Transfers volgend seizoen - Pagina 450 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 448 449 450 451 452 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Lijkt mij een type Brice Verkerken


19 Jun 2022, 16:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Lijkt mij een type Brice Verkerken


Denk ik ook, zou een degelijke vervanger moeten zijn.
Ook al wat matchen op ons niveau en hoger gespeeld en goeie opleiding gehad.
Spijtig dat zijn makelaar David Cardon niet meekomt, dan hadden we onze spits beet.


19 Jun 2022, 16:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wat mij zorgen baart, is niet alleen de noodzaak van een vlot scorende spits, maar vooral onze verdediging.
Als je ons aantal tegengoals ziet in de eindklassering, en hoe die tot stand zijn gekomen door verdedigende blunders.
Dan zie ik de komende competitie alweer niet rooskleurig te gemoed - als er ten minste geen extra versterking bij komt.
Lokeren-Temse lijkt met voorsprong , de te kloppen titelkandidaat...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Jun 2022, 17:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
Jean schreef:

Let er op : daar zal hij de pannen van het dak spelen

Volgens mij heeft hij één oefenmatch gespeeld met het eerste elftal, nl. op Olsa Brakel. En eerlijk gezegd, ik vond die toen behoorlijk goed, centraal in de verdediging. Rustig, solide en goed uitvoetballend. Maar ik heb me laten vertellen dat er een akkoord was dat hij een contract zou krijgen van zodra hij in 1 officiële match opgesteld werd. Blijkbaar heeft CDG hem niet nodig gehad.


Klopt, heeft maar 1 helft gespeeld tegen Brakel en enkele matchen bij de beloften en je zag wel dat die kon voetballen.
Op basis van zijn profiel zeker iemand die we kunnen gebruiken om samen met Fabris op het middenveld te spelen, maar als je geen enkele competiematch speelt lijkt het mij logisch dat ze zijn contract niet verlengen.
7 spelers vertrokken en 2 aangetrokken, er is nog een zee van tijd tot eind augustus :D .
Wat er volgens mij zeker nog bij moet is een ervaren keeper, centrale verdediger, verdedigende middenvelder en spits.

Efkes corrigeren. Er zijn 6 spelers vertrokken met speelminuten (Lentz, Cobos-Copado, Verkerken, Caignau, Tresignie en Dumortier), en 2 zonder speelminuten (Chirishungu en Cuyvers).
Lentz: 2160
Cobos: 2005
Verkerken: 2417
Tresignie: 767
Caignau: 480
Dumortier: 20
Lentz is vervangen door Swinnen.
Cobos is vervangen door Yagan.
Verkerken is vervangen door Kakudji.
De 3 anderen zou je eigenlijk kunnen vervangen door één goeie polyvalente middenvelder.
En er moet zeker nog een deftige spits bij. Tenzij ze hopen op een definitieve doorbraak van Lufulu?
Kortom, momenteel is het niet goed en niet slecht, er mag/moet zeker nog iets bij. Maar het belangrijkste is volgens mij toch dat de kern grotendeels behouden blijft. Slechts 26,4 % van de "speelminuten" is weg, en de drie basisspelers werden vervangen. Of de 3 vervangers een meerwaarde zullen blijken te zijn, dat kan niemand correct inschatten, behalve de mensen die hen gescout hebben.


19 Jun 2022, 18:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Benieuwd naar dieje Kakudji.
Nu inzetten op scorend vermogen. Minstens ne scorende spits en liefst ook iemand met een goed afstandschot/vrije trap

Zodat er eindelijk wa middelmaat met veel te veel speelminuten aan kant kan worden gehouden :hmm:

Wel echt te weinig ervaring in de groep, zeker achteraan. Maar ik weet dat dat er niet komt want dat kost iets


19 Jun 2022, 19:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Benieuwd naar dieje Kakudji.
Nu inzetten op scorend vermogen. Minstens ne scorende spits en liefst ook iemand met een goed afstandschot/vrije trap

Zodat er eindelijk wa middelmaat met veel te veel speelminuten aan kant kan worden gehouden :hmm:

Wel echt te weinig ervaring in de groep, zeker achteraan. Maar ik weet dat dat er niet komt want dat kost iets

Tja, achteraan ... Je kunt toch moeilijk beweren dat Falko en Wantjes geen ervaring hebben. Burssens en Ryckaert spelen ondertussen ook al 4 jaar bij ons. Kun je dan nog spreken van gebrek aan ervaring? Akkoord, er is geen oudere patron à la Van Hoevelen, maar Falko/Wantjes/Burssens/Ryckaert hebben ondertussen gecumuleerd 20 jaar (9+3+4+4) ervaring bij ons. De tijd van "les excuses sont faites pour s'en servir" is voorbij!!!


19 Jun 2022, 20:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Benieuwd naar dieje Kakudji.
Nu inzetten op scorend vermogen. Minstens ne scorende spits en liefst ook iemand met een goed afstandschot/vrije trap

Zodat er eindelijk wa middelmaat met veel te veel speelminuten aan kant kan worden gehouden :hmm:

Wel echt te weinig ervaring in de groep, zeker achteraan. Maar ik weet dat dat er niet komt want dat kost iets

Tja, achteraan ... Je kunt toch moeilijk beweren dat Falko en Wantjes geen ervaring hebben. Burssens en Ryckaert spelen ondertussen ook al 4 jaar bij ons. Kun je dan nog spreken van gebrek aan ervaring? Akkoord, er is geen oudere patron à la Van Hoevelen, maar Falko/Wantjes/Burssens/Ryckaert hebben ondertussen gecumuleerd 20 jaar (9+3+4+4) ervaring bij ons. De tijd van "les excuses sont faites pour s'en servir" is voorbij!!!


Groot gelijk Filip, en misschien te beginnen in de bestuurskamer?


20 Jun 2022, 7:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Belangrijk is wel dat een groot deel van de kern behouden is,
Eigenlijk moet je dan maar in elke lijn één speler inpassen.
Lokeren kan dan wel een volledig nieuwe ploeg gekocht hebben maar je moet ze wel als ploeg kunnen laten spelen.
Laat ons duimen en hopen dat er nog wat bijkomt.


20 Jun 2022, 7:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2946
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Lijkt mij een type Brice Verkerken

Inderdaad.
Alleen snap ik niet goed dat je ne Verkerken laat gaan die toch bewezen heeft iets in zijn mars te hebben en tevens een paar goals gemaakt, om dat uiteindelijk een zelfde type speler (jong ,groot, ...) aan te trekken. Hadden ze nu zo nen ancien als Flippo, Van Hoevelen aangetrokken, ik snapte de wissel, maar nu niet. Laten we hopen dat hij minstens 't zelfde niveau van Brice haalt.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Jun 2022, 9:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wild van de transfers word ik allerminst.

Ik zou graag eens een transfer zien, van ene die er minimaal 20 injast per seizoen.

Zolang je dat niet hebt, ga je ieder jaar tekortkomen.

Ne Romero of ne Pfeffer, een garantie op goals. Sorry maar met Dekuyper speel je niet voor de prijzen.

En Mbaye is een topper voor onze reeks, maar gaat er geen 20 maken per seizoen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Jun 2022, 9:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er zijn 2 mogelijkheden:
- ofwel is men geschrokken van de reacties van de supporters op het forum en hebben ze dan toch die Congolees gehaald
- ofwel is die veel goedkoper dan Verkerken


20 Jun 2022, 9:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Wild van de transfers word ik allerminst.

Ik zou graag eens een transfer zien, van ene die er minimaal 20 injast per seizoen.

Zolang je dat niet hebt, ga je ieder jaar tekortkomen.

Ne Romero of ne Pfeffer, een garantie op goals. Sorry maar met Dekuyper speel je niet voor de prijzen.

En Mbaye is een topper voor onze reeks, maar gaat er geen 20 maken per seizoen.

Denk dat we het wat transfers betreft hier mee zullen moeten doen ,en hier of daar nog enkele beloften bij de kern voegen.
Zelfs als we overgingen sprak het bestuur maar van 2 transfers, Lentz en Copado vervangen.
Er is gewoon gene rotten bal om deftige transfers te doen.


20 Jun 2022, 12:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Wild van de transfers word ik allerminst.

Ik zou graag eens een transfer zien, van ene die er minimaal 20 injast per seizoen.

Zolang je dat niet hebt, ga je ieder jaar tekortkomen.

Ne Romero of ne Pfeffer, een garantie op goals. Sorry maar met Dekuyper speel je niet voor de prijzen.

En Mbaye is een topper voor onze reeks, maar gaat er geen 20 maken per seizoen.


Dekuyper is voor mij een vervanger voor Mbaye, zou nooit met die 2 samen starten.
Is na zijn blessure nooit meer op niveau geweest en de verdedigende taken die hij moet uitvoeren van de trainer helpen daar ook niet bij.
Als je de transfers tot nu toe ziet moet je niet hopen op een spits die er vorig seizoen 20 gemaakt heeft denk ik, of het moet enen uit den mtsa zijn.


20 Jun 2022, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik wil het ook niet erger maken natuurlijk, maar als je de statistieken verder nakijkt, moet er toch ook ergens besef zijn dat Arne en Jilke normaliter hun aantal doelpunten van afgelopen seizoen niet elk jaar zullen kunnen evenaren... Dus daar zal toch ook nog ergens iets moeten kunnen worden gedaan... Dus in dat verband zou het inderdaad niet slecht zijn mochten er gasten als Walen De Keyzer kunnen worden losgeweekt. Gasten waarvan je weet dat ze er staan in de zone van de waarheid...

Voordeel is wel dat er qua echte topschutter in deze reeks in principe geen combinatie is tussen club en must om over te gaan zoals bij Peffer (Lyra) of Romero (Ninove). De echte topschutters zitten bij Gent (Triest), Brakel (Nelis) en Gullegem (Dekiere) en de grootste goaltjesdief die terug in de reeks is gekomen (Zwart) gaat aan de slag bij Zelzate (die wel met Antwi al een doelpuntenmaker hadden lopen). Los van de voorlijn bij Petegem (met Berwouts/Swennen gesteund door Joly en de Vanborms nog steeds) en als de mayonaise pakt bij Lokeren (en vooral bij Vermeiren), gaan die pur sang spitsen dus goals maken tegen iedereen. Bovendien zijn er met De Waegemaeker, Straatman, Braem en Cardon ook een paar gevaarlijke individuen op dat vlak weg uit de reeks. Persoonlijk vind ik dat Brakel met Habbas wel een toptransfer heeft gedaan op dat vlak, al verliezen zij met Shala een enorm bepalende speler... Wel veel "namen" gewisseld in de reeks en "re-entries" dus te bekijken wat het gaat geven allemaal... Op papier toch een aantal ploegen goeie transfers gedaan...


20 Jun 2022, 14:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Welke clubs zullen in de gaten moeten worden gehouden (lees: "zwaarste kleppers die worden verwacht in de eerste helft van de rangschikking (we praten nu nog niet over "titelkandidaten").
En Eendracht ook niet meegeteld...
Weet iemand of Sp Petegem, ook volgend seizoen, haar licentie 1A niet zou aanvragen ?

Mijn lijstje:

- Lokeren-Temse
- Sparta Petegem
- Gullegem
- Brakel
- RC Gent

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Jun 2022, 15:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 448 449 450 451 452 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst