Transfers volgend seizoen - Pagina 454 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 452 453 454 455 456 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Petroe69 schreef:
WELKOM IN DE A-KERN | Deze beloften maken binnenkort hun opwachting in onze A-kern: Maciej Niewiadomski (18, flankspeler), Tommy Collard (19, aanvaller) en Nathan Deneef (18, flankaanvaller). Tijdens de voorbereiding maken we kennis met hen bij EA-TV. Alvast heel veel succes Maciej, Tommy en Nathan!

Geen oordeel over de kwaliteiten van deze jongens. Maar hiermee gaan we de promotie niet bewerkstelligen. Hoor ook enkele mensen die geen abo gaan verlengen. Met wat er nu al werd aangekondigd aan versterking, kan ik dit perfect begrijpen.


Die jongens gaan enkel meetrainen met de A-kern en matchen spelen met de beloften.
Als je met veel blessures en een kleine kern zit zullen die jongens natuurlijk ook hun kans krijgen zoals afgelopen seizoen met bvb Lufulu, ik denk dat ze bij Lokeren dat probleem niet gaan hebben.
Een aanvaller en een defensieve middenvelder moeten er minstens nog bij.
Dat de mensen hun geen abonnement meer nemen is best te begrijpen, we spelen in 4de klasse en het is alle seizoenen net niet door de gekende redenen.
Als onze buren van Ninove al 1 reeks en Dender 2 reeksen hoger spelen zou ik mij als voorzitter toch eens zorgen beginnen maken dat je echt niet goed bezig bent.

Voor alle duidelijkheid: Ninove zit enkel een reeks hoger door een schandalig reglement. Ninove is 2de geëindigd. Awel, wij ook! Waarom mogen zij dan rechtstreeks promoveren omdat ze toevallig in een reeks zitten waarin de kampioen geen licentie aanvraagt? Dit is regelrechte discriminatie (ongelijke behandeling). De voetbalbond zou in dergelijke gevallen de niet-ingevulde promotieplaats moeten opvullen via de eindronde! Twee stijgers via de eindronde dus in plaats van één. En dat ze eens stoppen met:
1) dat onnozel systeem van periodes waardoor pakweg een 9de in het eindklassement toch nog kan promoveren;
2) ploegen zonder licentie te laten deelnemen aan die eindrondes.
de tijd van "les excuses sont la pour s'en servir" is voorbij hé Filip. We hadden hoger kunnen eindigen in het klassement of Mandel kloppen...

_________________
If you never try, you'll never know


29 Jun 2022, 14:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2946
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Allesweter schreef:
DT schreef:

Neen hoor - hebben op 4 juni een round up gegeven van wie er blijft en wie er bijkomt. Wat die laatsten betreft, stellen ze op tijd en stond de spelers 1 voor 1 voor...

Ze moeten wel hun eerste 2 wedstrijden zonder publiek spelen na de rellen op Ninove.
Toch al een serieus inkomsten verlies en hoe gaan ze dat regelen met de abonnementen 2 wedstrijden minder?

Hopelijk is het dan juist niet tegen ons.


of juist wel, want ons ploeg draait meestal beter als er minder sfeer/druk is, dus minder supporters ;-)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Jun 2022, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:
Allesweter schreef:
Allesweter schreef:
Ze moeten wel hun eerste 2 wedstrijden zonder publiek spelen na de rellen op Ninove.
Toch al een serieus inkomsten verlies en hoe gaan ze dat regelen met de abonnementen 2 wedstrijden minder?

Hopelijk is het dan juist niet tegen ons.


of juist wel, want ons ploeg draait meestal beter als er minder sfeer/druk is, dus minder supporters ;-)


Ja maar zonder fans is ook zonder uitfans he, het enige "stadion" dat je dit seizoen zou kunnen doen zou je missen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Jun 2022, 15:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Timoilsjt schreef:
Allesweter schreef:
Hopelijk is het dan juist niet tegen ons.


of juist wel, want ons ploeg draait meestal beter als er minder sfeer/druk is, dus minder supporters ;-)


Ja maar zonder fans is ook zonder uitfans he, het enige "stadion" dat je dit seizoen zou kunnen doen zou je missen!

***
Een titelpretendent, zoals Lokeren-T heeft net de inkomsten hàrd nodig.
En EA is in die zin, voor hén, een welgekomen bezoeker voor hun thuismatch. Het is dus wenselijk dat de 2 wedstrijden 'achter gesloten deuren', juist, wél tegen EA zijn...Zodat wij hén niet 'gul' sponsoren.
De sportieve confrontatie, zien wij dan wél in ons PC stadion...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


30 Jun 2022, 13:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
hansken schreef:
Timoilsjt schreef:

of juist wel, want ons ploeg draait meestal beter als er minder sfeer/druk is, dus minder supporters ;-)


Ja maar zonder fans is ook zonder uitfans he, het enige "stadion" dat je dit seizoen zou kunnen doen zou je missen!

***
Een titelpretendent, zoals Lokeren-T heeft net de inkomsten hàrd nodig.
En EA is in die zin, voor hén, een welgekomen bezoeker voor hun thuismatch. Het is dus wenselijk dat de 2 wedstrijden 'achter gesloten deuren', juist, wél tegen EA zijn...Zodat wij hén niet 'gul' sponsoren.
De sportieve confrontatie, zien wij dan wél in ons PC stadion...


Burgemeester D´angsthaese zal daar ook wel weer iet op vinden als t zover is...


30 Jun 2022, 14:04
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Julien Devriendt 2 jaar bijgetekend om op de bank te zitten bij FCVEH Dender. #oef

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Jun 2022, 17:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
sjeezer schreef:
WELKOM GAËL KAKUDJI!


Casagolda naar Lokeren-temse


03 Jul 2022, 15:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Casagolda moet weg bij Dender...

Is met Lokeren Temse aan het onderhandelen.

Is nu zeker kampioen voor volgend seizoen is al bekend en wij ploegen maar voort.


03 Jul 2022, 18:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Allesweter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Casagolda moet weg bij Dender...

Is met Lokeren Temse aan het onderhandelen.

Is nu zeker kampioen voor volgend seizoen is al bekend en wij ploegen maar voort.


Doe onze supporters weg en er blijft alleen nog een spookclub over.
Zolang de supporters braaf in de pas lopen voor PLJ en mooi naar het stadion blijven komen zal hij zijn spelletjes nog jaren kunnen blijven spelen .

Waarom een spits kopen of een ploeg bouwen dat geld kost ? De supporters komen toch , dat weet hij wel, de rekening is snel gemaakt voor een voorzitter die geen band heeft met de supporters .

En dat er daar ieder seizoen een paar die hard supporters afhaken die de miserie echt niet meer kunnen aanzien , wat trekt hij hem dat nu aan .

Show geven in het restaurant dat is wat telt , het sportieve is al lang niet meer het belangrijkste dat is voor iedereen duidelijk toch ?

Geen abonnementen verkopen en geen volk meer de zondag is ook geen show meer kunnen geven in het restaurant en het probleem de familie lejuste zal wel vanzelf verdwijnen.

Wat er nadien gebeurd is koffiedik kijken , maar hoe we nu bezig zijn weten we wel al waar we binnen 10 jaar gaan zitten en dat zal nog altijd 4de klasse zijn .


03 Jul 2022, 18:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
Allesweter schreef:
Allesweter schreef:
Is met Lokeren Temse aan het onderhandelen.

Is nu zeker kampioen voor volgend seizoen is al bekend en wij ploegen maar voort.


Doe onze supporters weg en er blijft alleen nog een spookclub over.
Zolang de supporters braaf in de pas lopen voor PLJ en mooi naar het stadion blijven komen zal hij zijn spelletjes nog jaren kunnen blijven spelen .

Waarom een spits kopen of een ploeg bouwen dat geld kost ? De supporters komen toch , dat weet hij wel, de rekening is snel gemaakt voor een voorzitter die geen band heeft met de supporters .

En dat er daar ieder seizoen een paar die hard supporters afhaken die de miserie echt niet meer kunnen aanzien , wat trekt hij hem dat nu aan .

Show geven in het restaurant dat is wat telt , het sportieve is al lang niet meer het belangrijkste dat is voor iedereen duidelijk toch ?

Geen abonnementen verkopen en geen volk meer de zondag is ook geen show meer kunnen geven in het restaurant en het probleem de familie lejuste zal wel vanzelf verdwijnen.

Wat er nadien gebeurd is koffiedik kijken , maar hoe we nu bezig zijn weten we wel al waar we binnen 10 jaar gaan zitten en dat zal nog altijd 4de klasse zijn .


Alles is beter dan verder doen hoe we nu bezig zijn.
Ik hoop dat hij niet gaat beginnen met het stadion te vernieuwen of we zitten er nog jaren mee opgescheept,
al lijkt die kans mij klein dat hij daar investeerders voor gaat vinden en een akkoord met de stad.


03 Jul 2022, 18:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Met de stad vermoed ik wel, gesprekken zijn nog steeds lopende en ook het "zandberg-dossier" zit mee in de gesprekken heb ik horen waaien.

Die investeerders, dat lijkt mij andere koek te zijn. Nuja, ze gingen in rijen staan aanschuiven indien de vergunningen binnen zouden zijn. Ik ben benieuwd!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Jul 2022, 4:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Met de stad vermoed ik wel, gesprekken zijn nog steeds lopende en ook het "zandberg-dossier" zit mee in de gesprekken heb ik horen waaien.

Die investeerders, dat lijkt mij andere koek te zijn. Nuja, ze gingen in rijen staan aanschuiven indien de vergunningen binnen zouden zijn. Ik ben benieuwd!


Zoals zijn 4 extra sponsors die hij had :hmm: ik wacht er nog steeds op.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Jul 2022, 17:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Nu ook Casagolda (10de) extra aanwinst voor Lokeren-Temse...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220703_92492651
...Alweer een extra seizoen 22-23 in 4de klasse verblijven voor Iendracht...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


04 Jul 2022, 21:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Is de kern nu effectief compleet? Of moeten we nog een hoop testers verwachten?
Lentz vervangen door een jonge beloftendoelman, afwachten dus.
Copado vervangen door een veel aanvallender ingestelde speler die een half seizoen out was en geen goal gemaakt heeft, voor mij is die positie dus niet vervangen.
Verkerken zijn vervanger ziet er mij wel een stevige verdediger uit die toch al op ons niveau en hoger gespeeld heeft.
Ik zie ook dat Lufulu nog bij de A kern staat, hebben ze die zijn contract dan verlengd en op basis van wat?
Razzi die staat bij de verdedigers, is de enige positie waar je hem NIET moet zetten.
We zijn terug op weg voor een verloren seizoen in 4de klasse met cijfers waar geen enkele amateurploeg zelfs in de buurt van komt.
Gelukkig moet ik er mijne zondag niet meer voor opofferen nu :D .
De enige goede beslissing die PLJ al gemaakt heeft in die 6 jaar, voor mij persoonlijk dan toch.


10 Jul 2022, 8:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik vermoed dat er wel een aantal testers zullen komen meetrainen en eens 1 helft mogen spelen om ze daarna door te sturen.
Eind augustus zal er inderhaast nog wel wat "afval" à la Rudi worden vastgelegd die niet of ternauwernood zullen spelen.
Normaal gezien wordt Lokeren met een straat voorsprong kampioen en in het beste geval zullen we weer kunnen meedoen aan een eindronde waarin we weer zullen tekort schieten.
En zo gaat het hier maar door zoals het water van de Dender naar de Schelde stroomt.
Wees ervan overtuigd dat we zo nooit uit 4de klasse zullen geraken.
En de boer hij ploegde voort en PLJ ook.
Jammer, maar het zij zo.


10 Jul 2022, 11:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 452 453 454 455 456 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst