Transfers volgend seizoen - Pagina 397 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 395 396 397 398 399 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zou Fabio al altijd boven Zeb verkiezen.

Devriendt leek zich de laatste tijd wat te herpakken en kan je op basis van zijn talent nog een kans geven. Maar Zeb maakt altijd wel zijn foutjes, iets wat Fabio in zijn weinige matchen niet deed.


01 Apr 2020, 12:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
je bent zeker de "foutjes" van julien vergeten?


01 Apr 2020, 12:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 554
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Allez, beloftencoach wordt kampioen en mag beschikken, maar grootste verrassing is toch dat Ronny's contract blijkbaar niet wordt verlengd... Zit hier toch al heel lang...

Beloftencoach zou er zelf mee stoppen wegens tijdsgebrek ,maar dat Ronny niet verlengd word is raar.
Zou geen al te beste maatjes zijn met Bart, en durfde na de match tegen support zijn gedacht zeggen over de opstelling van de ploeg en systeem,misschien word dit hem nu aangerekend


01 Apr 2020, 12:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
De contracten van beloftentrainer Bruno Buyl, keeperstrainer Ronny Schollaert en derde doelman Fabio Vandenbossche worden niet verlengd.
De club onderhandelt met kandidaat * beloften- en keeperstrainers.
De doelmannen Julien Devriendt en Zeb Van Gerven blijven in principe.
De derde doelman wordt uit de jeugd gekozen.


*goedkopere

_________________
OB17


01 Apr 2020, 13:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Naar het schijnt zijn ze aan het onderhandelen met ne spits van den Aldi: Ronaldi.


01 Apr 2020, 14:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Alli al wat hier iets voor mekaar krijgt mag beschikken. De prutser mag blijven. Pruts maar lekker verder Bart... 40 transfers later...

Man man man...


01 Apr 2020, 14:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Alli al wat hier iets voor mekaar krijgt mag beschikken. De prutser mag blijven. Pruts maar lekker verder Bart... 40 transfers later...

Man man man...


01 Apr 2020, 14:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tokkie schreef:
iendrachter schreef:
De contracten van beloftentrainer Bruno Buyl, keeperstrainer Ronny Schollaert en derde doelman Fabio Vandenbossche worden niet verlengd.
De club onderhandelt met kandidaat * beloften- en keeperstrainers.
De doelmannen Julien Devriendt en Zeb Van Gerven blijven in principe.
De derde doelman wordt uit de jeugd gekozen.


*goedkopere


(y) Als dank voor bewezen diensten gooien ze Ronny op de straatstenen,PLJ laat hem WEER eens van zijn menselijke kant zien :kots:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Apr 2020, 14:41
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 267
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:
Naar het schijnt zijn ze aan het onderhandelen met ne spits van den Aldi: Ronaldi.


Ook met Knaldi zijn ze blijkbaar aan het onderhandelen, zou superscherp zijn.


01 Apr 2020, 16:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wordt het niet stilaan tijd dat EENDRACHT MAAKT MACHT in gang schiet ?
een open brief schrijven naar de kranten , PLJ en de sponsors dat dit zo niet meer verder kan.
Dienen van renterghem heeft op een jaar tijd alles kapot gemaakt , zijn goede vriend filipovic is door zijn 20 mislukte transfers aan begonnen, maar bvr is het volledig kapot aan t maken . buiten met die sukkel :fuck:


01 Apr 2020, 17:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 554
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Alli al wat hier iets voor mekaar krijgt mag beschikken. De prutser mag blijven. Pruts maar lekker verder Bart... 40 transfers later...

Man man man...

Nu nog ne keeperstrainer van Gent binnen halen en nog wat ex spelers van Bartje en een nieuw contract voor Vandenberghe en spel is compleet


01 Apr 2020, 17:36
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Die kritiek op Julien mag nu stilaan gaan stoppen he! Akkoord hij heeft een lange periode serieus geflaterd en veel zelfs, maar de laatste 7 à 8 matchen was hij toch goed? En als je dan hoort dat hij (akkoord het is maar op training) dikwijls fantastische reddingen laat zien, vind ik dit een logische beslissing. Wat ik dan niet begrijpis dat Fabio weg moet, en dat ze Zeb houden.Beter was dit omgekeerd geweest. Over de handpop van PLJ (BVR) ga ik zwijgen en over de andere genomen beslissingen ook, want ze gaan de rekening vroeg of laat toch gepresenteerd krijgen, is het niet door de supporters zal het door de sponsors zijn!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Apr 2020, 5:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DavidSeal schreef:
Die kritiek op Julien mag nu stilaan gaan stoppen he! Akkoord hij heeft een lange periode serieus geflaterd en veel zelfs, maar de laatste 7 à 8 matchen was hij toch goed? En als je dan hoort dat hij (akkoord het is maar op training) dikwijls fantastische reddingen laat zien, vind ik dit een logische beslissing. Wat ik dan niet begrijpis dat Fabio weg moet, en dat ze Zeb houden.Beter was dit omgekeerd geweest. Over de handpop van PLJ (BVR) ga ik zwijgen en over de andere genomen beslissingen ook, want ze gaan de rekening vroeg of laat toch gepresenteerd krijgen, is het niet door de supporters zal het door de sponsors zijn!


niet akkoord, heeft heel weinig punten gepakt in alle wedstrijden samen waar hij zijn kans kreeg. En over de relatie training versus wedstrijd het volgende: op basis van mijn trainingen en wedstrijden op 10 km en halve marathon zou ik een marathon onder 3u20 moeten lopen. Maar de realiteit is anders. Dus eigenlijk schuilt er een soort Julien in mij... :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Apr 2020, 9:15
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
Davy schreef:
Alli al wat hier iets voor mekaar krijgt mag beschikken. De prutser mag blijven. Pruts maar lekker verder Bart... 40 transfers later...

Man man man...

Nu nog ne keeperstrainer van Gent binnen halen en nog wat ex spelers van Bartje en een nieuw contract voor Vandenberghe en spel is compleet


Ik zie dat veel clubs momenteel volop met transfers bezig zijn, hier mogen ze het contract van Wantens anders ook wel eens gaan verlengen.
Mertens zal moeten vertrekken want komt ook niet overeen met BVR.
Ik zou Mitu, Martens, Ladrière en Van Den Berghe laten gaan, zijn toch einde contract en geen meerwaarde.
De Neve zien vertrekken zou ook mooi zijn.
Fabris zal te duur zijn veronderstel ik, anders zeker houden.
Cocchiere heeft nog een contract maar zou van mij ook mogen vertrekken, als vervanger lijkt Danté Walen De Keyser van Capellen mij een betere en betaalbare optie.


Mitu moet je absoluut houden voor 2e amateur. Heeft snelheid en diepgang, iets wat ik voor de rest in deze kern niet of nauwelijks zie. 2e amateur is misschien zijn plafond, maar daar is niks mis mee. Dan zie ik liever een De Neve of Burssens vertrekken eerlijk gezegd.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Apr 2020, 9:17
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
Nu nog ne keeperstrainer van Gent binnen halen en nog wat ex spelers van Bartje en een nieuw contract voor Vandenberghe en spel is compleet


Ik zie dat veel clubs momenteel volop met transfers bezig zijn, hier mogen ze het contract van Wantens anders ook wel eens gaan verlengen.
Mertens zal moeten vertrekken want komt ook niet overeen met BVR.
Ik zou Mitu, Martens, Ladrière en Van Den Berghe laten gaan, zijn toch einde contract en geen meerwaarde.
De Neve zien vertrekken zou ook mooi zijn.
Fabris zal te duur zijn veronderstel ik, anders zeker houden.
Cocchiere heeft nog een contract maar zou van mij ook mogen vertrekken, als vervanger lijkt Danté Walen De Keyser van Capellen mij een betere en betaalbare optie.


Mitu moet je absoluut houden voor 2e amateur. Heeft snelheid en diepgang, iets wat ik voor de rest in deze kern niet of nauwelijks zie. 2e amateur is misschien zijn plafond, maar daar is niks mis mee. Dan zie ik liever een De Neve of Burssens vertrekken eerlijk gezegd.


Niet akkoord, hij kan een man voorbij en 2 ook maar er komt zelden een goed vervolg op zijn aktie's. Dan levert hij ofwel een slechte pass af of een overbodige. Rendement een dike nul!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Apr 2020, 9:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 395 396 397 398 399 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst