Transfers volgend seizoen - Pagina 452 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 450 451 452 453 454 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Petroe69 schreef:
WELKOM IN DE A-KERN | Deze beloften maken binnenkort hun opwachting in onze A-kern: Maciej Niewiadomski (18, flankspeler), Tommy Collard (19, aanvaller) en Nathan Deneef (18, flankaanvaller). Tijdens de voorbereiding maken we kennis met hen bij EA-TV. Alvast heel veel succes Maciej, Tommy en Nathan!

Geen oordeel over de kwaliteiten van deze jongens. Maar hiermee gaan we de promotie niet bewerkstelligen. Hoor ook enkele mensen die geen abo gaan verlengen. Met wat er nu al werd aangekondigd aan versterking, kan ik dit perfect begrijpen.


Die jongens gaan enkel meetrainen met de A-kern en matchen spelen met de beloften.
Als je met veel blessures en een kleine kern zit zullen die jongens natuurlijk ook hun kans krijgen zoals afgelopen seizoen met bvb Lufulu, ik denk dat ze bij Lokeren dat probleem niet gaan hebben.
Een aanvaller en een defensieve middenvelder moeten er minstens nog bij.
Dat de mensen hun geen abonnement meer nemen is best te begrijpen, we spelen in 4de klasse en het is alle seizoenen net niet door de gekende redenen.
Als onze buren van Ninove al 1 reeks en Dender 2 reeksen hoger spelen zou ik mij als voorzitter toch eens zorgen beginnen maken dat je echt niet goed bezig bent.


Ik verwacht bij de bvba Patrick en Vera weinig zelfkritiek. Neen jongens nog wa jaren aanmodderen in deze betekenisloze regionen. Buiten wijzelf...werkelijk... nobody cares


25 Jun 2022, 19:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik vrees ook dat het weer niets zal worden.
Het zal al een mirakel zijn als er nog een deftige transfer gedaan wordt. Eigenlijk heeft men dat al gezegd hé, door 3 beloftes over te hevelen naar de A-kern.
Hopelijk zit er daar een witte merel tussen, maar de kans bestaat ook dat ze in de anonimiteit gaan belanden omdat ze onvoldoende kansen zullen krijgen.
En ondertussen blijven we verder aanmodderen in 4de klasse.
Extra sponsors of uitbreiding van het bestuur is er niet.
Men spreekt van verbouwing van het stadion maar als je hier blijft klungelen in 4de klasse is dat zeker niet nodig.


25 Jun 2022, 19:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Petroe69 schreef:
WELKOM IN DE A-KERN | Deze beloften maken binnenkort hun opwachting in onze A-kern: Maciej Niewiadomski (18, flankspeler), Tommy Collard (19, aanvaller) en Nathan Deneef (18, flankaanvaller). Tijdens de voorbereiding maken we kennis met hen bij EA-TV. Alvast heel veel succes Maciej, Tommy en Nathan!

Geen oordeel over de kwaliteiten van deze jongens. Maar hiermee gaan we de promotie niet bewerkstelligen. Hoor ook enkele mensen die geen abo gaan verlengen. Met wat er nu al werd aangekondigd aan versterking, kan ik dit perfect begrijpen.


Die jongens gaan enkel meetrainen met de A-kern en matchen spelen met de beloften.
Als je met veel blessures en een kleine kern zit zullen die jongens natuurlijk ook hun kans krijgen zoals afgelopen seizoen met bvb Lufulu, ik denk dat ze bij Lokeren dat probleem niet gaan hebben.
Een aanvaller en een defensieve middenvelder moeten er minstens nog bij.
Dat de mensen hun geen abonnement meer nemen is best te begrijpen, we spelen in 4de klasse en het is alle seizoenen net niet door de gekende redenen.
Als onze buren van Ninove al 1 reeks en Dender 2 reeksen hoger spelen zou ik mij als voorzitter toch eens zorgen beginnen maken dat je echt niet goed bezig bent.

Voor alle duidelijkheid: Ninove zit enkel een reeks hoger door een schandalig reglement. Ninove is 2de geëindigd. Awel, wij ook! Waarom mogen zij dan rechtstreeks promoveren omdat ze toevallig in een reeks zitten waarin de kampioen geen licentie aanvraagt? Dit is regelrechte discriminatie (ongelijke behandeling). De voetbalbond zou in dergelijke gevallen de niet-ingevulde promotieplaats moeten opvullen via de eindronde! Twee stijgers via de eindronde dus in plaats van één. En dat ze eens stoppen met:
1) dat onnozel systeem van periodes waardoor pakweg een 9de in het eindklassement toch nog kan promoveren;
2) ploegen zonder licentie te laten deelnemen aan die eindrondes.


26 Jun 2022, 3:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
100% gelijk Filip


26 Jun 2022, 6:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5733
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
https://youtu.be/wBOPBFbwcgE


26 Jun 2022, 9:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
fromfathertoson schreef:
Allesweter schreef:
El Corredor (Light) schreef:


DeKuyper :hmm:

De broer van Ben Yagan zit ook zonder ploeg Yvan Yagan, scoorde vorig seizoen nog 7 goals bij Lierse.
Maar spits zal er zeker niet meer bijkomen, misschien nog enkele beloften en dat zal het zijn.


Loze beloften? Die hebben we al gekregen …

Cagneau Tresignie en Dumortier worden dus vervangen door 3 beloften en dat zal het dus zijn wat transfers betreft.
En onze nieuwe doelman ook al een belofte , veel te weinig om iets van betekenis te spelen om over te gaan.


26 Jun 2022, 12:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
https://youtu.be/wBOPBFbwcgE

Dat ziet er niet slecht uit, maar lijkt me eerder een rechts back.


26 Jun 2022, 12:11
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2946
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
fromfathertoson schreef:
Allesweter schreef:
De broer van Ben Yagan zit ook zonder ploeg Yvan Yagan, scoorde vorig seizoen nog 7 goals bij Lierse.
Maar spits zal er zeker niet meer bijkomen, misschien nog enkele beloften en dat zal het zijn.


Loze beloften? Die hebben we al gekregen …

Cagneau Tresignie en Dumortier worden dus vervangen door 3 beloften en dat zal het dus zijn wat transfers betreft.
En onze nieuwe doelman ook al een belofte , veel te weinig om iets van betekenis te spelen om over te gaan.


Zal weer net niet zijn, top 5 plaats met eindronde.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Jun 2022, 13:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
waly 2 schreef:
https://youtu.be/wBOPBFbwcgE

Dat ziet er niet slecht uit, maar lijkt me eerder een rechts back.


Het ziet er mij een soepel langbeen uit en ne valsen tragen gelijk Mbaye :D
Het is veelbelovend in da filmken, ma t'zijn natuurlijk ook momentopnames hé. Alle voordeel van de twijfel geven zou ik zeggen.

@fromfathertoson
Wat de overgehevelde beloften betreft : T'is ook niet zo vind ik dat 3 beloften in de plek van 3 spelers die geen titularis waren vorig seioen, per se minder kwaliteit gaan brengen. Allemaal afwachten ...
Wat niet wil zeggen natuurlijk dat je wel nog een vlot scorende spits moet halen, want dat is toch ons grote manco.

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


26 Jun 2022, 23:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Los Beldos schreef:
Allesweter schreef:
waly 2 schreef:
https://youtu.be/wBOPBFbwcgE

Dat ziet er niet slecht uit, maar lijkt me eerder een rechts back.


Het ziet er mij een soepel langbeen uit en ne valsen tragen gelijk Mbaye :D
Het is veelbelovend in da filmken, ma t'zijn natuurlijk ook momentopnames hé. Alle voordeel van de twijfel geven zou ik zeggen.

@fromfathertoson
Wat de overgehevelde beloften betreft : T'is ook niet zo vind ik dat 3 beloften in de plek van 3 spelers die geen titularis waren vorig seioen, per se minder kwaliteit gaan brengen. Allemaal afwachten ...
Wat niet wil zeggen natuurlijk dat je wel nog een vlot scorende spits moet halen, want dat is toch ons grote manco.


Ik vrees dat dat nougabollen zal zijn: je hebt al Dekuyper en Mbaye + Panneel die op alle aanvallende posities kan spelen (en ook nauwelijks werd gebruikt) en je schuift 3 spelers door van de beloften die ook allemaal aanvallend zijn ingesteld. Daarnaast loopt Lufulu hier ook nog rond... En met Yagan en Van den Eynde is ook uw nr. 10-positie (op papier) ingevuld.


27 Jun 2022, 7:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT ik vrees dat je gelijk zal hebben tenzij er nog een mirakel gebeurd.


27 Jun 2022, 7:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Los Beldos schreef:
Allesweter schreef:
Dat ziet er niet slecht uit, maar lijkt me eerder een rechts back.


Het ziet er mij een soepel langbeen uit en ne valsen tragen gelijk Mbaye :D
Het is veelbelovend in da filmken, ma t'zijn natuurlijk ook momentopnames hé. Alle voordeel van de twijfel geven zou ik zeggen.

@fromfathertoson
Wat de overgehevelde beloften betreft : T'is ook niet zo vind ik dat 3 beloften in de plek van 3 spelers die geen titularis waren vorig seioen, per se minder kwaliteit gaan brengen. Allemaal afwachten ...
Wat niet wil zeggen natuurlijk dat je wel nog een vlot scorende spits moet halen, want dat is toch ons grote manco.


Ik vrees dat dat nougabollen zal zijn: je hebt al Dekuyper en Mbaye + Panneel die op alle aanvallende posities kan spelen (en ook nauwelijks werd gebruikt) en je schuift 3 spelers door van de beloften die ook allemaal aanvallend zijn ingesteld. Daarnaast loopt Lufulu hier ook nog rond... En met Yagan en Van den Eynde is ook uw nr. 10-positie (op papier) ingevuld.

Dit zijn onze transfers of er met nog een appeltje uit de kast vallen zoals metde Rudy
Maar wat ik nog altijd niet begrijp is dat onzen trainer vorig seizoen aan het zagen was voor offensieve versterking en alle moeite werd gedaan om Panneel binnen te halen en hem dan gewoon op de bank zet omdat het evenwicht uit de ploeg zou zijn dan.
Ik blijf erbij, een Paneel die je wat vertrouwen geeft die gaat hier echt knallen,want daar hebben we het beste nog niet van gezien.
Maar ja als je liever ne spits op stelt die goed kan verdediging volgens trainer ,en 4 goals maakt op een volledig seizoen dan spelen er andere zaken mee volgens mij.


27 Jun 2022, 9:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De afwerker die we al lang zoeken en broodnodig hebben komt er dus niet, met ne hoop snotneuzen volop voor de titel van ambitie gesproken. Ondertussen springen alle buurtploegen over onze kop maar daar is de slogan " geen woorden maar daden , onze voorzitter schittert alleen maar in grootspraak voor mij in ieder geval geen abonnement meer. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Jun 2022, 10:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
DT schreef:
Los Beldos schreef:

Het ziet er mij een soepel langbeen uit en ne valsen tragen gelijk Mbaye :D
Het is veelbelovend in da filmken, ma t'zijn natuurlijk ook momentopnames hé. Alle voordeel van de twijfel geven zou ik zeggen.

@fromfathertoson
Wat de overgehevelde beloften betreft : T'is ook niet zo vind ik dat 3 beloften in de plek van 3 spelers die geen titularis waren vorig seioen, per se minder kwaliteit gaan brengen. Allemaal afwachten ...
Wat niet wil zeggen natuurlijk dat je wel nog een vlot scorende spits moet halen, want dat is toch ons grote manco.


Ik vrees dat dat nougabollen zal zijn: je hebt al Dekuyper en Mbaye + Panneel die op alle aanvallende posities kan spelen (en ook nauwelijks werd gebruikt) en je schuift 3 spelers door van de beloften die ook allemaal aanvallend zijn ingesteld. Daarnaast loopt Lufulu hier ook nog rond... En met Yagan en Van den Eynde is ook uw nr. 10-positie (op papier) ingevuld.

Dit zijn onze transfers of er met nog een appeltje uit de kast vallen zoals metde Rudy
Maar wat ik nog altijd niet begrijp is dat onzen trainer vorig seizoen aan het zagen was voor offensieve versterking en alle moeite werd gedaan om Panneel binnen te halen en hem dan gewoon op de bank zet omdat het evenwicht uit de ploeg zou zijn dan.
Ik blijf erbij, een Paneel die je wat vertrouwen geeft die gaat hier echt knallen,want daar hebben we het beste nog niet van gezien.
Maar ja als je liever ne spits op stelt die goed kan verdediging volgens trainer ,en 4 goals maakt op een volledig seizoen dan spelen er andere zaken mee volgens mij.


That makes two of us. Ik kan alleen hopen dat de voorbereiding daar raad brengt... Op basis van de keuze voor Dekuyper, kan ik enkel vermoeden dat bepaalde connecties er met Quentin nog niet of niet voldoende zijn en daar kan ik nog inkomen. Alleen denk ik wel dat er voorzichtig moet worden omgegaan met het toekennen van krediet en het blijven schuiven met spelers om die toch maar in de ploeg te houden ook al raken die werkelijk geen knikker van betekenis... Lopen is belangrijk in het hedendaagse voetbal, maar drie acties van Panneel zoals die ene waarbij hij panklaar legt op Mbaye thuis tegen Mandel, zal korter komen bij beslissen over winst of verlies...

Ik denk dat we mogen stellen dat Wantens een mindere terugronde heeft gehad dus als er dan keuzes moeten worden gemaakt naar andere posities moet er ook gekeken worden naar de vorm van de spelers zelf. Wantens is op zijn best als hij ballen in de loop kan voorbrengen vanop de flank - een duidelijke wisselwerking met een Panneel bijvoorbeeld, kan enkel in het voordeel van beiden spelen. Tegen Mandel moest quasi elke bal van links komen in de eerste helft, zij het dat Lars daar keer op keer moest gaan dribbelen: gevolg geen enkele goeie bal vanop links en de beste zwieper van die 45 min kwam er van Geenens vanop rechts... Als je kan variëren met een Panneel met actie bal aan de voet en Wantens die er bij momenten over kan gaan om voor te zetten, heb je twee gevaarlijke wapens waar je met een goeie voorbereiding toch een degelijke wisselwerking zou moeten kunnen smeden.

Cobos is bijvoorbeeld zo'n speler die in mijn ogen veel te veel krediet heeft gehad voor wat hij maar bracht op het aantal speelminuten. En dan hebben we ook een aantal spelers die heel nuttig zijn, maar die heel moeilijk op een positie zijn vast te prikken zoals Razzi, De Coninck en eigenlijk ook Van den Eynde... Daardoor is er bijvoorbeeld ook met Verkerken geschoven naar het middenveld toe.

Wat mij betreft en kijkend naar de huidige kern, zou je eigenlijk vol voor De Coninck moeten gaan als vervanger voor Cobos, nu je Sam hebt verlengd. Zijn loopvermogen met de recuperatiekracht van Fabris zouden in tweede amateur toch een uitstekende tandem moeten vormen. Met een Panneel van links en Van den Eynde van rechts (die kunnen switchen tijdens de wedstrijd) en afhankelijk van de tegenstander met Yagan in steun van Mbaye of Dekuyper in steun van Der, moet je toch iets kunnen doen. Maar dan moet je wel keuzes durven maken over je gehele kern en niet enkel 1 of 2 mensen op de bank zwieren als het even niet loopt of om mensen te prikkelen. Tegen Cappellen in de eindronde werd Mbaye er ook uitgehaald wegens het niet uitvoeren van bepaalde taken en bleek zijn vervanger Panneel uiteindelijk de gebeten hond... Terwijl er die wedstrijd wel meer voor de hand liggendere keuzes waren om te vervangen...

Achterin kan je met Wantens, Ryckaert, Burssens en Falko ook wel weg. En je kan in functie van de tegenstander nog altijd kijken of je met Panneel-Wantens, Panneel-De Vriendt of Wantens-Van Den Eynde moet spelen naar balans toe. En is ook vaak moeilijk te beoordelen. Als je op rechts met Geenens en Van den Eynde speelt en je laat Mitch steeds naar de rechterzone uitzakken in balverlies, is het natuurlijk makkelijk om naar Panneel te wijzen als je op links met Panneel en Wantens speelt en Der in balverlies centraal moet blijven...

Belesi kan als stand-in van Fabris opereren, Razzi kan je als manusje van alles gebruiken en die nieuwe van O. Charleroi biedt ook wel wat wisselmogelijkheden. Maar vooral keuzes durven maken...


27 Jun 2022, 11:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Als uwen T1 nu ook de leiding over het restaurant en dergelijke krijgt dan weet je wel hoever het hier gekomen is. Benieuwd OF en wanneer ze dit durven te communiceren.

Verder vragen ze om op zaterdagavond de thuismatchen te spelen zonder goedkeuring van de stad op voorhand te vragen ?

Dozje kennende wordt dit een njet tegen "risicoploegen" en dan spreken we nog niet over de meerkost voor de ultramoderne verlichting in ons stadion.
Met welk doel eigenlijk denkt PLJ nu echt dat er op zaterdagavond plots 2000 man tegen gullegem gaat komen zien?


27 Jun 2022, 12:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 450 451 452 453 454 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst