Transfers volgend seizoen - Pagina 435 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 433 434 435 436 437 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
hansken schreef:
Brice verkerken tekent voor 1 seizoen op huurbasis.

Edit: https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/br ... ~ab0d4a1e/


De jonge rechtsachter Brice Verkerken (20) speelde in beide partijen 90 minuten en liet een goede indruk na.

razzi, caignau , geenens :plat: :plat:

Vergeet het maar: Razzi heeft een paar keer rechtsachter gespeeld en is telkens door de mand gevallen. Op rechtsmidden heeft hij een paar keer behoorlijk gespeeld. Caignau is naar eigen zeggen en volgens zijn pa zeker ook geen rechtsachter. Heeft daar in zijn jeugd gespeeld omdat er in de nationale selecties geen enkele goeie rechtsachter was, maar is eigenlijk eerder een aanvallende rechterflank.
De enige die Falko daar zou kunnen vervangen is misschien Burssens.
Dit allemaal terzijde: defensieve versterking was weliswaar nodig, maar zeker niet de eerste prioriteit (volgens mij).


31 Aug 2021, 18:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Nu ook aangekondigd door EA. Volgens de site is het een centrale verdediger.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Aug 2021, 19:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Volgens transfermarkt een centrale middenvelder, volgens de gazet een rechtsback, en volgens onze "sportieve cel" een CV. Ik hoop dat de jongen het zelf heel goed weet, want anders zetten ze hem nog in de goal.

Komaan lejuste toon uw expertise, man. Fire at will!!


31 Aug 2021, 19:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 580
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
Ze zouden beter een mega spandoek gaan hangen aan PLJ zijne gevel...

"ALS JE SPREEKT OVER PROMOTIE, MOET JE ZIEN DAT U KERN DAAR TOE IN STAAT IS!"

Vandaag "ons bank" eens bekeken? Mannekes lief, om van te blijten. Dan hadden ze beter op de vergadering gezegd, "neen er is geene rotten bal meer, we zijn al blij als we dit seizoen niet zakken."

Je weet nu al dat we voor een verloren seizoen staan, indien er geen 2-3 échte transfers meer gedaan worden de komende 48uur. :hmm:

Hang dat spandoek dan AUB in het stadion (elementair respect voor privéwoonst) en zet een W achter de U. ;)


Ge kunt het toch zelf gaan hangen,ge lekt PLJ zijn reet al jaren uit,maar de naivelingen beginnen stilaan uit hun winterslaap te komen,das toch al een troost dat ze na ettelijke jaren van blindheid eindelijk beginnen in te zien,dat het met deze kloefkapper geen avans is. :EA: :D


(y)


31 Aug 2021, 21:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Volgens transfermarkt een centrale middenvelder, volgens de gazet een rechtsback, en volgens onze "sportieve cel" een CV. Ik hoop dat de jongen het zelf heel goed weet, want anders zetten ze hem nog in de goal.

Komaan lejuste toon uw expertise, man. Fire at will!!


Als het uiteindelijk een spits blijkt te zijn, lijkt hij me alvast ook niet complementair met Mitch of Der :D


01 Sep 2021, 7:27
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Nu ook aangekondigd door EA. Volgens de site is het een centrale verdediger.


wie is de tweede (beloofde) transfer?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Sep 2021, 7:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
2 grieken stonden dichtbij een overgang, maar op het laatste ogenblik nog afgesprongen... Kostteveelios en Kannibetaalos ;)

Hopelijk zaterdag geen 2 gekwetsten of we staan er heel slecht voor!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Sep 2021, 9:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Wat een boerenbedrog. "Er is ruimte voor gerichte versterking" Amai, ik zie het. Ene jongere die nog alles heeft te bewijzen. Als ik zo n supporterspakket zou hebben aangeschaft, ik zou me nog nekeer bekocht voelen eerlijk gezegd.

En de mensen maar voorhouden dat er ambitie is om te stijgen. Vava regelt de transfers moemoe de ticketjes, t zoontje de website en de live ...enfin, we komen er wel

T zal zaterdag heel veel beter moeten dan op Onhaye of t zal daar rap duidelijk zijn waar we staan.

Carl zei in interview na match op onhaye de match altijd in handen te hebben... Dat is geenszins waar. Tweede helft was zelfs ronduit zwak en het meeste gevaar (én het doelpunt, toch geen detail in het voetbal, meen ik) viel aan de overkant. Wij hebben daar zeer weinig nog kunnen tegenover stellen.


01 Sep 2021, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
2 grieken stonden dichtbij een overgang, maar op het laatste ogenblik nog afgesprongen... Kostteveelios en Kannibetaalos ;)

Hopelijk zaterdag geen 2 gekwetsten of we staan er heel slecht voor!

:plat:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Sep 2021, 11:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jawadde wat een klucht weer die inkomende transfers, het is evident dat er ons weer een teleurstellend seizoen staat te wachten. Enfin wat wil je met een meesterbrein die alleen uitblinkt in truken van de foor. :stom: (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Sep 2021, 12:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eerste helft 6-7 zeer goede kansen gehad waarvan 1 kopbal over de lijn niet gegeven en 2e helft bal binnenkant paal van der die altijd binnen moet en goal die mijn inziens onterecht afgekeurd werd.

Voor de rest kan ik niet zeggen dat er geen inzet was.
Jammer voor de match tegen een eersteklasser maar voor hetzelfde geld is het tegen cercle,eupen of seraing of dergelijke.

Wie gelooft er nu eigenlijk dat we vlot gaan meedoen voor de prijzen?
Wat voor mij belangrijk is is dat we nog bestaan en het plezier met de makkers, als dit betekent dat we overleven en in in deze klasse blijven dan is dat maar zo.

Voor de rest kunnen we er niets aan doen om PLJ dit te laten inzien want die man gelooft alleen zichzelf.




Davy schreef:
Wat een boerenbedrog. "Er is ruimte voor gerichte versterking" Amai, ik zie het. Ene jongere die nog alles heeft te bewijzen. Als ik zo n supporterspakket zou hebben aangeschaft, ik zou me nog nekeer bekocht voelen eerlijk gezegd.

En de mensen maar voorhouden dat er ambitie is om te stijgen. Vava regelt de transfers moemoe de ticketjes, t zoontje de website en de live ...enfin, we komen er wel

T zal zaterdag heel veel beter moeten dan op Onhaye of t zal daar rap duidelijk zijn waar we staan.

Carl zei in interview na match op onhaye de match altijd in handen te hebben... Dat is geenszins waar. Tweede helft was zelfs ronduit zwak en het meeste gevaar (én het doelpunt, toch geen detail in het voetbal, meen ik) viel aan de overkant. Wij hebben daar zeer weinig nog kunnen tegenover stellen.


01 Sep 2021, 13:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Er heeft er nog eentje getekend blijkbaar...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Sep 2021, 14:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Er heeft er nog eentje getekend blijkbaar...


????


01 Sep 2021, 15:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2515
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Er heeft er nog eentje getekend blijkbaar...


...Kaniepoupoulos ?

_________________
Iendracht 4ever.


01 Sep 2021, 16:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Stavros piktis


01 Sep 2021, 18:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 433 434 435 436 437 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst