Transfers volgend seizoen - Pagina 351 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 349 350 351 352 353 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
AlostanA schreef:
filip.dhose schreef:

Maxime Annys naar EA. Iedereen content nu? :banana: :EA:


Jazeker :D

"Onze club heeft er twee jaar geleden resoluut voor gekozen om - als algemeen transferbeleid - geen "dure vedetten" aan te trekken, geen spelers op hun retour (cf. discussie De Schutter), maar wel jonge, beloftevolle talenten, die op het hoogste niveau (net niet of nog niet) meekunnen, en honger hebben om zich op een iets lager niveau te bewijzen"


(y) Inderdaad,wat ook vooral opvalt men was al aan Tarfi zijn broek aan het trekken van met nieuwjaar,ze laten hem gaan omdat hij te duur was (cijfertjes gaan we hier niet posten) om daarna dan enkele testers een contract te geven,maar waarschijnlijk zal Annys ook gratis komen,dan had men evengoed Tarfi zijn loon wel kunnen betalen,nen hoop amateurs morja we spelen ook in een amateur reeks zeker.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Sep 2018, 8:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Maxime Annys naar EA. Iedereen content nu? :banana: :EA:

Ik eerlijk gezegd ni :lol:
Annys is zeker welkom, maar centraal had je al De Neve, Sterckx, Ponnet en als back-up De Coninck en De Koker. Ik ben benieuwd wie zal spelen als iedereen fit is want voor mij kunnen er maar 2 samen spelen. Zuur voor Ponnet want ik vind hem echt een goeie speler maar zal wel aan de kant geschoven worden. Hopelijk kan TDC hem omscholen tot een goeie flankspeler want voor mij was dit gisteren toch het grootste mankement. Er zit geen enkele structuur in de aanvallen van EA. Op uw flank heb je enkel Mitu en met alle respect, dienen maakt tegenwoordig 2x niks klaar. Dringend tijd om hem te herpakken en te tonen dat dat 1ne goeie seizoen in 2e amateur eens bevestigd wordt want ik begin op den duur aan zijn kwaliteiten te twijfelen en te denken dat dat goeie seizoen een uitzondering was...
Tegen Chatelet mag hij voor mij eens beginnen met:
-----------Van Gerven-------------------
Geenens-Van Hoevelen-Mertens-Heymans
-----------Sterckx----Annys (indien wedstrijdfit, anders De Neve)
Ponnet----------------------------Bounou
-------------De Rock---------------------
--------------Mbaye----------------------


03 Sep 2018, 9:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Jean schreef:
filip.dhose schreef:

Maxime Annys naar EA. Iedereen content nu? :banana: :EA:


Ja. Ne 6 was hoognodig.


Dat is toch een serieus pak ervaring er bij en een echte versterking als die fit is.
Vorig seizoen 21 matchen en 4 doelpunten bij Westerlo in 1B.


Maar dient gezegd dat iedereen daar wel hoopte dat hij zou vertrekken op het einde van het jaar... Zal het back-up plan geweest zijn van Houdret die uiteindelijk voor Dender koos.

Soit, Maxime heeft heel veel ervaring, is een krijger/vechter en zeer goed als box-to-box maar of hij voetballend complementair is met De Neve bijvoorbeeld zal ook nog moeten blijken. Met Maxime in de ploeg gaan we wel een trage centrale driehoek hebben (met Van Hoevelen, Lievens en/of Mertens) in de omschakeling. Hopelijk nu ook niet teveel kapiteins in de kleedkamer... En ik hoop dat hij meteen wedstrijdfit is want maakte geen voorbereiding mee.

De redenering van Bakkie kwam ook spontaan bij me op: begin van de zomer is het: er kan er maar 1 komen als er eerst 1 vertrekt en op het laatst kan het precies niet meer op, ook al zat er eigenlijk geen druk op want alle transfers sinds Ponnet waren vrije spelers. Dan hoor je in de wandelgangen - "die hebben we niet genomen, omdat we die niet wilden barreren en alle kansen willen geven" - en dan trek je de laatste week 5 man aan. De prijzen zullen waarschijnlijk wel gezakt zijn, maar eerlijkheid gebiedt toch ook te zeggen dat het niet de eerste keuzes zijn die je hebt binnengehaald. Op zich hoeft daar niks mis mee te zijn maar dan zou ik al die uitspraken vooraf wel niet doen... En dan zijn de verhalen rond een Jelle Geenens bijvoorbeeld toch extra pijnlijk... Met wat je uitgegeven hebt aan pakweg De Bauw, Kibassa en Muzembo had je waarschijnlijk toch een verplaatsingsvergoeding aan Jelle kunnen geven en dan had je sowieso ook een back-up voor uw twee backs waar je weet wat je er aan hebt... En het nut van de stage is ook al een beetje ondergraven als je nog 5 man in "het team" moet integreren...

Soit, even mee in de hosanna-stemming: kern van 24 man zeker intussen? Beloften gaan er goed bij varen...


03 Sep 2018, 9:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tja nu zijn er paniekaankopen he. Allez... plots betaalbare buitenkanskes die ze wel ergens zullen inplakken. Maar je hebt er wel eerder op een paar spelers na al een half leger gekocht die geen meerwaarde bieden tov wat er vorig jaar al was. Voor het tweede jaar op rij ontgoocheld over de manier waarop ze transfers doen.

Dekuyper en lievens zullen moeten spelen omdat ze nieuw zijn aangetrokken maar ze zijn naar mijn mening geen meerwaarde. De bauw en kibassa maken de voorbereiding mee maar zullen allicht amper spelen. Plots een leger testers erbij, nog 4 snelle aankopen eind augustus. Maar amper alternatieven op uw flanken en toch nog moeten starten met spelers die vorig jaar eerder invaller waren.

Eerlijk gezegd, ik ben van nature zeker niet de moeilijkste mens denk ik, maar daar ontsnapt me andermaal alle logica

Behoudt wat goed is, versterk op bepaalde (2 à 3) posities en job done ... maar neen...


03 Sep 2018, 9:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Tja nu zijn er paniekaankopen he. Allez... plots betaalbare buitenkanskes die ze wel ergens zullen inplakken. Maar je hebt er wel eerder op een paar spelers na al een half leger gekocht die geen meerwaarde bieden tov wat er vorig jaar al was. Voor het tweede jaar op rij ontgoocheld over de manier waarop ze transfers doen.

Dekuyper en lievens zullen moeten spelen omdat ze nieuw zijn aangetrokken maar ze zijn naar mijn mening geen meerwaarde. De bauw en kibassa maken de voorbereiding mee maar zullen allicht amper spelen. Plots een leger testers erbij, nog 4 snelle aankopen eind augustus. Maar amper alternatieven op uw flanken en toch nog moeten starten met spelers die vorig jaar eerder invaller waren.

Eerlijk gezegd, ik ben van nature zeker niet de moeilijkste mens denk ik, maar daar ontsnapt me andermaal alle logica

Behoudt wat goed is, versterk op bepaalde (2 à 3) posities en job done ... maar neen...


Maar dit jaar is er wel geld precies...


03 Sep 2018, 9:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Davy schreef:
Tja nu zijn er paniekaankopen he. Allez... plots betaalbare buitenkanskes die ze wel ergens zullen inplakken. Maar je hebt er wel eerder op een paar spelers na al een half leger gekocht die geen meerwaarde bieden tov wat er vorig jaar al was. Voor het tweede jaar op rij ontgoocheld over de manier waarop ze transfers doen.

Dekuyper en lievens zullen moeten spelen omdat ze nieuw zijn aangetrokken maar ze zijn naar mijn mening geen meerwaarde. De bauw en kibassa maken de voorbereiding mee maar zullen allicht amper spelen. Plots een leger testers erbij, nog 4 snelle aankopen eind augustus. Maar amper alternatieven op uw flanken en toch nog moeten starten met spelers die vorig jaar eerder invaller waren.

Eerlijk gezegd, ik ben van nature zeker niet de moeilijkste mens denk ik, maar daar ontsnapt me andermaal alle logica

Behoudt wat goed is, versterk op bepaalde (2 à 3) posities en job done ... maar neen...


Maar dit jaar is er wel geld precies...


Misschien is dat nog het meest zorgwekkende. Veel geld uitgegeven...


03 Sep 2018, 10:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Tja nu zijn er paniekaankopen he. Allez... plots betaalbare buitenkanskes die ze wel ergens zullen inplakken. Maar je hebt er wel eerder op een paar spelers na al een half leger gekocht die geen meerwaarde bieden tov wat er vorig jaar al was. Voor het tweede jaar op rij ontgoocheld over de manier waarop ze transfers doen.

Dekuyper en lievens zullen moeten spelen omdat ze nieuw zijn aangetrokken maar ze zijn naar mijn mening geen meerwaarde. De bauw en kibassa maken de voorbereiding mee maar zullen allicht amper spelen. Plots een leger testers erbij, nog 4 snelle aankopen eind augustus. Maar amper alternatieven op uw flanken en toch nog moeten starten met spelers die vorig jaar eerder invaller waren.

Eerlijk gezegd, ik ben van nature zeker niet de moeilijkste mens denk ik, maar daar ontsnapt me andermaal alle logica

Behoudt wat goed is, versterk op bepaalde (2 à 3) posities en job done ... maar neen...

Dat is toch exact wat ze gedaan hebben? Gisteren stonden 9 spelers in de basiself die er vorig seizoen ook al waren. Enkel Zeb en Ponnet/Sterckx zijn nieuwe versterkingen. De Koker zal nu waarschijnlijk plaats moeten ruimen voor Annys.
Heel wat aankopen zijn inderdaad in de breedte, maar je hebt ze ook nodig, want elk seizoen heb je 23 à 25 spelers nodig: we hebben nu een kern van 24 man.We weten ook allemaal wel dat spelers zoals De Bauw, Kibassa, Loman, ... in eerste instantie weinig zullen spelen, maar die gasten zijn allemaal 18 à 20 jaar. Dit zijn dus toekomstgerichte aankopen. Ik vind dat ons bestuur een evenwichtig aankoopbeleid gevoerd heeft: enkele onmiddellijke versterkingen gecombineerd met jeugd die de kans krijgt om te groeien.


03 Sep 2018, 10:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Tja nu zijn er paniekaankopen he. Allez... plots betaalbare buitenkanskes die ze wel ergens zullen inplakken. Maar je hebt er wel eerder op een paar spelers na al een half leger gekocht die geen meerwaarde bieden tov wat er vorig jaar al was. Voor het tweede jaar op rij ontgoocheld over de manier waarop ze transfers doen.

Dekuyper en lievens zullen moeten spelen omdat ze nieuw zijn aangetrokken maar ze zijn naar mijn mening geen meerwaarde. De bauw en kibassa maken de voorbereiding mee maar zullen allicht amper spelen. Plots een leger testers erbij, nog 4 snelle aankopen eind augustus. Maar amper alternatieven op uw flanken en toch nog moeten starten met spelers die vorig jaar eerder invaller waren.

Eerlijk gezegd, ik ben van nature zeker niet de moeilijkste mens denk ik, maar daar ontsnapt me andermaal alle logica

Behoudt wat goed is, versterk op bepaalde (2 à 3) posities en job done ... maar neen...

Dat is toch exact wat ze gedaan hebben? Gisteren stonden 9 spelers in de basiself die er vorig seizoen ook al waren. Enkel Zeb en Ponnet/Sterckx zijn nieuwe versterkingen. De Koker zal nu waarschijnlijk plaats moeten ruimen voor Annys.
Heel wat aankopen zijn inderdaad in de breedte, maar je hebt ze ook nodig, want elk seizoen heb je 23 à 25 spelers nodig: we hebben nu een kern van 24 man.We weten ook allemaal wel dat spelers zoals De Bauw, Kibassa, Loman, ... in eerste instantie weinig zullen spelen, maar die gasten zijn allemaal 18 à 20 jaar. Dit zijn dus toekomstgerichte aankopen. Ik vind dat ons bestuur een evenwichtig aankoopbeleid gevoerd heeft: enkele onmiddellijke versterkingen gecombineerd met jeugd die de kans krijgt om te groeien.


Reactie helemaal naar het beeld van zijn oversten - sorry. DRAAIEN MET DE WIND - eerst maanden staalhard een bepaalde lijn verdedigen/vergoeilijken (oa met dat gezwets over het niet aantrekken van namen), dan merken dat het precies toch niet dat is en dan het even over een andere boeg gooien om uiteindelijk weer te zeggen dat het goed is. Als vorig jaar gasten als Godart of Van Gijseghem werden aangetrokken was het kot te klein en nu is het logisch omdat het "voor de breedte is". En elkaar maar schouderklopjes geven hoe goed ze wel niet bezig zijn. Je komt er geen poot mee verder. Wat als Annys en De Neve niet complementair zijn: Gianni heeft wel voor 4 jaar bijgetekend hé? Ook even in de wachtkamer? Samen met Jilke, Jordy, Beau, Nehemie, Mehdi en Mitch even bij de beloften laten meedraaien tot Nieuwjaar? En dan meer dan waarschijnlijk in de terugronde een deel ervan buiten beginnen pesten zodat ze vertrekken zoals met Gyselinck en consoorten omdat er plots enen gekeken heeft welke cijfertjes in het contract stonden? Sorry hoor maar een visie is er niet - het is op goed vallen uit. Visie was om zowel Sterckx als Tarfi binnen te hengelen en daar de ploeg rond te bouwen. En op het moment dat dat zomaar had kunnen gebeuren, was er pleinvrees of weer een ander gedacht waarschijnlijk... En dan slaat "visie" over in improviseren want tussen 1 juni en 22 augustus is er geen budget, hetzij voor goedkope testers om dan ineens eind van augustus toch een ezeltje gevonden te hebben en waarvan je dan denkt... Haal dat beest meteen van stal en laat die rest er meteen vantussen...


Laatst gewijzigd door DT op 03 Sep 2018, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Sep 2018, 11:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Reactie helemaal naar het beeld van zijn oversten - sorry. DRAAIEN MET DE WIND - eerst maanden staalhard een bepaalde lijn verdedigen/vergoeilijken (oa met dat gezwets over het niet aantrekken van namen), dan merken dat het precies toch niet dat is en dan het even over een andere boeg gooien om uiteindelijk weer te zeggen dat het goed is. Als vorig jaar gasten als Godart of Van Gijseghem werden aangetrokken was het kot te klein en nu is het logisch omdat het "voor de breedte is". En elkaar maar schouderklopjes geven hoe goed ze wel niet bezig zijn. Je komt er geen poot mee verder. Wat als Annys en De Neve niet complementair zijn: Gianni heeft wel voor 4 jaar bijgetekend hé? Ook even in de wachtkamer? Samen met Jilke, Jordy, Beau, Nehemie, Mehdi en Mitch even bij de beloften laten meedraaien tot Nieuwjaar? En dan meer dan waarschijnlijk in de terugronde een deel ervan buiten beginnen pesten zodat ze vertrekken zoals met Gyselinck en consoorten omdat er plots enen gekeken heeft welke cijfertjes in het contract stonden? Sorry hoor maar een visie is er niet - het is op goed vallen uit. Visie was om zowel Sterckx als Tarfi binnen te hengelen en daar de ploeg rond te bouwen. En op het moment dat dat zomaar had kunnen gebeuren, was er weer een ander gedacht waarschijnlijk... En dan is het improviseren...

(y) sluit ik mij volledig bij aan


03 Sep 2018, 11:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Nagels met koppen DT!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Sep 2018, 11:53
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Tja nu zijn er paniekaankopen he. Allez... plots betaalbare buitenkanskes die ze wel ergens zullen inplakken. Maar je hebt er wel eerder op een paar spelers na al een half leger gekocht die geen meerwaarde bieden tov wat er vorig jaar al was. Voor het tweede jaar op rij ontgoocheld over de manier waarop ze transfers doen.

Dekuyper en lievens zullen moeten spelen omdat ze nieuw zijn aangetrokken maar ze zijn naar mijn mening geen meerwaarde. De bauw en kibassa maken de voorbereiding mee maar zullen allicht amper spelen. Plots een leger testers erbij, nog 4 snelle aankopen eind augustus. Maar amper alternatieven op uw flanken en toch nog moeten starten met spelers die vorig jaar eerder invaller waren.

Eerlijk gezegd, ik ben van nature zeker niet de moeilijkste mens denk ik, maar daar ontsnapt me andermaal alle logica

Behoudt wat goed is, versterk op bepaalde (2 à 3) posities en job done ... maar neen...

Dat is toch exact wat ze gedaan hebben? Gisteren stonden 9 spelers in de basiself die er vorig seizoen ook al waren. Enkel Zeb en Ponnet/Sterckx zijn nieuwe versterkingen. De Koker zal nu waarschijnlijk plaats moeten ruimen voor Annys.
Heel wat aankopen zijn inderdaad in de breedte, maar je hebt ze ook nodig, want elk seizoen heb je 23 à 25 spelers nodig: we hebben nu een kern van 24 man.We weten ook allemaal wel dat spelers zoals De Bauw, Kibassa, Loman, ... in eerste instantie weinig zullen spelen, maar die gasten zijn allemaal 18 à 20 jaar. Dit zijn dus toekomstgerichte aankopen. Ik vind dat ons bestuur een evenwichtig aankoopbeleid gevoerd heeft: enkele onmiddellijke versterkingen gecombineerd met jeugd die de kans krijgt om te groeien.


Reactie helemaal naar het beeld van zijn oversten - sorry. DRAAIEN MET DE WIND - eerst maanden staalhard een bepaalde lijn verdedigen/vergoeilijken (oa met dat gezwets over het niet aantrekken van namen), dan merken dat het precies toch niet dat is en dan het even over een andere boeg gooien om uiteindelijk weer te zeggen dat het goed is. Als vorig jaar gasten als Godart of Van Gijseghem werden aangetrokken was het kot te klein en nu is het logisch omdat het "voor de breedte is". En elkaar maar schouderklopjes geven hoe goed ze wel niet bezig zijn. Je komt er geen poot mee verder. Wat als Annys en De Neve niet complementair zijn: Gianni heeft wel voor 4 jaar bijgetekend hé? Ook even in de wachtkamer? Samen met Jilke, Jordy, Beau, Nehemie, Mehdi en Mitch even bij de beloften laten meedraaien tot Nieuwjaar? En dan meer dan waarschijnlijk in de terugronde een deel ervan buiten beginnen pesten zodat ze vertrekken zoals met Gyselinck en consoorten omdat er plots enen gekeken heeft welke cijfertjes in het contract stonden? Sorry hoor maar een visie is er niet - het is op goed vallen uit. Visie was om zowel Sterckx als Tarfi binnen te hengelen en daar de ploeg rond te bouwen. En op het moment dat dat zomaar had kunnen gebeuren, was er pleinvrees of weer een ander gedacht waarschijnlijk... En dan slaat "visie" over in improviseren want tussen 1 juni en 22 augustus is er geen budget, hetzij voor goedkope testers om dan ineens eind van augustus toch een ezeltje gevonden te hebben en waarvan je dan denkt... Haal dat beest meteen van stal en laat die rest er meteen vantussen...


Ook mee eens - zo kan je aan alles een draai geven.

Het is inderdaad op goed geluk. Beginnen met goedkope jongeren die achteraf niet de gehoopte witte merels blijken te zijn en dan instant mogen vertrekken naar Drongen, Wetteren en consoorten. Lijkt me niet echt 'toekomstgericht'. En nadien volgen dan de paniekaankopen en de vrije spelers.

Als je dat totale budget kan besteden aan 1 of 2 heel gerichte en doordachte aankopen ben je toch wel beter af. Maar de verleiding om op die jaarlijks terugkerende carrousel van aantrekken en afstoten te stappen, is blijkbaar toch zo groot...

Een doorstroom van beloften naar eerste ploeg zou trouwens toekomstgericht zijn, maar laat die nu net dramatisch zijn bij EA - en bij uitbreiding bij héél véél andere ploegen, maar da's een andere discussie.

We hebben ondertussen trouwens een 7-tal verdedigende middenvelders voor 2 plaatsen. Da's inderdaad wel aankopen in de breedte... :D


03 Sep 2018, 12:00
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
De vraag van sommige supporters hier voor een echte 6 en liefst geen kindje is met de komst van Annys wel voldaan veronderstel ik :D ?


'Grappig' detail; volgens Wikipedia "maakte Annys zijn debuut in het seizoen 2004-2005 op zeventienjarige leeftijd in het eerste elftal van tweedeklasser KSV Roeselare. Via de eindronde promoveerde Roeselare op het einde van dit seizoen naar de hoogste Belgische voetbalafdeling. Annys kon blijven rekenen op een basisplaats, totdat Dirk Geeraerd er trainer werd in het seizoen 2006-2007. Daarop ruilde hij Roeselare voor een andere eersteklasser, RAEC Mons."

:wave:


03 Sep 2018, 13:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Reactie helemaal naar het beeld van zijn oversten - sorry. DRAAIEN MET DE WIND - eerst maanden staalhard een bepaalde lijn verdedigen/vergoeilijken (oa met dat gezwets over het niet aantrekken van namen), dan merken dat het precies toch niet dat is en dan het even over een andere boeg gooien om uiteindelijk weer te zeggen dat het goed is. Als vorig jaar gasten als Godart of Van Gijseghem werden aangetrokken was het kot te klein en nu is het logisch omdat het "voor de breedte is". En elkaar maar schouderklopjes geven hoe goed ze wel niet bezig zijn. Je komt er geen poot mee verder. Wat als Annys en De Neve niet complementair zijn: Gianni heeft wel voor 4 jaar bijgetekend hé? Ook even in de wachtkamer? Samen met Jilke, Jordy, Beau, Nehemie, Mehdi en Mitch even bij de beloften laten meedraaien tot Nieuwjaar? En dan meer dan waarschijnlijk in de terugronde een deel ervan buiten beginnen pesten zodat ze vertrekken zoals met Gyselinck en consoorten omdat er plots enen gekeken heeft welke cijfertjes in het contract stonden? Sorry hoor maar een visie is er niet - het is op goed vallen uit. Visie was om zowel Sterckx als Tarfi binnen te hengelen en daar de ploeg rond te bouwen. En op het moment dat dat zomaar had kunnen gebeuren, was er pleinvrees of weer een ander gedacht waarschijnlijk... En dan slaat "visie" over in improviseren want tussen 1 juni en 22 augustus is er geen budget, hetzij voor goedkope testers om dan ineens eind van augustus toch een ezeltje gevonden te hebben en waarvan je dan denkt... Haal dat beest meteen van stal en laat die rest er meteen vantussen...[/quote]

Besteken, ik heb geen oversten, behalve den directeur op mijn werk.
Slaaf noch bedelaar mag de arbeider zijn, hij moet een vrij en welvarend man wezen. :cool: :banana:

En wat mijn gezwets betreft:
1) het is de algemene beleidslijn van ons bestuur om jonge, hongerige talenten aan te trekken. Dat kan niet elke keer raak zijn! Sommigen hebben groeipotentieel, anderen minder of niet. Het is verdomd moeilijk om dat te voorspellen, dat is geen exacte wetenschap.
2) Nee, we trekken dus - in lijn met punt 1 - ZELDEN gevestigde waarden aan. Maar de uitzonderingen bevestigen de regel: op 2 à 3 posities in je ploeg heb je wel een ervaren rot nodig om de jongeren te sturen, en - indien nodig - op sleeptouw te nemen. Ik heb NOG NOOIT iets anders beweerd, en ik daag je uit om het tegendeel te bewijzen.


03 Sep 2018, 14:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:

En wat mijn gezwets betreft:
1) het is de algemene beleidslijn van ons bestuur om jonge, hongerige talenten aan te trekken. Dat kan niet elke keer raak zijn! Sommigen hebben groeipotentieel, anderen minder of niet. Het is verdomd moeilijk om dat te voorspellen, dat is geen exacte wetenschap.
2) Nee, we trekken dus - in lijn met punt 1 - ZELDEN gevestigde waarden aan. Maar de uitzonderingen bevestigen de regel: op 2 à 3 posities in je ploeg heb je wel een ervaren rot nodig om de jongeren te sturen, en - indien nodig - op sleeptouw te nemen. Ik heb NOG NOOIT iets anders beweerd, en ik daag je uit om het tegendeel te bewijzen.


Ik ga just for the sake of it, nog 1 keer reageren hier want het doet toch niet uit. Ze hebben het allemaal goed voor elkaar aan de Bredestraat, dus laat ze maar verder doen: ze weten het allemaal beter. Als het niet zal lopen, weet je toch al wie de volgende zal zijn om te moeten vertrekken.

Er ontbreekt 1 stuk in de algemene beleidslijn die je in punt 1 aanhaalt: na uw "trekken" moet komen, "indien de gevestigde waarden die bovenaan onze target list staan/stonden niet willen komen". Het is dus niet owv een beleidskeuze dat een Ponnet of een Bounou uiteindelijk tekenen hé: het is omdat er eerst met Verstraete werd gesproken, dan met Tarfi, dan met Joye en dan met Jiyar om dan uiteindelijk Beau - terecht - aan te trekken omdat de gesprekken met bovenstaande niet rond raakten en de eerste kwaliteitsvolle testers het ook niet waren. Dat het droommiddenveld De Neve - Sterckx ook niet bleek te werken en er met De Koker een puur verdedigend ingestelde speler moest bijgezet worden voor het evenwicht. Dat Sterckx al meteen met een aantal kwaaltjes kampte en dus Ponnet werd bekeken...

Achteraf een reden/verhaal opdissen ja, wat de eigenlijke insteek voor een specifieke keuze had moeten zijn en dus de strategie volledig omdraaien omdat ze niet werkte. Welk verhaal er achteraf ook weer rond wordt gemaakt, dat is de simpele waarheid en dan pakt gezwets van een visie niet.

Hoe kan er ook een visie zijn als in 2016-2017 het sportief beleid eerst uitgetekend werd door LVH/DG, om dan een interim in te schakelen met SJ voor 2 maand en die dan te laten opvolgen door PVDP die zelf binnen 1 jaar in functie gedwongen wordt om te vertrekken, met in zijn spoor alles en iedereen met wie hij samenwerkte. Of dat terecht of onterecht is, daar gaat het me in deze niet over, maar wel dat men dan met woorden als "visie", "beleid", enz. komt aandraven. Het zou het bestuur sieren moesten ze terug gaan naar hun eerste verklaringen waarin ze aangaven niks van voetbal te weten, dan zou je het hen nog kunnen vergeven. Maar zo'n stoten uitsteken en het dan nog verpakken als "visie" of "beleidslijn": het is gewoon een PowerPoint van SJ waar ze nog naar verwijzen, dat weet je toch?

Intussen is de sportieve cel al 500 keer van bezetting gewijzigd op die periode, hetzelfde met de structuur naar uw beloften/jeugd toe en wordt er in uw jeugd gewoon teruggegrepen naar mensen die hier 4 jaar geleden zaten, dan weg moesten en nu plots allemaal terug zijn. Niet op basis van competentie hoor, maar owv rekeningen her en der die vereffend moeten worden. Gerland die in januari 2018 als hoofdscout wordt aangesteld, moet het beloftentrainerschap erbij nemen en moet in juli 2018 beschikken. Het kan veel zijn, maar een visie is het niet. Het is eerder van niet anders kunnen. En geloof me - ik heb de afgelopen jaren al genoeg van die verhalen gehoord achter de schermen om er intussen dik mijn buik van vol te hebben.

Ego's en eigenbelang - dat is de olie in de structuur. En je komt steeds weer bij die cirkelredeneringen terecht, ongeveer de enige constante sinds het nieuwe bestuur aan de macht is. In uw Excel krijg je dan altijd een waarschuwing en ik ben blij te lezen dat er nog altijd mensen zijn die in deze ook de waarschuwingen blijven poneren... Vorig jaar werd het transferbeleid door de voorzitter zelf afgebroken na de nederlagen tegen Luik, Dessel en Heist. Nu wordt er expliciet vertrouwen uitgesproken in de krant over de sportieve cel terwijl je zowel tegen Hamoir als Brakel met de uitschakeling flirtte en je ipv 2 last minute transfers van vorig jaar er nu dubbel zoveel hebt moeten doen de laatste dagen... Is dat beleid?


03 Sep 2018, 15:58
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Is (helaas) de harde werkelijkheid. Als ge dat niet wilt inzien is het van niet kunnen of willen (n)


03 Sep 2018, 18:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 349 350 351 352 353 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst