Transfers volgend seizoen - Pagina 429 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 427 428 429 430 431 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Hugo schreef:
Ik hoop dat ik niet de enige ben die zich serieus ongerust begint te maken wat onze versterkingen betreft, geen enkele berichtgeving over de mannenploeg waar zijn ze in godsnaam mee bezig of moet PLJ eerst de transfers van de vrouwenploeg nog afhandelen.
Nee nooit in onze geschiedenis dergelijke toestanden meegemaakt, het lijkt of we niet meer aan het seizoen gaan beginnen! :hmm:


Als je het bericht op de officiële site leest is dit onze kern en komen er maar 2 versterkingen meer bij. Indien ze die nog niet vastgelegd hebben kunnen ze ook niets communiceren natuurlijk...

Veel te krappe kern naar mijn gedacht!! Als er eind Augustus 2-3 basisspelers langdurig uitvallen is dit een ramp!


Net zoals bij de meeste andere clubs het geval is, had dat huiswerk allang moeten gedaan zijn zeker als het om gerichte versterkingen gaat. Maar hier denken ze natuurlijk dat ge dat beter heel laat doet, en dat al die andere clubs achterlijk zijn.

Kern is idd heel krap. En bovendien niet op alle posities heel sterk


07 Jun 2021, 11:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Waarschijnlijk weer nen ganse bus testers die nergens aan den bak komen,en hopen dat er enen tussen zit die niks kost
Kern inderdaad heel krap,
Nog zeker 3 echte versterkingen of het word opnieuw een jaar zonder betekenis.


07 Jun 2021, 12:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Hugo schreef:
Ik hoop dat ik niet de enige ben die zich serieus ongerust begint te maken wat onze versterkingen betreft, geen enkele berichtgeving over de mannenploeg waar zijn ze in godsnaam mee bezig of moet PLJ eerst de transfers van de vrouwenploeg nog afhandelen.
Nee nooit in onze geschiedenis dergelijke toestanden meegemaakt, het lijkt of we niet meer aan het seizoen gaan beginnen! :hmm:


Allez Hugo, er is nog zoveel tijd... Er gaat gewacht worden tot al die individuele toppers niet meer aan de bak zullen geraken en dan gaan we op dat moment concurreren met de ploegen uit 1B, de vroegere 1ste amateurreeks en alle andere tweede-amateurclubs wiens huiswerk ook nog niet af is, en op dat moment gaan die dan allemaal voor EA tekenen...

Sven Jaecques, nu sportief directeur bij eersteklasser FC Antwerp, en eventjes in dezelfde functie bij ons een paar jaar geleden, heeft me nochtans ooit verteld dat dit de juiste manier is om het perfecte evenwicht prijs-kwaliteit te bereiken: wachten, wachten, ... en dan toeslaan, weliswaar op het juiste moment. Als onze volledige kern op 30/06 niet is samengesteld, ben ik bereid om met de criticasters mee te huilen in het bos. ;)


07 Jun 2021, 15:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Maar Sven Jacques had dan wel een neus voor transfers en op welke plaats er versterking nodig was,maar over wie nu de transfers doet heb ik toch zo veel vertrouwen niet.


07 Jun 2021, 16:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
DT schreef:
Hugo schreef:
Ik hoop dat ik niet de enige ben die zich serieus ongerust begint te maken wat onze versterkingen betreft, geen enkele berichtgeving over de mannenploeg waar zijn ze in godsnaam mee bezig of moet PLJ eerst de transfers van de vrouwenploeg nog afhandelen.
Nee nooit in onze geschiedenis dergelijke toestanden meegemaakt, het lijkt of we niet meer aan het seizoen gaan beginnen! :hmm:


Allez Hugo, er is nog zoveel tijd... Er gaat gewacht worden tot al die individuele toppers niet meer aan de bak zullen geraken en dan gaan we op dat moment concurreren met de ploegen uit 1B, de vroegere 1ste amateurreeks en alle andere tweede-amateurclubs wiens huiswerk ook nog niet af is, en op dat moment gaan die dan allemaal voor EA tekenen...

Sven Jaecques, nu sportief directeur bij eersteklasser FC Antwerp, en eventjes in dezelfde functie bij ons een paar jaar geleden, heeft me nochtans ooit verteld dat dit de juiste manier is om het perfecte evenwicht prijs-kwaliteit te bereiken: wachten, wachten, ... en dan toeslaan, weliswaar op het juiste moment. Als onze volledige kern op 30/06 niet is samengesteld, ben ik bereid om met de criticasters mee te huilen in het bos. ;)


En een belangrijke factor die werd vergeten in het betoog: welke club die zich aanbiedt natuurlijk. Als je een hoger geplaatste club bent, kan je die strategie nog proberen, maar intussen moet EA oppassen van ploegen waar we vroeger nog zelf een samenwerking mee op poten hebben gezet à la Ninove.

Bovendien gaat dat wachten veelal op voor posities die geen sleutelposities zijn - uw as daarentegen moet er wel staan voor de voorbereiding begint. En ja, je kan blijven gokken op die witte merels die niks kosten, maar vaak geraken die pas op toerental als het seizoen al halfweg is... Of je komt uit bij mannen die lang niet hebben gespeeld genre Annys, Colpaert, zelfs Van Hoevelen indertijd... En dat kan meevallen of tegenvallen... Maar hoe langer je enkel met tegenvallers zit, des te groter wordt de afstand... de achterstand op die voor u en de "voorsprong" op die achter u...

Stond een goeie quote in de krant ergens vandaag: als hoop medelijden wordt, dan stop je er beter mee...

Wat SJ betreft: moest niet speuren naar welke positie versterking moest krijgen hé - moest voor quasi elke positie iemand gaan halen nadat PLJ had beslist om iedereen buiten te gooien na La Louvière. Mitu en De Rock waren wel al aan boord met het oog op het seizoen dat zou volgen.


07 Jun 2021, 16:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Maar Sven Jacques had dan wel een neus voor transfers en op welke plaats er versterking nodig was,maar over wie nu de transfers doet heb ik toch zo veel vertrouwen niet.

Maar allé, denk je nu echt dat PLJ zelf gaat spelers scouten, of zelf gaat voorstellen doen i.v.m. mogelijke spelers??? Dat zal nu Carl wel zijn, zeker? Patrick moet als voorzitter natuurlijk wel het budgettaire licht op groen zetten, en dat vind ik maar normaal. Hebben jullie die anekdote niet gelezen/gehoord over de gesprekken tussen mister Michel Verschueren en papa Vandenstock m.b.t. de transfer van Lozano?


07 Jun 2021, 18:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:

Stond een goeie quote in de krant ergens vandaag: als hoop medelijden wordt, dan stop je er beter mee...
Tsja, dat moment ligt wel al een eindje in het verleden vrees ik hoor ... :(

_________________
If you never try, you'll never know


09 Jun 2021, 0:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bij Bocholt VV halen ze met Thomas azevedo opnieuw nen dikken transfer binnen, ben benieuwd wanneer wij gaan toeslaan op de transfermarkt.


10 Jun 2021, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ja de zoveelste degradatie is blijkbaar voor alleenheerser PLJ een fameuze hoofdprijs om naar uit te kijken. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Jun 2021, 13:05
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
:zzz: :zzz:
Een abbo. nemen of verlengen met een pakket maar daar tegenover waar blijven de broodnodige transfers? :wadde: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Jun 2021, 10:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo,
met de opbrengst van de verlenging van de abonnementen gaan ze de transfers doen.


25 Jun 2021, 15:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Hugo,
met de opbrengst van de verlenging van de abonnementen gaan ze de transfers doen.

En als we da ni geloven... ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Jun 2021, 9:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Hugo,
met de opbrengst van de verlenging van de abonnementen gaan ze de transfers doen.


En ook de renovatiewerken, er zullen nog een pak pakketjes moeten verkocht worden. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Jun 2021, 9:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Hugo,
met de opbrengst van de verlenging van de abonnementen gaan ze de transfers doen.


En iedereen maar zijn abonnement verlengen :lol: , hij zal weer van op zijn troon lachen als hij al die overschrijvingen ziet .

eendracht aalst 2.0 :kots:


26 Jun 2021, 13:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
wevege schreef:
Hugo,
met de opbrengst van de verlenging van de abonnementen gaan ze de transfers doen.


En iedereen maar zijn abonnement verlengen :lol: , hij zal weer van op zijn troon lachen als hij al die overschrijvingen ziet .

eendracht aalst 2.0 :kots:

Lokeren 2 - 0 EA


26 Jun 2021, 16:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 427 428 429 430 431 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst