Transfers volgend seizoen - Pagina 510 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 507 508 509 510 511
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Online
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Hasselt 1e in 2b amateur ontslaat ook zijn trainer na verlies tegen de allerlaatste.
Benieuwd of er daar ook zoveel commotie over zal gemaakt worden.
Die zitten ook met nieuwe overnemers vanaf dit seizoen.


Hasselt heeft wel geen kern vol dure buitenlandse profs, ik denk niet dat je de loonkost van onze ploeg wil weten.
Ze zullen daar met hun tv reeks wel met een naam willen uitpakken, ik gok op Stijn Vreven.
Of wie weet gaat de Regi daar aan de slag?


06 Feb 2024, 21:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Facebook is het forum. Dit forum is dood. Er is zelfs geen wedstrijdtopic meer aangemaakt tegen Torhout, dat is nog nooit eerder gebeurd bij een wedstrijd van den iendracht.

Een fijne carnaval allemaal, daar komen we wel nog in overeen.


Er is nog 1 groot verschil: hier op 't forum moogt ge nog uw gedacht zeggen, ook al is dat tov. de club 'negatief'; Als ge op facebook te veel slechts over de club/het bestuur/het beleid durft zeggen wordt uw post verwijderd. Het bestuur censureert haar facebook, ge zou bijna denken dat het Chinezen zijn, die doen dat ook. :hmm:

Maar in navolging van Witzwet: ne goeie carnaval vér iederiejn!!! :banana: :drank:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Feb 2024, 22:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Onze Ottomanen zullen in elk geval onderwerp van spot zijn.


07 Feb 2024, 12:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zienaa schreef:
Onze Ottomanen zullen in elk geval onderwerp van spot zijn.

Jommeja, ge kunt erom vragen, ge kunt erom smeken. De overtreffende trap ken ik niet, maar daar zitten onze Turkse vrienden. De Joden hebben daar ook al gezeten..


08 Feb 2024, 11:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1023
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202404 ... content=ar

_________________
Afbeelding


10 Apr 2024, 19:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zou Arne en Falco eigenlijk wel willen zien blijven. Niet noodzakelijk als vaste basis spelers, maar nuttige invallers en om toch wat onze eigenheid te behouden.

Falco echte Iendrachter, maar puur objectief is de rb een positie waar de kwaliteit omhoog kan (zeker als we promoveren).

Hopelijk wel betere transfers nu dan oude "vedetten" als Dja Dje Dje, Milinceanu, Prince (die ik voetballend wel goed vind, maar bijna nooit fit), ...


11 Apr 2024, 12:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Ik zou Arne en Falco eigenlijk wel willen zien blijven. Niet noodzakelijk als vaste basis spelers, maar nuttige invallers en om toch wat onze eigenheid te behouden.

Falco echte Iendrachter, maar puur objectief is de rb een positie waar de kwaliteit omhoog kan (zeker als we promoveren).

Hopelijk wel betere transfers nu dan oude "vedetten" als Dja Dje Dje, Milinceanu, Prince (die ik voetballend wel goed vind, maar bijna nooit fit), ...

Falko en Arne zijn momenteel de 2 spelers met de meeste speelminuten, en kunnen zeker en vast mee in (de middenmoot van) Eerste Nationale.


11 Apr 2024, 13:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik heb respect voor elk zijn mening, maar voor mij zijn Falco en Arne spelers die je moet houden. Niet alleen omdat ze EA-dna hebben, maar ook en vooral (mits fit) ze een surplus zijn op sportief gebied. Een Arne zie ik ronduit (nog) beter uit de verf komen een niveau hoger, en toch de Falco ook niet onderschatten. Moest ik van hen zijn, rekening houdend met hun leeftijdscategorie (geen jonge leeuwen meer maar ook nog niet de jaren waarin je enkel for the money gaat) ik doe er een jaartje EA bij als we een reeks stijgen. Los van het financiële, natuurlijk. Maar is Hoek nu echt de grote betaler (misschien wel, weet het niet) ? Sportief kan je toch moeilijk zeggen dat het een upgrade is… nu ja, kan er wel in komen dat je na de laatste twee jaar EA wel eens een kalm seizoen bij een kalme club wil draaien. Zou begrijpelijk zijn…

_________________
may the FORCE be with you.


11 Apr 2024, 17:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Falko naar Zelzate, samen met broer Jelle. Staat op fb van Zelzate


22 Apr 2024, 21:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
en ook Arne. pffffff. zeer jammer.
https://www.pzc.nl/amateurvoetbal/hoek- ... ogle.be%2F

_________________
may the FORCE be with you.


22 Apr 2024, 22:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Inderdaad spijtig dat deze alvast vertrekken. We hebben aan allebei veel te danken.
Maar ik begrijp hen. Ze hebben dit seizoen vanalles meegemaakt en weinig positief buiten het sportieve dan. Blijven is helaas kiezen voor een nieuw chaotisch seizoen vrees ik.


23 Apr 2024, 9:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vierde keeper Robbe Beerens naar OLSA Brakel, waar zijn pa hulptrainer is.


23 Apr 2024, 14:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Geenens en Van Den Eynde weg: dat is 11 + 6 jaar Eendracht Aalst die verdwijnen! :(


23 Apr 2024, 20:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Inderdaad spijtig dat deze alvast vertrekken. We hebben aan allebei veel te danken.
Maar ik begrijp hen. Ze hebben dit seizoen vanalles meegemaakt en weinig positief buiten het sportieve dan. Blijven is helaas kiezen voor een nieuw chaotisch seizoen vrees ik.


Volgens de pers was het in het geval van Falko alvast niet op eigen initiatief dat hij vertrekt....


24 Apr 2024, 7:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Je moet ook eerlijk zijn met jezelf. Falco heeft het dikwijls heel moeilijk gehad dit seizoen om het niveau te halen. Hij zal ook wel aanvoelen dat hij er volgend seizoen een niveau hoger (misschien, hopelijk) dikwijls zou naast vallen. Ik denk wel dat Arne het niveau van 1ste amateur aankan, al zou het ook nipt geweest zijn.


24 Apr 2024, 9:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7662 berichten ]  Ga naar pagina 1 507 508 509 510 511


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 156 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst