Transfers volgend seizoen - Pagina 343 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 341 342 343 344 345 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
AlostanA schreef:
ajoin_bart schreef:
Ik denk dat de standaard opstelling er zo zal uitzien:
De Vriendt of dienen van Dender
Geenens-Verstraeten-Van Hoevelen-Heymans
De Neve - Sterckx
De Rock- Ponnet of De Coninck- Mitu
Mbaye

Alhoewel ik meer voorstander zou zijn om eventueel Ponnet van rechts te laten komen en De Rock samen met Mbaye in de spits. Op links is het doodzonde dat De Man weg is. Zou voor mij de voorkeur krijgen op Mitu die al meer dan 1 jaar niets meer heeft laten zien


Je moet absoluut met De Rock en Mbaye in de spits spelen vind ik, dat geeft sowieso vuurwerk, dat hebben ze al bewezen.


en daarachter alleen de neve en sterckx , de tegenstanders zullen content zijn als we zo spelen.
tzal weer opendeurdag zijn.
als je nu met 2 spitsen wil spelen , hadden we een andere verdedigende middenvelder moet halen dan sterckx.


08 Aug 2018, 16:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
AlostanA schreef:
ajoin_bart schreef:
Ik denk dat de standaard opstelling er zo zal uitzien:
De Vriendt of dienen van Dender
Geenens-Verstraeten-Van Hoevelen-Heymans
De Neve - Sterckx
De Rock- Ponnet of De Coninck- Mitu
Mbaye

Alhoewel ik meer voorstander zou zijn om eventueel Ponnet van rechts te laten komen en De Rock samen met Mbaye in de spits. Op links is het doodzonde dat De Man weg is. Zou voor mij de voorkeur krijgen op Mitu die al meer dan 1 jaar niets meer heeft laten zien


Je moet absoluut met De Rock en Mbaye in de spits spelen vind ik, dat geeft sowieso vuurwerk, dat hebben ze al bewezen.


en daarachter alleen de neve en sterckx , de tegenstanders zullen content zijn als we zo spelen.
tzal weer opendeurdag zijn.
als je nu met 2 spitsen wil spelen , hadden we een andere verdedigende middenvelder moet halen dan sterckx.


Aanval is de beste verdediging :D


08 Aug 2018, 18:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ajoin_bart schreef:
Ik denk dat de standaard opstelling er zo zal uitzien:
De Vriendt of dienen van Dender
Geenens-Verstraeten-Van Hoevelen-Heymans
De Neve - Sterckx
De Rock- Ponnet of De Coninck- Mitu
Mbaye

Alhoewel ik meer voorstander zou zijn om eventueel Ponnet van rechts te laten komen en De Rock samen met Mbaye in de spits. Op links is het doodzonde dat De Man weg is. Zou voor mij de voorkeur krijgen op Mitu die al meer dan 1 jaar niets meer heeft laten zien


Het zou me zwaar verwonderen indien Verstraeten als basisspeler aan het seizoen zou beginnen. Hij speelde nog geen enkele voorbereidingsmatch.
Mijn pronostiek voor de eerste competitiematch:
Van Gerven
Geenens / Van Hoevelen / Lievens / Heymans
De Neve / Sterckx / De Coninck
De Rock / Mbaye / Mitu (ondanks zeer zwak niveau denk ik niet dat TDC hem dan al uit de ploeg zal zetten)


08 Aug 2018, 18:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Laat ons de verwachtingen van Ponnet trouwens wel wat realistisch stellen.
Liet zeker iets zien tijdens die oefenwedstrijden (vooral tov andere testsers) maar leg de lat ook niet onrealitisch hoog voor die jongen.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Aug 2018, 20:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bram schreef:
Laat ons de verwachtingen van Ponnet trouwens wel wat realistisch stellen.
Liet zeker iets zien tijdens die oefenwedstrijden (vooral tov andere testsers) maar leg de lat ook niet onrealitisch hoog voor die jongen.

---
Dat is juist gesteld. Zijn tests waren idd positief.
Toch moeten we even afwachten wat de échte competitie geeft. als we tegen alle kleppers van amateur1 moeten aandraven. Competitie is toch wel zwaarder dan oefenmatchen.
Hopelijk kan Ponnet bevestigen. Ook positief is dat het een jonge speler is, waar nog progressiemarge inzit.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Aug 2018, 10:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er moet nog wat kwaliteit bij komen zeker op de flanken want Mitu heeft het duidelijk moeilijk in 1ste amateur, hoogst bruikbaar als invaller mijn gedacht.
Geen woorden maar daden heren van het bestuur of we zijn op weg om ons 100 jarig bestaan te vieren in 2de amateur. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Aug 2018, 11:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Er moet nog wat kwaliteit bij komen zeker op de flanken want Mitu heeft het duidelijk moeilijk in 1ste amateur, hoogst bruikbaar als invaller mijn gedacht.
Geen woorden maar daden heren van het bestuur of we zijn op weg om ons 100 jarig bestaan te vieren in 2de amateur. :(


Lijkt mij ook wel wat straf. Het is gewoon al zéér lang duidelijk dat die meer (lees : enige) concurrentie nodig heeft. Een paar matchen op de bank kan soms wonderen doen.


09 Aug 2018, 15:31
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hallo bestuur wakker worden! Er moet creativiteit in de ploeg komen en ook ne goeie verdedigende middenvelder want Sterckx is geen van beide!


10 Aug 2018, 13:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Hallo bestuur wakker worden! Er moet creativiteit in de ploeg komen en ook ne goeie verdedigende middenvelder want Sterckx is geen van beide!


Had dan gewoon marmitte behouden hé als je een verdedigende mid extra nodig hebt. Jong, inzet genoeg, zal wel niet te duur zijn.

En kan zowel De Koker als De Neve niet als verdedigende mid spelen?


10 Aug 2018, 14:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er was gezegd dat wanneer Diarra zou vertrekken er direct iemand anders zou tekenen.
Maandag 6/8 stond in HLN dat Diarra in Bulgarije getekend heeft, misschien weet ons bestuur dat nog niet en is er daarom nog niemand geweest om te tekenen.
Gezien de laatste uitslagen in de oefenmatchen zal er toch nog ne serieuze klepper moeten bijkomen om een rustig seizoen in 1° amateur te kunnen spelen, over top 5 laat ik me dus zeker niet uit.


10 Aug 2018, 14:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
volgens hln is van gerven sinds gisteren speelgerechtigd en volgens hnb is hij niet speelgerechtigd. :?


11 Aug 2018, 10:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
volgens hln is van gerven sinds gisteren speelgerechtigd en volgens hnb is hij niet speelgerechtigd. :?


Op de officieele site staat wel of het al in orde is of niet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Aug 2018, 11:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tom De Cock kan, op Jordy Verstraeten (revalidatie knieoperatie) na, rekenen op een fitte kern voor zondag. Even leek het er op dat Zeb Van Gerven door een technisch probleem bij de voetbalbond niet speelgerechtigd zou zijn, maar dat werd nog opgelost.


11 Aug 2018, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Aankondigen dat uw nieuwe derde doelman gaat spelen met de beloften tegen Charleroi en dan niet speelgerechtigd blijken te zijn... :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Aug 2018, 9:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Hallo bestuur wakker worden! Er moet creativiteit in de ploeg komen en ook ne goeie verdedigende middenvelder want Sterckx is geen van beide!


Huh? Sterckx is volgens jou dus niet goed/creatief, en geen verdedigende middenvelder?

Ik heb eens een overzicht gemaakt van alle spelers die vorig jaar speelminuten hadden en vertrokken zijn, en daar tegenover de spelers gezet die al aangetrokken werden:

Van Den Noortgaete (+ Dewit die geen minuut speelde): vervangen door Van Gerven en Vandenbossche.
Gyselinck, Ntika en Claeys (verdediging): vervangen door Lievens, De Bauw en Kibassa.
Diarra en Marmitte: vervangen door Sterckx.
Van Tricht: vervangen door Ponnet.
Bangoura, Amazou en Egerickx (spits): vervangen door Dekuyper.

Of je er nu mee akkoord bent of niet (cf. discussie kwantiteit/kwaliteit), al deze transfers passen perfect binnen een logica van inkrimping van de kern.

De Man (linkerflank), Yala-Lusala (rechterflank) en Jelle Geenens (linksback) werden echter NIET vervangen. De analyse die door velen gemaakt wordt, nl. dat we in onze kern 2 offensieve flankspelers missen, is correct, want Mitu is al maanden uit vorm (of kan het niveau van (de top-4 in) Amateur 1 niet aan), en als De Rock eens voor langere tijd zou uitvallen, dan zitten we met een groot probleem.

Mijn constructieve oproep aan het bestuur is dan ook om hier nog werk van te maken BINNEN de budgettaire mogelijkheden!


15 Aug 2018, 10:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 341 342 343 344 345 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 134 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst