Transfers volgend seizoen - Pagina 336 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 334 335 336 337 338 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik blijf gewoon mijn ploeg aanmoedigen, en mijn ticketje aankopen wanneer ik kan gaan kijken....al 40 jaar lang....En ik ben blij dat mijn ploeg nog steeds is blijven bestaan, traditioneel zoals vroeger.
Zij het met zijn hoogtes en laagtes...
Noch tijdens, noch voor, en na de match, hoor ik nooit iets van dat négatief gezaag, zoals op dit forum door enkelingen wordt uitgespuwd: Steeds maar doemdenken voor onze club en verwijten naar het bestuur, dat was in het verleden vaak zo, ..terecht of onterecht; en dat negativisme is nu nog steeds hetzelfde, zoals vroeger..

Als ik in de huid van de huidige bestuursleden had gezeten, had ik er al lang de brui aan gegeven, vanwege al die oneindige kritikasters. Negativisten die denken dat er altijd maar opnieuw (perfecte) mensen, weldoeners met geld, zullen klaar staan, om EA te redden.
Ik steek er mijn latijn niet meer , en ga gewoon mijn matchke bekijken, mét vertrouwen in het huidige bestuur. ...Zo simpel is dat.
Ik hoop alleen dat de dag niet komt, dat we geen EA meer zullen hebben, als op zekere dag de boeken worden neergelegd. En er niemand meer geinteresseerd zal zijn in onzen iendracht..
...terminal .en finsh ......
Met zo'n negatief ingestelde achterban, zullen er weinig, of geen kandidaten meer zijn.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Jun 2018, 1:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zie ons geen 500 abonnementen verkopen dit jaar. Zelfs de kleine dingen, zoals het winddicht maken van de K, blijken onoverkomelijke problemen. Sorry, maar dit nog goed bestuur noemen is meerdere bruggen te ver. Zoals bij zovele bedrijven en clubs is het 'ik-doe-maar-wat'-principe ook bij het EA-bestuur aanwezig. Ver kom je daar echter niet mee. Visie en lange termijndenken blinken uit door afwezigheid.
En pattaboem, je laatste alinea is spijtig genoeg al heel dichtbij als je het aantal toeschouwers gaat bekijken dat volgend seizoen nog zal afzakken naar het stadion. Waar het huidige bestuur overigens ook een enorme verantwoordelijkheid in draagt...


29 Jun 2018, 10:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Lars Godart naar FC Merelbeke (3 Amateur).
Gekocht voor 2 jaar en 2 keer uitgeleend, eerst aan FC Wetteren, en nu aan FC Merelbeke.
Wat voor zin heeft dat in godsnaam?


02 Jul 2018, 9:33
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 21 Mar 2017, 22:03
Berichten: 12
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
pattaboem schreef:
Dat is net wat de supporters aangeven. Je kan en mag geen kritiek geven. Doe je dat wel wordt je ofwel verweten langs alle kanten door PLJ ofwel buitenspel gezet.
Kort samengevat zitten we momenteel in een dictatuur en is het enige wat hij van ons wil centen. Onze mening is absoluut niet welkom.


Het is algemeen gekend dat PLJ het alleenzeggensschap heeft bij EA
Men kan het 'dictatuur' noemen, ...of niet.
Feit is dat we op 2 jaar tijd sportief vooruit zijn geraakt, en dat er gewerkt wordt aan het financiele ziekebedje van EA.
Dat we op enkele jaren tijd niet uit de gigantische schuldenput kunnen geraken, en terug in eerste klasse zouden geraken; is de evidente logica zelf.
Inderdaad heeft onze voorzitter met een (promotie)glas op, al meermaals te euforische uitspraken gedaan.
Dat Is inderdaad fout, maar welke supporter overdrijft ook nooit eens, met een pint-op?
Dictatuur, of alleenheerschappij van enkelingen, bestaat er in bijna alle voetbalclubs. Is dus geen rariteit.
Zolang de club er op vooruit gaat, is daar mijns inzicht, geen probleem mee.
Het allerbelangrijkste aspect bij EA is ons voortbestaan en behoud van onze identiteit. en dat we financieel niet verder bergaf gaan. Dus een nauwgezette budgetcontrole naar gelang de beschikbare middelen.
Dat supportersinspraak en vzw (voorlopig) worden geweerd vind ik ook niet abnormaal.
Je moet er maar dit forum eens op nagaan , hoeveel verschillende meningen er bestaan tussen supporters, en er voorbarige kritiek is, op het sportief en commercieel beleid (elk jaar opnieuw).
't Is om er een punthoofd van te krijgen...
Voor mij gaat het momenteel goed met EA, rekening gehouden met de bestaande middelen.
En kijkgeld (abo of ticketprijs) is noodzakelijk voor de club om te overleven.


Voorbarige kritiek? Alarmbellen worden wel altijd geluid vanuit zijn eigen entourage hé en van zijn geloofwaardige bronnen, die bewijzen zwart op wit kunnen tonen, waar zelfs de vroegere vzw met open mond naar staart...Nu nog!

Het is normaal dat supportersinspraak wordt geweerd. Alweer een kaakslag voor de vele uren dat de leden van de VZW erin staken: voor de abonnementen aan te zwengelen en de nieuwe tribune (of ge stond nog in de tent, want die piste zat al lang in de diepvries bij het bestuur), het blijven ijveren om ze winddicht te maken, de gesprekken met het stadsbestuur of proberen om brokken te lijmen...

Ben eens benieuwd of ze aan 1100 abonnees zullen komen...

Ik weet wel één ding. Ge weet er de ballen van jongen en 't is misschien maar beter zo ook! Wat niet weet niet deert. Zegt men niet: je wordt wijzer met ouder worden, awel, ik betwijfel het. :oooh:


1100?

https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... onnementen

Artikel van 3/10/2018


02 Jul 2018, 10:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Ik blijf gewoon mijn ploeg aanmoedigen, en mijn ticketje aankopen wanneer ik kan gaan kijken....al 40 jaar lang....En ik ben blij dat mijn ploeg nog steeds is blijven bestaan, traditioneel zoals vroeger.
Zij het met zijn hoogtes en laagtes...
Noch tijdens, noch voor, en na de match, hoor ik nooit iets van dat négatief gezaag, zoals op dit forum door enkelingen wordt uitgespuwd: Steeds maar doemdenken voor onze club en verwijten naar het bestuur, dat was in het verleden vaak zo, ..terecht of onterecht; en dat negativisme is nu nog steeds hetzelfde, zoals vroeger..

Als ik in de huid van de huidige bestuursleden had gezeten, had ik er al lang de brui aan gegeven, vanwege al die oneindige kritikasters. Negativisten die denken dat er altijd maar opnieuw (perfecte) mensen, weldoeners met geld, zullen klaar staan, om EA te redden.
Ik steek er mijn latijn niet meer , en ga gewoon mijn matchke bekijken, mét vertrouwen in het huidige bestuur. ...Zo simpel is dat.
Ik hoop alleen dat de dag niet komt, dat we geen EA meer zullen hebben, als op zekere dag de boeken worden neergelegd. En er niemand meer geinteresseerd zal zijn in onzen iendracht..
...terminal .en finsh ......
Met zo'n negatief ingestelde achterban, zullen er weinig, of geen kandidaten meer zijn.


We zeggen niet dat alles slecht is. Er zijn zelfs veel punten waaroph et nu beter gaat dan vroeger. Wat we zeggen is het volgende:
-Er zijn hier en daar nog zaken die niet goed (genoeg) lopen.
-Die zaken mag je niet benoemen want anders wordt je ofwel verweten door de voorzitter ofwel straal genegeerd (bv VZW ea).
-En als je niet openstaat voor andere meningen/verbeterpunten dan weet je dat er geen progressie meer zal gemaakt worden.

Vind je dat nu zelf zo vreemd? En stop met te zeggen dat alleman supernegatief is en enkel maar zwartgallig denkt. We willen nu eenmaal vooruitgaan en dat bereik je alleen met uzelf continu in vraag te stellen. En net dat ontbreekt precies bij ons bestuur. Daarmee zeggen we niet dat alles slecht is of dat er geen grote verbetering is tov de vorige besturen. Wel dat dit niet dé oplossing zal zijn op lange termijn.


02 Jul 2018, 10:37
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef:
pattaboem schreef:
Ik blijf gewoon mijn ploeg aanmoedigen, en mijn ticketje aankopen wanneer ik kan gaan kijken....al 40 jaar lang....En ik ben blij dat mijn ploeg nog steeds is blijven bestaan, traditioneel zoals vroeger.
Zij het met zijn hoogtes en laagtes...
Noch tijdens, noch voor, en na de match, hoor ik nooit iets van dat négatief gezaag, zoals op dit forum door enkelingen wordt uitgespuwd: Steeds maar doemdenken voor onze club en verwijten naar het bestuur, dat was in het verleden vaak zo, ..terecht of onterecht; en dat negativisme is nu nog steeds hetzelfde, zoals vroeger..

Als ik in de huid van de huidige bestuursleden had gezeten, had ik er al lang de brui aan gegeven, vanwege al die oneindige kritikasters. Negativisten die denken dat er altijd maar opnieuw (perfecte) mensen, weldoeners met geld, zullen klaar staan, om EA te redden.
Ik steek er mijn latijn niet meer , en ga gewoon mijn matchke bekijken, mét vertrouwen in het huidige bestuur. ...Zo simpel is dat.
Ik hoop alleen dat de dag niet komt, dat we geen EA meer zullen hebben, als op zekere dag de boeken worden neergelegd. En er niemand meer geinteresseerd zal zijn in onzen iendracht..
...terminal .en finsh ......
Met zo'n negatief ingestelde achterban, zullen er weinig, of geen kandidaten meer zijn.


We zeggen niet dat alles slecht is. Er zijn zelfs veel punten waaroph et nu beter gaat dan vroeger. Wat we zeggen is het volgende:
-Er zijn hier en daar nog zaken die niet goed (genoeg) lopen.
-Die zaken mag je niet benoemen want anders wordt je ofwel verweten door de voorzitter ofwel straal genegeerd (bv VZW ea).
-En als je niet openstaat voor andere meningen/verbeterpunten dan weet je dat er geen progressie meer zal gemaakt worden.

Vind je dat nu zelf zo vreemd? En stop met te zeggen dat alleman supernegatief is en enkel maar zwartgallig denkt. We willen nu eenmaal vooruitgaan en dat bereik je alleen met uzelf continu in vraag te stellen. En net dat ontbreekt precies bij ons bestuur. Daarmee zeggen we niet dat alles slecht is of dat er geen grote verbetering is tov de vorige besturen. Wel dat dit niet dé oplossing zal zijn op lange termijn.


Hier sluit ik mij volledig bij aan! (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Jul 2018, 12:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Lars Godart naar FC Merelbeke (3 Amateur).
Gekocht voor 2 jaar en 2 keer uitgeleend, eerst aan FC Wetteren, en nu aan FC Merelbeke.
Wat voor zin heeft dat in godsnaam?

Die jongen kan hier gewoon niet mee. Het heeft dus ook geen zin om hem te houden. Had het bij Wetteren al moeilijk om nog maar de bank te halen.


03 Jul 2018, 6:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
filip.dhose schreef:
Lars Godart naar FC Merelbeke (3 Amateur).
Gekocht voor 2 jaar en 2 keer uitgeleend, eerst aan FC Wetteren, en nu aan FC Merelbeke.
Wat voor zin heeft dat in godsnaam?

Die jongen kan hier gewoon niet mee. Het heeft dus ook geen zin om hem te houden. Had het bij Wetteren al moeilijk om nog maar de bank te halen.


Waarom werd hij dan aangetrokken??? :wadde:
We zullen hem 2 jaar verhuurd hebben, maar zal dat de kosten compenseren die we voor hem betaald hebben?


03 Jul 2018, 7:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het blijft zeer rustig dezer dagen op het forum. Vanuit EA geen nieuws te rapen. Buiten de transfer van Sterckx (die zeker als een meerwaarde kan worden gezien) nog geen serieuze "versterkingen" vastgelegd. Zijn ze nog bezig met transfers ? Hoe gaan we in hemelsnaam van 300 naar 500 abo's gaan zonder nog 2 à 3 echte versterkingen ? Hoe gaan we de top-5 behalen in een reeks die serieus is versterkt ? Ach... we gaan stoppen met zagen zeker... ondertussen kreeg de kantine een nieuw likje verf...


03 Jul 2018, 14:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
....
Vind je dat nu zelf zo vreemd? En stop met te zeggen dat alleman supernegatief is en enkel maar zwartgallig denkt. We willen nu eenmaal vooruitgaan en dat bereik je alleen met uzelf continu in vraag te stellen. En net dat ontbreekt precies bij ons bestuur. Daarmee zeggen we niet dat alles slecht is of dat er geen grote verbetering is tov de vorige besturen. Wel dat dit niet dé oplossing zal zijn op lange termijn.
---
Er wordt nogal veel negatieve kritiek gespuwd, ook als het de laatste 2 jaar algemeen beter gaat bij EA dan voorheen. Opbouwende kritiek en suggesties moet zeker kunnen, maar op een beschaafde manier.
Ik meen dat het communicatieprobleem vooral schuilt in harde 'toonaard' ; zeker via dit forum, hetgeen ook wordt meegelezen door het bestuur; En verbaal ..( oa. supportersvergaderingen).
-Verzwijgt het bestuur soms zaken, vooral bij verkeerde inschattingen? Wellicht !
-Willen zij geen inspraak met vzw-toestanden, ...vanwege bepaalde redenen, Wellicht !
Maar is dat uit boosaardigheid? slechte wil ? of omdat men met EA niet vooruit wil ??
Dat geloof ik zeker niet, hoor ! Zij hebben ook belang bij een goede gang van zaken.
Zoals in elk (goed) huwelijk brengt boe-geroep en uitschelden ...meer kwaad en ergernis, dan verbetering...
Alles begint met juiste communicatie, op de juiste plaats en op het juiste moment.
- Stop met steeds afbraak en verwijten van beslissingen van het bestuur, (transferts) aanwinsten en vertrek van spelers, job-ontslagen, aanwervingen, vertragingen van werkzaamheden, enz...
- Creëer een "advies-supporterscomité" met suggesties dat voorstellen (van de supporters) aanbrengt aan het bestuur , bij geregelde vergaderings-tijdstippen.
Ontwikkel maw een (beschaafd) platform:
- Met betere suggesties,over de gang van zaken, maar géén afbraakkritiek.
- Met ook waarderingen, vermeldingen voor goede resultaten
Ik denk denk op die manier met het bestuur, wel aanvaardbare communicatie kan tot stand kan worden gebracht.
En publiceer de suggesties, en de antwoorden op een/het forum. Zodat iedereen op de hoogte blijft.
Zoals eerder gesteld, is eerder de toonaard . van de communicatie, ...het probleem...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


03 Jul 2018, 15:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
zwawi schreef:
filip.dhose schreef:
Lars Godart naar FC Merelbeke (3 Amateur).
Gekocht voor 2 jaar en 2 keer uitgeleend, eerst aan FC Wetteren, en nu aan FC Merelbeke.
Wat voor zin heeft dat in godsnaam?

Die jongen kan hier gewoon niet mee. Het heeft dus ook geen zin om hem te houden. Had het bij Wetteren al moeilijk om nog maar de bank te halen.


Waarom werd hij dan aangetrokken??? :wadde:
We zullen hem 2 jaar verhuurd hebben, maar zal dat de kosten compenseren die we voor hem betaald hebben?

Misschien omdat ze er meer van verwacht hadden. Weet ik veel. Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat in de oefenmatchen al bleek dat die jongen te licht woog. En dat is nadien bij Wetteren gebleken.


03 Jul 2018, 17:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
....
Vind je dat nu zelf zo vreemd? En stop met te zeggen dat alleman supernegatief is en enkel maar zwartgallig denkt. We willen nu eenmaal vooruitgaan en dat bereik je alleen met uzelf continu in vraag te stellen. En net dat ontbreekt precies bij ons bestuur. Daarmee zeggen we niet dat alles slecht is of dat er geen grote verbetering is tov de vorige besturen. Wel dat dit niet dé oplossing zal zijn op lange termijn.
---
Er wordt nogal veel negatieve kritiek gespuwd, ook als het de laatste 2 jaar algemeen beter gaat bij EA dan voorheen. Opbouwende kritiek en suggesties moet zeker kunnen, maar op een beschaafde manier.
Ik meen dat het communicatieprobleem vooral schuilt in harde 'toonaard' ; zeker via dit forum, hetgeen ook wordt meegelezen door het bestuur; En verbaal ..( oa. supportersvergaderingen).
-Verzwijgt het bestuur soms zaken, vooral bij verkeerde inschattingen? Wellicht !
-Willen zij geen inspraak met vzw-toestanden, ...vanwege bepaalde redenen, Wellicht !
Maar is dat uit boosaardigheid? slechte wil ? of omdat men met EA niet vooruit wil ??
Dat geloof ik zeker niet, hoor ! Zij hebben ook belang bij een goede gang van zaken.
Zoals in elk (goed) huwelijk brengt boe-geroep en uitschelden ...meer kwaad en ergernis, dan verbetering...
Alles begint met juiste communicatie, op de juiste plaats en op het juiste moment.
- Stop met steeds afbraak en verwijten van beslissingen van het bestuur, (transferts) aanwinsten en vertrek van spelers, job-ontslagen, aanwervingen, vertragingen van werkzaamheden, enz...
- Creëer een "advies-supporterscomité" met suggesties dat voorstellen (van de supporters) aanbrengt aan het bestuur , bij geregelde vergaderings-tijdstippen.
Ontwikkel maw een (beschaafd) platform:
- Met betere suggesties,over de gang van zaken, maar géén afbraakkritiek.
- Met ook waarderingen, vermeldingen voor goede resultaten
Ik denk denk op die manier met het bestuur, wel aanvaardbare communicatie kan tot stand kan worden gebracht.
En publiceer de suggesties, en de antwoorden op een/het forum. Zodat iedereen op de hoogte blijft.
Zoals eerder gesteld, is eerder de toonaard . van de communicatie, ...het probleem...


Dus je geeft toe dat ze geen inspraak/suggesties willen van supporters, maar raad ons aan ons te organiseren en suggesties over te maken. Zit ge mij nu vierkant uit te lachen of snap ik sommige zaken niet?
Soit we gaan doen zoals wat het bestuur (en ik vermoed jij ook als ik je posts er zo wat op nalees) wil en zullen wel zien waar het schip strand : "Sois belle et tais-toi".
Maar ze moeten dan ook niet komen zagen dat er bv niemand meer komt opdagen voor bv sneeuw te ruimen. En een abo zal er ook niet bij zijn dees jaar. Het moet van 2 kanten komen.


04 Jul 2018, 8:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ook voor mij en mijn vriendin geen abonnement dit jaar.
Verlden seizoen door omstandigheden 5 matchen niet gezien maar dat is niet erg.
wat veel erger is dat er tam tam gemaakt wordt om een ploeg voor top 5 uit te bouwen maar dat het redelijk stil is wat inkomende transfers betreft.
Bovendien is er geen contractverlenging voor een De Rock of een Verstraeten; en vertrekken degelijke spelers als Preben De Man en Jelle Geenens.
Qua stadion horen we ook niets meer, als je op termijn 1B ambieert dan moet er wat gebeuren met het stadion. Het ligt in een woonwijk en telkens weer zegt de politie dat er problemen zijn, zelfs bij oefenmatchen! Dan moet er naar een andere locatie worden uitgeweken maar het is zeer stil op dat vlak.
Over de de omschakeling van vzw naar cvba horen we ook al niets, laat staan ove rnieuwe sponsors of investeerders.
Ik heb me hier nog nooit negatief of afbrekend gemanifesteerd en blijf 100% achter onze ploeg en de trainer staan want dat is een zeer degelijke vakman en aimabel man.
Maar met al het hierboven aangehaalde neem ik geen abonnement en blijf ik rustig aan zee in plaats van om de 14 dagen 250 km te rijden van Sint-Idesbald (Koksijde) naar Aalst.
Hopelijk ben ik verkeerd en komt er eindelijk eens goed nieuws vanuit de bestuurskamer en politiek bewind en dan zal ik met plezier terug naar het stadion komen en mijn ticketten betalen.


04 Jul 2018, 8:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Ook voor mij en mijn vriendin geen abonnement dit jaar.
Verlden seizoen door omstandigheden 5 matchen niet gezien maar dat is niet erg.
wat veel erger is dat er tam tam gemaakt wordt om een ploeg voor top 5 uit te bouwen maar dat het redelijk stil is wat inkomende transfers betreft.
Bovendien is er geen contractverlenging voor een De Rock of een Verstraeten; en vertrekken degelijke spelers als Preben De Man en Jelle Geenens.
Qua stadion horen we ook niets meer, als je op termijn 1B ambieert dan moet er wat gebeuren met het stadion. Het ligt in een woonwijk en telkens weer zegt de politie dat er problemen zijn, zelfs bij oefenmatchen! Dan moet er naar een andere locatie worden uitgeweken maar het is zeer stil op dat vlak.
Over de de omschakeling van vzw naar cvba horen we ook al niets, laat staan ove rnieuwe sponsors of investeerders.
Ik heb me hier nog nooit negatief of afbrekend gemanifesteerd en blijf 100% achter onze ploeg en de trainer staan want dat is een zeer degelijke vakman en aimabel man.
Maar met al het hierboven aangehaalde neem ik geen abonnement en blijf ik rustig aan zee in plaats van om de 14 dagen 250 km te rijden van Sint-Idesbald (Koksijde) naar Aalst.
Hopelijk ben ik verkeerd en komt er eindelijk eens goed nieuws vanuit de bestuurskamer en politiek bewind en dan zal ik met plezier terug naar het stadion komen en mijn ticketten betalen.


En nu wachten op een post van Pattaboem dat dit weer veel te negatief is en dat we het daardoor aan onszelf te danken hebben dat het bestuur weinig doet en ditto communiceert


04 Jul 2018, 11:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
....
Vind je dat nu zelf zo vreemd? En stop met te zeggen dat alleman supernegatief is en enkel maar zwartgallig denkt. We willen nu eenmaal vooruitgaan en dat bereik je alleen met uzelf continu in vraag te stellen. En net dat ontbreekt precies bij ons bestuur. Daarmee zeggen we niet dat alles slecht is of dat er geen grote verbetering is tov de vorige besturen. Wel dat dit niet dé oplossing zal zijn op lange termijn.
---
Er wordt nogal veel negatieve kritiek gespuwd, ook als het de laatste 2 jaar algemeen beter gaat bij EA dan voorheen. Opbouwende kritiek en suggesties moet zeker kunnen, maar op een beschaafde manier.
Ik meen dat het communicatieprobleem vooral schuilt in harde 'toonaard' ; zeker via dit forum, hetgeen ook wordt meegelezen door het bestuur; En verbaal ..( oa. supportersvergaderingen).
-Verzwijgt het bestuur soms zaken, vooral bij verkeerde inschattingen? Wellicht !
-Willen zij geen inspraak met vzw-toestanden, ...vanwege bepaalde redenen, Wellicht !
Maar is dat uit boosaardigheid? slechte wil ? of omdat men met EA niet vooruit wil ??
Dat geloof ik zeker niet, hoor ! Zij hebben ook belang bij een goede gang van zaken.
Zoals in elk (goed) huwelijk brengt boe-geroep en uitschelden ...meer kwaad en ergernis, dan verbetering...
Alles begint met juiste communicatie, op de juiste plaats en op het juiste moment.
- Stop met steeds afbraak en verwijten van beslissingen van het bestuur, (transferts) aanwinsten en vertrek van spelers, job-ontslagen, aanwervingen, vertragingen van werkzaamheden, enz...
- Creëer een "advies-supporterscomité" met suggesties dat voorstellen (van de supporters) aanbrengt aan het bestuur , bij geregelde vergaderings-tijdstippen.
Ontwikkel maw een (beschaafd) platform:
- Met betere suggesties,over de gang van zaken, maar géén afbraakkritiek.
- Met ook waarderingen, vermeldingen voor goede resultaten
Ik denk denk op die manier met het bestuur, wel aanvaardbare communicatie kan tot stand kan worden gebracht.
En publiceer de suggesties, en de antwoorden op een/het forum. Zodat iedereen op de hoogte blijft.
Zoals eerder gesteld, is eerder de toonaard . van de communicatie, ...het probleem...


beste Pattaboem, ik meen te mogen zeggen dat de vzw heel open en positief ingesteld stond tov ons nieuw bestuur. Deze positieve vorm van communiceren is inderdaad met de tijd omgeslagen, doch grotendeels door de houding en werking van het bestuur zelf. Ik vind uw post dan ook afbreuk doen aan de goede werking en intenties van de gewezen vzw.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Jul 2018, 15:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 334 335 336 337 338 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst