen een jaar of 6-7 geleden, dat we er op het einde van het seizoen nog 4-5 hadden.
Wat moet er bij:
* 3 nieuwe keepers of de huidige verlengen
* rechterflank
* centrale verdediger of Martens verlengen
* spits complementair aan Dekuyper/Cocchiere (want die hebben hetzelfde profiel)

Na seizoen 2011-2012 zijn enkel VDNoortgaete, Kestens, Filipovic, Van Damme en Ndefe (Gigli, de oudere broer) gebleven. Ndefe speelde het seizoen daarop 10 minuten, Kestens exact geteld één (minuut!) en was na de winterstop weg naar Terjoden-Welle. Resultaat: 68 % van de speelminuten weg.
Na seizoen 2015-2016 (remember eindronde LaLou! (n) ) zijn enkel VDNoortgaete, Van Damme, De Man en de broers Falko en Jelle Geenens gebleven. Resultaat: 70 % van de speelminuten weg.
Niet al onze huidige spelers leveren de spelkwaliteit die we als kritische supporters verwachten, maar het voordeel van het behouden van 75 % van je kern is dat ze elkaar kennen en dat dit enkel de automatismen gaat ten goede komen. In de geschiedenis van het voetbal is het al vaak voorgekomen dat niet de ploeg met de beste spelers kampioen wordt, maar de ploeg met de beste synergie tussen en complementariteit van de spelers.


Omwille van dat laatste zou een andere betere trainer een ferme aanwinst kunnen betekenen. Het aantal wedstrijden waarin onze spelers mekaar niet weten staan, laat staan waar ze zullen lopen zijn niet op twee handen te tellen. Op alle vlakken gebeurt het huiswerk veel te laat. Als je automatismen wilt moet je niet wachten tot in het voorjaar en moet je ook je kern vroeger samenstellen. Ik lees ook veel te vaak dat de spelers zelf de trainer ni moeten hebben, ja dan wordt het moeilijk om een ploeg bijeen te krijgen met alle neuzen in dezelfde richting. Beter een smalle goeie kern aangevuld met de betere jeugd. Dan een middelmatige kern die elk half jaar moet worden aangevuld met nog wat middelmatigheid waarbij je qua automatismen en ritme weer opnieuw kan beginnen. In de 15 zitten zeker waardevolle elementen, zoals een fabris, wantens, deconinck, geenens, dekuyper, copado ... misschien vergeet ik er nog enen of twee, maar de rest kon me niet overtuigen.


24 Mei 2020, 10:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik wil toch ook eerst enkele serieuze versterkingen zien alvorens in overweging te nemen om een abonnement aan te schaffen
En zoals de meesten heb ik ook mijn twijfels met BVR als coach als je die zijn resultaten van de afgelopen 2 seizoenen bekijkt.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Mei 2020, 11:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
25/05/2020
Eendracht tekent verzet aan

Onze club heeft vandaag officieel verzet aangetekend bij de voetbalbond tegen de afhandeling van het voorbije seizoen.


26/05/2020
Keepersnieuws

Glenn Baetens wordt de nieuwe keeperstrainer van Eendracht Aalst. Hij komt over van ASV Geel. Glenn is een jonge, gedreven en ambitieuze ex-doelman die zijn eigen carrière vroegtijdig beëindigd zag door blessures. Als keeperstrainer startte hij in de jeugdacademie van KV Mechelen. Welkom en veel


26/05/2020
Bedankt Ronny!

De club wenst Ronny Schollaert uitermate te bedanken voor de fijne jarenlange samenwerking als keeperstrainer. Julien Devriendt en Zeb Van Gerven kregen een contractvoorstel.


26/05/2020
Start trainingen

Eendracht start op 15 juni aan het eerste korte deel van de voorbereiding. Na 2 weken wordt er een pauze ingelast en zullen de trainingen op 13 juli volledig hervatten. Om oefenwedstrijden definitief vast te leggen is het nog wachten op het fiat van de overheid.


26 Mei 2020, 9:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Oeioei, een keepertrainer halen die in Bonheiden woont, da past niet in de geografisch gestuurde voetbalopvatting toch? Wel te hopen dat die niet op basis van kms wordt vergoed want dan nieuw putje tov Ronny :-)


26 Mei 2020, 9:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik begrijp de contractvoorstellen van Van Gerven en Devriendt niet. Het zijn geen puntenpakkers. Beide heren een onvoldoende toch? Oké, Devriendt is naar het seizoenseinde wel in betere vorm gekomen. Maar ik blijf het toch ontzettend vreemd vinden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


26 Mei 2020, 13:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
keepers en trainer die te kort komen krijgen hier een contractvoorstel .
soms denk je toch , doen jullie er om of wat ist nu ?


26 Mei 2020, 21:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 401 402 403 404 405 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst